Beetje sfeerloos, maar genoteerd.quote:
Zeer zeker.quote:
Geen Roemeen lijkt mij erger.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Van der Hart onder de lat.
Gefeliciteerd met de overwinning, PEC.
Hoe zie je je dit voor je?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij jouw posts ook neutraal verdelen?
Op beide teams even veel of weinig zeiken?quote:
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op beide teams even veel of weinig zeiken?
Neequote:Op zondag 6 oktober 2024 14:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je juichen voor Ueda of Lammers?
Ik hou het in de gaten.quote:
Met de interlandbreek in het vooruitzicht worden dat lange weken ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord wint. Ook voor het voorkomen van spanningen in het Feyenoord-topic.
Zo. Ik moet er even niet aandenken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met de interlandbreek in het vooruitzicht worden dat lange weken ja.
Wat opwindend.quote:
Ik kan geen interland meer zien inmiddels.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met de interlandbreek in het vooruitzicht worden dat lange weken ja.
Ik heb daar ook helemaal geen zin in. Weer tegen Duitsland, hoera. Schijtweekend.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan geen interland meer zien inmiddels.
Ga jij voor de zekerheid toch maar naar het Feyenoordtopicquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:28 schreef ashardalan het volgende:
Hopelijk wordt het vandaag wél een voldoende voor de ploeg
Goed punt Gaan we doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij voor de zekerheid toch maar naar het Feyenoordtopic
Ahquote:
Wil jij vandaag ook neutraal zijn?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:33 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity feyenoord or draw wanneer ze achterstaan. Worden waarschijnlijk geholpen door de scheids later mocht dat het geval zijn
RitaGodin.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts en ik ben ook niet links
Pas op met kritiek op Beelen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toptalent Beelen, die al in Oranje moest. (lol)
PersGodquote:
De ultieme blaffen maar niet bijten buiten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nutteloze Van Bergen. Het blijft verschrikkelijk dat hij rondloopt in het betaalde voetbal.
Van Bergen - Brobbey - Adekanye.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ultieme blaffen maar niet bijten buiten.
En een Nederlandse coach die 'gewoon normaal doet'.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente is de natte droom van de ESPN-analist.
Leuk voetbal en Nederlandse jongens die het net niet zijn, die ze eindeloos kunnen ophemelen.
Die is toch niet beter dan Prattoquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is die Carranza oid niet beter dan dit wat Ueda laat zien? Dit kan niet.
Het boerenkoolelftal krijgt de deksel op de neus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een Nederlandse coach die 'gewoon normaal doet'.
Goede timingquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
In het begin van de wedstrijd wist hij ook niet zeker wie welke assistent van Priske was.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
De commentator dacht dat de Koreaan scoorde.
Dit dacht user @Pisces29 ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
De commentator dacht dat de Koreaan scoorde.
Nee hoor. Hij startte heel mooi. Boom dus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dacht user @:Pisces29 ook.
Nog altijd geen sorry gehoord.
Hmmmquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij startte heel mooi. Boom dus.
Jij hetzelfde gewenst maatquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er van tussen, fijne zondag mensen.
Geniet ervan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Doei doei, ciao ciao, al het goeie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Cherry niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zei het je @:caland .
NEC mist Cherry.
Chery of niet, gisteren waren ze krankzinnig slecht met top-7-materiaal.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zei het je @:caland .
NEC mist Cherry.
Zijn ze echt zo goed dan? Tegen Heracles en PEC thuis waren ze ook al walgelijk slecht.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Chery of niet, gisteren waren ze krankzinnig slecht met top-7-materiaal.
Ze spelen momenteel als een nr14, ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo goed dan? Tegen Heracles en PEC thuis waren ze ook al walgelijk slecht.
Die kan er geen kut van toch. Samen met van Bergenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ltaief, misschien heeft FC Twente toch nog kans.
Yup.quote:
Zeer gênantquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:26 schreef Keyos het volgende:
Hoe kan Steijn deze wedstrijd uitspelen? Alleen bij een kutscheids.
United uit was wel prima.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente faalt onder Oosting vooralsnog constant in de grote uitwedstrijden. Leuk meedoen maar niet winnen.
Ik was bij Ajax - FC Twente in april, en heb een club zich nog nooit zo laat zien beseffen dat er wat te halen viel tegen een zwakke opponent.quote:
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Was Feyenoord nog wat of krijgt Go Ahead over 2 weken een makkie?
Ik teken er serieus dit seizoen voor.quote:
Uiteraard.quote:
Ik zou niet weten wat?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
1-0
De Feyenoorders kunnen iets anders gaan doen
Aan het eten beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
1-0
Coco is hartstikke aardig inderdaad.quote:
Kennerquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:07 schreef Scorpie het volgende:
Groningen kan er echt geen kut van. Die zullen dus zo wel scoren.
Ik kom nog even buurten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
1-0
Maar zijn dochtertje heeft het fijn op school.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
Branco "geweldige traptechniek" van den Boomen
Die vent moet weg
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
1-0
Ik geniet van de gezelligheid. Wat wil je eraan doen dan?quote:
Moet verplicht worden. Laat weer zien dat die debielen aanloopjes veel voordeel hebben.quote:
Doe niet zo stoerquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik geniet van de gezelligheid. Wat wil je eraan doen dan?
In Saudi Arabië hebben ze vast ook leuke scholen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar zijn dochtertje heeft het fijn op school.
Ja eens, maar zolang het mag zou je gek zijn om er geen gebruik van te maken. Je ziet namelijk duidelijk dat de keeper zo beter kan inschatten wat je gaat doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet verplicht worden. Laat weer zien dat die debielen aanloopjes veel voordeel hebben.
Zowel hier als op het veld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt ineens zo ongezellig.
Zei je ‘was gezellig’ omdat je een typefout maakte en ‘wat gezellig’ wilde zeggen, of omdat je ietwat voorbarig reageerde toen Ajax een strafschop kreeg?quote:
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zei je ‘was gezellig’ omdat je een typefout maakte en ‘wat gezellig’ wilde zeggen, of omdat je ietwat voorbarig reageerde toen Ajax een strafschop kreeg?
Nee jij dan met je "Waar bemoei jij je mee?"quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer
En bemoei je met je eigen zaken, flapdrol.
Laten wij dan maar het goede voorbeeld geven.quote:
nummerjequote:Op zondag 6 oktober 2024 18:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee jij dan? "Waar bemoei jij je mee?"
Moet je tegenwoordig een nummerje trekken alvorens je kan reageren op een forumpost?
Dan heb je je grapje laten afhangen van de traptechniek van Branco.quote:
Suriname heeft een geweldig elftalquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Suriname - Costa Rica.
Benieuwd of er dan een Coco-Toto is.
Dat wordt een warm bad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ik verwacht jullie allemaal in het Suriname - Costa Rica topic.
Mooie assist.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Mijn favoriete rechtsback inbrengen voor een slot offensief.
Domme mensen.quote:
Bij Wout heeft dit weinig meer met geluk te maken.quote:
Dit is wel echt een horrorscenario.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht nog even de VAR uit voordat ik @:gurneyisbestoke uitzwaai
Groningen weet ook weer waar het staat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen ook weer gedeklasseerd.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:23 schreef VoMy het volgende:
Ajax pakt zo toch mooi een punt meer dan vorig jaar tegen Groningen. Kleine stapjes.
Groningen mag degraderen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groningen weet ook weer waar het staat.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:23 schreef VoMy het volgende:
Ajax pakt zo toch mooi een punt meer dan vorig jaar tegen Groningen. Kleine stapjes.
Terecht, kan er niks van. Te druistig.quote:
Van den bomenverzameling @Cocoquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer voor Groningen, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Ahead - Feyenoord, AZ - PSV.....quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:49 schreef Zipportal het volgende:
AZ gaan we niet kijken. Na de interlands aids:
[ afbeelding ]
Hij speelde vrij slecht tegen Utrecht en Bilbao, misschien dat dat er mee te maken heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |