SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
is wel makkelijker voor jullieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik krijg een beetje de indruk dat mario een hele ingewikkelde jongen isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt best mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 03:49 schreef sp3c het volgende:
ik krijg een beetje de indruk dat mario een hele ingewikkelde jongen is![]()
en luigiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt best mee. Hij is een beetje een combinatie van Hans Kazan en Sjef van Oekel. Met een vleugje Rudi Carell.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 03:49 schreef sp3c het volgende:
ik krijg een beetje de indruk dat mario een hele ingewikkelde jongen is![]()
En ik maar denken dat ik kutseries kijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze week nog wel. Daarna begint Big Brother New Zealand![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze week nog wel. Daarna begint Big Brother New Zealand
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Aan mij is het ook niet echt besteed. Al die reality shows boeien me niet zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 04:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik kutseries kijk![]()
![]()
Dev kijkt alleen voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
Dev kijkt alleen voetbal.De bal is rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seinfeld duurde me net wat te langOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De hele seriequote:
Was er wel klaar mee op een gegeven momentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vond de serie geweldig, maar z’n stand-up…quote:![]()
CiCGC was ook geniaal.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er zaten leuke stukken in, klopt. Maar inderdaad, die stand-up stukken waren tenen krommend. Bijna net zo slecht als mijn grappenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond de serie geweldig, maar z’n stand-up…![]()
CiCGC was ook geniaal.![]()
![]()
Slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GunaydinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 04:49 schreef devzero het volgende:
Maar nu slapen. Kan aeque wat punten pakken.
Veilige reis @:mascara-klodder![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ok baas ik ga al aan de slagquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel met passieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En slaapOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh nee, BOLK gvd zou @DJMO zeggen
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: