quote:
quote:
Als je Oekraïne een Russische provincie noemt, ben je hier om te stoken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat noopt Moskou om in actie te komen. Zie waarom zij eigenlijk niet anders kunnen.
Wij gaan ook niet toestaan als een provincie van Nederland zal aansluiten bij Duitsland.
Chinaquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit doet me denken aan die ene keer dat een vrouw uit een auto stapte midden in een safaripark en binnen 5 seconden werd gegrepen door een tijger.
Haar moeder en vriend kwamen haar helpen en de moeder overleed omdat ze ook gepakt werd.
Doe eens linkje dan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Middelbare scholier in Nieuwegein overleden, school waarschuwt ouders voor 'wurgspel'
Ja klein beetje te laat voor die ouders
Is niet mijn stijl. Ik grijp gewoon ergens een kop vandaan en zet er een ludieke opmerking bij.quote:
Ludiek mist in dit gevalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet mijn stijl. Ik grijp gewoon ergens een kop vandaan en zet er een ludieke opmerking bij.
NOS.nl
Zwarte humorquote:
Heb ik geen last van. Oh wacht zie mijn sigquote:
Maar zijn die twee wel gerelateerd?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Middelbare scholier in Nieuwegein overleden, school waarschuwt ouders voor 'wurgspel'
Ja klein beetje te laat voor die ouders
Ja nee hier heb ik even niks mee te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |