Lachen, een beetje druk, maar kan redelijk zingen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:29 schreef chufi het volgende:
man wat een vermoeiende vrouw .. in het rood
Dat was wel ook de reden dat ze gingen karaokenquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lachen, een beetje druk, maar kan redelijk zingen.
Omdat SBS er vooral is voor John om nieuwe programma's te proberen die die kan verkopen aan buitenland bij succes. Inkomsten/kijkers al gegarandeerd omdat het op videoland draait dus nu kan die nieuwe probeersels uit gaan zenden die die eventueel kwijt kan raken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:24 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af waarom ze het programma verhuizen naar Net5.
O dat wist ik niet eens, al dat geschuif ook altijdquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Gisterenavond hebben ze het maar eens met een tweeling geprobeerd, 2 gewillige zusters. Af en toe proberen ze eens wat. Heel benieuwd hoe het gaat scoren als het in april naar NET 5 gaat. Bij SBS scoort het prima maar ik denk dat het toch wel gaat inzakken daar.
Is dan eindelijk vanaf 28 april weer nieuwe uitzendingen (sinds een jaar ofzo) ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:23 schreef freaky40 het volgende:
De afleveringen worden vanaf 28 april ook langer, van 30 minuten naar 50 minuten! Pff, nog meer te kijken. Had van mij niet gehoeven, ik vind dit een prima lengte voor dit programma.
Dat mens valt in katzwijm voor hem alsof het george clooney isquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Meneer met een enorme basketbal onder de trui verstopt wilde eigenlijk een latino vrouwtje.
Ik had het te doen met die vrouw. Ze lijkt me kwetsbaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom Leen verlengt heeft want een Latino vrouw is het niet, en werd het ook niet na die 24 uur verlenging. Maar die zien we nog wel weer eens terug als er wel een Latino zich aanmeld voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |