SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zou de rest van de dag van de rel zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vreselijk gedroomd dat ik mijn auto moest afstaan en een Peugeot van de vorige eeuw ervoor terugkreeg
werd huilend wakker
ik vind dit wel een beetje een domper.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te klagen over Marokkanen.
de cabrio?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vreselijk gedroomd dat ik mijn auto moest afstaan en een Peugeot van de vorige eeuw ervoor terugkreeg
werd huilend wakker
nouja ben iedere ochtend ook de disney app aan het bekijken en ik kon opeens een reservering maken voor ontbijt met de disney prinsessenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zou de rest van de dag van de rel zijn
nee de STquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit wel een beetje een domper.
[..]
de cabrio?
en ieuw, oude peugeots
Wat een uitvinding zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vannacht de verzwarende er ook weer even bijgepakt (want echt beroerd geslapen de afgelopen paar dagen), dat was een goede keuze.
In het volgende topic is het herfstplaatje 3x3 pixels.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nu een heel klein herfst plaatje en een veel groter plaatje van een caaf die een rat misbruikt
mijn zaadbak is zo'n 13 in een dozijn auto dat het me nog nauwelijks meer opvalt als ik dezelfde tegen komquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat in een Fiesta-optochtje vanmorgen. Met z'n drieën dezelfde kant op, onbedoeld.
soms zeg ik wel eens als ik er een zie van oh kijk dat is een mooie autoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat in een Fiesta-optochtje vanmorgen. Met z'n drieën dezelfde kant op, onbedoeld.
Dud0r heeft zo'n tsjech dus die noem ik John Cena want ik kan voor die auto staan en m niet zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zaadbak is zo'n 13 in een dozijn auto dat het me nog nauwelijks meer opvalt als ik dezelfde tegen kom
is het een grijze octavia station?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r heeft zo'n tsjech dus die noem ik John Cena want ik kan voor die auto staan en m niet zien
*whiep intensifies*quote:
zwart maar jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een grijze octavia station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |