Ik niet maar @Zipportal zei dat we die niet gingen kijkenquote:
hebben allemaal maximaal moeten gaan in hun europese potjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ploegen die net Europees hebben gespeeld zijn allemaal een stuk minder.
En AZ mist sowieso patron Jordy Clasie. Om dan op een zondagavond in Sittard tegen Danny Buijsball te moeten na een Europees duel, ik geef het je te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hebben allemaal maximaal moeten gaan in hun europese potjes
Dan wordt het lastig idd, ze zijn sowieso niet sterk genoeg in de breedtequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En AZ mist sowieso patron Jordy Clasie. Om dan op een zondagavond in Sittard tegen Danny Buijsball te moeten na een Europees duel, ik geef het je te doen.
Het is geen speciaal team. Was het vorig seizoen al niet, en een fenomeen die het spel op de helft van de tegenstander naar zich toetrekt is er niet meer. Pavlidis deed alles in zijn eentje, met een beetje hulp van Sugawara.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig idd, ze zijn sowieso niet sterk genoeg in de breedte
AZ doet gewoon AZ dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
AZ heeft gewoon puur geluk die eerste paar speelrondes gewonnen, hoe kan je nou zo slecht spelen tegen Fortuna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |