Wat een idiote vergelijking? Breivik moordde zonder enige aanleiding. Rechts nationalisme heeft geen rechtvaardig doel. Een vrij Palestina lijkt me zeker enige strijd waard. Dat mensen zelfbeschikking en een toekomst willen hebben in hun land snap ik heel goed. Ik begrijp zo ook prima dat voormalig kolonies niet altijd op de meeste nette manier zich van hun overheersers moesten ontdoen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op de datum van Breivik zijn slachting een nationalistische demonstratie met luide leuzen voor het rechts-nationalisme houden.. Ieder weldenkend mens van goede wil zou ontzettend boos en verontwaardigd zijn.
Ik moet zo hard lachen om dat kaartjequote:Op maandag 7 oktober 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eerst-meer-onderzoek
[..]
Belofte bijna waargemaaktToch drieenhalve minuut eerder bij moeders de vrouw als je over Afsluitdijk knalt.
Ik ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen om dat kaartje
[ afbeelding ]
Jij snapt dat jij net zo zwart-wit denkt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een idiote vergelijking? Breivik moordde zonder enige aanleiding. Rechts nationalisme heeft geen rechtvaardig doel. Een vrij Palestina lijkt me zeker enige strijd waard. Dat mensen zelfbeschikking en een toekomst willen hebben in hun land snap ik heel goed. Ik begrijp zo ook prima dat voormalig kolonies niet altijd op de meeste nette manier zich van hun overheersers moesten ontdoen.
Israel moet stoppen met hun bezettingen, grenzeloos imperialisme en apartheid. Dan nemen ze de voedingsbodem voor terrorisme weg. Door nietsontziend burgerslachtoffers te maken hebben ze bij mij in ieder geval elk krediet verspeeld. Vorig jaar op 7 oktober dacht ik ook zoals jij niet anders dan Hamas teringidioot slecht. Maar nu Israel zo overduidelijk laat zien een moordlustige staat te zijn begrijp ik goed dat mensen die in Palestina wonen alles als geoorloofd zien. Net als hun tegenstander en onderdrukker.
Maarja jij denkt hier duidelijk extreem zwart-wit over dus discussie zal niet mogelijk zijn.
Ik denk dat @phpmystyle heel blij gaat zijn, want dat was zijn hartewens: weer 130 k/u rijdenquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen om dat kaartje
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan weer wel, ook zijn aanhangers hebben een steekie los. Hangen iemand aan die zich in die kringen beweegt en zijn waarschijnlijk vandaag ook het hardste aan het schreeuwen. Maar om nu te spreken over het dragen van een Israëlische vlag als provocerend wordt gezien is ook vreemd en zeer fout. Dat spreekt wmb ook weer in het nadeel van de demonstranten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik ook enorm mis in de pers is het kritisch tegen het licht houden van Wilders zijn Israel liefde.
- Zijn internationale vrienden zijn eerder antisemitisch te noemen, Orban incluis. Vraag even wat het Hongaarse Cidi van Orban denkt. Afd dat banden heeft met Iran.
- Wilders zijn eigen onderdanen, waaronder zijn perswoordvoerder (Sebastiaan Kruis), met hele teksten over de goedheid van Mussolini en dat deze man het allemaal zo goed zag.
[ x ]
Maar ja, dan krijg je weer de doxing van Jan Roos over je...
Walgelijke redenatie. Alsof 350 dode jongeren op een festival wel een gerechtvaardigd doel zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een idiote vergelijking? Breivik moordde zonder enige aanleiding. Rechts nationalisme heeft geen rechtvaardig doel. Een vrij Palestina lijkt me zeker enige strijd waard.
Dat zal nu worden afgedaan als fake news, moslims die de media in hun macht hebben en de schuld van woke natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Goh, wie had dat nou gedacht? De Telegraaf brengt het de wereld in, SBS en WNL pompen het rond, Verdonschot, Max Pam en vrienden plaatsen het in hun columns en het is een waarheid dat je niet meer weg krijgt. Politici zullen dit blijven gebruiken en roepen.
Eens, alleen mis ik wel weer het stukje beestachtig gedrag van Israel voorafgaand 7 oktober. Dit is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk. Er is al decennialang een ernstig conflict aan de gang met veel doden. Ik garandeer je dat er wel iets meer dan 350 jongeren zijn overleden aan de Palestijnse kant. Ietsjes maar hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Walgelijke redenatie. Alsof 350 dode jongeren op een festival wel een gerechtvaardigd doel zijn.
Dit heeft niks meer met discussie te maken. Ronduit beestachtig.
Het gros krijgt het niet mee, want slechts outrage wordt gepushed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal nu worden afgedaan als fake news, moslims die de media in hun macht hebben en de schuld van woke natuurlijk.
De pro-peace kibbutzim in het zuiden van Israel, waar tientallen organisaties zijn opgericht voor vrede met de Palestijnen en om Palestijnen in Gaza te helpen waren overheersers die helaas weggevaagd moesten worden volgens @Lord-Ronddraaiquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een idiote vergelijking? Breivik moordde zonder enige aanleiding. Rechts nationalisme heeft geen rechtvaardig doel. Een vrij Palestina lijkt me zeker enige strijd waard. Dat mensen zelfbeschikking en een toekomst willen hebben in hun land snap ik heel goed. Ik begrijp zo ook prima dat voormalig kolonies niet altijd op de meeste nette manier zich van hun overheersers moesten ontdoen.
Israel moet stoppen met hun bezettingen, grenzeloos imperialisme en apartheid. Dan nemen ze de voedingsbodem voor terrorisme weg. Door nietsontziend burgerslachtoffers te maken hebben ze bij mij in ieder geval elk krediet verspeeld. Vorig jaar op 7 oktober dacht ik ook zoals jij niet anders dan Hamas teringidioot slecht. Maar nu Israel zo overduidelijk laat zien een moordlustige staat te zijn begrijp ik goed dat mensen die in Palestina wonen alles als geoorloofd zien. Net als hun tegenstander en onderdrukker.
Maarja jij denkt hier duidelijk extreem zwart-wit over dus discussie zal niet mogelijk zijn.
Ah, daar kan ik wel in meegaan. Maar wat heeft dat met de herdenking te maken voor de slachtoffers van 7 oktober in Adam?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De grootste lobbyist van Israel natuurlijk. De heer Wilders.
En dan moet je een festival gaan uitmoorden? Doe toch normaal.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eens, alleen mis ik wel weer het stukje beestachtig gedrag van Israel voorafgaand 7 oktober. Dit is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk. Er is al decennialang een ernstig conflict aan de gang met veel doden. Ik garandeer je dat er wel iets meer dan 350 jongeren zijn overleden aan de Palestijnse kant. Ietsjes maar hoor.
Hopen dat-ie een van de 3000 inwoners van Zwartemeer is danquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat @:phpmystyle heel blij gaat zijn, want dat was zijn hartewens: weer 130 k/u rijden
Alles natuurlijk. Fier tegen anti semitisme zijn, ondertussen dag en nacht een andere bevolkingsgroep demoniseren o.a. aan de hand van kenmerken zoals hoofdbedekking. En dan zelf bij een herdenking weer een hoofddeksel dragen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik wel in meegaan. Maar wat heeft dat met de herdenking te maken voor de slachtoffers van 7 oktober in Adam?
Misschien kan ze naar de Republiek Amsterdamquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:46 schreef capricia het volgende:
Hij wil de burgermeester van de hoofdstad het land uit zetten.
Ja, wel mee eens, maar ook dat gebeurd uiteraard bij de groep die aan het demonstreren is. Outrage pushen is dé meest effectieve bezigheid van de afgelopen 10 jaar, het werkt heel goed en mensen zijn graag in outrage mode. Het verbroederd ook nog eens, althans, niet als blijkt dat iemand die je kent 'de andere kant' steunt. Dan is het soms zelfs enorm lastig om daar 'normaal' nog mee om te kunnen gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het gros krijgt het niet mee, want slechts outrage wordt gepushed.
Mag Yesilgöz morgenochtend weer naar WNL toequote:Op maandag 7 oktober 2024 21:46 schreef capricia het volgende:
Bijzondere tweet weer van Wilders. Hij wil de burgermeester van de hoofdstad het land uit zetten.
NSC vind dit kennelijk ook prima goed bestuur van de PVV?
[ x ]
Je moet helemaal niet moorden. Festival of geen festival. Dat is mijn punt. Het klinkt naar, maar in die context was 7 oktober dus helemaal geen bijzondere, uitzonderlijke dag. Het was gewoon weer een dag met moorden. Hoe vaak heeft een Nederlands kabinet de Palestijnse doden herdacht?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan moet je een festival gaan uitmoorden? Doe toch normaal.
Beide partijen zijn slecht in dit conflict, er is geen goede kant.
En Wilders, de man die het volk zogenaamd moet vertegenwoordigen, laat hier weer zien wat voor leider het is. Als je het niet met hem eens bent zou hij je graag het land uit willen gooien. Nog zo iemand die niet begrijpt wat een 'samenleving' inhoudt. Hij kiest ook maar een kant en gooit, net zoals veel andere mensen in deze discussie, alleen maar olie op het vuur en denkt geen moment na of het allemaal ietswat genuanceerder ligt dan 'wij tegen zij'.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:46 schreef capricia het volgende:
Bijzondere tweet weer van Wilders. Hij wil de burgermeester van de hoofdstad het land uit zetten.
NSC vind dit kennelijk ook prima goed bestuur van de PVV?
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |