Als hij volgend jaar gewoon vrolijk doorgaat met deze ongein gaat niet alleen de publieke opinie maar ook zijn aanzien binnen het peloton wel snel omslaan gok ik zo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn sommige renners er een beetje klaar mee.
Als je Evenpoel of Vingegaard bent, dan kun je beter naar de Sjiero gaan in 2025 want die rijdt hij waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn sommige renners er een beetje klaar mee.
Hoe ver kan Vingegaard in topvorm komen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je Evenpoel of Vingegaard bent, dan kun je beter naar de Sjiero gaan in 2025 want die rijdt hij waarschijnlijk niet.
Waarom zou je nog starten in dezelfde koers als Pogacar, dat heeft geen zin.
Wel interessant als hij in 2025 weer Vlaanderen rijdt, want dat is nog niet zo gemakkelijk als MvdP in de WK vorm aan de start staat dus dan krijgen we misschien nog 1 leuke koers in 2025
Naar eigen zeggen in de Giro één mindere dag (waarin hij waarschijnlijk alsnog won)quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Van maart tot oktober in topvorm, zonder één mindere dag. Lachwekkende gozer.
Grapjas.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel interessant als hij in 2025 weer Vlaanderen rijdt, want dat is nog niet zo gemakkelijk als MvdP in de WK vorm aan de start staat dus dan krijgen we misschien nog 1 leuke koers in 2025
Tegen deze Pogacar kan hij in de buurt blijven maar meer dan dat zie ik niet gebeuren. Zijn grote 'zwakte' op lange beklimmingen op grote hoogte is weg en op alle andere terreinen wint hij altijd voor Vingegaard. En zijn tijdrit is ook extreem verbeterd zoals in Nice wel duidelijk is geworden. Ik ben er van overtuigd dat Pogacar ook de tijdirtten op de OS en zeker op het WK had kunnen winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ver kan Vingegaard in topvorm komen?
Ja je wil nog wel een keer vingegaard met ideale voorbereiding tegen Pogacar in de Tour zien.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ver kan Vingegaard in topvorm komen?
Jij denkt dat de Kwaremont weer het Waterloo wordt voor Matje dan? Ik wil dat nog wel zien, sluit het niet uit maar als hij echt top is zoals afgelopen jaar in het voorjaar of tijdens het WK kan het best spannend worden.quote:
Mathieu had bewust gewicht verloren, dat kan er in het voorjaar weer gewoon aanzitten. Wel zo handig voor Roubaixquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Kwaremont weer het Waterloo wordt voor Matje dan? Ik wil dat nog wel zien, sluit het niet uit maar als hij echt top is zoals afgelopen jaar in het voorjaar of tijdens het WK kan het best spannend worden.
Pogacar is inmiddels thermonucleair en gaat Vlaanderen met minuten voorsprong winnen joh.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Kwaremont weer het Waterloo wordt voor Matje dan? Ik wil dat nog wel zien, sluit het niet uit maar als hij echt top is zoals afgelopen jaar in het voorjaar of tijdens het WK kan het best spannend worden.
Komt bij dat Pogi voor de bingokaart niet meer hoeft te starten in Vlaanderen. De vraag is wat zijn programma in 2025 wordt. Ik vermoed dat hij graag de Vuelta nog erbij pakt alleen is dat misschien lastig in combinatie met het WK waar een parcours klaar ligt waar hij iedereen op een half uur kan rijdenquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu had bewust gewicht verloren, dat kan er in het voorjaar weer gewoon aanzitten. Wel zo handig voor Roubaix
Als we De Ronde van vorig jaar als uitgangspunt nemen, is Van der Poel ten opzichte van toen wel verbeterd. Pogacar des te meer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
De kans is aanwezig dat het morgen gaat regenen tijdens Parijs tegen Tours. Dan krijgen we in tegenstelling tot het circus elders tenminste nog echte koers te zien.
De vraag is vooral waar Pogacar zo veel verbeterd is. Ja hij rijdt harder op langere beklimmingen en waarschijnlijk ook op het vlakke maar zo lang Van der Poel hem kan volgen is dat ok. Op korte explosieve klimmen mag je verwachten dat Van der Poel minimaal even goed is. Dus dan gaat het op de paar langere inspanningen in Vlaanderen. Dus de Kwaremont en de combinatie Kruisberg-Hotond waar het dan moet gebeuren voor Pogacar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als we De Ronde van vorig jaar als uitgangspunt nemen, is Van der Poel ten opzichte van toen wel verbeterd. Pogacar des te meer.
Maar dat geldt ook voor Mathieu en Remco, wat dat betreft lijkt het toch een beetje wedstrijden te worden wie er van het verst durft aan te gaan en tot nog toe hebben we niet een limiet gezien bij 1 van de 3 wat dan te ver is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Pogacar eenmaal los is, zie je hem natuurlijk nooit meer terug
Vuelta op halve kracht winnen. Beetje warmrijden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Komt bij dat Pogi voor de bingokaart niet meer hoeft te starten in Vlaanderen. De vraag is wat zijn programma in 2025 wordt. Ik vermoed dat hij graag de Vuelta nog erbij pakt alleen is dat misschien lastig in combinatie met het WK waar een parcours klaar ligt waar hij iedereen op een half uur kan rijden
Walchelijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Marijn werkt tegenwoordig dus ook voor Eurosport.
Deed in de zomer ook al de ZLM Tour, lijkt dus op een blijvertje. Een zorgelijke ontwikkeling.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Marijn werkt tegenwoordig dus ook voor Eurosport.
Helemaal in combi met Breukink, mensonterend saaiquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deed in de zomer ook al de ZLM Tour, lijkt dus op een blijvertje. Een zorgelijke ontwikkeling.
Het wordt dan wel meer interpretatie van de jury zoquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)n-valt-is-de-pineut/
De 3-kilometer regel wordt volgens Directvélo weer aangepast. Lijkt op het eerste oog een goede aanpassing, maar ben benieuwd hoe die in de praktijk gehandhaafd gaat worden.
Stopt Gorka er mee?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gorka heeft wel een goede dag gekozen om afscheid te nemen van de koers.
Maar het is niet zijn laatste race. Zal nog een wedstrijd rijden in Azië.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gorka heeft wel een goede dag gekozen om afscheid te nemen van de koers.
Nee jij scoort punten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |