Oh heck noquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
En als die jongen doodgaat zit ook iedereen weer te zeiken. Achteraf wel een beetje snel de ambu gebeld maar dat zal in overleg zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Het kakte weer een beetje in en het wordt een beetje meer van hetzelfde, dus moest er maar weer eens TV gemaakt worden. Een deelnemer werd niet lekker nadat hij uit de hottub stapte en van warm naar koud ging. Dat hebben we eerder mee gemaakt met een deelnemer, die ging toen onderuit zelfs zagen we op TV, maar dit keer moest er natuurlijk een ambulance aan te pas komen. Net als na die sprong van dat dakje van die z.g.n. 'stuntman' van een paar weken geleden. Alles voor TV...
Welnee was niets aan de hand, gewoon een klap in zijn gezicht gehad door van warm naar koud. En normale reactie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:16 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En als die jongen doodgaat zit ook iedereen weer te zeiken. Achteraf wel een beetje snel de ambu gebeld maar dat zal in overleg zijn geweest.
Ik vond het wel een leuk kereltje, echt zo'n jeugd van tegenwoordig ventje die nog niks in het leven heeft meegemaakt en gelijk overdreven doetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee was niets aan de hand, gewoon een klap in zijn gezicht gehad door van warm naar koud. En normale reactie.
Vond hem op Jandino lijken, en dat is geen compliment....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:40 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk kereltje, echt zo'n jeugd van tegenwoordig ventje die nog niks in het leven heeft meegemaakt en gelijk overdreven doet
Ik dacht het nog toen ie aankwam met zn kadootjes ... en idd gewoon wat vibes met power en wat setjes...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:04 schreef Dutch_view het volgende:
Daar hebben we dat oversekste bejaarde mens weer![]()
Meteen maar een vibo gekregen met een pakje batterijen
1. Toen ik je voor het eerst zag...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:12 schreef freaky40 het volgende:
Het nieuwtje is er al weer af bij die meneer bij de Satisfyer-granny. Hij begint zich al aan haar te irriteren dus die gaan er niet samen uit vanavond.
Ik vind overigens die 24 uurs gesprekken altijd maar toneelstukjes die altijd volgens hetzelfde script worden afgedraaid. Dat komt denk ik omdat ze eerst nog met een psycholoog gaan praten of iemand van de productie waarin ze al te kennen moeten geven wat ze hebben besloten. Daar krijgen ze dan te horen hoe ze dat moeten doen. En dan altijd het afsluitende tekstje oplepelen 'nou, dan gaan we de koffers maar weer pakken hč' Je kunt er op wachten. Komt totaal niet spontaan over.
Lachen, een beetje druk, maar kan redelijk zingen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:29 schreef chufi het volgende:
man wat een vermoeiende vrouw .. in het rood
Dat was wel ook de reden dat ze gingen karaokenquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lachen, een beetje druk, maar kan redelijk zingen.
Omdat SBS er vooral is voor John om nieuwe programma's te proberen die die kan verkopen aan buitenland bij succes. Inkomsten/kijkers al gegarandeerd omdat het op videoland draait dus nu kan die nieuwe probeersels uit gaan zenden die die eventueel kwijt kan raken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af waarom ze het programma verhuizen naar Net5.
O dat wist ik niet eens, al dat geschuif ook altijdquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Gisterenavond hebben ze het maar eens met een tweeling geprobeerd, 2 gewillige zusters. Af en toe proberen ze eens wat. Heel benieuwd hoe het gaat scoren als het in april naar NET 5 gaat. Bij SBS scoort het prima maar ik denk dat het toch wel gaat inzakken daar.
Is dan eindelijk vanaf 28 april weer nieuwe uitzendingen (sinds een jaar ofzo) ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:23 schreef freaky40 het volgende:
De afleveringen worden vanaf 28 april ook langer, van 30 minuten naar 50 minuten! Pff, nog meer te kijken. Had van mij niet gehoeven, ik vind dit een prima lengte voor dit programma.
Dat mens valt in katzwijm voor hem alsof het george clooney isquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Meneer met een enorme basketbal onder de trui verstopt wilde eigenlijk een latino vrouwtje.
Ik had het te doen met die vrouw. Ze lijkt me kwetsbaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom Leen verlengt heeft want een Latino vrouw is het niet, en werd het ook niet na die 24 uur verlenging. Maar die zien we nog wel weer eens terug als er wel een Latino zich aanmeld voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |