SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zou de rest van de dag van de rel zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vreselijk gedroomd dat ik mijn auto moest afstaan en een Peugeot van de vorige eeuw ervoor terugkreeg
werd huilend wakker
ik vind dit wel een beetje een domper.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te klagen over Marokkanen.
de cabrio?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vreselijk gedroomd dat ik mijn auto moest afstaan en een Peugeot van de vorige eeuw ervoor terugkreeg
werd huilend wakker
nouja ben iedere ochtend ook de disney app aan het bekijken en ik kon opeens een reservering maken voor ontbijt met de disney prinsessenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zou de rest van de dag van de rel zijn
nee de STquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit wel een beetje een domper.
[..]
de cabrio?
en ieuw, oude peugeots
Wat een uitvinding zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vannacht de verzwarende er ook weer even bijgepakt (want echt beroerd geslapen de afgelopen paar dagen), dat was een goede keuze.
In het volgende topic is het herfstplaatje 3x3 pixels.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nu een heel klein herfst plaatje en een veel groter plaatje van een caaf die een rat misbruikt
mijn zaadbak is zo'n 13 in een dozijn auto dat het me nog nauwelijks meer opvalt als ik dezelfde tegen komquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat in een Fiesta-optochtje vanmorgen. Met z'n drieën dezelfde kant op, onbedoeld.
soms zeg ik wel eens als ik er een zie van oh kijk dat is een mooie autoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat in een Fiesta-optochtje vanmorgen. Met z'n drieën dezelfde kant op, onbedoeld.
Dud0r heeft zo'n tsjech dus die noem ik John Cena want ik kan voor die auto staan en m niet zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zaadbak is zo'n 13 in een dozijn auto dat het me nog nauwelijks meer opvalt als ik dezelfde tegen kom
is het een grijze octavia station?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r heeft zo'n tsjech dus die noem ik John Cena want ik kan voor die auto staan en m niet zien
*whiep intensifies*quote:
zwart maar jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een grijze octavia station?
zou die wel liever hebben dan de zaadbak, maar zelfde categorie jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwart maar ja
kenteken zegt nieuwer dan mijn auto maar is import
Je had mij aan een generator moeten aansluiten, dan had al mijn gedraai heel Leiden een week van stroom voorzien.quote:
Accuraatquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:39 schreef Karzai het volgende:
Ik had een droom over wilders eergisteren en het eindigde in een zombiefilm
Die heeft een leven.quote:
hij mag eind van het jaar iets anders maar hij wil het liefst wel een goedkope stationquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou die wel liever hebben dan de zaadbak, maar zelfde categorie ja
Wat hebben we gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk even een pauze van Fok!
een zaadbakquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij mag eind van het jaar iets anders maar hij wil het liefst wel een goedkope station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zaadbakzusje blijft waar ze isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Weten we onze plek ook weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Druk geweest met werk en opleiding, Fok! is vooral een "even een dood momentje door" en die waren er even niet zo.
je mag het hier brengen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een beetje spijt van m'n "ik wil snacks"-uitspatting gisteren. Nu heb ik heel veel zooi in huis en weinig ruggegraat.
komt dat goed?quote:
Het is wel iets minder ver rijden dan voorheen natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag het hier brengen hoor
Alsof ik een post van mijzelf lees. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een beetje spijt van m'n "ik wil snacks"-uitspatting gisteren. Nu heb ik heel veel zooi in huis en weinig ruggegraat.
Ik heb meestal spijt van precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
zijn nog bezig met het huurcontract te updaten maar Vesteda is niet de vlotstequote:
Ik heb geen ruggengraat én geen zooi in huis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meestal spijt van precies het omgekeerde
Maar heel vaak wel?quote:
Het is ook pas oktober. Je hebt nu wel erg hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn nog bezig met het huurcontract te updaten maar Vesteda is niet de vlotsteben er al sinds augustus mee bezig
Dat leek mij ook.quote:
op de site staat dat als ze de stukken hebben, het geregeld is in 2 weken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is ook pas oktober. Je hebt nu wel erg hoge verwachtingen
Optimistisch van ze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op de site staat dat als ze de stukken hebben, het geregeld is in 2 weken...
nouja ik heb vooral zoiets van dus jullie hebben het nog niet rond, maar jullie zeiden 2 wekenquote:
ik zou er niet te hard van uitgaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik heb vooral zoiets van dus jullie hebben het nog niet rond, maar jullie zeiden 2 weken
dus ik krijg wat ik wil dan toch?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen ruggengraat én geen zooi in huis.
vooruitgangquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Mijn gehoest klinkt nu meer als gekuch ipv als een stervende zeehond.
En had vanochtend ook voor het eerst sinds vorige week woensdag dat ik niet mijn longen er compleet uit aan het hoesten was toen ik wakker werd.quote:
Vroegah was alles beterquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
zei nog tegen zusje van de week dat cartoon network vroeger echt de bom was
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
zei nog tegen zusje van de week dat cartoon network vroeger echt de bom was
die is nu in topvorm?quote:
quote:Vandaag zijn de jaarlijkse Michelinsterren verdeeld onder de toprestaurants van Nederland. Restaurant De Librije in Zwolle is het enig overgebleven driesterrenrestaurant. Er kwamen tien nieuwe sterrenrestaurants bij. Er zijn in ons land nu 122 restaurants met minstens één ster.
die waar ik vorig jaar heb gegeten is m kwijt geraakt en dat snap ik welquote:
Is die nu nķg beter?quote:
Dat is wel slecht voor een sterrentoko ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die waar ik vorig jaar heb gegeten is m kwijt geraakt en dat snap ik wel
kreeg ongezouten diepvriesfriet bij het hoofdgerecht
liberije ga ik heen voor mijn verjaardag
was het eerste jaar dat ze een ster kregenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel slecht voor een sterrentoko ja.Oeh dat is wel leuk!
Waar moet ik me melden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ow en vrijdag dan ontbijt met disney prinsessen
Prrrrquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even zachtjes in iemands oor fluisteren
Oh daar kom ik niet meerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Franse prinsesjes dus Parijs
*onderweg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Franse prinsesjes dus Parijs
er is nog een plekje in de autoquote:
Redden de kinderen zich wel alleen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is nog een plekje in de auto
kun je donderdag mee spaghetti eten bij mijn zus, we gaan als de kinderen op bed liggen
Laat ik het anders formuleren. Daar wil ik niet meer komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je donderdag mee spaghetti eten bij mijn zus, we gaan als de kinderen op bed liggen
okequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Redden de kinderen zich wel alleen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke
stel je voor he
dat als je kinderen hebt
je die niet alleen hebt
SPOILER: werkgedoetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Klagen helptquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, 7 nieuwe profielen. App zal wel kuren hebben gehad vanochtend.
Dan ligt het niet bij de buurman van drie straten verderop in de tuin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Ik zie filmpjes dat mensen in Florida hun tuinmeubelen in het zwembad gooien ivm die orkaan die eraan komt. Zou dat echt helpen?Ligt het op de bodem van een volle zwembad dus.
Maar zou dat in het zwembad blijven liggen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ligt het niet bij de buurman van drie straten verderop in de tuin.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Ik zie filmpjes dat mensen in Florida hun tuinmeubelen in het zwembad gooien ivm die orkaan die eraan komt. Zou dat echt helpen?Ligt het op de bodem van een volle zwembad dus.
Zal vast beter werken dan die zooi gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Water is sterker dan lucht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zou dat in het zwembad blijven liggen dan?
Oooohquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Water is sterker dan lucht.
nouja dan kan de wind het niet pakken en tuinmeubels kunnen wel tegen waterquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Waar ben je dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maar denken dat dit Vlieland is
[ afbeelding ]
Wel lekker wadlopen bij 30 gradenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij als Elsa?quote:
Mag ik dat plekje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar jij moet naar Berlijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Hoewel hier vlak over de grens het ook wel te koop is maar details.
en het wordt super coolquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja moet moet.. maar beetje zonde van het geld anders.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog bockworsten en witte puntjes
Hadden we gisteren voor de lunch op kantoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog bockworsten en witte puntjes
lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we gisteren voor de lunch op kantoor
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we gisteren voor de lunch op kantoor
verstandigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil gewoon viesdik en lui zijn en bestellen maar dudje zegt dat we niet zo vaak moeten bestellen want geld
Handig zo'n verstandig stemmetje in huis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil gewoon viesdik en lui zijn en bestellen maar dudje zegt dat we niet zo vaak moeten bestellen want geld
Verstandige man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kalkoenschnitzel en broccoliquote:
wat een vervelende ventquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Sad but true.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Handig zo'n verstandig stemmetje in huis.
dat is een goed plan.quote:
quote:
Te vaak geweest de laatste tijd.quote:
Je kunt vast nog meequote:
Waar en hoe laat? dan haal ik CL ook even op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Te vaak geweest de laatste tijd.
[..]
Je kunt vast nog mee
Ik "ken" niet echt mensen daar
Hey en ik dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
Waar en hoe laat? dan haal ik CL ook even op.
Ik ben er in juli nog geweest met Solo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
laatste keer zusje was met jullie dus dat is best alweer lang geleden
17uur in Utrecht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar en hoe laat? dan haal ik CL ook even op.
Waarom ga je dan? en hoe "ken" je die mensen dan?
Jij woont aan de andere kant van de wereldquote:
Najaaa zeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij woont aan de andere kant van de wereld
kun je lekker de kelder in aan de lange tafelquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
17uur in Utrecht.
Is uitje vanuit het werk. We zijn allemaal praktijkbegeleiders en ik zie ze alleen een half uurtje via teams 1x per week.
Ik ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je lekker de kelder in aan de lange tafel
Dan zie je ze eens in 't echt, dat is wel handig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
17uur in Utrecht.
Is uitje vanuit het werk. We zijn allemaal praktijkbegeleiders en ik zie ze alleen een half uurtje via teams 1x per week.
Als je nog wilt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
Eind deze maand ga ik weer naar t zusje toch?
Oh na oktober heb ik niks meer op de planning.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik niet want vanaf eind september tot december zit ik bomvol familie verjaardagen -__-
Heb nog niet eens gekeken hoelang het reizen is en of ik met mensen mee kan via Utrecht.quote:
Is dat niet handig om te doen voor t opgeven?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog niet eens gekeken hoelang het reizen is en of ik met mensen mee kan via Utrecht.
t zusjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
Eind deze maand ga ik weer naar t zusje toch?
Mwah als ik vanaf Solo reis moet het allemaal wel te doen zijn denk ik maar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Is dat niet handig om te doen voor t opgeven?
Je bent in de war met Ballie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij woont aan de andere kant van de wereld
reistijd is bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent in de war met Ballie.
Is er geen nieuwe kaart inmiddels?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 die ik uit wil proberen.
ja, 1 soort, maar dat dan 13 keerquote:
Ze hebben de kaart van Brownies en Downies ook veranderd. Geen browniepancakes meer. Horror.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, er zou een nieuwe kaart komen.
Omg er zijn weer nieuwe dingen sinds juli?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, er zou een nieuwe kaart komen.
Het is een Duitser, wat had je anders verwacht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een discriminatie voor de mensen in het noorden/oosten.
Dan moet hij helemaal niks zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Duitser, wat had je anders verwacht.
Herfst/winterkaart danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg er zijn weer nieuwe dingen sinds juli?
Ik kan me niet herinneren dat deze er laatst ook op stond.quote:Moonfish tartaar
Met citrusmayo
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Duitser, wat had je anders verwacht.
Die bovenste zou ik niet doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:33 schreef Ama het volgende:
Ja deze 2 wil ik nog proberen.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een druppiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:33 schreef Ama het volgende:
Ja deze 2 wil ik nog proberen.
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:34 schreef Puala het volgende:
Huh hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ben je bang dat jij anders niet genoeg hebt?quote:
Alles is voor Bassie Pualaquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sowieso double digits ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er 14 op heb de vorige x
Jij snapt mquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je bang dat jij anders niet genoeg hebt?
Ja was bizar. Van t warme eten werd ik misselijk, van toetjes kon ik blijven eten.quote:
quote:
Oh die ga ik dus zeker nemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag dit niet meer van je PT?quote:
Ja hebben ze al een tijdje op de kaart, is lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hadden ze deze de vorige meet ook al?
Chicken en Waffles
Op veler verzoek! Met maple syrup
Ik denk niet dat die t goed zou keuren idd. Maar op zich gaat die over t sporten en niet over t etenquote:
Ik heb echt geen idee meer wat ik gevreten heb en wat niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hebben ze al een tijdje op de kaart, is lekker
in dat geval gaan we voor het don't ask, don't tell principequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die t goed zou keuren idd. Maar op zich gaat die over t sporten en niet over t eten
T was lekker, opgelost, slotjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer wat ik gevreten heb en wat niet.
geen peulvruchtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer wat ik gevreten heb en wat niet.
Daar denkt de eet-app anders overquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval gaan we voor het don't ask, don't tell principe
Volgens mij niet. Ik heb hem wel al gehad, zit wel bacon bij...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hadden ze deze de vorige meet ook al?
Chicken en Waffles
Op veler verzoek! Met maple syrup
Correct.quote:
Het hangt er ook maar net vanaf wat je afspreekt met elkaar. Ik wil vooral in spiermassa aankomen, dus kreeg wel de tip om mn eiwitten in de gaten te houden. En verder laat ie t aan mezelf wat ik dr mee doe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom ben ik wel blij met mijn PT, daarvan krijg ik vooral een "och, als je het niet dagelijks doet".
Ja, is ook zo. Als je bij PT aangeeft van "joe, ik wil meedoen aan een bodybuildingwedstrijd" (om maar even een extreme te noemen), is het van een heel andere orde dan "ik wil sterker/meer spiermassa".quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het hangt er ook maar net vanaf wat je afspreekt met elkaar. Ik wil vooral in spiermassa vorderen, dus kreeg wel de tip om mn eiwitten in de gaten te houden. En verder laat ie t aan mezelf wat ik dr mee doe.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben een fop-vega, dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb hem wel al gehad, zit wel bacon bij...
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Als je bij PT aangeeft van "joe, ik wil meedoen aan een bodybuildingwedstrijd" (om maar even een extreme te noemen), is het van een heel andere orde dan "ik wil sterker/meer spiermassa".
Maar die kan ik thuis ook maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
Ik had laatste keer een warme brownie met vanillieijs, best simpel maar wel lekker eigenlijk.
bastogneparfait ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die kan ik thuis ook maken.
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die kan ik thuis ook maken.
Dan is PT helemaal een slimme zet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt helemaalMaar ik ben net begonnen dus moet alles nog leren
Ja t is een combi van newbie met die ruggengraat iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is PT helemaal een slimme zet.![]()
Op zich wéét ik het allemaal prima, maar ik ben een lambal zonder ruggegraat, dus dan maar zo. Doe ik tenminste nog wat.
Exact dat ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja t is een combi van newbie met die ruggengraat idd![]()
En de stok achter de deur is nu de bankrekening geworden
Staat me ook iets van mij jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct.
Al zaten er ergens wel wat bij, die had ik geloof ik naar jou geschoven.
Lol, amateur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
Heb laatste keer heel braaf maar 1 ronde toetjes gedaan.
Dat kan ik niet helemaal zeggenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
Heb laatste keer heel braaf maar 1 ronde toetjes gedaan.
Ja maar als ik met iemand ga die geen toetjes eet dan ga ik niet als zo'n vreetzak in mijn eentje de toetjeskeuken wegvreten.quote:
Oh, ik wel hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik met iemand ga die geen toetjes eet dan ga ik niet als zo'n vreetzak in mijn eentje de toetjeskeuken wegvreten.
Dan kan ik er ook gewoon 2 in 1 week plannen ipv elke week 1x. Dan doet t toch minder pijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Bankrekening is wel goede motivatieVoelt alleen soms meteen zo shit als het dan weer even niet lukt
ipv 'iedere keer dat het wél lukt is winst!'
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook gewoon 2 in 1 week plannen ipv elke week 1x. Dan doet t toch minder pijn
Ja same, ik kan inhalen als ik een keer niet red.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook gewoon 2 in 1 week plannen ipv elke week 1x. Dan doet t toch minder pijn
Vooral dat laatste altijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij zat er ik vorige meet niet zo lekker in, maar weenie, misschien ook wel
Of het was gewoon warmen overprikkeld
Die andere tafel hielp ook gewoon niet, kippenhok.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij zat er ik vorige meet niet zo lekker in, maar weenie, misschien ook wel
Of het was gewoon warmen overprikkeld
In zo'n krap hol, goede akoestiek ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die andere tafel hielp ook gewoon niet, kippenhok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |