dit topic is briljant, beste topic ooitquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:04 schreef tong80 het volgende:
Dit topic is wel het diepste dieptepunt van FOK! allertijden.
Pardon?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Universiteit Maastricht heeft een meditatieruimte weggehaald, omdat de plek niet alleen gebruikt werd om te mediteren. Verschillende studenten hadden er seks in, schrijft de universiteitskrant Observant.
Dat heeft de universiteitskrant goed geobserveerd.
Verschillende studenten hadden er seks in, schrijft de universiteitskrant Observant.quote:
Gestoord. Hoe haal je het in je hoofd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verschillende studenten hadden er seks in, schrijft de universiteitskrant Observant.
Geen idee, er stond niet bij dat het om orale sex ging hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gestoord. Hoe haal je het in je hoofd.²
soms moet je ff je ei kwijtquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gestoord. Hoe haal je het in je hoofd.²
Dat begrijp ik ook nog wel. Maar wat is er mis met een 2 persoonsbed thuis?quote:
waarom zou daar wat mis mee zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook nog wel. Maar wat is er mis met een 2 persoonsbed thuis?²
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ik waardeer het.quote:
Dat is niet helemaal hoe die werktquote:Op maandag 14 oktober 2024 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ik waardeer het.²
*zaadquote:
In deze sc gaan we dus niet mijn grappen uitleggenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
In deze sc gaan we dus niet mijn grappen uitleggen
Is er geen ijshockey-subforumquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:10 schreef sp3c het volgende:
Ok St Louis wint 0-1
Beetje een voetbal uitslag maar winnen is winnen, tijd om de baas blij te make
Wat heeft dat met baseball te makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is er geen ijshockey-subforum
Zo heerlijk NOS hè.quote:De Verenigde Staten voerden de belangrijkste sancties tegen het eiland in tijdens de Cubacrisis van 1962, in de Koude Oorlog. Toen Obama president was (2009-2017), werden er stappen gezet om het handelsembargo op te heffen, maar president Trump (2017-2021) draaide die maatregelen terug.
In november 2023 stemde de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties voor het opheffen van de Amerikaanse blokkade van Cuba. 187 landen stemden voor, alleen de Verenigde Staten en Israël stemden tegen. De resolutie van de VN is niet bindend en de VS gaf er geen gehoor aan.
Hitler?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:25 schreef sp3c het volgende:
sowieso die blije gozer met dat snorretje, dat zie ik meteen
En Sp3c in ondergoed?quote:Op maandag 4 november 2024 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iraanse vrouw gearresteerd na protest in ondergoed: 'Nooit eerder gezien'
Dat is nou ook toevallig, ik heb die vrouw ook nog nooit eerder gezien
ik heb al een vriendinnetjequote:
Liever stijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
En dan reageren ze hier ook met "stouterds" "boefjes". Mijn post waarmee ik het relativeerde is echter verwijderd.quote:Op maandag 18 november 2024 15:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Apart wel. Halve dag en zo’n 10 reacties.
Vergelijkbare zaken met bepaalde andere bevolkingsgroepen zouden al in deeltje 5/6 zitten.
Daar gaat het nu niet om (wil het best nog een keer toelichten als je dat wil) die post is verwijderd en ook de bovenstaande die ik daarna postte. Waar ga ik in de bovenstaande post tegen de forumregels in?quote:
Ik zie nu dat ik hier verkeerd zitquote:Op maandag 18 november 2024 18:48 schreef sp3c het volgende:
Ja dat weet ik niet als ik niet weet wat je ongeveer gezegd hebt
Je bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn die dit overkomtquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef RJ125 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik hier verkeerd zit, hoort in feedback. Je mag deze posts van mij hier wel verwijderen. Wat ik gezegd heb heb ik hierboven geplaatst, de vet gedrukte tekst.
quote:
Wel knap, moet ik eerlijk toegeven.quote:
Ik zit te schijten en die user interface op mn telefoon is nogal onhandig . Normaal gebruik ik de computerquote:Op zondag 24 november 2024 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel knap, moet ik eerlijk toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |