SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had ik gisteren al op.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende: [..] Ik heb nog kliekjes van het weekend
![]()
Hoeft niet als je klant en klaar neemtquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw blad dan.
Dat snijdt toch niet lekker.![]()
![]()
Zo rijk ben ik niet, hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoeft niet als je klant en klaar neemt
Daarom moet ik een hoop zelf doen, als ik lekker wil eten.![]()
Ja dan heb je wel een hard aanrecht nodigquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik niet, hoor.
Daarom moet ik een hoop zelf doen, als ik lekker wil eten.![]()
Doe eens gekquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:42 schreef devzero het volgende:
Zal ik volgende maand eens op vakantie naar Algerije?![]()
Dan zou ik het zeker doen!quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn voor je gezondheid![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn voor je gezondheid![]()
Als je maar gezond bentquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
Niet geklikt, uiteraard. Zo gek ben ik ook weer niet![]()
![]()
morgen wordt zware dag, meeting gepland op mijn vaste poeptijdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sterkte makker!quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
morgen wordt zware dag, meeting gepland op mijn vaste poeptijd![]()
Eigen schuld. Als je dat soort belangrijke momenten in je dag niet blokkeert op je kalender, dan krijg je dat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
morgen wordt zware dag, meeting gepland op mijn vaste poeptijd
Toch sterkte.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
morgen wordt zware dag, meeting gepland op mijn vaste poeptijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Even over het broodje: wij eten niet elke week een broodje bij begeleid werk.
Nah
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hi Ha Holk, hier stond eigenlijk een BolkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is toch best teleurstellendquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even over het broodje: wij eten niet elke week een broodje bij begeleid werk.
Nah![]()
![]()
Dat krijgt iedere FOK!ker na iedere beurt toch wel standaard te horenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vandaar dat ik het nooit hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijgt iedere FOK!ker na iedere beurt toch wel standaard te horen![]()
![]()
Een FOK!ker die een beurt krijgt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijgt iedere FOK!ker na iedere beurt toch wel standaard te horen![]()
Een eckte originele FOK!ker die eeuwig maagd blijft zoals Danny het bedoeld heeftquote:
30cm alleen gebruiken om te pissenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een eckte originele FOK!ker die eeuwig maagd blijft zoals Danny het bedoeld heeft![]()
![]()
Nah ik ben dat gewend.quote:
Ik heb meestal om 12u00 gedaan met werken, naar huis, eten, 13u30 dagbesteding.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waarvoor zouden we die anders gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
30cm alleen gebruiken om te pissen
Bolken is mijn dagbestedingquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nah ik ben dat gewend.
Ik heb meestal om 12u00 gedaan met werken, naar huis, eten, 13u30 dagbesteding.![]()
Daar moet een AardappelSchotel in!quote:
Ook heel goedquote:![]()
Lekker hard gewerkt![]()
![]()
Lekker!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook heel goed![]()
Lekker hard gewerkt![]()
![]()
Op werk of in je huis?♡♡♡♡![]()
Op mijn werk. Ben net weer uurtje of 3 weer thuis aangekomenquote:
Alsof jij dat niet weetquote:![]()
En anders kom je daar over een jaartje of 10 wel achter als je MiNi-ToT met zijn 'gewone vriendin' alleen thuis aantreft![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: