SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lust je wel andere worst?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lust ik nie![]()
Dan moet je bij Hema zijn
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Begrijpelijk dat het toen nog veel spannender was maar nu nog steeds wel wat spannend is...quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Dat blijft altijs spannend. Alhoewel niet meer zo spannend als in het begin
Goed dat ze je zo blijven opvolgen met controles.Smile, it's free therapy.![]()
Even de was opvouwen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat de boer niet kent.......quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
meh ik lust die hema dingen of verpakte rookworsten ook niet. Vettig en het blijft opstoten.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ik ken genoeg rookworsten.quote:
Ik heb muis zelfs een dikke, vette, snoeiharde worst leren eten
Opstoten??quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh ik lust die hema dingen of verpakte rookworsten ook niet. Vettig en het blijft opstoten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die eet ze zeker als jij niet thuis bentquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken genoeg rookworsten.
Ik heb muis zelfs een dikke, vette, snoeiharde worst leren eten![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Nja ziet idd wel verschil in qua smaak en de merken iddquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh ik lust die hema dingen of verpakte rookworsten ook niet. Vettig en het blijft opstoten.
Ik heb wel eens die magere rookworsten gekocht weet niet of dat nog bestaat maar die vond ik niet lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ziet idd wel verschil in qua smaak en de merken iddSmile, it's free therapy.![]()
Gekke limbo’squote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/opstoten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Magere dingen zijn sowieso smaakloosquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb wel eens die magere rookworsten gekocht weet niet of dat nog bestaat maar die vond ik niet lekker.
Ik ga hier geen ranzige opmerkingen over maken!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Magere dingen zijn sowieso smaakloos![]()
![]()
ABN welquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon ABN
leren ze boven de rivieren zeker niet![]()
Gek limbo’s nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier geen ranzige opmerkingen over maken!ik maak hem ook niet
Doe maar niet nee.. is nog té vroeg voorquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier geen ranzige opmerkingen over maken!
vet is smaakquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Magere dingen zijn sowieso smaakloosUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel mee eens idd!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Nee maar is wel zo magere yoghurt of gehakt![]()
![]()
Ik heb al zeker 450 klachten van de plaatste super gehad dat ze weer alle rookworsten in record tijd heeft staan weg vreten in de winkelquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die eet ze zeker als jij niet thuis bent![]()
Wat n eng kindquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rubens is het met je eens!![]()
♡♡♡♡![]()
Ja was erg standaard in de Middeleeuwen om kinderen het gezicht van een volwassene te geven.quote:
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.![]()
Lag het niet aan het feit dat alleen de adel het geld had om zich te laten schilderen en het gewoon incest dingetje was dat ze er allemaal zo eng uitzagen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was erg standaard in de Middeleeuwen om kinderen het gezicht van een volwassene te geven.
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.
Rubens is geen Middeleeuwenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was erg standaard in de Middeleeuwen om kinderen het gezicht van een volwassene te geven.
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lag het niet aan het feit dat alleen de adel het geld had om zich te laten schilderen en het gewoon incest dingetje was dat ze er allemaal zo eng uitzagen?![]()
inb4 Habsburgs.![]()
![]()
De helft van de kinderen waren toch sowieso van de melkboer etcquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lag het niet aan het feit dat alleen de adel het geld had om zich te laten schilderen en het gewoon incest dingetje was dat ze er allemaal zo eng uitzagen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo'n grap maakte ik ook toen m'n leidinggevende een kleine kreeg en die een heel andere kleur ogen had dan hij of zijn vrouw!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de kinderen waren toch sowieso van de melkboer etc
Werd vreemd genoeg niet gewaardeerd.
....and the whole room gasped!![]()
Of van de tuinman!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de kinderen waren toch sowieso van de melkboer etcOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja.. maar ook die grijpgrage handjes...quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.♡♡♡♡![]()
Middeleeuwse schilderingen zijn niet zo gedetailleerd en realistischquote:Uw ADH vitamine Worst
"Dicke titt'n kartoffelsalat!"quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja.. maar ook die grijpgrage handjes...![]()
![]()
Oh meneer de butler, wat doet u nu?!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je met een loden pijp bewerken in de serre!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh meneer de butler, wat doet u nu?!![]()
![]()
Nou nou nou. Wat een fetisj ToTquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je met een loden pijp bewerken in de serre!
Even de leidingen goed doorsmeren!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je met een loden pijp bewerken in de serre!![]()
Laat die jonge man nu ook even zijn pleziertje hebben ja!quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat die jonge man nu ook even zijn pleziertje hebben ja!
Ik zeg wijselijk nietsquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar moet je anders aan denken met snoeiharde pijpen?
Als hij het leuk vind om in zijn vrije tijd met loden pijpen te spelen om te ontspannen moet dat toch gewoon kunnen ja!quote:
Niet zo bekrompen zijn, past niet bij de huidige tijdsgeest
Fuck de tijdsgeestquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij het leuk vind om in zijn vrije tijd met loden pijpen te spelen om te ontspannen moet dat toch gewoon kunnen ja!
Niet zo bekrompen zijn, past niet bij de huidige tijdsgeest
Gewoon old school, enkel om kindjes te verwekken en als het dan toch moet mag je er uiteraard helemaal niet van genieten!quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon old school, enkel om kindjes te verwekken en als het dan toch moet mag je er uiteraard helemaal niet van genieten!En gelijk biechten voor de daad die je gedaan hebt!
(Schijnt in sommige religieuze kringen echt een dingetje te zijn, zelfs binnen het huwelijk!)![]()
![]()
Je bent een rund als je met een gasbrander stunt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Proestquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]En gelijk biechten voor de daad die je gedaan hebt!
(Schijnt in sommige religieuze kringen echt een dingetje te zijn, zelfs binnen het huwelijk!)![]()
![]()
Weet ik nog van de basisschool!quote:De leraar zei nog: "Dan zit men je kinderen te tellen: 1, 2, 3, 4, 5.....5x een zonde!"
![]()
![]()
was geen stunt.. gewoon lekkende branderquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:53 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een rund als je met een gasbrander stunt![]()
Kan je de deuk er niet uithalen met een handdoek om de hamer heen?quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gohquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zit een deuk in je deurtjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
'kunst'quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
Mensen; dit is design! Zo heeft de kunstenaar het bedoeld!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
In de biosquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je er eentje thuis, of ga je een film kijken?![]()
Het kastje is niet perfect, ik houd niet van perfectie want dan mag er daarna nooit meer iets aan schelenTrotste mama van Ambar
En je kreeg 10% korting vanwege die deuk en het ontbrekende handvat?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kastje is niet perfect, ik houd niet van perfectie want dan mag er daarna nooit meer iets aan schelen![]()
![]()
Nee dank je, ik houd mijn dromen graag enge baby vrij.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hopen dat het niet in een 18+ bioscoop is dan met vrijgezelle dames naast 'm.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan niet teveel bewegen tijdens de film![]()
![]()
20% en het handvat heb ik wel ergensquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kreeg 10% korting vanwege die deuk en het ontbrekende handvat?Trotste mama van Ambar
Oei dat zou mij wel storen aangezien het een nieuw kastje is ook. Vind het toch wel goed zichtbaar.quote:
OF nu alsnog proberen of je het eruit krijgt (ik weet dat er iets van een zuignap is om zoiets eruit te trekken zeg maar) en als het niet lukt, verf vanaf komt dan retourneren.
Stoort het jou?
En ik denk te weten dat je ook geen zin hebt om alles weer af te breken en terug te brengen.
OF als het je niet zo heel erg stoort nog meer van de prijs af zien te krijgen. Zij doen er verder ook niks meer mee.
Als het niet meer veel kost zou ik het minder erg vinden..Smile, it's free therapy.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met hotgluequote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dat zou mij wel storen aangezien het een nieuw kastje is ook. Vind het toch wel goed zichtbaar.
OF nu alsnog proberen of je het eruit krijgt (ik weet dat er iets van een zuignap is om zoiets eruit te trekken zeg maar) en als het niet lukt, verf vanaf komt dan retourneren.
Stoort het jou?
En ik denk te weten dat je ook geen zin hebt om alles weer af te breken en terug te brengen.
OF als het je niet zo heel erg stoort nog meer van de prijs af zien te krijgen. Zij doen er verder ook niks meer mee.
Als het niet meer veel kost zou ik het minder erg vinden..
Dan beschadig je het minst snel ietsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah vandaar dat de stoel kraakt. Zijn al vieze dingen op gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat het niet in een 18+ bioscoop is dan met vrijgezelle dames naast 'm.
Je bent gewoon een stuntrund!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:58 schreef Rob het volgende:
[..]
was geen stunt.. gewoon lekkende brander
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vooral veel knoeien gok ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah vandaar dat de stoel kraakt. Zijn al vieze dingen op gedaan
Tja ik vind het maar moeilijk. Retourneren vind ik zo'n gedoeTrotste mama van Ambar
Mensen die op hun telefoon zitten, pratende mensen, mensen die met open mond eten, hoge prijzen en zo nog wel meer dingen. Ofwel heel veel redenen om niet naar de bios te gaan tegenwoordig.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goede reden om niet naar een bios te gaan![]()
Daarom bioscoopbroek. Oh nee die was voor andere dingen.quote:
Ik ben denk ik al geen 5 jaar meer geweestquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die op hun telefoon zitten, pratende mensen, mensen die met open mond eten, hoge prijzen en zo nog wel meer dingen. Ofwel heel veel redenen om niet naar de bios te gaan tegenwoordig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zit nog eens naar de foto te kijken. Denk dat ik het zou houden @ieniminimuis (en dan vooral ook omdat ik weet dat je het weer moet afbreken en op de fiets moet wegbrengen... is ook weer gedoe.. ) en dan weer kijken tot je ergens een leuk kastje vindt.. (vind deze wel erg leuk)
Zou wel proberen meer van de prijs af te krijgen aangezien het niet goedkoop was.
Waar neig je nu zelf naar?Smile, it's free therapy.![]()
Stiekem eten en drinken mee naar binnen smokkelenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom bioscoopbroek. Oh nee die was voor andere dingen.
ja dat dus...gedoe en weer wat anders uitzoeken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ik vind het maar moeilijk. Retourneren vind ik zo'n gedoe
Probeer of je nog wat van de prijs af kunt krijgen.Smile, it's free therapy.![]()
Of mensen die luid snurken. Daarom mag ik al een paar jaar niet meer de bios inquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die op hun telefoon zitten, pratende mensen, mensen die met open mond eten, hoge prijzen en zo nog wel meer dingen. Ofwel heel veel redenen om niet naar de bios te gaan tegenwoordig.![]()
![]()
Anders ga je tegenwoordig gewoon failliet in de biosquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stiekem eten en drinken mee naar binnen smokkelen
En natuurlijk koters die tegen je rugleuning trappenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die op hun telefoon zitten, pratende mensen, mensen die met open mond eten, hoge prijzen en zo nog wel meer dingen. Ofwel heel veel redenen om niet naar de bios te gaan tegenwoordig.![]()
Ik al wel langer niet, zeker hier in de randstad is het gewoon een kansloze bedoeling tegenwoordig.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben denk ik al geen 5 jaar meer geweestOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uhuquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Of mensen die luid snurken. Daarom mag ik al een paar jaar niet meer de bios in
Vast
Geen andere reden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Korting bietsen. 40% korting lijkt mij redelijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ik zit nog eens naar de foto te kijken. Denk dat ik het zou houden @:ieniminimuis (en dan vooral ook omdat ik weet dat je het weer moet afbreken en op de fiets moet wegbrengen... is ook weer gedoe.. ) en dan weer kijken tot je ergens een leuk kastje vindt.. (vind deze wel erg leuk)
Zou wel proberen meer van de prijs af te krijgen aangezien het niet goedkoop was.
Waar neig je nu zelf naar?Trotste mama van Ambar
Handvat moet er nog opquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer van de deuk en geen handvat ...
Verder leuk kastje en goed gedaan muis!!
Trotste mama van Ambar
De laatste is denk ik 50 shades geweestquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik al wel langer niet, zeker hier in de randstad is het gewoon een kansloze bedoeling tegenwoordig.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhu
Vast
Geen andere reden![]()
Wedden dat hij een bioscoopbroek heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er nooit.. maar goedkoop zal het nu wel helemaal niet meer zijn..quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders ga je tegenwoordig gewoon failliet in de biosMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh dan had jij zeker ook je bioscoopbroek aan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
De laatste is denk ik 50 shades geweest
Ja 40% zou ik ook redelijk vinden. Kastje was duur genoeg.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Korting bietsen. 40% korting lijkt mij redelijkSmile, it's free therapy.![]()
Was met 2 vriendinnenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan had jij zeker ook je bioscoopbroek aan.
Ladys night
Won er 1 een vibo![]()
![]()
Zo het nieuwe voorstel op de mail gezet. BenieuwdTrotste mama van Ambar
Scheelt wel dat als ze uitbetalen ik nog een deur heb met meer deuken waar ik eerst op kan oefenenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was met 2 vriendinnen
Ladys night
Won er 1 een vibo![]()
![]()
![]()
Meer lol gehad voor de film als dat de film goed wasquote:
Hoe wilde je het eventueel doen om eruit te krijgen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt wel dat als ze uitbetalen ik nog een deur heb met meer deuken waar ik eerst op kan oefenenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee. Zet hem net aan. Was er weer wat?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke ben je LLDL aan het kijken ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die oude manquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Zet hem net aan. Was er weer wat?
Die gaat duiken in een zwembadje![]()
Niet, want ik had een hele deur verwacht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe wilde je het eventueel doen om eruit te krijgen?
Maar genoeg tutorials online over deukenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt wel dat als ze uitbetalen ik nog een deur heb met meer deuken waar ik eerst op kan oefenen![]()
Omdan kijk ik morgen even terug. Zie nu net een stel wat naar huis gaatquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die oude man
Die gaat duiken in een zwembadje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu gaat die man zo duikenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdan kijk ik morgen even terug. Zie nu net een stel wat naar huis gaat
Ik hoorde hem. Nou ben benieuwd.🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die dot.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hij is kleinquote:
En een enorme ego volgens mij
En de meneer gaat duiken![]()
In 40cm
En zij is maar met de hondjes bezig en hij maar uitleggen 🤣🤣🤣quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is klein
In 40cmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En na een uur....quote:
Zo, koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze luistert niet eensquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zij is maar met de hondjes bezig en hij maar uitleggen 🤣🤣🤣
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is klein
In 40cmja zo op het eerste gezicht lijkt me die choco creatieveling een vervelend mannetje
![]()
En die man net in het zwembadDie vrouw alleen maar 'bengie'
Dat andere stel is ook lachuh. 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is op zoek naar een trad wifequote:Op maandag 7 oktober 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja zo op het eerste gezicht lijkt me die choco creatieveling een vervelend mannetje
![]()
En die man net in het zwembadDie vrouw alleen maar 'bengie'
![]()
hoppa hij kan er niet mee omgaan als ze meer zou verdienen..
Vrouw moet leiding nemen in het opvoeden van kinderen
Ik wil een man die groter is als ik zei ze. Ik ben maar 1.66. Nou volgens mij is hij 1.65 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En die puisten op zijn voorhoofdquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
Uiterlijk is heel belangrijk voor hem
ahaa vandaar die afgekloven nagelsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar wel een ego van iemand van 2 meterquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil een man die groter is als ik zei ze. Ik ben maar 1.66. Nou volgens mij is hij 1.65 🤣🤣
Hij zei 1.75quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil een man die groter is als ik zei ze. Ik ben maar 1.66. Nou volgens mij is hij 1.65 🤣🤣
Nouuuu
En nu naar Britt en Died 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd wel handig, een op reserve.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was met 2 vriendinnen
Ladys night
Won er 1 een vibo![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"Ah, NÓG een Tarzan?"quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd wel handig, een op reserve.![]()
En natuurlijk voldoende batterijen op voorraad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
230 volt!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En natuurlijk voldoende batterijen op voorraad.![]()
![]()
Hoihoi moon, Lovely
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach het gaat allerlei kanten op, meestal alle behalve de goede.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Haha die is leukzeker met mij gaat het goed!
Hoe is het met jou?![]()
![]()
Alles wel op deze mooie maandagavond?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmm dat is minderquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat allerlei kanten op, meestal alle behalve de goede.hopelijk gaat het gauw de goede kant op.
![]()
Best wel. Met jou ook?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alles wel op deze mooie maandagavond?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, z'n gangetje. Het is een drukke week, maar goed volgende week hopelijk weer wat rustiger.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah dat is wat minder..quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje. Het is een drukke week, maar goed volgende week hopelijk weer wat rustiger.
The Quartering gebruikt die vaak!quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
Deze hond heeft ook dingen gezien die hij niet meer kan ontzien.
[ afbeelding ]
Origineel is dat ze naar de dierenarts gaan.![]()
![]()
Ah ja, zo zou ik ook kijken als ik terug ging naar de plek waar de helft van mijn zaakje eraf gesneden zou zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
The Quartering gebruikt die vaak!
Origineel is dat ze naar de dierenarts gaan.
quote:Is niet oke Moon.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Juich je buitenlandse georganiseerde misdaad toe?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja, zo zou ik ook kijken als ik terug ging naar de plek waar de helft van mijn zaakje eraf gesneden zou zijn.![]()
![]()
Zet de kan kokend water op tafel met een ruime keuze aan losse thee en kruidenthee.
Zet er ook een grote schaal met pepernoten, speculaas en chocolade bij.Trotste mama van Ambar
De taart al op?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zet de kan kokend water op tafel met een ruime keuze aan losse thee en kruidenthee.
Zet er ook een grote schaal met pepernoten, speculaas en chocolade bij.
Wat een feest..quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zet er ook een grote schaal met pepernoten, speculaas en chocolade bij.
Nee operatie toen ik klein was.quote:
Liever lui dan moequote:Op maandag 7 oktober 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb nu ff geen zin om ALWEER m'n hakkenbar paintje er bij te gaan zoeken!![]()
![]()
![]()
Nee de doktoren toen ik geboren werd en later voelde ik me daar gewoon oke bij en zo gehouden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je ouders hadden je gender toen al bepaald?
Deur losmaken en vlak leggen. Blokje hout aan de binnenkant en daar met een hamer op slaan. Helemaal netjes krijg het niet maar wel minder zichtbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ik vind het maar moeilijk. Retourneren vind ik zo'n gedoeActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zoiets dacht ik alquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deur losmaken en vlak leggen. Blokje hout aan de binnenkant en daar met een hamer op slaan. Helemaal netjes krijg het niet maar wel minder zichtbaar.Trotste mama van Ambar
En waarschijnlijk heb ik er zelf volgend jaar ofzo ook een deuk ingemaakt
Trotste mama van Ambar
wait what?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee de doktoren toen ik geboren werd en later voelde ik me daar gewoon oke bij en zo gehouden.![]()
En dan opschuren, ontvetten, laag grondverf er overheen en daarna overspuiten!quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deur losmaken en vlak leggen. Blokje hout aan de binnenkant en daar met een hamer op slaan. Helemaal netjes krijg het niet maar wel minder zichtbaar.![]()
![]()
Als de verf heel blijft hoeft dat nog geeneens.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan opschuren, ontvetten, laag grondverf er overheen en daarna overspuiten!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Leek op de foto al aardig naar de cleaute.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de verf heel blijft hoeft dat nog geeneens.![]()
Nee hoor. Dat is gewoon het lichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek op de foto al aardig naar de cleaute.Trotste mama van Ambar
Dit kan alleen maar genieten wordenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wow deze collab verwacht ik niet![]()
Ow... Ik welquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Over 2 uur heb ik geen zin meer![]()
![]()
Over 2 uur is mijn laatste vergadering afgelopen en kan ik de wijn inschenkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Over 2 uur heb ik geen zin meer
Nu nog aan de thee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: