Hij is wel de coureur met de meeste starts in de #94.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik kon 'm niet laten liggen (voor mijn zoontje )
Maar wie is #94 Bill Elliot?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar die rijdt niet meer. Volgens mij heeft Truex deze kleurstelling wel eens gehad, maar ook daar kan ik geen foto's van vinden Anywho, ik vond hem wel leukquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is wel de coureur met de meeste starts in de #94.
https://thenascarhistorian.com/countdown/94
Klopt, maar in hoeverre is hij hier de grens overgegaan.quote:Op zondag 3 november 2024 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een einde
Ik dacht dat een Chastaintje niet meer mocht?
in mijn ogen niet, want hij heeft geen andere auto's ingehaaldquote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Klopt, maar in hoeverre is hij hier de grens overgegaan.
#23 (Bubba Wallace) deed net of hij een lekke band had.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:29 schreef bianconeri het volgende:
NASCAR zet zichzelf wel echt voor schut zeg.
Andere auto's van de baan rammen bewust mag, maar als je bij het inhalen van een andere coureur (#23) de bocht niet haalt en daardoor kortstondig langs de muur rijdt dan is dat ineens verboden.
Wat een lachwekkende sport zeg. Maar goed, Amerikanen. Need i say more.
Haha prachtigquote:Op zondag 10 november 2024 04:16 schreef hole1988 het volgende:
HOE DAN HOE DAN HOE DAN
Als er een aap met 7 lullen is dan is het de winnaar van Xfinity.
Die mocht inderdaad zo trots zijn als een aap met 7 lullenquote:Op zondag 10 november 2024 04:16 schreef hole1988 het volgende:
HOE DAN HOE DAN HOE DAN
Als er een aap met 7 lullen is dan is het de winnaar van Xfinity.
Wordt vaak geskipt de laatste tijd.quote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
'Typisch Amerikaanse openingstradities', blij dat Rick niet is veranderd inmiddels
En elk jaar is het weer spannend of er nu voor het eerst ratelslangen zijn gevonden op rattlesnake hillquote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
'Typisch Amerikaanse openingstradities', blij dat Rick niet is veranderd inmiddels
It's all about the money.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Daar sta je dan in de microfoon te gillen met je halflege flesje lauwe cola.
Ik voor Reddickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |