abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215189470
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 23:59 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Mwah, ik vermoed dat hij er ondertussen een goede boterham mee verdiend :P
Steve is intussen gewoon pure cult. Heerlijk om op de achtergrond weg te kijken.
pi_215190999
quote:
Iran's limping energy sector in the crosshairs of potential Israeli attacks
As Iran faces a serious energy crisis, Israel's potential retaliation could reportedly target oil refineries or export terminals, turning the country's struggling energy sector into a prolonged disaster.

This summer, Iran faced a 20,000-megawatt electricity deficit, equivalent to 25% of the country's electricity demand. Unlike previous years, Iran experienced a gas shortage alongside the electricity deficit. As a result, the consumption of fuel oil (mazut) in Iran's power plants doubled, and diesel consumption increased by 80%.

https://www.iranintl.com/en/202410063021
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 6 oktober 2024 @ 18:01:49 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215194629
Nog een uurtje of 5 wachten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215194658
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Bewust. De pijn voor Isral wordt opgeschaald.
[..]
Beiroet hoort in dit topic
NWS / Hezbollah - Isral #15 Iranfail
Meen je dat echt, of is dit weer "mijn geloof is superieur en zal de wereld overnemen" gelul?
pi_215195536
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:54 schreef Aether het volgende:

[..]

Hoe krijgen ze dat voor elkaar met eigen gas en olievelden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:22:29 #56
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215195591
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Daar sta ik ook van te kijken. Gebrekkig onderhoud?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_215195615
quote:
5s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik had verwacht dat ze slimmer waren dan Venezuela.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215195626
quote:
5s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Vermoedelijk spelen corruptie en braindrain een rol.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215195633
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
quote:
The roots of Iran's energy crisis run deep, with years of underinvestment and systemic mismanagement at the heart of the problem. The halt in investment in the electricity sector, coupled with stagnation in the development of new power plants and an aging, deteriorating grid, has resulted in a significant electricity shortage. The country now faces a crippling 14,000-megawatt deficit, leaving ordinary citizens to bear the brunt of prolonged blackouts and extreme heat.

https://www.iranintl.com/en/202408153195
quote:
Iran offers bounties to stop crypto mining amid severe power shortage
https://www.iranintl.com/en/202408135616

"So far, more than 230,000 illegal cryptocurrency mining devices with a power consumption capacity of 800 to 900 megawatts have been discovered. Their electricity consumption is equivalent to that of the Markazi Province," Rajabi noted. "Providing this amount of electricity would require the construction of a 1,300-megawatt power plant."
quote:
Meanwhile, extremely low energy prices, subsidized by the government, encourage persistent increase in consumption.

https://www.iranintl.com/en/202407106586
  zondag 6 oktober 2024 @ 21:28:17 #60
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215196842
Heel wat mensen (oa Trump en ex-premier van Israel Naftali Bennett) pleiten voor een Israelische aanval op Iran's nucleair programma. Net zoals ze in 1981 in Irak en 2007 in Syri deden.

Anderen, oa de Biden administratie zijn tegenstander. Misschien vanwege de redenen die deze man geeft:

Carnegie nuclear expert James Acton explains why it would be counterproductive for Israel to attack Iran’s nuclear program
are we infinite or am I alone
pi_215201426
Wat gaat er vandaag gebeuren?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215201487
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215201678
Ben benieuwd of Qaani nog in leven is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 14:19:05 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215201716
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:53 schreef Ali_boo het volgende:
Wat gaat er vandaag gebeuren?

[ afbeelding ]
Zelfde als gister
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215203122
twitter
pi_215203262
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zelfde als gister
Jij bent meer van de 'nothing ever happens kamp', duidelijk
pi_215203271
Doe iets of hou je fucking mond

twitter
pi_215203276
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 16:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
Dit is Libanon
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 17:06:14 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215203278
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Jij bent meer van de 'nothing ever happens kamp', duidelijk
gebeurt vanalles maar echt NWS kun je het allang niet meer noemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215203285
quote:
12s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit is Libanon
:?
pi_215203330
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
:?
Israeli media: 60 rockets were fired from southern Lebanon towards Israel in the last 90 minutes
pi_215203347
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Israeli media: 60 rockets were fired from southern Lebanon towards Israel in the last 90 minutes
twitter
pi_215203400
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:12 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
[ x ]
Past het dan wel hier in deze reeks?
We hebben een aparte topic voor al die andere conflicten

Niet dat ik je inzet verder niet waardeer maar word behoorlijk onoverzichtelijk als we alles op een hoop gooien
pi_215203417
'Soon' die hebben we vaker gehoord

twitter
pi_215203425
quote:
9s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Past het dan wel hier in deze reeks?
We hebben een aparte topic voor al die andere conflicten

Niet dat ik je inzet verder niet waardeer maar word behoorlijk onoverzichtelijk als we alles op een hoop gooien
Het is toch ook een grote hoop, Isral tegen Iran en proxies
pi_215203432
De helft van nws topics gaan over antisemitisme in Europa/VS, de andere helft bestaat uit Israel vs "...".-topics. Misschien is het tijd voor een Isral-subforum :').
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215203483
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Het is toch ook een grote hoop, Isral tegen Iran en proxies
Hezbollah is ook een proxy toch?
En toch hebben we daar een aparte topic voor

Hou mijn mond verder en laat het helemaal aan de mods over
pi_215203491
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef Akathisia het volgende:
De helft van nws topics gaan over antisemitisme in Europa/VS, de andere helft bestaat uit Israel vs "...".-topics. Misschien is het tijd voor een Isral-subforum :').
Kosher Inc vind ik wel wat hebben O-)
pi_215203504
Maw, er gebeurt niets :{

twitter
pi_215203561
Als imminent binnen twee dagen is, en het twee dagen geleden al imminent was, wat moet ik dan aanhouden als het vandaag weer of nog steeds (?) imminent is?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215203613
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:28 schreef Akathisia het volgende:
Als imminent binnen twee dagen is, en het twee dagen geleden al imminent was, wat moet ik dan aanhouden als het vandaag weer of nog steeds (?) imminent is?
Soon Akathisia, soon*

twitter

Wat het ook mag betekenen :B

Zie ook dat de Houthi's een aanval aan het voorbereid zijn.
pi_215203891
Nou daar gaan we. En dan een paar dagen later weer Iran.
pi_215206950
Na het porren in de ellende van de regio of het nou Irak, Syri, Afghanistan of nu dmv onze steun aan Israels ambities vragen we ons vervolgens af, waarom komen al deze mensen nou deze kant op?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 oktober 2024 @ 22:35:40 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215206990
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef egayalS het volgende:
Na het porren in de ellende van de regio of het nou Irak, Syri, Afghanistan of nu dmv onze steun aan Israels ambities vragen we ons vervolgens af, waarom komen al deze mensen nou deze kant op?

[ x ]
Hebben mensen in de landen die je noemt ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid; mogen machtshebbers die hun eigen volk onderdrukken ook in kaart gebracht worden of is alles - inclusief de systematische onderdrukking van vrouwen, homo's en ongelovigen - nu ook al de schuld van Zion? De Taliban was minder Taliban geweest zonder 'ons'? De denkbeelden in Saudi-Arabi, Iran, Syri, Irak over voornoemde groepen: ook allemaal de schuld van 'ons'? Het gelazer in Jemen? Soedan? Komt allemaal door 'ons'?

Laten we eerlijk zijn. Al verdwijnt Isral van de bodem. Dan nog zijn types als jij niet tevreden. Je vindt wel weer een andere boeman die het uiteraard allemaal verpest. Amerika of zo. Of 'Het Westen'. Desnoods Guatamala, roep maar wat. Het ligt altijd aan die ander...

Ik zou wat minder over 'ons' praten; jouw 'ons' is zeker niet de mijne.

Deze stond nog open:

Wedervraag: Wat vertel jij je kinderen over het leed dat vrouwen in Afhanistan, Iran en een hoop andere MO-landen nu al eeuwen moeten ondergaan? Over Jemen? West-Sahara? De theocratie in S. Arabi en de onderdrukking van vrouwen en homo's?

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 07-10-2024 22:41:20 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215207155
Isral durft nog niet echt.
pi_215207396
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:55 schreef Discombobulate het volgende:
Isral durft nog niet echt.
Isral is duidelijk, gijzelaars terug. Zijn ze nu al een jaar, en daarna lullen ze verder.

Nu in Libanon ook, ze zijn duidelijk. Dat en dat pand gaan we vanavond bombarderen want daar ligt een flinke voorraad munitie. Op de livestreams zie je de commercile vliegtuigen komen en op de voorgrond die depots affikken en dat al avonden lang. Bron agenda free tv. Voor ons onvoorstelbaar na MH-17, blijkbaar denken anderen in de wereld daar nu anders over. Die hele wijk is trouwens al weken ontruimd…

Ik denk als een van de weinigen dat ze Iran helemaal niet gaan aanvallen, ze willen de lichamen/overlevenden terug en die voorraad bommen in Beirut weghebben. En verder zullen ze aan de tafel moeten met de wereld over afspraken in de toekomst. Niemand zit te wachten op een wo3.

[ Bericht 4% gewijzigd door ootjekatootje op 08-10-2024 00:11:55 ]
pi_215207905
quote:
Mystery deepens over whereabouts of absent IRGC general
https://www.iranintl.com/en/202410076136

The top commander of Iran's military operations abroad has not been seen in days and several stilted official allusions to him on Monday further fueled speculation about his whereabouts and the possibility of his death at Israeli hands.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:04:34 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215207947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 07:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Stiekeme overloper?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215209528
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215209560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 07:43 schreef Aether het volgende:

[..]

quote:
Fars News Agency reported on Monday citing and quoting the deputy of IRGC Quds Force that Iranian commander Esmail Qaani "is in good health and continues his work".

However, the deputy commander of the Quds Force didn't reveal more information about the health of Esmail Qaani not if he was injured in the Israeli strike in Beirut last Friday.

Furthermore, the source didn't even reveal the place where Qaani is now wether he is still in Beirut, Lebanon nor if he was moved back to Tehran.
Zou dit fake news zijn?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:54:49 #91
284411 crew  heywoodu
pi_215209634
Maar was zo'n figuur voor die aanval dan continu in beeld overal, dat hij nu vermist wordt? Ik bedoel, als het opperhoofd van de Strijdkrachten een paar dagen afwezig is schrik ik niet :P
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:57:00 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215209656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Maar was zo'n figuur voor die aanval dan continu in beeld overal, dat hij nu vermist wordt? Ik bedoel, als het opperhoofd van de Strijdkrachten een paar dagen afwezig is schrik ik niet :P
Kan best dat ook hij dood is maar dat ze de schijn ophouden om de moed er nog een beetje in te houden. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215210117
Hoezo eigenlijk vergeet niet te tanken? Als je tank leeg is door de aankomende crisis dan rij je toch gewoon door op je tweede tank?
pi_215211000
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoezo eigenlijk vergeet niet te tanken? Als je tank leeg is door de aankomende crisis dan rij je toch gewoon door op je tweede tank?
Ik stap dan gewoon over van m'n Leopard naar m'n Abrams.
pi_215211947
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
Inderdaad, waarom laat men ieder islamitisch land links liggen om vervolgens naar het kwade boze westen te komen. Dat zijn toch de schuldigen achter alle oorlogen en onrecht. Niet Saddam, Assad, Hezbollah en IS...

Vast vanwege de redenen in je onderbuik. Niet omdat men hier vrij en menswaardig kan leven.
pi_215212437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Nee, hij was constant op de achtergrond itt z'n voorganger Qassem Soleimani. Die Qaani leeft hardcore in de schaduwen.
pi_215215558
'Imminent' zei men... wachten ze eerst tot de VS nog meer materieel in de buurt heeft?
pi_215215566
US and Arab states reportedly in talks with Iran for ceasefire on all war fronts
https://www.timesofisrael(...)e-on-all-war-fronts/
  woensdag 9 oktober 2024 @ 07:03:03 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215215607
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 06:26 schreef Aether het volgende:
US and Arab states reportedly in talks with Iran for ceasefire on all war fronts
https://www.timesofisrael(...)e-on-all-war-fronts/
Dat zou een goede zaak zijn als IRAN een jaar of 1000 de jodenhaat kan stoppen

Met het bombarderen van Teheran , gaat het regime in IRAN er ook aan, de mooiste kans voor de jonge bevolking om in opstand te komen tegen de haatbaarden en hun zwarte lakens te verbranden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 9 oktober 2024 @ 07:04:42 #100
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215215610
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 18:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, hij was constant op de achtergrond itt z'n voorganger Qassem Soleimani. Die Qaani leeft hardcore in de schaduwen.
was die Qaani niet een mossad man stiekem, dat ie nu gewoon in Israel zit ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')