SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lust je wel andere worst?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lust ik nie![]()
Dan moet je bij Hema zijn
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Begrijpelijk dat het toen nog veel spannender was maar nu nog steeds wel wat spannend is...quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Dat blijft altijs spannend. Alhoewel niet meer zo spannend als in het begin
Goed dat ze je zo blijven opvolgen met controles.Smile, it's free therapy.![]()
Even de was opvouwen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat de boer niet kent.......quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
meh ik lust die hema dingen of verpakte rookworsten ook niet. Vettig en het blijft opstoten.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ik ken genoeg rookworsten.quote:
Ik heb muis zelfs een dikke, vette, snoeiharde worst leren eten
Opstoten??quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh ik lust die hema dingen of verpakte rookworsten ook niet. Vettig en het blijft opstoten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die eet ze zeker als jij niet thuis bentquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken genoeg rookworsten.
Ik heb muis zelfs een dikke, vette, snoeiharde worst leren eten![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Nja ziet idd wel verschil in qua smaak en de merken iddquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh ik lust die hema dingen of verpakte rookworsten ook niet. Vettig en het blijft opstoten.
Ik heb wel eens die magere rookworsten gekocht weet niet of dat nog bestaat maar die vond ik niet lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ziet idd wel verschil in qua smaak en de merken iddSmile, it's free therapy.![]()
Gekke limbo’squote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/opstoten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Magere dingen zijn sowieso smaakloosquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb wel eens die magere rookworsten gekocht weet niet of dat nog bestaat maar die vond ik niet lekker.
Ik ga hier geen ranzige opmerkingen over maken!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Magere dingen zijn sowieso smaakloos![]()
![]()
ABN welquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon ABN
leren ze boven de rivieren zeker niet![]()
Gek limbo’s nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier geen ranzige opmerkingen over maken!ik maak hem ook niet
Smile, it's free therapy.![]()
Doe maar niet nee.. is nog té vroeg voorquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier geen ranzige opmerkingen over maken!
vet is smaakquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Magere dingen zijn sowieso smaakloosUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel mee eens idd!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Nee maar is wel zo magere yoghurt of gehakt![]()
![]()
Ik heb al zeker 450 klachten van de plaatste super gehad dat ze weer alle rookworsten in record tijd heeft staan weg vreten in de winkelquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die eet ze zeker als jij niet thuis bent![]()
Wat n eng kindquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rubens is het met je eens!![]()
♡♡♡♡![]()
Ja was erg standaard in de Middeleeuwen om kinderen het gezicht van een volwassene te geven.quote:
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.![]()
Lag het niet aan het feit dat alleen de adel het geld had om zich te laten schilderen en het gewoon incest dingetje was dat ze er allemaal zo eng uitzagen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was erg standaard in de Middeleeuwen om kinderen het gezicht van een volwassene te geven.
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.
Rubens is geen Middeleeuwenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was erg standaard in de Middeleeuwen om kinderen het gezicht van een volwassene te geven.
Straalde geloof ik meer intelligentie en ontwikkeling uit.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lag het niet aan het feit dat alleen de adel het geld had om zich te laten schilderen en het gewoon incest dingetje was dat ze er allemaal zo eng uitzagen?![]()
inb4 Habsburgs.![]()
![]()
De helft van de kinderen waren toch sowieso van de melkboer etcquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lag het niet aan het feit dat alleen de adel het geld had om zich te laten schilderen en het gewoon incest dingetje was dat ze er allemaal zo eng uitzagen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo'n grap maakte ik ook toen m'n leidinggevende een kleine kreeg en die een heel andere kleur ogen had dan hij of zijn vrouw!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de kinderen waren toch sowieso van de melkboer etc
Werd vreemd genoeg niet gewaardeerd.
....and the whole room gasped!![]()
Of van de tuinman!quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de kinderen waren toch sowieso van de melkboer etcOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: