Steve is intussen gewoon pure cult. Heerlijk om op de achtergrond weg te kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mwah, ik vermoed dat hij er ondertussen een goede boterham mee verdiend
quote:Iran's limping energy sector in the crosshairs of potential Israeli attacks
As Iran faces a serious energy crisis, Israel's potential retaliation could reportedly target oil refineries or export terminals, turning the country's struggling energy sector into a prolonged disaster.
This summer, Iran faced a 20,000-megawatt electricity deficit, equivalent to 25% of the country's electricity demand. Unlike previous years, Iran experienced a gas shortage alongside the electricity deficit. As a result, the consumption of fuel oil (mazut) in Iran's power plants doubled, and diesel consumption increased by 80%.
https://www.iranintl.com/en/202410063021
Meen je dat echt, of is dit weer "mijn geloof is superieur en zal de wereld overnemen" gelul?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:51 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Bewust. De pijn voor Isral wordt opgeschaald.
[..]
Beiroet hoort in dit topic
NWS / Hezbollah - Isral #15 Iranfail
Hoe krijgen ze dat voor elkaar met eigen gas en olievelden?quote:
Daar sta ik ook van te kijken. Gebrekkig onderhoud?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar met eigen gas en olievelden?
Ik had verwacht dat ze slimmer waren dan Venezuela.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar sta ik ook van te kijken. Gebrekkig onderhoud?
Vermoedelijk spelen corruptie en braindrain een rol.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar sta ik ook van te kijken. Gebrekkig onderhoud?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar met eigen gas en olievelden?
quote:The roots of Iran's energy crisis run deep, with years of underinvestment and systemic mismanagement at the heart of the problem. The halt in investment in the electricity sector, coupled with stagnation in the development of new power plants and an aging, deteriorating grid, has resulted in a significant electricity shortage. The country now faces a crippling 14,000-megawatt deficit, leaving ordinary citizens to bear the brunt of prolonged blackouts and extreme heat.
https://www.iranintl.com/en/202408153195
quote:Iran offers bounties to stop crypto mining amid severe power shortage
https://www.iranintl.com/en/202408135616
"So far, more than 230,000 illegal cryptocurrency mining devices with a power consumption capacity of 800 to 900 megawatts have been discovered. Their electricity consumption is equivalent to that of the Markazi Province," Rajabi noted. "Providing this amount of electricity would require the construction of a 1,300-megawatt power plant."
quote:Meanwhile, extremely low energy prices, subsidized by the government, encourage persistent increase in consumption.
https://www.iranintl.com/en/202407106586
Zelfde als gisterquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:53 schreef Ali_boo het volgende:
Wat gaat er vandaag gebeuren?
[ afbeelding ]
Jij bent meer van de 'nothing ever happens kamp', duidelijkquote:
Dit is Libanonquote:
gebeurt vanalles maar echt NWS kun je het allang niet meer noemenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij bent meer van de 'nothing ever happens kamp', duidelijk
Israeli media: 60 rockets were fired from southern Lebanon towards Israel in the last 90 minutesquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Israeli media: 60 rockets were fired from southern Lebanon towards Israel in the last 90 minutes
Past het dan wel hier in deze reeks?quote:
Het is toch ook een grote hoop, Isral tegen Iran en proxiesquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Past het dan wel hier in deze reeks?
We hebben een aparte topic voor al die andere conflicten
Niet dat ik je inzet verder niet waardeer maar word behoorlijk onoverzichtelijk als we alles op een hoop gooien
Hezbollah is ook een proxy toch?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is toch ook een grote hoop, Isral tegen Iran en proxies
Kosher Inc vind ik wel wat hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef Akathisia het volgende:
De helft van nws topics gaan over antisemitisme in Europa/VS, de andere helft bestaat uit Israel vs "...".-topics. Misschien is het tijd voor een Isral-subforum.
