Toppie! Ik heb dit keer een zitplaats helemaal aan het einde van een rij gekocht, zodat ik er makkelijk uit kan om bij de anderen op de vloer te staan maar wel regelmatig kan zitten. De vorige keren hakte er te veel in na de hele middag staan bij de press dinges en tante Greys wordt oud.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:40 schreef NailQueen het volgende:
@:Momo en ik hebben ook weer kaartjes
Ladies of Soul is dan ook op 5 aprilquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er die datum verder nog concerten waar we rekening mee moeten houden? (Lees: dure hotels)
Dat is inderdaad een goede reden om op te passen niet de verkeerde zaal in te gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ladies of Soul is dan ook op 5 april
Why-ai-ai-ai-aiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden om op te passen niet de verkeerde zaal in te gaan.
Het lijkt me echt heel leuk, zo'n intiemer concert met speciale gasten, maar het is tegelijk met de persmiddag dus zelf ga ik niet want ik vind de persmiddag dan net iets belangrijker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:09 schreef Momo het volgende:
Tickets voor warm up show komen online 31 jan 10:00, ze zijn beperkt want andere zaal. Mensen hier die naar de middagshow willen gaan?
Ik twijfel, ik heb wel tijd en de artiesten zijn ook leuk. Maar is ook wel veel op zo'n dag. Ga jij?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:09 schreef Momo het volgende:
Tickets voor warm up show komen online 31 jan 10:00, ze zijn beperkt want andere zaal. Mensen hier die naar de middagshow willen gaan?
Ja, ik vond het ook wel veel en verder zag ik ook geen reactie hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik heb wel tijd en de artiesten zijn ook leuk. Maar is ook wel veel op zo'n dag. Ga jij?
Leuk!, een shirt van Kant?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:21 schreef koffieleuk het volgende:
Loop nog niet zo warm voor dit jaar, en kom die zaterdag net terug van een midweekje Manchester, maar ik had een leuk idee voor een shirt dus toch maar een ticket geboekt en ook eens verstandig een hotel gereserveerd
quote:
YKSI KAKSI KOLME KANTquote:Op maandag 10 maart 2025 19:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]ja en een zinnetje uit het het sauna anthem
quote:
Toch niet Australië?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat ze rekening houden met een plaspauze.
Jaaa juist superleuk dat hij komt!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch niet Australië?
Dat wordt een feest!
Hij lijkt me als persoon ook zó leuk!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:01 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Jaaa juist superleuk dat hij komt!
Precies mooi moment om van de stoel af te springen voor een plaspauze.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen van onze stoelen afglijden. De Princ van Servië is er ook bij.
Geen Zweden (en Estland) zou wel echt een gigantische domper zijn. Het is nou al niet bepaald de sterkste editie in jaren. Dan is het toch wel extra zuur dat dan de enigszins grotere publieksfavorieten van het jaar niet meedoen…quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:33 schreef Greys het volgende:
Zweden heeft al best lang een concert staan op de datum van 5 april. Maar hopelijk gaan ze dat kunnen verplaatsen, zou supergaaf zijn.
Italië doet bijna nooit mee aan de preparties.
Estland zou ik zelf echt supergaaf vinden.![]()
Frankrijk en de UK doen normaal wel mee aan EIC dus hopelijk nu weer!
Käärijä had in dat jaar ook al een reeds geboekt concert staan en dat hebben ze weten te verplaatsen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen Zweden (en Estland) zou wel echt een gigantische domper zijn. Het is nou al niet bepaald de sterkste editie in jaren. Dan is het toch wel extra zuur dat dan de enigszins grotere publieksfavorieten van het jaar niet meedoen…
Yes!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben jullie dit jaar ook weer een pers accreditatie?
Ik zit niet in die app, maar wordt wel graag op de hoogte gehouden.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Dat lijkt me van wel toch? We hebben nog onze groepsapp dat inmiddels de spamapp is geworden
Ik denk dat de organisatie echt nog wel Zweden uit de hoge hoed tevoorschijn gaat toveren hoor. Anders is het echt wel een hele erge domper dit jaar..quote:Op zondag 23 maart 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg een mail van Eurovision in Concert met dat er 30 acts zullen optreden. Betekent dit dat we er al zijn? Dan vind ik het wel erg jammer dat Zwitserland en Zweden er niet bij zijn.
Dan moet KAJ wel een ander concert annuleren.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:52 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie echt nog wel Zweden uit de hoge hoed tevoorschijn gaat toveren hoor. Anders is het echt wel een hele erge domper dit jaar..
Verplaatsen zou ook een optie kunnen zijn. Of we verplaatsen gewoon Eurovie in Concert met een weekjequote:Op zondag 23 maart 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet KAJ wel een ander concert annuleren.
Ze moeten uitkijken... Madrid zit nu ook op 30 en die missen nog Frankrijk, Azerbaijan en Oekraine. (De andere 4: Nederland, Griekenland, Cyprus en Israel gaan zo goed als zeker niet).quote:Op zondag 23 maart 2025 18:58 schreef Greys het volgende:
En EIC heeft verreweg het hoogste aantal deelnemers van 2025 van alle preparty's dit jaar. Echt verreweg.
30 van de 37.
En zeker qua kwaliteit van geluid en qua sfeer in de zaal heb ik altijd tien keer liever EIC als Spanje.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:03 schreef NailQueen het volgende:
Maar Madrid heeft ook Emmelie de Forest gestrikt. Daar komen we weer goed vanaf
Ik vond het fijn dat ze de wat serieuzere inzendingen over vaderlandsliefde en politiek iets meer belichten (met ondertiteling). Voor de rest weinig echt nieuws voor de echte fan (helaas werd Dion & Mia in Madrid weer aangehaald). En kreeg t idee dat Stefania een beetje uit haar schwung was door alle serieuze onderwerpen er voor zodat ze niet helemaal uit de verf kwam.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:04 schreef NailQueen het volgende:
Heeft Ome Cornald gisteren nog wat interessants gezegd?
Is ook wel een doodserieus programma, en er speelt wereldwijd veel nu en verbaasde mij eigenlijk dat ze tijd namen om dit onderwerp daar te behandelden in programma als dit. Maar wel fijn dat ze iets serieuzer er naar keken en zoiets als tekstinhoud behandelde. Toch een verbetering ten opzichte van een Carlo Boszhard die bij ander programma te gast gewoon dingen verzon over inzendingen.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het fijn dat ze de wat serieuzere inzendingen over vaderlandsliefde en politiek iets meer belichten (met ondertiteling). Voor de rest weinig echt nieuws voor de echte fan (helaas werd Dion & Mia in Madrid weer aangehaald). En kreeg t idee dat Stefania een beetje uit haar schwung was door alle serieuze onderwerpen er voor zodat ze niet helemaal uit de verf kwam.
Tijd voor Max was een mooier podium geweestquote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef Momo het volgende:
Erika Vikman treed straks op bij Eva
[ afbeelding ]
En Madrid zit op 31 dankzij Oekraine...quote:Op donderdag 3 april 2025 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken... Madrid zit nu ook op 30 en die missen nog Frankrijk, Azerbaijan en Oekraine. (De andere 4: Nederland, Griekenland, Cyprus en Israel gaan zo goed als zeker niet).
Zou wel jammer zijn, want ik gun het EiC en de organisatie zo om die reputatie hoog te houden met al hun harde werk (en zijn als enige non-profit volgens mij).
Ze zeiden weinig nieuws. Estland werd even besproken maar daar bleef het bij. En Maurice heeft Spanje als favorietquote:
Ze hadden het ook over Zweden, dat de kijkers de truc met de sauna al zat zouden zijn tegen de tijd dat Eurovisie begint. Wat natuurlijk onzin is, 99% van de kijkers heeft daar nog helemaal niks van gezien. En Oostenrijk kwam ook voorbij, waarvan Maurice zei dat het te moeilijk was voor de radio, en ze vonden het te veel de winnaar van vorig jaar lijken (dat klopt).quote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zeiden weinig nieuws. Estland werd even besproken maar daar bleef het bij. En Maurice heeft Spanje als favoriet![]()
Mijn moeder kijkt Eva maar zij kende Ich Komme nog niet. Dus die mag ik even uitleggen
Toch nog iets gemist. Nadat Maurice zijn liefde voor Spanje had uitgelegd geloofde ik het wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over Zweden, dat de kijkers de truc met de sauna al zat zouden zijn tegen de tijd dat Eurovisie begint. Wat natuurlijk onzin is, 99% van de kijkers heeft daar nog helemaal niks van gezien. En Oostenrijk kwam ook voorbij, waarvan Maurice zei dat het te moeilijk was voor de radio, en ze vonden het te veel de winnaar van vorig jaar lijken (dat klopt).
Ach het is zoals het is.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En Madrid zit op 31 dankzij Oekraine...
Het was ook niet de setting voor een diepte-interview. Al had Erika wel iets meer introductie en aandacht verdiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch nog iets gemist. Nadat Maurice zijn liefde voor Spanje had uitgelegd geloofde ik het wel.
Zie het online niet aangekondigd, maar zou zeker kunnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar zijn er nog protesten aangekondigd zoals vorig jaar? Vorig jaar waren ze gelukkig met heel weinig maar een aandachtsorgel was wel erg opdringerig toen we in de rij stonden![]()
Ja ik had ook veel liever wat meer van Erika gehoord en minder/niks van Maurice. Die kan er elke week zitten, Erika heb je alleen nu. Zonde wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was ook niet de setting voor een diepte-interview. Al had Erika wel iets meer introductie en aandacht verdiend.
Jammer dat Jörgen Tjon a Fong niet meer wordt uitgenodigd. Hij was vorig jaar een verademing tussen alle zogenaamde kenners.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was ook niet de setting voor een diepte-interview. Al had Erika wel iets meer introductie en aandacht verdiend.
Wat is zij leuk! Ontzettend sympathieke vrouw, gun haar een hele mooie scorequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:24 schreef Cee het volgende:
Was een leuk interview met Miriana bij Beau (en Marc-Marie)!
Jaa echt een tof optreden. En net Malta maakte het ook helemaal waar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:19 schreef NailQueen het volgende:
Polen was ook goed. Beetje wat geschreeuw maar daar staat wel iemand hoor!
Niet live, ze had weer last van keelquote:Op zondag 6 april 2025 01:05 schreef Eurochacha het volgende:
Was duitsland wel of niet live? Vond het veel te zuiver..
Vond ik ook ja! Prachtige tekst iddquote:Op zondag 6 april 2025 01:30 schreef NailQueen het volgende:
Frankrijk had heel slim de Engelse vertaling op het scherm. Prachtige tekst. Maar ik weet niet of het uiteindelijk in Basel overkomt.
Spanje kan wel zingen over een diva maar die stond toch echt voor Polen op het podium!quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:21 schreef chufi het volgende:
Melody probeert het publiek op te zwepen ....
Ze zijn in Madrid erbijquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef silverevlis het volgende:
JJ van Oostenrijk komt live wél bij me binnen, terwijl ik het op de plaat niet mooi vind.
Doen de heren van KAJ überhaupt een preparty aan?
Plus nog een stuk of 30 andere deelnemersquote:Op zondag 6 april 2025 12:25 schreef silverevlis het volgende:
Dan zullen we in Madrid gaan zien hoe ze het live in de Eurovisiebubbel doen. Ik zie dat Claude er tot nu toe niet bij is, wel JJ en Zoë Më. Interessant.
Ik heb de lijst gezien. JJ en Zoë Më zijn qua stem twee uitersten, dat contrast vind ik interessant.quote:Op zondag 6 april 2025 14:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Plus nog een stuk of 30 andere deelnemersWaarom pik je die twee eruit?
Nou dan kunnen ze mooi even aansluiten tijdens het grote eurovisiefeest in novemberquote:Op zondag 6 april 2025 14:07 schreef Greys het volgende:
KAJ is ook komend weekend in Londen volgens mij.
Ze hebben nog wel een filmpje gemaakt voor Eurovision in Concert dat ze het zo rot vonden dat ze er niet konden zijn wegens hun al geplande concert in Finland.
Ik denk ook echt dat ze die wel zullen vragen/boeken!quote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze mooi even aansluiten tijdens het grote eurovisiefeest in november
Nog maar 228 dagen tot het Grote eurovisiefeestquote:Op zondag 6 april 2025 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze die wel zullen vragen/boeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |