abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216313976
Wat een rust hier...Ze hebben weer een blik idioten opengetrokken. En het programma heeft NTI als sponser en nu zijn er veel deelnemers die 'ineens een cursus volgen via NTI' en laten dan hun boeken zien en zijn z.g.n. tussendoor aan het 'studeren'...ja, make that the cat wise!
En dan is er een gozertje dat even stoer wil doen en van het dak gaat springen. Ambu met toeters en bellen moet komen aanrukken in de aflevering van morgen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216315307
OMG wat heb ik net zitten kijken. _O- De aflevering van vandaag, wat freaky zegt, een blik idioten, mijn mond viel serieus diverse keren open en bleef open :o , ik heb met verbazing zitten kijken :o en toen dat gozertje van het dak sprong dacht ik eerst, nee kom op :{w , dat ga je toch niet doen uitslover, toen ging hij het dus wel echt doen en dacht ik :|W , dat kan toch niet waar zijn. Toen bleef hij liggen en dacht ik, oh hij laat zijn acteer talenten zien want hij zal toch niet echt zijn been hebben gebroken :o dus de dame komt erbij want die ervaart dit in levende lijve en OMG hij heeft gewoon serieus zijn been gebroken want de cliffhanger laat een ambulance zien :o
Dit alles in een paar minuten tijd en dan ga ik het niet eens over de rest van de uitzending hebben want dan ben ik nog wel even bezig.
Excuus voor de smileys voor de mensen die dat niet fijn vinden alleen verdiende deze aflevering deze smileys gewoon om het nog iets duidelijker te maken hoe ik deze aflevering heb ervaren.
OMG te veel idioten op deze planeet. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#ramptoerisme
#irritainment
#WTF
pi_216315468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rust hier...Ze hebben weer een blik idioten opengetrokken.
Denk dat de meeste nu gewoon vooruit kijken op Videoland. Scheelt ‘s avonds weer half uurtje live kijken
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216315510
Ik kijk gewoon nog lineair, en neem het op. Videoland beeldkwaliteit vindt ik bar slecht met de aangeleverde content van Talpa in dit geval LLDL, maar ook De Bondgenoten via NLZIET. Ze comprimeren de boel kapot waardoor je allemaal digitale foutjes in beeld ziet, blokjes en stroperige bewegingen die niet vloeiend lopen. Bij lineaire TV en je neemt het op, ziet het er gek genoeg beter uit. Maar goed, dat even terzijde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216317030
Die NTI sponsoring vind ik wel een beetje over the top. Deelnemers die heel opzichtig gaan zitten bladeren in een studiegids alsof dat zo interessant is op dat moment :') En dat dan als onderwerp in de date fietsen van Goh wat zou jij nog voor opleiding willen doen bla bla bla :O
Dan had ik liever de sponsor van matrassen. Of beter, geen sponsor.
Verder die "amateur stuntman" _O- Een echte stuntman komt rollend neer op de grond en niet zoals deze als een zak zand op de grond ploffend :{
Gaat nu de date verder in het ziekenhuis? :7
pi_216317423
Echt gringe die NTI sponsering, je kunt dat de deelnemers niet vragen om een amateur toneelstukje te gaan voeren. Product placement prima, daar hebben wij als kijker niet zo veel last van, maar het aanprijzen van cursussen en matrassen is echt not done door deelnemers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216322460
Wat een ontiegelijke kwal die Jermaine :r Vind zichzelf heel wat :{
pi_216324972
Oh, nu is de sponsoring weer van HAPNN, de dating app dus NTI was tijdelijk.

Die z.g.n. 'stunt gozer' maakte een flinke klap, je hoorde zowat zijn beide poten breken, of het is in de montage iets gedramatiseerd met een extra geluidseffect eronder. Wel leuk om een stukje 'achter de schermen' te zien daar.
Ik denk dat die gast helemaal geen stunts doet. Hij zat heel stoer te vertellen voor de TV 'kijk dat ben ik daar ergens in de verte'. Ja kan ik ook zeggen 'ja, zie je daar sta ik, met dat hoofd, daar, nee ja, daar daar, en ik deed ik wat stunts, jammer dat je het niet zag...'...ja doei! Wel een leuke meid met die babyface. Die had het al snel bekeken met die gast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216325842
Ja joh gewoon figurant @freaky40 . Kan iedereen zich voor opgeven.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216370405
Eind april gaat LLDL dan toch echt naar NET5 toe is het plan. Wel ander tijdstip: 19.30 uur. Onbegrijpelijk hoe je nu weer die vooravond van SBS om zeep helpt.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 januari 2025 @ 19:15:11 #136
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216370447
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Eind april gaat LLDL dan toch echt naar NET5 toe is het plan. Wel ander tijdstip: 19.30 uur. Onbegrijpelijk hoe je nu weer die vooravond van SBS om zeep helpt.
En gek genoeg zijn de afleveringen twee weken eerder al te zien op Videoland.
pi_216370488
Gewoon niet handig allemaal dit. Afbreken van het format begint hiermee.

Update: ze willen van NET5 het reality station maken dus wellicht dat De Bondgenoten daar ook heen verhuist op den duur, nou dan is je hele vooravond naar de klote op SBS. Dat gaat nog gevolgen hebben dus...

[ Bericht 60% gewijzigd door freaky40 op 20-01-2025 22:08:53 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_216373241
Leuke aflevering met die Fransman vandaag, alleen jammer dat hij bij zo'n zure Karen van een wijf werd geplaatst. Zat geen kwaad bij die vent die heel positief tegenover alles stond. Die man verdiend een betere date.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')