Soon Akathisia, soon*quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:28 schreef Akathisia het volgende:
Als imminent binnen twee dagen is, en het twee dagen geleden al imminent was, wat moet ik dan aanhouden als het vandaag weer of nog steeds (?) imminent is?
Hebben mensen in de landen die je noemt ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid; mogen machtshebbers die hun eigen volk onderdrukken ook in kaart gebracht worden of is alles - inclusief de systematische onderdrukking van vrouwen, homo's en ongelovigen - nu ook al de schuld van Zion? De Taliban was minder Taliban geweest zonder 'ons'? De denkbeelden in Saudi-Arabi, Iran, Syri, Irak over voornoemde groepen: ook allemaal de schuld van 'ons'? Het gelazer in Jemen? Soedan? Komt allemaal door 'ons'?quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef egayalS het volgende:
Na het porren in de ellende van de regio of het nou Irak, Syri, Afghanistan of nu dmv onze steun aan Israels ambities vragen we ons vervolgens af, waarom komen al deze mensen nou deze kant op?
[ x ]
Isral is duidelijk, gijzelaars terug. Zijn ze nu al een jaar, en daarna lullen ze verder.quote:
quote:Mystery deepens over whereabouts of absent IRGC general
https://www.iranintl.com/en/202410076136
The top commander of Iran's military operations abroad has not been seen in days and several stilted official allusions to him on Monday further fueled speculation about his whereabouts and the possibility of his death at Israeli hands.
Stiekeme overloper?quote:
quote:
Zou dit fake news zijn?quote:Fars News Agency reported on Monday citing and quoting the deputy of IRGC Quds Force that Iranian commander Esmail Qaani "is in good health and continues his work".
However, the deputy commander of the Quds Force didn't reveal more information about the health of Esmail Qaani not if he was injured in the Israeli strike in Beirut last Friday.
Furthermore, the source didn't even reveal the place where Qaani is now wether he is still in Beirut, Lebanon nor if he was moved back to Tehran.
Kan best dat ook hij dood is maar dat ze de schijn ophouden om de moed er nog een beetje in te houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Maar was zo'n figuur voor die aanval dan continu in beeld overal, dat hij nu vermist wordt? Ik bedoel, als het opperhoofd van de Strijdkrachten een paar dagen afwezig is schrik ik niet
Ik stap dan gewoon over van m'n Leopard naar m'n Abrams.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoezo eigenlijk vergeet niet te tanken? Als je tank leeg is door de aankomende crisis dan rij je toch gewoon door op je tweede tank?
Inderdaad, waarom laat men ieder islamitisch land links liggen om vervolgens naar het kwade boze westen te komen. Dat zijn toch de schuldigen achter alle oorlogen en onrecht. Niet Saddam, Assad, Hezbollah en IS...quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef egayalS het volgende:
Na het porren in de ellende van de regio of het nou Irak, Syri, Afghanistan of nu dmv onze steun aan Israels ambities vragen we ons vervolgens af, waarom komen al deze mensen nou deze kant op?
[ x ]
Nee, hij was constant op de achtergrond itt z'n voorganger Qassem Soleimani. Die Qaani leeft hardcore in de schaduwen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Maar was zo'n figuur voor die aanval dan continu in beeld overal, dat hij nu vermist wordt? Ik bedoel, als het opperhoofd van de Strijdkrachten een paar dagen afwezig is schrik ik niet
Dat zou een goede zaak zijn als IRAN een jaar of 1000 de jodenhaat kan stoppenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 06:26 schreef Aether het volgende:
US and Arab states reportedly in talks with Iran for ceasefire on all war fronts
https://www.timesofisrael(...)e-on-all-war-fronts/
was die Qaani niet een mossad man stiekem, dat ie nu gewoon in Israel zit ??quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, hij was constant op de achtergrond itt z'n voorganger Qassem Soleimani. Die Qaani leeft hardcore in de schaduwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |