Hezbollah is ook een proxy toch?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is toch ook een grote hoop, Israël tegen Iran en proxies
Kosher Inc vind ik wel wat hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef Akathisia het volgende:
De helft van nws topics gaan over antisemitisme in Europa/VS, de andere helft bestaat uit Israel vs "...".-topics. Misschien is het tijd voor een Israël-subforum.
Soon Akathisia, soon*quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:28 schreef Akathisia het volgende:
Als imminent binnen twee dagen is, en het twee dagen geleden al imminent was, wat moet ik dan aanhouden als het vandaag weer of nog steeds (?) imminent is?
Hebben mensen in de landen die je noemt ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid; mogen machtshebbers die hun eigen volk onderdrukken ook in kaart gebracht worden of is alles - inclusief de systematische onderdrukking van vrouwen, homo's en ongelovigen - nu ook al de schuld van Zion? De Taliban was minder Taliban geweest zonder 'ons'? De denkbeelden in Saudi-Arabië, Iran, Syrië, Irak over voornoemde groepen: ook allemaal de schuld van 'ons'? Het gelazer in Jemen? Soedan? Komt allemaal door 'ons'?quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef egayalS het volgende:
Na het porren in de ellende van de regio of het nou Irak, Syrië, Afghanistan of nu dmv onze steun aan Israels ambities vragen we ons vervolgens af, waarom komen al deze mensen nou deze kant op?
[ x ]
Israël is duidelijk, gijzelaars terug. Zijn ze nu al een jaar, en daarna lullen ze verder.quote:
quote:Mystery deepens over whereabouts of absent IRGC general
https://www.iranintl.com/en/202410076136
The top commander of Iran's military operations abroad has not been seen in days and several stilted official allusions to him on Monday further fueled speculation about his whereabouts and the possibility of his death at Israeli hands.
Stiekeme overloper?quote:
quote:
Zou dit fake news zijn?quote:Fars News Agency reported on Monday citing and quoting the deputy of IRGC Quds Force that Iranian commander Esmail Qaani "is in good health and continues his work".
However, the deputy commander of the Quds Force didn't reveal more information about the health of Esmail Qaani not if he was injured in the Israeli strike in Beirut last Friday.
Furthermore, the source didn't even reveal the place where Qaani is now wether he is still in Beirut, Lebanon nor if he was moved back to Tehran.
Kan best dat ook hij dood is maar dat ze de schijn ophouden om de moed er nog een beetje in te houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Maar was zo'n figuur voor die aanval dan continu in beeld overal, dat hij nu vermist wordt? Ik bedoel, als het opperhoofd van de Strijdkrachten een paar dagen afwezig is schrik ik niet
Ik stap dan gewoon over van m'n Leopard naar m'n Abrams.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoezo eigenlijk vergeet niet te tanken? Als je tank leeg is door de aankomende crisis dan rij je toch gewoon door op je tweede tank?
Inderdaad, waarom laat men ieder islamitisch land links liggen om vervolgens naar het kwade boze westen te komen. Dat zijn toch de schuldigen achter alle oorlogen en onrecht. Niet Saddam, Assad, Hezbollah en IS...quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef egayalS het volgende:
Na het porren in de ellende van de regio of het nou Irak, Syrië, Afghanistan of nu dmv onze steun aan Israels ambities vragen we ons vervolgens af, waarom komen al deze mensen nou deze kant op?
[ x ]
Nee, hij was constant op de achtergrond itt z'n voorganger Qassem Soleimani. Die Qaani leeft hardcore in de schaduwen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Maar was zo'n figuur voor die aanval dan continu in beeld overal, dat hij nu vermist wordt? Ik bedoel, als het opperhoofd van de Strijdkrachten een paar dagen afwezig is schrik ik niet
Dat zou een goede zaak zijn als IRAN een jaar of 1000 de jodenhaat kan stoppenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 06:26 schreef Aether het volgende:
US and Arab states reportedly in talks with Iran for ceasefire on all war fronts
https://www.timesofisrael(...)e-on-all-war-fronts/
was die Qaani niet een mossad man stiekem, dat ie nu gewoon in Israel zit ??quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, hij was constant op de achtergrond itt z'n voorganger Qassem Soleimani. Die Qaani leeft hardcore in de schaduwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |