abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215582268
De moeder van Gio die 'Pik' tegen haar zoon zegt: pauper-waardig. Wat een briljante show blijft dit toch!
Allemaal cabaretteketet!
pi_215582577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 21:26 schreef freaky40 het volgende:
De moeder van Gio die 'Pik' tegen haar zoon zegt: pauper-waardig. Wat een briljante show blijft dit toch!
Ik dacht direct, dat is een gast van een woonwagen oftewel Tokkie.
India, ga er na toe!
pi_215582776
Tokkie sowieso ja. Ik heb dat mens in dat andere programma ook gezien en dan weet je het.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215584636
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 21:26 schreef freaky40 het volgende:
De moeder van Gio die 'Pik' tegen haar zoon zegt: pauper-waardig. Wat een briljante show blijft dit toch!
Dat was zijn oma van 85 :D
pi_215585301
Moeder, oma; het is gewoon pauper.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215593087
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Moeder, oma; het is gewoon pauper.
Dit dus...dat woord zocht ik.. paupers
India, ga er na toe!
pi_215594755
Lekker ongemakkelijk op het einde tussen Gio en dat meisje :D
pi_215623570
Ze hebben weer een psychopaatje gevonden heurrr, die meneer met die buitenlandse vrouw. Erg creepy. Genietonnnn!
Allemaal cabaretteketet!
pi_215624089
Erg ongemakkelijk.

Maar die Iris die trots verkondigt dat ze houdt van ‘rellen’ (oftewel shit jatten en slopen)… ook niet echt aantrekkelijk…

(Iedereen heeft weleens kattenkwaad uitgehaald maar om er zo stoer mee te koop lopen is weer een andere uiterste..

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 19-11-2024 19:58:30 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_215624153
Ja dat is wel een gekkie die meid.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215627723
Nog meer mensen die helemaal kippenvel van gruwel en walging hebben naar die enge griezel van een vent die die dame dr hand constant zit af te likken? :') :N :X
The waves you made will always be
pi_215627978
Hahaha die Leen _O- Zag het helemaal zitten die oude slijmerige geilneef maar kreeg toch de deksel op de neus *O*

Heel mooi! :D
pi_215630811
Potentieel stalkertje, dus daar is mevrouw, die overigens ook hele verkeerde signalen afgaf zoals het steeds maar blijven lachen naar Leentje, ook schuldig aan. Mooiste moment was dat hij daar buiten stond midden in de regen, lekker zwaarmoedig te zijn. Dacht even, nou die gaat de doorgaande trein zometeen pakken ergens op een station in Hilversum...
Allemaal cabaretteketet!
pi_215645104
Totale leegte in het hoofd van die nieuwe gast.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215657274
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215657474
En natuurlijk mogen er 'dames reagerah en aanmeldah'. Gek genoeg zien we van die deelnemers die op herkansing willen nooit meer iets van terug. Sporadisch af en toe als het zo uit komt misschien alleen. Wil er dan echt niemand op date met die herkansers of sparen ze dat allemaal om een heel ander programma te maken. Vreemd verhaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215682722
Die ouwe kerel Johan, wel duidelijk waarom hij vrijgezel is _O-
  Moderator maandag 25 november 2024 @ 19:27:29 #68
388664 crew  Dotteke
pi_215682732
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 19:26 schreef Dutch_view het volgende:
Die ouwe kerel Johan, wel duidelijk waarom hij vrijgezel is _O-
Echt he. Lijkt mij een nare man.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_215689986
Rocker Nico -O- :') :'(

Vieze gore tanden, een legerbroek aan, vals zingen, onguur voorkomen
pi_215712707
2 autisten in the house, dat ene meisje was op herkansing dus ze zijn een beetje nu herkansers eindelijk eens aan het uitzenden. Moest een keer gebeuren. Die gozer zag het helemaal zitten, bij voorbaat al dus die hield zijn handjes gelijk al niet thuis. Meisje zag er wel slechter uit dan bij haar eerste date, rare vlekken/littekens in het gezicht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215712762
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 00:12 schreef freaky40 het volgende:
2 autisten in the house, dat ene meisje was op herkansing dus ze zijn een beetje nu herkansers eindelijk eens aan het uitzenden. Moest een keer gebeuren. Die gozer zag het helemaal zitten, bij voorbaat al dus die hield zijn handjes gelijk al niet thuis. Meisje zag er wel slechter uit dan bij haar eerste date, rare vlekken/littekens in het gezicht.
En meurde ook nog als de neten :D

Daar beneden zal het ook wel naar de oceaan ruiken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215712763
Hij maakte er wel een snedige opmerking over dus hij is voor mij nu al een eindbaas. Die die 1/5 potten waren ook wel grappig.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 29 november 2024 @ 03:15:58 #73
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215712930
Liefde maakt blind volgens mij in hun ogen ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 29 november 2024 @ 03:21:20 #74
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215712932
Ja die zure bommen pot die tegen een mogelijk half om half potje doperwtjes/worteltjes zegt dat ze vandaag een komkommer krijgt ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 29 november 2024 @ 09:12:38 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215713577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 19:11 schreef Dutch_view het volgende:
Rocker Nico -O- :') :'(

Vieze gore tanden, een legerbroek aan, vals zingen, onguur voorkomen
En dat Leidse accentje :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215714849
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2024 03:21 schreef chufi het volgende:
Ja die zure bommen pot die tegen een mogelijk half om half potje doperwtjes/worteltjes zegt dat ze vandaag een komkommer krijgt ...
_O- _O- _O-

Ik ben het ook maar weer eens gaan kijken. Wat een pareltjes zitten er toch in. _O_
pi_215718744
Werd wel een beetje moe van die 2 kleffe autisten dus ik was blij dat hun tijd daar er op zet. Keiharde match dus en dat wordt wel een succesverhaal verder denk ik. Overigens hebben ze een nieuw element aan het programma toegevoegd en dat zijn de kraskaarten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215759166


Ongemakkelijk type zeg
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215759252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:11 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Ongemakkelijk type zeg
Weirdo.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 19:30:51 #80
388664 crew  Dotteke
pi_215759390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:11 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Ongemakkelijk type zeg
Hihi hihi hihi hihi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 3 december 2024 @ 19:33:14 #81
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215759422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hihi hihi hihi hihi
Een iets te oud schoolmeisje, da's zielig ;)
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 19:59:13 #82
388664 crew  Dotteke
pi_215759741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Een iets te oud schoolmeisje, da's zielig ;)
Hihi hihi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 3 december 2024 @ 20:01:43 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215759769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hihi hihi
Jah, je kan beter als 32jarige je vaste baan opzeggen om volkszanger te worden.. komen daar nog wel normale mensen? ;)
pi_215759791
Dat meisje met rode haren had zo'n grappig lachje... zou er wel een avondje mee vermaken maar als je dit altijd zou moeten horen... oei.....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 20:34:25 #85
388664 crew  Dotteke
pi_215760217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jah, je kan beter als 32jarige je vaste baan opzeggen om volkszanger te worden.. komen daar nog wel normale mensen? ;)
Ik vraag mij altijd af wat deze
Mensen bezield om aan zo programma mee te doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_215769415


Op haar 37'ste zal ze vast nog steeds single zijn met haar attitude.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator woensdag 4 december 2024 @ 19:26:58 #87
388664 crew  Dotteke
pi_215769420
Denkt er ook een te kunnen zingen 🤣🤣🤣
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 4 december 2024 @ 19:27:37 #88
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215769429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:26 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Op haar 37'ste zal ze vast nog steeds single zijn met haar attitude.
Vraag mij vooral af waarom ze meedoet, niet voor een liefde
pi_215769452
600LB super pounder maar grootste fan van sportschool. Gaat alleen nooit :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 4 december 2024 @ 19:31:24 #90
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215769462
Wat een negatief meisje.
En met die andere koppel, hij zit daar om als zanger door te breken.
pi_215769476
gun die jongen een betere date dan Miss negativo/Asha ten Broeke.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215781068
Ik vind het zo gemaakt die kraskaarten. Niets leuks aan.
pi_215781279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:26 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Op haar 37'ste zal ze vast nog steeds single zijn met haar attitude.
Pauper dikkertje gespot. Haat ambitie (heeft ze wel gelijk in b.t.w.), haat haar zelf is gewoon een vleesgworden Karen...Het is niet gek dat ze nog steeds vrijgezel is met die attitude. Alles wat in dat mondje kon kon haar goedkeuring wel weg dragen zoals bij het maken van 'echt Mexicaans eten'...Tex Mex shit dus, weet hij veel. Dat 'gejammie' van haar telkens zou je een gifje van kunnen maken, werd daar een beetje misselijk van in mijn mond.

[ Bericht 6% gewijzigd door freaky40 op 05-12-2024 22:35:40 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_215781304
Die kraskaarten is inderdaad niet veel aan. Het lijkt of ze hiermee de kleine vraagkaartjes eruit willen halen, of hebben ze dit al gedaan? Heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215781742
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Die kraskaarten is inderdaad niet veel aan. Het lijkt of ze hiermee de kleine vraagkaartjes eruit willen halen, of hebben ze dit al gedaan? Heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Gewoon verkapte manier van adverteren voor krasloten. Mogen niet gokken rechtstreeks promoten dus dan indirect op deze manier.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215792376
Tja, weet het niet, het is niet echt TV-likable want wij als kijker zien niet echt goed wat er op die kaarten staat geschreven of afgebeeld staat. Zo stonden er in de aflevering van gisterenavond hints op van de nieuwe date. Ik als kijker kon daar geen chocola van maken. Niet goed over nagedacht dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215836106
LLDL gaat verhuizen per januari. Van SBS naar NET5. Wel een flinke aderlating want het scoort hartstikke goed zo rond de 400/500.000 kijkers per aflevering. Dat wordt op NET5 veel minder want kleinere zender. Begin van het einde!
In het programmaschema staat LLDL nog gewoon op SBS vanaf januari, dus ik weet niet uit welke bron Tina Nijkamp, waar dit nieuws van komt, dit gehaald heeft?

[ Bericht 13% gewijzigd door freaky40 op 11-12-2024 13:28:37 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_215839590
Wat een vervelende dominante pisvlek die ouwe kerel met z’n grote ondertanden
Alius aliud dicit
pi_215841441
Vond het al vreemd, kon die 2 oudere niet toen het stukje werd getoond bij VI. Denk, heb ik wat gemist. Zat het vanavond pas in de uitzending. Wat een Karen van een wijf. Maar meneer is ook wel een narcist.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215843411
Rob(ert) en (is)Tineke , bijzondere figuren _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')