1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | Nr. Coureur Team Auto #1 Ross Chastain Trackhouse Racing Team Chevrolet #2 Austin Cindric Team Penske Ford #3 Austin Dillon Richard Childress Racing Chevrolet #4 Josh Berry (R) Stewart-Haas Racing Ford #5 Kyle Larson Hendrick Motorsport Chevrolet #6 Brad Keselowski RFK Racing Ford #7 Corey LaJoie Spire Motorsports Chevrolet #8 Kyle Busch Richard Childress Racing Chevrolet #9 Chase Elliot Hendrick Motorsport Chevrolet #10 Noah Gragson Stewart-Haas Racing Ford #11 Denny Hamlin Joe Gibbs Racing Toyota #12 Ryan Blaney Team Penske Ford #14 Chase Briscoe Stewart-Haas Racing Ford #17 Chris Buescher RFK Racing Ford #19 Martin Truex Jr. Joe Gibbs Racing Toyota #20 Christopher Bell Joe Gibbs Racing Toyota #21 Harrison Burton Wood Brothers Racing Ford #22 Joey Logano Team Penske Ford #23 Bubba Wallace 23XI Racing Toyota #24 William Byron Hendrick Motorsport Chevrolet #31 Daniel Hemric Kaulig Racing Chevrolet #34 Michael McDowell Front Row Motorsports Ford #34 Todd Gilliland Front Row Motorsports Ford #41 Ryan Preece Stewart-Haas Racing Ford #42 John Hunter Nemecheck Legacy Motor Club Chevrolet #43 Erik Jones Legacy Motor Club Chevrolet #45 Tyler Reddick 23XI Racing Toyota #47 Ricky Stenhouse Jr. JTG Daugherty Racing Chevrolet #48 Alex Bowman Hendrick Motorsport Chevrolet #51 Justin Haley Rick Ware Racing Chevrolet #54 Ty Gibbs Joe Gibbs Racing Toyota #71 Zane Smith (R) Spire Motorsports Chevrolet #77 Carson Hocavar (R) Spire Motorsports Chevrolet #99 Daniel Suarez Trackhouse Racing Team Chevrolet (R) = Rookie |
Op zoek naar Bowman?quote:
Goeiemorgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
Ah dit is wel in de wedstrijd ... kijk half en dacht dat het een ouwe was aangezien Ziggo zoveel herhaald,,
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er zijn maar 188 ronden.
Ik maak er 184 van. Zal je net zien met overtime.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:46 schreef Starflyer het volgende:
Nu duidelijk in beeld, lap 184, dus gefeliciteerd @:hole1988
[..]
Historie meegemaaktquote:
Hij is wel de coureur met de meeste starts in de #94.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik kon 'm niet laten liggen (voor mijn zoontje)
Maar wie is #94![]()
Bill Elliot?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar die rijdt niet meer. Volgens mij heeft Truex deze kleurstelling wel eens gehad, maar ook daar kan ik geen foto's van vindenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is wel de coureur met de meeste starts in de #94.
https://thenascarhistorian.com/countdown/94
Klopt, maar in hoeverre is hij hier de grens overgegaan.quote:Op zondag 3 november 2024 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een einde
Ik dacht dat een Chastaintje niet meer mocht?
in mijn ogen niet, want hij heeft geen andere auto's ingehaaldquote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Klopt, maar in hoeverre is hij hier de grens overgegaan.
#23 (Bubba Wallace) deed net of hij een lekke band had.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:29 schreef bianconeri het volgende:
NASCAR zet zichzelf wel echt voor schut zeg.
Andere auto's van de baan rammen bewust mag, maar als je bij het inhalen van een andere coureur (#23) de bocht niet haalt en daardoor kortstondig langs de muur rijdt dan is dat ineens verboden.
Wat een lachwekkende sport zeg. Maar goed, Amerikanen. Need i say more.
Haha prachtigquote:Op zondag 10 november 2024 04:16 schreef hole1988 het volgende:
HOE DAN HOE DAN HOE DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een aap met 7 lullen is dan is het de winnaar van Xfinity.
Die mocht inderdaad zo trots zijn als een aap met 7 lullenquote:Op zondag 10 november 2024 04:16 schreef hole1988 het volgende:
HOE DAN HOE DAN HOE DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een aap met 7 lullen is dan is het de winnaar van Xfinity.
Wordt vaak geskipt de laatste tijd.quote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
'Typisch Amerikaanse openingstradities', blij dat Rick niet is veranderd inmiddels
En elk jaar is het weer spannend of er nu voor het eerst ratelslangen zijn gevonden op rattlesnake hillquote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
'Typisch Amerikaanse openingstradities', blij dat Rick niet is veranderd inmiddels
It's all about the money.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Daar sta je dan in de microfoon te gillen met je halflege flesje lauwe cola.
Ik voor Reddickquote:
Ik dacht net hetzelfdequote:Op zondag 10 november 2024 22:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu van die bedelaars die je auto willen wassen langs de auto's, rare sport
quote:Op zondag 10 november 2024 22:22 schreef NASCARonTSN het volgende:
HAVE YOU EVER!?​
​
The pace car just CRASHED into the sand barrels at the entrance of pit road!​
​
The red flag is out.​
​
#NASCAR
Beetje afkoelen en het komt wel goed, het is Phoenix dus zal wel weer honderd graden zijn.quote:
Druk doet gekke dingen met een mens.quote:Op maandag 11 november 2024 07:57 schreef heywoodu het volgende:
Wat raar gereden van Blaney, die rijdt dat gat gestaag dicht en zodra het dicht was ging hij hele andere lijnen rijden en had hij de snelheid niet meer.
The Clashquote:Op maandag 3 februari 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
Is er nu vannacht een race als ik de Ziggo-gids zo bekijk?
Ik heb Ziggo op staan, ervanuit gaand dat zij dat ook weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Starflyer het volgende:
De start van de race zondag is vervroegd naar 19.30 uur Nederlandse tijd vanwege de kans op regen.
Zo een promo kan gewoon voorgeprogrammeerd zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo op staan, ervanuit gaand dat zij dat ook weten.
Wat zie ik? Aankondiging dat vanavond om 20:30 de race begint.
Ik hoop het. Nu een 10-minuten item over Alex Rins. Kijken of hierna naar NASCAR wordt geschakeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zo een promo kan gewoon voorgeprogrammeerd zijn.
Feestquote:
Niemand had geen zin om het aan te passen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo op staan, ervanuit gaand dat zij dat ook weten.
Wat zie ik? Aankondiging dat vanavond om 20:30 de race begint.
Snooker is nog niet begonnenquote:
Nou dan die ik het, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wilde bijna 180 zeggen, maar had me al bedacht
Dat eerstequote:Op zondag 16 februari 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
Is de wedstrijd vervroegd of staat het gewoon fout bij de Ziggo zelf?
Het weer. Trump houdt de boel alleen maar opquote:Op zondag 16 februari 2025 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ok dan is het duidelijk... ivm het weer of omdat Trump eerder weg moest?
Er wordt regen verwachtquote:Op zondag 16 februari 2025 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ok dan is het duidelijk... ivm het weer of omdat Trump eerder weg moest?
Dat geenstijl had dat wel even mogen vermelden.quote:
Het ronde na ronde naast elkaar rijden op deze snelheid is lastigquote:Op zondag 16 februari 2025 20:09 schreef Droopie het volgende:
Wat maakt een coureur op deze baan nu een goede coureur.?
Niet crashen? T ziet er makkelijk uit
Ik vermoed dat in je eentje op die snelheid die rondjes rijden al veel lastiger is dan het lijkt.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ronde na ronde naast elkaar rijden op deze snelheid is lastig
Al weer gestopt.quote:
De Final Four heb je toch ook live gezien?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Typisch weer, kan ik éindelijk eens live meekijken op een zondagavond, hebben we deze bullshit
Oh dat zou wel kunnen jaquote:Op zondag 16 februari 2025 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De Final Four heb je toch ook live gezien?
Het valt me op dat ze op de internationale feed die ziggo gebruikt zoveel mogelijk Trump proberen te vermijden.quote:
Nou ja, die gast heeft de laatste week een groot gedeelte van de werld pissed off gemaaktquote:Op zondag 16 februari 2025 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze op de internationale feed die ziggo gebruikt zoveel mogelijk Trump proberen te vermijden.
Goddankquote:Op zondag 16 februari 2025 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze op de internationale feed die ziggo gebruikt zoveel mogelijk Trump proberen te vermijden.
Weet je, je moet op het wereldtoneel je eigen spel spelen ipv Trumps spel. We moeten stoppen te veel naar de VS te kijken en onze eigen boontjes doppenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:14 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nou ja, die gast heeft de laatste week een groot gedeelte van de werld pissed off gemaakt
En dat in een topic waar naar de VS kijken bijna letterlijk alles is wat we doenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, je moet op het wereldtoneel je eigen spel spelen ipv Trumps spel. We moeten stoppen te veel naar de VS te kijken en onze eigen boontjes doppen
Truequote:Op zondag 16 februari 2025 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat in een topic waar naar de VS kijken bijna letterlijk alles is wat we doen
En dat is 8 jaarquote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Dit ongezond vadsige kind heeft meer dan een miljoen volgers omdat hij een gezichtje trekt? wtf is deze
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Rizzler
Het is maar goed dat moederliefde blind is, anders had 'ie bij het grofvuil gestaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat is 8 jaar
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
En dat maakt nog grof geld als je niet uitkijkt.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Dit ongezond vadsige kind heeft meer dan een miljoen volgers omdat hij een gezichtje trekt? wtf is deze
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Rizzler
Al hangen er nog steeds buien in de lucht. Vanaf 1:00 onze tijd lijkt het echt droog te blijven.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
herstart mogelijk vlak voor middernacht
Dat houden de banden maar kort vol.quote:
Caution en nieuwe .. wat is het verschil ..quote:Op zondag 16 februari 2025 23:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat houden de banden maar kort vol.
Veel big ones ipv één.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Caution en nieuwe .. wat is het verschil ..
Bij FOX USA is er niks aan de hand. Ik denk dat door de vertraging hun satelliettijd er nu op zit.quote:
Dank je wel!!quote:
Nu staat er ook wel een windje natuurlijk.quote:
Was vorig jaar ook, maar je moet het wel flink afsnijden. Met 4 wielen aan de verkeerde kant van de curb.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag zijn er tracklimits op COTA
Ze rijden de korte variant van het circuit
Wallace heeft de memo gemistquote:Op zondag 2 maart 2025 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag zijn er tracklimits op COTA
Ze rijden de korte variant van het circuit
stond niet helemaal stil. Doe dan een long lap zoals in de MotoGPquote:
Dank je wel weer!quote:
quote:
Maar nu wel.quote:
MotoGP al afgelopen?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:27 schreef Zorro het volgende:
Eerst even de MotoGP, dit duurt nog lang genoeg
Vroeger stond juist die info rechtsboven, sinds dit jaar is dat anders.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het Ziggy logo rechtsonderin. Waarom in godsnaam als er rechtsonder informatie wordt weergegeven. Tsjonge jonge
Even kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |