SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zou de rest van de dag van de rel zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vreselijk gedroomd dat ik mijn auto moest afstaan en een Peugeot van de vorige eeuw ervoor terugkreeg
werd huilend wakker
ik vind dit wel een beetje een domper.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te klagen over Marokkanen.
de cabrio?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vreselijk gedroomd dat ik mijn auto moest afstaan en een Peugeot van de vorige eeuw ervoor terugkreeg
werd huilend wakker
nouja ben iedere ochtend ook de disney app aan het bekijken en ik kon opeens een reservering maken voor ontbijt met de disney prinsessenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zou de rest van de dag van de rel zijn
nee de STquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit wel een beetje een domper.
[..]
de cabrio?
en ieuw, oude peugeots
Wat een uitvinding zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vannacht de verzwarende er ook weer even bijgepakt (want echt beroerd geslapen de afgelopen paar dagen), dat was een goede keuze.
In het volgende topic is het herfstplaatje 3x3 pixels.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nu een heel klein herfst plaatje en een veel groter plaatje van een caaf die een rat misbruikt
mijn zaadbak is zo'n 13 in een dozijn auto dat het me nog nauwelijks meer opvalt als ik dezelfde tegen komquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat in een Fiesta-optochtje vanmorgen. Met z'n drieën dezelfde kant op, onbedoeld.
soms zeg ik wel eens als ik er een zie van oh kijk dat is een mooie autoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat in een Fiesta-optochtje vanmorgen. Met z'n drieën dezelfde kant op, onbedoeld.
Dud0r heeft zo'n tsjech dus die noem ik John Cena want ik kan voor die auto staan en m niet zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zaadbak is zo'n 13 in een dozijn auto dat het me nog nauwelijks meer opvalt als ik dezelfde tegen kom
is het een grijze octavia station?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r heeft zo'n tsjech dus die noem ik John Cena want ik kan voor die auto staan en m niet zien
*whiep intensifies*quote:
zwart maar jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een grijze octavia station?
zou die wel liever hebben dan de zaadbak, maar zelfde categorie jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwart maar ja
kenteken zegt nieuwer dan mijn auto maar is import
Je had mij aan een generator moeten aansluiten, dan had al mijn gedraai heel Leiden een week van stroom voorzien.quote:
Accuraatquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:39 schreef Karzai het volgende:
Ik had een droom over wilders eergisteren en het eindigde in een zombiefilm
Die heeft een leven.quote:
hij mag eind van het jaar iets anders maar hij wil het liefst wel een goedkope stationquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou die wel liever hebben dan de zaadbak, maar zelfde categorie ja
Wat hebben we gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk even een pauze van Fok!
een zaadbakquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij mag eind van het jaar iets anders maar hij wil het liefst wel een goedkope station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zaadbakzusje blijft waar ze isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Weten we onze plek ook weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Druk geweest met werk en opleiding, Fok! is vooral een "even een dood momentje door" en die waren er even niet zo.
je mag het hier brengen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een beetje spijt van m'n "ik wil snacks"-uitspatting gisteren. Nu heb ik heel veel zooi in huis en weinig ruggegraat.
komt dat goed?quote:
Het is wel iets minder ver rijden dan voorheen natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag het hier brengen hoor
Alsof ik een post van mijzelf lees. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een beetje spijt van m'n "ik wil snacks"-uitspatting gisteren. Nu heb ik heel veel zooi in huis en weinig ruggegraat.
Ik heb meestal spijt van precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
zijn nog bezig met het huurcontract te updaten maar Vesteda is niet de vlotstequote:
Ik heb geen ruggengraat én geen zooi in huis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meestal spijt van precies het omgekeerde
Maar heel vaak wel?quote:
Het is ook pas oktober. Je hebt nu wel erg hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn nog bezig met het huurcontract te updaten maar Vesteda is niet de vlotsteben er al sinds augustus mee bezig
Dat leek mij ook.quote:
op de site staat dat als ze de stukken hebben, het geregeld is in 2 weken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is ook pas oktober. Je hebt nu wel erg hoge verwachtingen
Optimistisch van ze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op de site staat dat als ze de stukken hebben, het geregeld is in 2 weken...
nouja ik heb vooral zoiets van dus jullie hebben het nog niet rond, maar jullie zeiden 2 wekenquote:
ik zou er niet te hard van uitgaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik heb vooral zoiets van dus jullie hebben het nog niet rond, maar jullie zeiden 2 weken
dus ik krijg wat ik wil dan toch?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen ruggengraat én geen zooi in huis.
vooruitgangquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Mijn gehoest klinkt nu meer als gekuch ipv als een stervende zeehond.
En had vanochtend ook voor het eerst sinds vorige week woensdag dat ik niet mijn longen er compleet uit aan het hoesten was toen ik wakker werd.quote:
Vroegah was alles beterquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
zei nog tegen zusje van de week dat cartoon network vroeger echt de bom was
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
zei nog tegen zusje van de week dat cartoon network vroeger echt de bom was
die is nu in topvorm?quote:
quote:Vandaag zijn de jaarlijkse Michelinsterren verdeeld onder de toprestaurants van Nederland. Restaurant De Librije in Zwolle is het enig overgebleven driesterrenrestaurant. Er kwamen tien nieuwe sterrenrestaurants bij. Er zijn in ons land nu 122 restaurants met minstens één ster.
die waar ik vorig jaar heb gegeten is m kwijt geraakt en dat snap ik welquote:
Is die nu nķg beter?quote:
Dat is wel slecht voor een sterrentoko ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die waar ik vorig jaar heb gegeten is m kwijt geraakt en dat snap ik wel
kreeg ongezouten diepvriesfriet bij het hoofdgerecht
liberije ga ik heen voor mijn verjaardag
was het eerste jaar dat ze een ster kregenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel slecht voor een sterrentoko ja.Oeh dat is wel leuk!
Waar moet ik me melden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ow en vrijdag dan ontbijt met disney prinsessen
Prrrrquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even zachtjes in iemands oor fluisteren
Oh daar kom ik niet meerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Franse prinsesjes dus Parijs
*onderweg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Franse prinsesjes dus Parijs
er is nog een plekje in de autoquote:
Redden de kinderen zich wel alleen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is nog een plekje in de auto
kun je donderdag mee spaghetti eten bij mijn zus, we gaan als de kinderen op bed liggen
Laat ik het anders formuleren. Daar wil ik niet meer komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is nog een plekje in de auto
kun je donderdag mee spaghetti eten bij mijn zus, we gaan als de kinderen op bed liggen
okequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Redden de kinderen zich wel alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |