Als hij volgend jaar gewoon vrolijk doorgaat met deze ongein gaat niet alleen de publieke opinie maar ook zijn aanzien binnen het peloton wel snel omslaan gok ik zo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn sommige renners er een beetje klaar mee.
Als je Evenpoel of Vingegaard bent, dan kun je beter naar de Sjiero gaan in 2025 want die rijdt hij waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn sommige renners er een beetje klaar mee.
Hoe ver kan Vingegaard in topvorm komen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je Evenpoel of Vingegaard bent, dan kun je beter naar de Sjiero gaan in 2025 want die rijdt hij waarschijnlijk niet.
Waarom zou je nog starten in dezelfde koers als Pogacar, dat heeft geen zin.
Wel interessant als hij in 2025 weer Vlaanderen rijdt, want dat is nog niet zo gemakkelijk als MvdP in de WK vorm aan de start staat dus dan krijgen we misschien nog 1 leuke koers in 2025
Naar eigen zeggen in de Giro één mindere dag (waarin hij waarschijnlijk alsnog won)quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Van maart tot oktober in topvorm, zonder één mindere dag. Lachwekkende gozer.
Grapjas.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel interessant als hij in 2025 weer Vlaanderen rijdt, want dat is nog niet zo gemakkelijk als MvdP in de WK vorm aan de start staat dus dan krijgen we misschien nog 1 leuke koers in 2025
Tegen deze Pogacar kan hij in de buurt blijven maar meer dan dat zie ik niet gebeuren. Zijn grote 'zwakte' op lange beklimmingen op grote hoogte is weg en op alle andere terreinen wint hij altijd voor Vingegaard. En zijn tijdrit is ook extreem verbeterd zoals in Nice wel duidelijk is geworden. Ik ben er van overtuigd dat Pogacar ook de tijdirtten op de OS en zeker op het WK had kunnen winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ver kan Vingegaard in topvorm komen?
Ja je wil nog wel een keer vingegaard met ideale voorbereiding tegen Pogacar in de Tour zien.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ver kan Vingegaard in topvorm komen?
Jij denkt dat de Kwaremont weer het Waterloo wordt voor Matje dan? Ik wil dat nog wel zien, sluit het niet uit maar als hij echt top is zoals afgelopen jaar in het voorjaar of tijdens het WK kan het best spannend worden.quote:
Mathieu had bewust gewicht verloren, dat kan er in het voorjaar weer gewoon aanzitten. Wel zo handig voor Roubaixquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Kwaremont weer het Waterloo wordt voor Matje dan? Ik wil dat nog wel zien, sluit het niet uit maar als hij echt top is zoals afgelopen jaar in het voorjaar of tijdens het WK kan het best spannend worden.
Pogacar is inmiddels thermonucleair en gaat Vlaanderen met minuten voorsprong winnen joh.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Kwaremont weer het Waterloo wordt voor Matje dan? Ik wil dat nog wel zien, sluit het niet uit maar als hij echt top is zoals afgelopen jaar in het voorjaar of tijdens het WK kan het best spannend worden.
Komt bij dat Pogi voor de bingokaart niet meer hoeft te starten in Vlaanderen. De vraag is wat zijn programma in 2025 wordt. Ik vermoed dat hij graag de Vuelta nog erbij pakt alleen is dat misschien lastig in combinatie met het WK waar een parcours klaar ligt waar hij iedereen op een half uur kan rijdenquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu had bewust gewicht verloren, dat kan er in het voorjaar weer gewoon aanzitten. Wel zo handig voor Roubaix
Als we De Ronde van vorig jaar als uitgangspunt nemen, is Van der Poel ten opzichte van toen wel verbeterd. Pogacar des te meer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
De kans is aanwezig dat het morgen gaat regenen tijdens Parijs tegen Tours. Dan krijgen we in tegenstelling tot het circus elders tenminste nog echte koers te zien.
De vraag is vooral waar Pogacar zo veel verbeterd is. Ja hij rijdt harder op langere beklimmingen en waarschijnlijk ook op het vlakke maar zo lang Van der Poel hem kan volgen is dat ok. Op korte explosieve klimmen mag je verwachten dat Van der Poel minimaal even goed is. Dus dan gaat het op de paar langere inspanningen in Vlaanderen. Dus de Kwaremont en de combinatie Kruisberg-Hotond waar het dan moet gebeuren voor Pogacar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als we De Ronde van vorig jaar als uitgangspunt nemen, is Van der Poel ten opzichte van toen wel verbeterd. Pogacar des te meer.
Maar dat geldt ook voor Mathieu en Remco, wat dat betreft lijkt het toch een beetje wedstrijden te worden wie er van het verst durft aan te gaan en tot nog toe hebben we niet een limiet gezien bij 1 van de 3 wat dan te ver is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Pogacar eenmaal los is, zie je hem natuurlijk nooit meer terug
Vuelta op halve kracht winnen. Beetje warmrijden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Komt bij dat Pogi voor de bingokaart niet meer hoeft te starten in Vlaanderen. De vraag is wat zijn programma in 2025 wordt. Ik vermoed dat hij graag de Vuelta nog erbij pakt alleen is dat misschien lastig in combinatie met het WK waar een parcours klaar ligt waar hij iedereen op een half uur kan rijden
Walchelijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Marijn werkt tegenwoordig dus ook voor Eurosport.
Deed in de zomer ook al de ZLM Tour, lijkt dus op een blijvertje. Een zorgelijke ontwikkeling.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Marijn werkt tegenwoordig dus ook voor Eurosport.
Helemaal in combi met Breukink, mensonterend saaiquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deed in de zomer ook al de ZLM Tour, lijkt dus op een blijvertje. Een zorgelijke ontwikkeling.
Het wordt dan wel meer interpretatie van de jury zoquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)n-valt-is-de-pineut/
De 3-kilometer regel wordt volgens Directvélo weer aangepast. Lijkt op het eerste oog een goede aanpassing, maar ben benieuwd hoe die in de praktijk gehandhaafd gaat worden.
Stopt Gorka er mee?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gorka heeft wel een goede dag gekozen om afscheid te nemen van de koers.
Maar het is niet zijn laatste race. Zal nog een wedstrijd rijden in Azië.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gorka heeft wel een goede dag gekozen om afscheid te nemen van de koers.
Nee jij scoort punten.quote:
Nou dat was wel duidelijk op zich: "tweede plaats is ook mooi"quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee wat Vacek denkende was.
Vacek is toch ook behoorlijk snel? Zo veel deed hij toch ook niet verkeerd?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou dat was wel duidelijk op zich: "tweede plaats is ook mooi"
Het was mogelijk niet geheel verstandig om een gratis lead-out van drie kilometer te doen voor een renner die er vorige week nog werd opgelegd door Jelte Krijnsen en best te pakken was.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vacek is toch ook behoorlijk snel? Zo veel deed hij toch ook niet verkeerd?
Jammer dat die niet wat vaker voor zichzelf mag rijdenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De man die not genoemd mag worden is 4e.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Stan Van Tricht die een Italiaanse semi-klassieker wint. Nee, dit kan niet.
quote:Last winners
2024 VAN TRICHT Stan
2023 VAN AERT Wout
2022 BALLERINI Davide
2021 EVENEPOEL Remco
2019 BAUHAUS Phil
2018 COLBRELLI Sonny
2017 COLBRELLI Sonny
2016 NIZZOLO Giacomo
2015 NIBALI Vincenzo
Dat ging snel.quote:Niet Remco Evenepoel, maar Stan Van Tricht was de juichende Belg in de Coppa Bernocchi maandag. Uit het niets won onze 25-jarige landgenoot zijn eerste profkoers. “Mijn contract wordt met een jaar verlengd. We zijn bezig met dat helemaal in orde te brengen”, aldus de renner van Alpecin-Deceuninck.
Ook de pech dat dit een uitzonderlijk geval was van zo'n achtervolgende groep die met z'n allen heel goed bleef ronddraaien. In de absolute finale deden de langzaamste twee (Powless en Sivakov) allebei zelfs nog een hele lange beurtquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Zonde voor Lemmen zeg, die verdient wel een zege na dit seizoen
Lotto-Soudal is alweer druk aan het bellen voor businzet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:57 schreef franklop het volgende:
Wordt heul veul regen verwacht vandaag in Italie. Vrees EWP
quote:Due to heavy rain, the peloton will do two laps less on the final circuit. The start has also been postponed until 12:20 local time.
Wet t-shirt contest. OnlyFans neemt de sport over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:32 schreef Fretwork het volgende:
Heb het gevoel dat de vrouwen het hele jaar al meer in de regen gefietst hebben dan de mannen
Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef TAmaru het volgende:
Jammer dat het is afgelast en vooral omdat ik Pogi graag alle drie deze Italiaanse najaarskoersen had zien winnen.
Koosnaampjes mogen ook al niet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
Ingrijpen graag @:Rellende_Rotscholier
Nee, nu ga je te snel. We moeten eerst vaststellen wat de algemene consensus is. Tijd voor een polletje!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
Ingrijpen graag @:Rellende_Rotscholier
WLR heeft gesproken. De algemene consensus is dat er sprake is van een controversiële mening die mogelijk zou kunnen aanzetten tot een conflict. Als daadkrachtige moderator zeg ik: foei.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nu ga je te snel. We moeten eerst vaststellen wat de algemene consensus is. Tijd voor een polletje!
[poll=7891]
Kunnen we uit de poll ook de conclusie trekken dat JohnDDD 8 accounts heeft?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR heeft gesproken. De algemene consensus is dat er sprake is van een controversiële mening die mogelijk zou kunnen aanzetten tot een conflict. Als daadkrachtige moderator zeg ik: foei.
Ik vond het al bijzonder dat er 27 man in dit topic heeft gekeken vandaag. WLR leeftquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kunnen we uit de poll ook de conclusie trekken dat JohnDDD 8 accounts heeft?
Laatste stuiptrekkingen voordat we het moeten doen met baan en veld. En dan moeten we hopen dat Matje en Wout gaan veldrijden en er op tijd aan gaan beginnen. Als dat tegen valt, hebben we alleen de dames crossquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vond het al bijzonder dat er 27 man in dit topic heeft gekeken vandaag. WLR leeft
Het veldrijden is eigenlijk het leukste als die niet meedoen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen voordat we het moeten doen met baan en veld. En dan moeten we hopen dat Matje en Wout gaan veldrijden en er op tijd aan gaan beginnen. Als dat tegen valt, hebben we alleen de dames cross
Mannen cross is leuker zonder Matje en Wout.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen voordat we het moeten doen met baan en veld. En dan moeten we hopen dat Matje en Wout gaan veldrijden en er op tijd aan gaan beginnen. Als dat tegen valt, hebben we alleen de dames cross
@gomeliquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[poll=7869]
Deze POL nog even in de herhaling, 11 stemmen is aardig karig.
Altijd fan van Pinnovatie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:gomeli
@:Rubbereend
@:Ambrosius
@:Starflyer
@:Bruce117
@:Faraday01
@:Mexicanobakker
@:marsan
@:DiegoFuser
@:Felagund
@:Coos
@:Aguero
@:Fretwork
@:noodgang
@:GotenSSJ
@:DecoAoreste
@:Sporttv
@:Frozen-assassin
@:H.Vviv
@:lytsewiete
Ik zit niet te wachten op Thibau, Eli, Toon en Michael tegen Joris en Lars voor de winst. Behalve mogelijk Nys zit je voor de rest te kijken naar een soort KKD wedstrijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het veldrijden is eigenlijk het leukste als die niet meedoen.
(Hopelijk wordt dit niet niet als sterke/controversiële mening opgevat)
Alle crossen met Mathieu vorig seizoen waren doodsaai. Behalve Benidorm misschien, maar dat is geen cross.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Thibau, Eli, Toon en Michael tegen Joris en Lars voor de winst. Behalve mogelijk Nys zit je voor de rest te kijken naar een soort KKD wedstrijd
Ik zou niet zeggen dat ik een controversiële mening uit, als meer dan een kwart van de mensen het met me eens is bij een poll waar bijna 40 mensen aan meedoen tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nu ga je te snel. We moeten eerst vaststellen wat de algemene consensus is. Tijd voor een polletje!
[poll=7891]
RR is beleid.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:30 schreef DeeBee het volgende:
Dat is ook lekker hoor, pak hem maar aan!!1!!
Geen Teddy Pikachu?quote:
Ik kijk toch vooral voor spanning. Een Mathieu die na halve ronde al de zege binnen heeft is niet waar ik voor kijk. Indrukwekkend ja maar geef mij maar een reeks crosses waarbij je van te voren niet zeker bent wie er gaat winnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Thibau, Eli, Toon en Michael tegen Joris en Lars voor de winst. Behalve mogelijk Nys zit je voor de rest te kijken naar een soort KKD wedstrijd
In de vorige vorm zeker niet, dat vond ik ook echt veel te veel. Dan mis ik teveel en al die koersjes moet ik ook teveel voor opzoeken om te kijken welke renners je moet kiezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[poll=7869]
Deze POL nog even in de herhaling, 11 stemmen is aardig karig.
Dit is het nieuwe beleid in F1, in WLR is dit niet van toepassing.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat ik een controversiële mening uit, als meer dan een kwart van de mensen het met me eens is bij een poll waar bijna 40 mensen aan meedoen tot nu toe.
Ik zou eerder zeggen dat jouw mening vrij controversieel is. Het overdreven negatief reageren is ook zeker van toepassing op jouw dopingbeschuldigingen.
Bedankt voor het delen van dit punt uit het beleid, want nu ben ik er zeker van dat jouw gedrag tegen het beleid ingaat.
L'état, c'est toi?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe beleid in F1, in WLR is dit niet van toepassing.
Hier ben ik beleid, inderdaad.
Ik sluit me hierbij aan. Dingen die Pino organiseert worden unaniem een belachelijk groot succes.quote:
Faberende_Rotscholierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe beleid in F1, in WLR is dit niet van toepassing.
Hier ben ik beleid, inderdaad.
Pogipijper wordt z'n 9e.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kunnen we uit de poll ook de conclusie trekken dat JohnDDD 8 accounts heeft?
Misschien doe ik mee, maar reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:gomeli
@:Rubbereend
@:Ambrosius
@:Starflyer
@:Bruce117
@:Faraday01
@:Mexicanobakker
@:marsan
@:DiegoFuser
@:Felagund
@:Coos
@:Aguero
@:Fretwork
@:noodgang
@:GotenSSJ
@:DecoAoreste
@:Sporttv
@:Frozen-assassin
@:H.Vviv
@:lytsewiete
Op houten fietsjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef Idisrom het volgende:
Op YouTube nu het tijdritten voor de Afrikaanse kampioenschappen.
De eerste deelnemer voor het nieuwe FPCL-seizoen staat dus vastquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Dingen die Pino organiseert worden unaniem een belachelijk groot succes.
Je ziet liever weer een jaar ploegenspel van Pauwels Sauzen (waar alleen Iserbyt van profiteert)?quote:
Zie vooral op tegen dat er hem zoveel onrecht is aangedaanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je ziet liever weer een jaar ploegenspel van Pauwels Sauzen (waar alleen Iserbyt van profiteert)?
Ik doe ook mee. Zo belabberd als dit jaar zullen mijn aankopen nooit kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste deelnemer voor het nieuwe FPCL-seizoen staat dus vast
Ik ook. Hoop dat ik dit jaar boven de 10 renners kom.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Zo belabberd als dit jaar zullen mijn aankopen nooit kunnen zijn.
@Pino112 graag een regel toevoegen dat je bij de eerste ronde maar tot 99.6 kan bieden!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat ik dit jaar boven de 10 renners kom.
Dat is toch eigen verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:pino112 graag een regel toevoegen dat je bij de eerste ronde maar tot 99.6 kan bieden!
Ja. En ik sta alsnog ruim boven brokkenpiloten als @Mani89 .quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch eigen verantwoordelijkheid?
En @Immerdebestebobquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. En ik sta alsnog ruim boven brokkenpiloten als @:mani89 .
Na een paar rondes was de eerste renner al op straat gezet door z'n ploegquote:
Een regelwijziging die het minimum bod verlaagt tot 0 zou ook kunnen. Ben je ook meteen af van de lijstjes in ronde 3/4 die maar uit een paar renners bestaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:pino112 graag een regel toevoegen dat je bij de eerste ronde maar tot 99.6 kan bieden!
Eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een regelwijziging die het minimum bod verlaagt tot 0 zou ook kunnen. Ben je ook meteen af van de lijstjes in ronde 3/4 die maar uit een paar renners bestaan.
Automatisch gegenereerde teamnamen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:19 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk worden er wel automatische teasers ingebouwd.
Een persiflage op de stijl van Knijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Automatisch gegenereerde teamnamen!
De grote vraag is nu: is er algemene consensus over deze kwestie en kunnen we nu zeggen dat @Mani89 een brokkenpiloot is?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. En ik sta alsnog ruim boven brokkenpiloten als @:mani89 .
Ja tuurlijk. Knuppel was niet aan het opletten en bood toen maar op dezelfde renners als het jaar er voorquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De grote vraag is nu: is er algemene consensus over deze kwestie en kunnen we nu zeggen dat @:mani89 een brokkenpiloot is?
Mis! Het is talent De Schuyteneer!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:24 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Ruim een half uur na de aankomst is dit het enige wat ik zo snel kan vinden van Taihu Lake etappe 2. Toch een 2.Pro koers
Vermoed winst voor Menten
Ja jammerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mis! Het is talent De Schuyteneer!
Arme Ärm.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mis! Het is talent De Schuyteneer!
Maar dan werkt de "gescoorde punten per euro" statistiek niet meerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een regelwijziging die het minimum bod verlaagt tot 0 zou ook kunnen. Ben je ook meteen af van de lijstjes in ronde 3/4 die maar uit een paar renners bestaan.
Evident.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste deelnemer voor het nieuwe FPCL-seizoen staat dus vast
Daar zijn de belgische wegen niks tegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)y-2XqwMtAWnmcQpbG4vw
Oei
Eritrea is een beetje dominantquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wat een prachtige uitslag. Kopen, deze gozers.
Knap van Youri om een duizend woorden te wijden aan Lotto zonder de olifant in de kamer te benoemen: Lotto.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:45 schreef Pistolero het volgende:
Ach, de Lotto.
Wat een heerlijke teringzooi is dat.
Die gaat dus echt naar Q36.5.quote:
Dit is een serieus gerucht?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gaat dus echt naar Q36.5.
Zeg maar dag tegen je carrière.
Drie stromen nu al binnen. Gozer is een van de best betaalde renners van het peloton. Miljoen of drie per jaar naar het schijnt voor, ja, voor wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou ja, de miljoenen stromen binnen zullen we dan maar zeggen.
Leuk dat ze eindelijk wat winnen op hun vierendertigste!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wat een prachtige uitslag. Kopen, deze gozers.
Wat vind je dan van Lamborghini rijders?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:34 schreef Szura het volgende:
Tot in de vergetelheid Proleetcock met je pauper-Porsche
Ik geef helemaal niks om mooie/snelle/‘stoere’ auto’squote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat vind je dan van Lamborghini rijders?
Of volledig de focus op de mountainbike.quote:
quote:Op z’n 26ste breekt Pogacar al het ene na het andere record. Ook de manier waarop blijft verbazen: zijn aanval van ruim 100 kilometer op het WK bijvoorbeeld. ‘Kan dat wel allemaal zonder doping?’ is een vraag die hier en daar opduikt. “Gezien het niet zo verre verleden van het wielrennen is de vraag niet onrechtmatig”, zei Christian Prudhomme, de baas van de Tour de France, deze week nog in Franse media.
Een uitspraak die vrijdag ook aan Pogacar werd voorgelegd op diens persconferentie in aanloop naar Lombardije. “Het wielrennen heeft zwaar afgezien van die (doping, red.)jaren”, antwoordde Pogacar. “Er was geen vertrouwen meer en de renners hebben dat door de jaren heen moeten herwinnen. Wij kunnen niets anders doen. We rijden gewoon onze koersen en hopen dat de mensen ons beginnen te geloven.”
“De winnaar zal er altijd het meest van beticht worden een valsspeler te zijn. Misschien zijn er nog enkele generaties nodig tegen wanneer mensen het verleden, wat mannen als Lance Armstrong deden, gaan vergeten. Het is het echt niet waard om je gezondheid te riskeren voor een wielercarrière van tien jaar.”
Het is de planning daar juist in te minderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of volledig de focus op de mountainbike.
We hebben meer tijd nodig om Lance definitief achter ons te laten, sprak de man ingefluisterd door Gianetti.quote:
Hij is voor de livebeelden al gevlogen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:53 schreef Pistolero het volgende:
Gaan we hier gezellig een middagje hatewatchen met zijn allen?
Ik zeg een solo van 80km vanaf de Ghisallo. Wie biedt meer?
Maar de koers wordt integraal uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is voor de livebeelden al gevlogen.
Kun je na gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar de koers wordt integraal uitgezonden.
Onze eigen Oliver Zauggquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze gaan Wilco niet meer terugzien
9 miljoen koplopers?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:51 schreef Chiappucci het volgende:
Bijna de helft van alle Nederlanders in de kopgroep
Veel succes dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tusveld is op zoek naar een contract?
We doen zo het licht uit, het seizoen zit erop.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom heeft Lombardije niet een eigen topicje, het is toch een monument
Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar, Pogacar....WLR heeft geen hoop meer op een leuke koers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Famous last wordsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
Deze kopgroep heeft toch wel enige potentie als iedereen blijft meerijden
Vrij kansloos inderdaad, komt ook flinke vallei aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze gaan nu al tegen elkaar rijden tsja... Je kan beter doordraaien tot aan voet van Osigo
Hardop gelachen.quote:Natuurlijk, de echte finale begint pas vanaf Madonna del Ghisallo op 80 kilometer van de finish. Maar misschien moet topfavoriet Tadej Pogacar zich toch een beetje zorgen gaan maken. De voorsprong van de kopgroep is namelijk inmiddels boven de drie minuten: 3.19 om precies te zijn.
Als niemand iets wil doen, heb ik een klein beetje hoop dat die twee mannetjes van uae nog flink terrein prijs moeten geven tot de volgende klim. Dan krijgen we heel misschien nog een leuke finalequote:
Eurosport zal de rechten wel hebben en alleen een sublicentie voor Vlaanderen verkocht hebben aan Sporza.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is dit voor nonsens? Ik zit Sporza te kijken via mijn TV abonnement van KPN, gewoon in NL op mijn huisadres en ik krijg ineens een zwart beeld met 'geen rechten in NL' ?!
Dit heb ik wel eens op vakantie gehad , maar nog nooit thuis
Dat gebeurt toch wel vaker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is dit voor nonsens? Ik zit Sporza te kijken via mijn TV abonnement van KPN, gewoon in NL op mijn huisadres en ik krijg ineens een zwart beeld met 'geen rechten in NL' ?!
Odido nu ook. Gezeurquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Hier begint het mee, de kabels worden doorgeknipt. De Belgen komen zo ons land inquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Gelukkig kan hun luchtmacht niet opstijgen, de piloot is ziek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier begint het mee, de kabels worden doorgeknipt. De Belgen komen zo ons land in
Maar zo ineens pats boem halverwege de uitzending heb ik nog niet eerder meegemaaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel vaker?
Wist ook niet dat ze de rechten (weer) hebben
De technicus van dienst had nog pauze.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:17 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Maar zo ineens pats boem halverwege de uitzending heb ik nog niet eerder meegemaakt
De stagiair was vergeten het blokkeer knopje in te drukken voor de uitzending begonquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:17 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Maar zo ineens pats boem halverwege de uitzending heb ik nog niet eerder meegemaakt
Oh, dat is wel raar ja, dat zou je dan meteen verwachtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:17 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dappere Vlaamse omroepmedewerkers hebben het geprobeerd maar zijn gezwicht na een telefoontje uit Italië.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dat is wel raar ja, dat zou je dan meteen verwachten
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bijna 5 minuten, heeft Pogi een probleem?
Die heeft dat in 1 km klimmen teruggepakt johquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als we nog 10km op de teller hadden staan welquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet toegeven dat was inderdaad te lang en op zulke momenten is het wel fijn als je even kunt zappen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:29 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het verhaal over Rumsas was toch echt te lang. Dan zap ik graag door maar dat gaat nu niet.
Nee joh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh jee, Komt het veldrijden in het gedrang? Of gaan we dat uitgesteld kijken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:46 schreef Mani89 het volgende:
De tv staat nog steeds aan, de afstandbediening is zelfs niet binnen handbereik.
Ik denk niet dat ze veel harder kunnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:33 schreef VoMy het volgende:
Allemaal achter Remy Rochas blijven zitten wachten tot de UAE-trein je komt inhalen!
Bijnaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:49 schreef TommyL0204 het volgende:
Nu nog een heftig gebarende ziedende Remco en de koers is geslaagd
Klopt, Pogi neemt 40 seconden op Evenepoel in 20 km, die 35 seconden neemt op Mas en Van Eetvelt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco en ook nog eens veel beter dan de rest, als je Pogi wegstreept heb je een even saaie koers. Het zijn echt de middelen die ze op dit moment in de sport gebruiken die de spanningsbogen verpesten.
Qua niveau had je ook Vingegaard misschien nog kunnen hebben vandaag, maar die verandert in eendagskoersen opeens in een matige renner op een zwaar parcoursquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco en ook nog eens veel beter dan de rest, als je Pogi wegstreept heb je een even saaie koers. Het zijn echt de middelen die ze op dit moment in de sport gebruiken die de spanningsbogen verpesten.
Toch nog altijd raar dat ome Tadej zomaar de Spelen liet schieten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Daar fiets je dan met je gouden helm, gouden fiets. Totaal vernederd.
Met Pog is alles mogelijk, maar even wat rust in een zwaar seizoen zal toch ook wel helpen, mogelijk was hij anders niet meer zo goed geweest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toch nog altijd raar dat ome Tadej zomaar de Spelen liet schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |