SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jemig wat saaie tt weer kan er iemand wat creatiever zijn volgende keer?Do what you love, love what you do!![]()
nieuw topic alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?Lach met een schone bips![]()
Net als in de film?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe het zelf dan, moet je wel snel zijn....quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef kree het volgende:
jemig wat saaie tt weer kan er iemand wat creatiever zijn volgende keer?![]()
that's the spiritquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Niemand. Maar soms wel verstandig. Maar wat kan mij het schelen.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die is op bolk-vakantie, en de rest geeft geen fuck om de standquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?![]()
Dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is op bolk-vakantie, en de rest geeft geen fuck om de standAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Huh?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
blijkbaar lijkt t onschuldiger als t is ofzo. ?♡♡♡♡![]()
Justin is kapot.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Viel me nu ineens op omdat ik er ook geen fuck om geef en nu ineens in de OP het zagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is op bolk-vakantie, en de rest geeft geen fuck om de stand
Lach met een schone bips![]()
ja deed maar was al geopend binnen 3 seconden ;')quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe het zelf dan, moet je wel snel zijn....Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja deed maar was al geopend binnen 3 seconden ;')![]()
![]()
Wat had je voor TT?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja deed maar was al geopend binnen 3 seconden ;')♡♡♡♡![]()
giftig die beesten.? niet gezien dan zag het op tv nog even toevallig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
De eerste keer is ook nooit een probleem. Het gaat er meer om dat er bacteriën in de poriën van het materiaal gaan zitten. Dat heb je vrijwel met elk FDM materiaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb huidvriendelijk rubber filament liggen...
Ik zit te kijken naar een lasersnijder maar dan moet ik wel wat goeds hebben.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Vertel, wat zou jouw TT zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef kree het volgende:
jemig wat saaie tt weer kan er iemand wat creatiever zijn volgende keer?![]()
Zijn vogelbekdieren giftig?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
giftig die beesten.? niet gezien dan zag het op tv nog even toevallig.♡♡♡♡![]()
Spuit 11quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vertel, wat zou jouw TT zijn?♡♡♡♡![]()
Ik spreek voor mijn beurt, maar zou zeggen... The sound of Justin's silencequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vertel, wat zou jouw TT zijn?
dat hangt per topic af, mss zie je volgende keerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vertel, wat zou jouw TT zijn?
Do what you love, love what you do!![]()
Vogelbekdiermannetjes hebben een giftige spoor (een soort stekel) aan hun achterpoten. De pijn van een steek is vergelijkbaar met de steken van honderden hoornaars.
Oké ik wil ze toch niet aaien
♡♡♡♡![]()
Wat was je TT in dit geval?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat hangt per topic af, mss zie je volgende keer![]()
Ja, dat las ik hier eerder vanavond, iets van een nagel met gif?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Wat was je dit keer aan t typen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat hangt per topic af, mss zie je volgende keer♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat las ik hier eerder vanavond, iets van een nagel met gif?
Vogelbekdiermannetjes hebben een giftige spoor (een soort stekel) aan hun achterpoten. De pijn van een steek is vergelijkbaar met de steken van honderden hoornaars.
Brrrr♡♡♡♡![]()
Koala's zijn ook cute en aaibaar, maar hebben bijna allemaal herpes. Just saying, en nee geen grap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik wil ze toch niet aaienLach met een schone bips![]()
Dat klinkt pijnlijk. Al ben ik nig nooit door een hoornaar gestokenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
BrrrrCause there is always a wrong to your right 🎶
hahaha ja zeg t ook niet uit niks hequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik wil ze toch niet aaienmaar dat dus, kun je liever mn ma dr aardige tekkel aaien.
Ik hou t graag zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk. Al ben ik nig nooit door een hoornaar gestoken
♡♡♡♡![]()
niks bijzonders maar ben altijd wel van. beetje spraakmakende tt ofzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat was je dit keer aan t typen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik las harige tekkel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja zeg t ook niet uit niks hemaar dat dus, kun je liever mn ma dr aardige tekkel aaien.
![]()
![]()
Nou vertelquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
niks bijzonders maar ben altijd wel van. beetje spraakmakende tt ofzo.♡♡♡♡![]()
Net zo spraakmakend als je vorige TT?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
niks bijzonders maar ben altijd wel van. beetje spraakmakende tt ofzo.![]()
En die was?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Net zo spraakmakend als je vorige TT?♡♡♡♡![]()
Ik hoop dat het geen kale teckel is.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Niks bijzonders en spraakmakend, dat is bijzonder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
niks bijzonders maar ben altijd wel van. beetje spraakmakende tt ofzo.![]()
![]()
Ehmquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 tot 10 centimeter diep♡♡♡♡![]()
Doet niet heel veel meer pijn dan wesp en daar had ik er laatst 14 steken van in 1 arm.... Nooit een klimop verwijderen waar wespennest in zitquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk. Al ben ik nig nooit door een hoornaar gestoken![]()
Hoornaar steek doet echt niet veel meer pijn maar omdat die kutbeesten zo groot zijn gaan je hersens ff in overdrive zeker door de bangmakerij ervoor in de media. Maar denk wel je moet niet ook 14 keer door die kutbeesten gestoken worden al is de prik dezelfde pijn.Lach met een schone bips![]()
Dat vind ik wel een mooie TTquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
perfect voor jouquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 tot 10 centimeter diep
vogelbekdieren, maar wel voor honden. Mocht je gestoken worden door een vogelbekdier, dan word je misselijk en doet je hele lichaam wekenlang zeer. Zelfs morfine werkt niet tegen deze pijn.♡♡♡♡![]()
brrrr ik blijf uit de buurt bij al dat soort stekende beesten het liefst.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet niet heel veel meer pijn dan wesp en daar had ik er laatst 14 steken van in 1 arm.... Nooit een klimop verwijderen waar wespennest in zit![]()
Hoornaar steek doet echt niet veel meer pijn maar omdat die kutbeesten zo groot zijn gaan je hersens ff in overdrive zeker door de bangmakerij ervoor in de media. Maar denk wel je moet niet ook 14 keer door die kutbeesten gestoken worden al is de prik dezelfde pijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ik ben dus ook nog nooit door een wesp gestoken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet niet heel veel meer pijn dan wesp en daar had ik er laatst 14 steken van in 1 arm.... Nooit een klimop verwijderen waar wespennest in zit![]()
Hoornaar steek doet echt niet veel meer pijn maar omdat die kutbeesten zo groot zijn gaan je hersens ff in overdrive zeker door de bangmakerij ervoor in de media. Maar denk wel je moet niet ook 14 keer door die kutbeesten gestoken worden al is de prik dezelfde pijn.
Alleen door een kwal die tussen mn benen door wilde zwemmen. Dat was ook geen pretje, maar niet zo pijnlijk als ik had verwacht.Cause there is always a wrong to your right 🎶
owh echt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus ook nog nooit door een wesp gestoken.
Alleen door een kwal die tussen mn benen door wilde zwemmen. Dat was ook geen pretje, maar niet zo pijnlijk als ik had verwacht.
ok doe kwal x100 dan maar. laat staan aangevallen worden door colonie en ga nu het filmpje zoeken voor je van de killers.
Zegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen door een kwal die tussen mn benen door wilde zwemmen. Dat was ook geen pretje, maar niet zo pijnlijk als ik had verwacht.Niet aardig om zo over Justin te praten als je hem al in coma gebracht hebt
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen door een kwal die tussen mn benen door wilde zwemmen. Dat was ook geen pretje, maar niet zo pijnlijk als ik had verwacht.![]()
![]()
waar is mijn fles rum 54% alcohol gebleven. Ergens in huis gezet, geeeen ideeeee waarSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik gebruik de overige 14cm om met de hand dat kutklusje wat sneller te klaren. Maar met 4cm is dat lastig ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat moet je met die overige 4 cm?Lach met een schone bips![]()
Ja, het was heel vervelend, hij bleef er precies tussen hangen met zn tentakels, terwijl ik weg wilde zwemmen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bij de stoppenkast?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:03 schreef Koen66 het volgende:
waar is mijn fles rum 54% alcohol gebleven. Ergens in huis gezet, geeeen ideeeee waarCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het was heel vervelend, hij bleef er precies tussen hangen met zn tentakels, terwijl ik weg wilde zwemmen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb hier nog een fles bumbu staanquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:03 schreef Koen66 het volgende:
waar is mijn fles rum 54% alcohol gebleven. Ergens in huis gezet, geeeen ideeeee waar![]()
da's goed spulquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een fles bumbu staan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Snel over je benen pissen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen door een kwal die tussen mn benen door wilde zwemmen. Dat was ook geen pretje, maar niet zo pijnlijk als ik had verwacht.
![]()
is niet zo bekend in Europa, in meer oost Europa meer trouwens.
Maar dat geluid ook alleen als ze rond vliegen, ik krijg er al de kriebels van.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kreeg voor kerst afgelopen jaar een Biologische Rum. Zou van rauwe suikerriet plantages uit de Dominicaanse Republiek komen. Maar gebotteld in Amsterdam. Dat was niet te zuipen die meuk............ Ik hou al niet van sterkere drank dan bier eigenlijk. Maar dit was verschrikkelijk. Heb laatste keer in Thailand wel paar dead man's fingers rum getest, daar zaten er wel een paar bij die prima smaakten voor sterke drank.quote:Lach met een schone bips![]()
mw Koen heeft 'm verstopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:03 schreef Koen66 het volgende:
waar is mijn fles rum 54% alcohol gebleven. Ergens in huis gezet, geeeen ideeeee waar![]()
![]()
tis echt fucked up hoor heb ze eentje keer gezien maar is een wesp keer 10x zo groot. en dat geluid ook. Maar was in tscechie vakantie. in nl valt t mee tot nu toe.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe heet dat soort?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:05 schreef kree het volgende:
is niet zo bekend in Europa, in meer oost Europa meer trouwens.
Maar dat geluid ook alleen als ze rond vliegen, ik krijg er al de kriebels van.Same shit, different day
SC hopper present![]()
meerdere namen hebben ze en soorten. killer Hornet bv. of hier meer Aziatische wesp etc etcquote:Do what you love, love what you do!![]()
oh d8 dat ze in Amerika een andere soort hadden. Dus da's feitelijk ook de Aziatische hoornaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
meerdere namen hebben ze en soorten. killer Hornet bv. of hier meer Aziatische wesp etc etcSame shit, different day
SC hopper present![]()
beter welquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh d8 dat ze in Amerika een andere soort hadden. Dus da's feitelijk ook de Aziatische hoornaar?
https://www.nvwa.nl/onder(...)tische%20hoornaar%20(Vespa%20velutina,en%20zijn%20nest%20snel%20herkent.Do what you love, love what you do!![]()
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
* gebrokenglas komt weer net op tijd binnen vallen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ruikt het woord tieten he?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:14 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas komt weer net op tijd binnen vallenLach met een schone bips![]()
ik las ruktquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij ruikt het woord tieten he?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die prikken wel minder pijnlijk, meestalquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
dat kan ook uiteraard hoewel ik noem het lekkere tietjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?Do what you love, love what you do!![]()
heb jij priktieten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die prikken wel minder pijnlijk, meestal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zal ze niet posten voor de goede orde, maar u bent een man met smaakquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uuhm ff van oud naar hedendaags beginnen? Tatjana eerst?![]()
Als het heel koud isquote:
Daar hadden wij vroeger al washanjes, hand- en baddoeken vanquote:
Bestaat blijkbaar nog steeds, maar is wat minder rolbevestigend geworden![]()
![]()
Ik las lekkere frietjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook uiteraard hoewel ik noem het lekkere tietjesLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij ruikt het woord tieten he?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Katja Schuurmans in the 90'squote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zal ze niet posten voor de goede orde, maar u bent een man met smaak
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las lekkere frietjes patat .![]()
In het kader: Durf te vragenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kon die van Birgit Schuurmans ook wel waarderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Katja Schuurmans in the 90's![]()
Nice and perkyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kon die van Birgit Schuurmans ook wel waarderen
kijken jullie eerst naar tieten dan jongens? ik weet niet of ik ben anders maar kijk meer naar ogen en blik enzo en glinstert in ogen;.Do what you love, love what you do!![]()
En dat maakt je homoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:17 schreef kree het volgende:
kijken jullie eerst naar tieten dan jongens? ik weet niet of ik ben anders maar kijk meer naar ogen en blik enzo en glinstert in ogen;.Lach met een schone bips![]()
En dat maakt je homoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:17 schreef kree het volgende:
kijken jullie eerst naar tieten dan jongens? ik weet niet of ik ben anders maar kijk meer naar ogen en blik enzo en glinstert in ogen;.![]()
Ja, was een gemiste kans voor mij om te antwoorden met "kom maar voelen"quote:
te laat nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, was een gemiste kans voor mij om te antwoorden met "kom maar voelen"
Same shit, different day
SC hopper present![]()
vertel waarom. want dan zie ik iets niet wat ik aan moet passenquote:
Jah, al kijk ik hier wel uit op een fles rumquote:(maar gewoon vieze witte bacardi, voor de cocktails)
Letterlijk iedere man kijkt eerst naar de tieten en dan pas naar de ogen. Dat is gewoon zoals het moet.![]()
Kijk naar de tieten kleine Padawan, focus op de tieten! Ook jij kan het leren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
vertel waarom. want dan zie ik iets niet wat ik aan moet passenLach met een schone bips![]()
ik ben meer van de bruine rumquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, al kijk ik hier wel uit op een fles rum(maar gewoon vieze witte bacardi, voor de cocktails)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kijk uit op een fles Bumbu, komt wel dicht bij zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, al kijk ik hier wel uit op een fles rum(maar gewoon vieze witte bacardi, voor de cocktails)
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk naar de tieten kleine Padawan, focus op de tieten! Ook jij kan het leren.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
lol maar alleen de tietenb doen het niet voor me he?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk naar de tieten kleine Padawan, focus op de tieten! Ook jij kan het leren.Do what you love, love what you do!![]()
En dan is de circel rondquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol maar alleen de tietenb doen het niet voor me he?
liever tietend?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol maar alleen de tietenb doen het niet voor me he?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon alles goed in proportiequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:22 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Liever een goeie kont dan grote tieten.![]()
![]()
Een goed karakter kan je niet zien van de buitenkantquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:24 schreef kree het volgende:
liever goed karakter als alle rest, daar denk ik nu meer aan. ?![]()
Is ook weer voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon alles goed in proportie![]()
Heel eerlijk? Nee, laatst in een winkel toen het nog geen winter was zoals nu moest een winkelmedewerkster voorover bukken om iets te pakken wat ik wilde. En ja toen was het nog warm dus ze had haar winkeluniform beetje losjes en alleen een bh eronder aan. Denk je dat ik in haar ogen probeerde te blijven kijken?quote:Lach met een schone bips![]()
is al bijna een jaar geleden dat ik @Shii eens irl gemeet heb
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ze deed de 'Is deze gozer gay of niet'-testquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Nee, laatst in een winkel toen het nog geen winter was zoals nu moest een winkelmedewerkster voorover bukken om iets te pakken wat ik wilde. En ja toen was het nog warm dus ze had haar winkeluniform beetje losjes en alleen een bh eronder aan. Denk je dat ik in haar ogen probeerde te blijven kijken?![]()
dat klopt wat het lastig maakt. maarja goed ik hoef geen perfecte vrouw in uiterlijk hoor, dat doel is voor pubers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een goed karakter kan je niet zien van de buitenkantDo what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepe man. Sliep lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga lekker sliepe, genachies
Alweer zolang geleden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef Koen66 het volgende:
is al bijna een jaar geleden dat ik @:shii eens irl gemeet heb![]()
![]()
Neh, dat weet ze sowieso al van niet. Ken haar al langerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze deed de 'Is deze gozer gay of niet'-test
niet Perce of ff doorkletsen is ook goed?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet dat? Ben beetje recalcitrant vandaag.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet het niet meer precies, maar het kan inderdaad alweer een jaar geleden zijn, eind vorig jaar inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
december toch? of was het al in november die meet?![]()
Join the club.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet dat? Ben beetje recalcitrant vandaag.![]()
![]()
Goodnight Saigon mag altijd, maar vaak is de rest wel beetje ruk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet Perce of ff doorkletsen is ook goed?Lach met een schone bips![]()
Alles groot!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon alles goed in proportie
de vrouwen verhouding is alweer vrij laag, heeeeeeeeee juist die er wat neer ook over kunnen zeggen debj>Do what you love, love what you do!![]()
Wow, wat een wijze woorden zo laat op de avondquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt wat het lastig maakt. maarja goed ik hoef geen perfecte vrouw in uiterlijk hoor, dat doel is voor pubers.
quote:En Shii er ook bij, valt mee dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:31 schreef kree het volgende:
de vrouwen verhouding is alweer vrij laag, heeeeeeeeee juist die er wat neer ook over kunnen zeggen debj>Lach met een schone bips![]()
een clubskequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar het kan inderdaad alweer een jaar geleden zijn, eind vorig jaar inderdaad.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja maar bij mij is het dan gewoon kut doen om kut doen, jij hebt een geldige reden... Dat is ook discriminatie trouwensquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja tuurlijk net als ik, hetzelfde schuitje...
is iemand wel eens bang om mss 4ever alone? ik wel beetje nl. want lijkt me veel leuker samen. andere kant vind t best alleen ook. herkenbaar of hoe denken. jullie ?Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij hebben we dezelfde reden, maar misschien snap ik het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is het dan gewoon kut doen om kut doen, jij hebt een geldige reden... Dat is ook discriminatie trouwens![]()
jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou wel weer eens leuk zijn te meeten.
mis de 40+ meets
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar koenneke lijkt me best wel tof, jij ook en ken jou ook al wel langer. Is ie echt zo leuk en ook tof in de omgang in real life als op forum?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou wel weer eens leuk zijn te meeten.Lach met een schone bips![]()
Koen isquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar koenneke lijkt me best wel tof, jij ook en ken jou ook al wel langer. Is ie echt zo leuk en ook tof in de omgang in real life als op forum?![]()
![]()
![]()
Maar ik ga er ook vandoor! Het was weer gezellig!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En Shii er ook bij, valt mee dus.![]()
truste Amyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik ga er ook vandoor! Het was weer gezellig!![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mennekequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:34 schreef kree het volgende:
is iemand wel eens bang om mss 4ever alone? ik wel beetje nl. want lijkt me veel leuker samen. andere kant vind t best alleen ook. herkenbaar of hoe denken. jullie ?Maak je niet zo druk. Hoe drukker je je erom maakt hoe moeilijker je het voor jezelf maakt. Laat het gaan, je komt echt wel iemand tegen maatje.
Ow, dacht jij had legitieme reden vanwege de periode, ik gewoon omdat ik even moeilijk wil doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde reden, maar misschien snap ik het niet.
zucht.ja dit hoor ik 30 jaar enzo, LOL heb nooit de kansen gepakt allen en nog nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
MennekeMaak je niet zo druk. Hoe drukker je je erom maakt hoe moeilijker je het voor jezelf maakt. Laat het gaan, je komt echt wel iemand tegen maatje.
Slaap lekker en vermoord Justin nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik ga er ook vandoor! Het was weer gezellig!![]()
![]()
Love you
Periode.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, dacht jij had legitieme reden vanwege de periode, ik gewoon omdat ik even moeilijk wil doen![]()
Je was laatst al helemaal teleurgesteld dat ik een volwassen dochter had, periodes zijn verleden tijd.![]()
![]()
Je menopauze ofzo... weet ik veelquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Periode.![]()
Je was laatst al helemaal teleurgesteld dat ik een volwassen dochter had, periodes zijn verleden tijd.![]()
Maar goed gewoon recalcitrant om eigenwijs doenI like
age is just a numberquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Periode.![]()
Je was laatst al helemaal teleurgesteld dat ik een volwassen dochter had, periodes zijn verleden tijd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je meent het?quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gast echt! Hoe drukker jij je erom maakt hoe moeilijker het voor je gaat worden. Ga eens een poos geen ruk geven, je komt vanzelf iemand tegen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
zucht.ja dit hoor ik 30 jaar enzo, LOL heb nooit de kansen gepakt allen en nog niet
Ow dat rijmt ook nog
Het is gewoon zo, the moment you let go, its gonna happen....quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt! Hoe drukker jij je erom maakt hoe moeilijker het voor je gaat worden. Ga eens een poos geen ruk geven, je komt vanzelf iemand tegen...
Ow dat rijmt ook nog![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:34 schreef kree het volgende:
is iemand wel eens bang om mss 4ever alone? ik wel beetje nl. want lijkt me veel leuker samen. andere kant vind t best alleen ook. herkenbaar of hoe denken. jullie ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik maak me niet echt druk erom, dat is juist t probleem... haha als ik het wel zou doen dan z0ou er neer actie zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt! Hoe drukker jij je erom maakt hoe moeilijker het voor je gaat worden. Ga eens een poos geen ruk geven, je komt vanzelf iemand tegen...
Ow dat rijmt ook nogDo what you love, love what you do!![]()
Dat is denk ik ook wel een beetje zijn probleem, het ligt er zo dik bovenop dat het afschrikt ook. En wel jammer want het lijkt me afgezien van een aantal dingen best een hele leuke kerel voor een vrouw die dezelfde normen en waarden respecteert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, the moment you let go, its gonna happen....Lach met een schone bips![]()
quote:
Maar nou ga ik wel even meedoen, want had al klein dutje gedaan maar nu wel bijna bedjestijd...![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hihi, van jou is dat dan weer cutequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar nou ga ik wel even meedoen, want had al klein dutje gedaan maar nu wel bijna bedjestijd...![]()
![]()
Op ieder potje past een dekseltje, maar soms is het dekseltje wat lastiger te vinden, maar ze zijn er wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel een beetje zijn probleem, het ligt er zo dik bovenop dat het afschrikt ook. En wel jammer want het lijkt me afgezien van een aantal dingen best een hele leuke kerel voor een vrouw die dezelfde normen en waarden respecteert.![]()
tja, ik weet het ook even niet? mss in de liefde, maar geen idee. tis goed dat ik wel huisje boompje beestje hebt
wat makkelijk maakt iemand met kinderen, maar ook dat niet tegen, maar lijkt ne lastig enbzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi, van jou is dat dan weer cute
HihiOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat sowieso, maar hoe harder je zoekt hoe moeilijker het is. Sta open voor dingenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, maar soms is het dekseltje wat lastiger te vinden, maar ze zijn er wel.En denk dat hij daar nog wel wat meer mee kan doen.
dooddoener dit sta al jaren open?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hoe harder je zoekt hoe moeilijker het is. Sta open voor dingenEn denk dat hij daar nog wel wat meer mee kan doen.
Ja mee eens, een dekseltje zoeken in DTS is wel een hele kleine vijver, kijk verder dan hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hoe harder je zoekt hoe moeilijker het is. Sta open voor dingenEn denk dat hij daar nog wel wat meer mee kan doen.
![]()
Wat wil je nou echt maat? Wat zoek je in een vrouw en ook in de rest van je leven? Je bent iets jonger dan ik, maar wat is je ultieme doel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:49 schreef kree het volgende:
tja, ik weet het ook even niet? mss in de liefde, maar geen idee. tis goed dat ik wel huisje boompje beestje hebt
wat makkelijk maakt iemand met kinderen, maar ook dat niet tegen, maar lijkt ne lastig enbzo.Lach met een schone bips![]()
Ik denk in DTS een wat meer traditionele vrouw vinden is sowieso onbegonnen werkquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja mee eens, een dekseltje zoeken in DTS is wel een hele kleine vijver, kijk verder dan hier.De dames hier zijn van de wereld
Maar ben wel benieuwd naar hoe hij zijn toekomst ziet en met een vrouw.
ok wil ik wel over vertellen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wil je nou echt maat? Wat zoek je in een vrouw en ook in de rest van je leven? Je bent iets jonger dan ik, maar wat is je ultieme doel?
wat ik zoek, of wart zoek ik niet dus is mss handiger eerst.
niet voor keertje seks ofzo boeie
wat ik wel zoek iemand die beetje iig soort van mee gaat met mijn normen en waarden.
en nee dat is niet eens Perce christelijke ofzo.
maar kan begrijpen dat ik daar iets in doe iig. hoewel het puur beetje band achtig Ius enbzo. naar die dat wek iondat uj erachter sta,
volgende,. moet eigen mening hebben en niet het "vrouwtje" zijn enzo
want ok hier krijgen we ruzie over maar zoek niet naar iemand die ja en amen zegt.
wat ik wil en toekomst mss nog veel reizen enzo en ook beetje op beloop latenDo what you love, love what you do!![]()
Ok, dit moest ik even ontcijferen, maar je wil dus een vrouw die een eigen mening heeft, jou los laat in met je band? Religie maakt niet uit dus? En je wil veel met haar reizen in de toekomst maar het wel allemaal op zijn beloop laten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok wil ik wel over vertellen.
wat ik zoek, of wart zoek ik niet dus is mss handiger eerst.
niet voor keertje seks ofzo boeie
wat ik wel zoek iemand die beetje iig soort van mee gaat met mijn normen en waarden.
en nee dat is niet eens Perce christelijke ofzo.
maar kan begrijpen dat ik daar iets in doe iig. hoewel het puur beetje band achtig Ius enbzo. naar die dat wek iondat uj erachter sta,
volgende,. moet eigen mening hebben en niet het "vrouwtje" zijn enzo
want ok hier krijgen we ruzie over maar zoek niet naar iemand die ja en amen zegt.
wat ik wil en toekomst mss nog veel reizen enzo en ook beetje op beloop laten
Is dat een goede samenvatting?Lach met een schone bips![]()
Als jij hem snapt dan ben je de eerste.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dit moest ik even ontcijferen, maar je wil dus een vrouw die een eigen mening heeft, jou los laat in met je band? Religie maakt niet uit dus? En je wil veel met haar reizen in de toekomst maar het wel allemaal op zijn beloop laten?
Is dat een goede samenvatting?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij hem snapt dan ben je de eerste.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij hem snapt dan ben je de eerste.Ik denk ik snap hetquote:
min of meer wel, maar met wat nuances? ik schets perfect plaatje he? nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dit moest ik even ontcijferen, maar je wil dus een vrouw die een eigen mening heeft, jou los laat in met je band? Religie maakt niet uit dus? En je wil veel met haar reizen in de toekomst maar het wel allemaal op zijn beloop laten?
Is dat een goede samenvatting?
dat is niet helmaal wat wel en neit kan werken enzo.
Laat ik het ander zeggen iedereen die niet zo moeilijk is net zoals ik niet ben over geloof of opvattingen en beetje gezellig is is al ok? geen idee maar dat is altijd later he. res[pect voor hebben van wart ix wel alleen toch belangrijk.Do what you love, love what you do!![]()
Het lijkt me een duidelijke specificatie. De zoektocht kan beginnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is dat een goede samenvatting?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weet je ik zou het zo leuk vinden om echt gewoon verliefd op iemand te zijn ook echt zoals ijk t vroeger was.
\
maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Duidelijk hoor wat je zoekt. Maar dan nog komt er een stukje aantrekkingskracht en gewoon een bepaald gevoel van bij elkaar willen zijn, bij kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, maar met wat nuances? ik schets perfect plaatje he? nu
Laat ik het ander zeggen iedereen die niet zo moeilijk is net zoals ik niet ben over geloof of opvattingen en beetje gezellig is is al ok? geen idee maar dat is altijd later he. res[pect voor hebben van wart ix wel alleen toch belangrijk.
Dan kun je het allemaal nog wel zo in je hoofd bedenken, maar naast gezelligheid is er nog dezelfde humor hebben, zelfde normen en waarden, zelfde toekomstperspectief enz. bij kijken.![]()
Ik weet het maat, en echt serieus. Het type vrouw wat ik voor ogen heb voor jou zal al al jou wensen vervullenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, maar met wat nuances? ik schets perfect plaatje he? nu
Laat ik het ander zeggen iedereen die niet zo moeilijk is net zoals ik niet ben over geloof of opvattingen en beetje gezellig is is al ok? geen idee maar dat is altijd later he. res[pect voor hebben van wart ix wel alleen toch belangrijk.![]()
Jij zoekt een Yezidi vrouw, jaren in slavernij geleefd onder IS, en bij jou een beetje stem krijgt maar wel doet wat jij van haar verwacht. Jouw uitgaan accepteert en thuis blijft om de kernwaarden van jou te verdedigen in het huis.
Ik denk grote vriend, dat je misschien minder moet gaan denken aan wat jij wil en verwacht maar meer moet gaan denken aan wat een vrouw van jou verwacht.Lach met een schone bips![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet het maat, en echt serieus. Het type vrouw wat ik voor ogen heb voor jou zal al al jou wensen vervullen![]()
Jij zoekt een Yezidi vrouw, jaren in slavernij geleefd onder IS, en bij jou een beetje stem krijgt maar wel doet wat jij van haar verwacht. Jouw uitgaan accepteert en thuis blijft om de kernwaarden van jou te verdedigen in het huis.
Ik denk grote vriend, dat je misschien minder moet gaan denken aan wat jij wil en verwacht maar meer moet gaan denken aan wat een vrouw van jou verwacht.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou ik was een antwoord aan het typen....quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:17 schreef Shii het volgende:
Iedereen is er stil van.....................
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of doodquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:17 schreef Shii het volgende:
Iedereen is er stil van.....................Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De fuck??? Een compliment van jou?
Daar ben ik even stil van
Ja degene die zo gaat slapen is er na 4 uur nogquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In DTS neem ik “zo slapen” met een korrel zout.
En die ene die iedereen de moeder gaat bolken is na 3 minuten afwezig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
3 minuten is wel wat weinig maar zal je dalijk eens de moeder gaan bolkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja degene die zo gaat slapen is er na 4 uur nog
En die ene die iedereen de moeder gaat bolken is na 3 minuten afwezig
Nou welterusten alvast dusquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3 minuten is wel wat weinig maar zal je dalijk eens de moeder gaan bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog nietquote:moet ...... die ...... 3 ........ minuten.... halen.......
Maar nee mijn beste gg, denk zelfs dat ik straks nog even serietje kijk, heerlijk die nachten in weekend als het stil is buiten, dan ben ik graag wakker
Ben niet op de cokesingel en snuifplein geweestquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In DTS neem ik “zo slapen” met een korrel zout.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kak, dacht je brengt ff wat langs.....quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet op de cokesingel en snuifplein geweest
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog nietmoet ...... die ...... 3 ........ minuten.... halen.......
Maar nee mijn beste gg, denk zelfs dat ik straks nog even serietje kijk, heerlijk die nachten in weekend als het stil is buiten, dan ben ik graag wakker
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom er ook nooit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet op de cokesingel en snuifplein geweestProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb je een full body pic?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:27 schreef mario390 het volgende:
wat is zij mooi ,zij erschlagt me met deze oogen deze mooiheit![]()
![]()
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb mijn computer en tv room aan de voorzijde van huis, en door de weeks vaak druk. Dus helpt me op tijd naar bed te gaan (vaak). Maar in de weekenden is de straat hier lekker stil en dan heerlijk de hele nacht internetten of series kijkenquote:![]()
Alleen de maandag is kut, want wel weer op tijd op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 763 / +199 / +0 / 1153 / 1309
2. devzero / 189 / +40 / +0 / 210 / 268
3. AardappelSchotel / 176 / +21 / +1 / 661 / 788
4. Lovely / 161 / +17 / +0 / 665 / 779
5. KillemWieft / 142 / +39 / +3 / 30 / 77
6. ieniminimuis / 123 / +21 / +0 / 323 / 370
7. Sally / 98 / +20 / +0 / 104 / 149
8. mario390 / 96 / +10 / +1 / 65 / 104
9. MizzezAmy / 76 / +22 / +0 / 513 / 583
10. hemarookworst / 73 / +12 / +0 / 201 / 244
11. Pinnenmutske / 73 / +29 / +0 / 171 / 224
12. JustinK / 72 / +30 / +0 / 570 / 615
13. gebrokenglas / 65 / +11 / +10 / 213 / 240
14. loveyoulongtime / 61 / +6 / +8 / 321 / 362
15. Grrrrrrrr / 57 / +54 / +0 / 14 / 31
16. marc0871 / 52 / +13 / +0 / 70 / 100
17. Kissingbird / 48 / +0 / +0 / 306 / 342
18. KoningWouter / 34 / +2 / +0 / 47 / 57
19. greysbones / 32 / +14 / +0 / 233 / 254
20. mascara-klodder / 29 / +0 / +0 / 19 / 31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Yulya Levchenko tegenwoordig is mooierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:27 schreef mario390 het volgende:
wat is zij mooi ,zij erschlagt me met deze oogen deze mooiheit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pic?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Yulya Levchenko tegenwoordig is mooierProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hier is het altijd stil, het is hier geen doorgaande weg. Echt heerlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn computer en tv room aan de voorzijde van huis, en door de weeks vaak druk. Dus helpt me op tijd naar bed te gaan (vaak). Maar in de weekenden is de straat hier lekker stil en dan heerlijk de hele nacht internetten of series kijken![]()
Alleen de maandag is kut, want wel weer op tijd opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan geen pics posten sorry, ik draai 2 browsers en door brave browser kan ik dus geen pics posten. Moet ik al 2 jaar oplossen dat issue maar het boeit me niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Hier ook geen doorgaande weg, maar wel drukke straat met veel bewoners die herrie makenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het altijd stil, het is hier geen doorgaande weg. Echt heerlijk.
Beetje jong, maar als ze het lief vraagt wil ik haar best doen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zonder drank?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje jong, maar als ze het lief vraagt wil ik haar best doen.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:35 schreef kree het volgende:
nu ben ijk niet echt experts in hobby, wat Jupiler wel dan?
niks werd je he, maar zij heeft metgedaan an miss spanie 2021quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje jong, maar als ze het lief vraagt wil ik haar best doen.![]()
Heb ik ook aan meegedaan, werd afgekeurd wegens teveel testosteronquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks werd je he, maar zij heeft metgedaan an miss spanie 2021Discriminatie, maar daar hoor je niemand over.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:35 schreef kree het volgende:
nu ben ijk niet echt experts in hobby, wat Jupiler wel dan??
Uw ADH vitamine Worst
ben zo blij nooit aan drugs te gaan, serieus zou het te wss lekker vindenquote:
En dat ze daddy tegen je zegtquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje jong, maar als ze het lief vraagt wil ik haar best doen.Uw ADH vitamine Worst
Ach, drugs valt best mee. Vooral de gangbare drugs. Fentanyl is aardig goedkoop nu en heb je niet veel van nodig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
ben zo blij nooit aan drugs te gaan, serieus zou het te wss lekker vindenLach met een schone bips![]()
Nee, dat vind ik helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat ze daddy tegen je zegtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vind het niet leuk het weer met je eens te zijn.... Maar ben ik wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niks.Lach met een schone bips![]()
ik snap en zou graag proberen maar alleen alcohol was al ellende, en was met mensen die meer dat gebruikte.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, drugs valt best mee. Vooral de gangbare drugs. Fentanyl is aardig goedkoop nu en heb je niet veel van nodig.
Euhm. willen weten wel, zeker, t doen doe. maar niet.Do what you love, love what you do!![]()
Nee gast, ik maakte een grapje. Ga er niet aan beginnen, zeker geen Fentanylquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap en zou graag proberen maar alleen alcohol was al ellende, en was met mensen die meer dat gebruikte.
Euhm. willen weten wel, zeker, t doen doe. maar niet.Laat gaan, laat gaan
zall zij mammy zeggen??quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niks.![]()
NopeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ey du arsh? Wieso kann ich nicht mehr mit mein mutti reden. Was hasst du mit mein mutti gemacht?quote:
Ik heb hier nog een doosje oxycodon liggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee gast, ik maakte een grapje. Ga er niet aan beginnen, zeker geen FentanylLaat gaan, laat gaan
snap wel genoeg over gelezenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee gast, ik maakte een grapje. Ga er niet aan beginnen, zeker geen FentanylLaat gaan, laat gaan
quote:Goh, zoiets verwacht je toch niet van de politie?quote:Het politiekorps Midden-Nederland is ernstig in verlegenheid gebracht omdat een groep politiemensen tijdens een tweedaagse teamtraining verbaal ernstig over de schreef zou zijn gegaan. Eén van de begeleiders van een activiteit in een mergelgrot in Zuid-Limburg zegt dat een 17-jarige vrouwelijke collega werd uitgemaakt voor ‘lekker mokkeltje’, en dat slome fietsers ‘domme homo's’ naar hun hoofd geslingerd kregen.
Ik heb niks gelezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Und was ist mit dir jetzt?..... ow wacht ben nu niet met wannabe oostenrijker in gesprekquote:
Dit heb ik ook een keer gezegdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
Goh, zoiets verwacht je toch niet van de politie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geloof mij ik heb genoeg ellende gehad alleen met alcohol, dus blijf er wel vanafquote:
Alcohol was ff makkelijke enzo en ok blijkt niet zo. wtf echt.
naja en roken etc., LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ben er niet trots opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ikke ook niet hoor op mijn verleden en wie wil ik wil wel nog eens via DM sturen wat ik toen zei in de krant.quote:
maaaaaaaar ik heb wel een keuze gemaakt om het onder controle te houden.
enne werk en etc te vinden en dat ;lukt. tjaaaaaaa is dat goed of slecht...... jullie zegenen t maar?Do what you love, love what you do!![]()
Met Gods wil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ikke ook niet hoor op mijn verleden en wie wil ik wil wel nog eens via DM sturen wat ik toen zei in de krant.
maaaaaaaar ik heb wel een keuze gemaakt om het onder controle te houden.
enne werk en etc te vinden en dat ;lukt. tjaaaaaaa is dat goed of slecht...... jullie zegenen t maar?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
speelt wel mee ja?quote:
niet zozeer in de zin van dat dat het nu allemaal goed maakt.
maar wel als optredens enzo en leuk met bandje. maargoed hoop die daar weer wat aan hebben lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent toch lekker mokkeltje toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Lekker mokkeltje” of “domme homo”?Lach met een schone bips![]()
verkleinwoordjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent toch lekker mokkeltje toch?. ik merkte niet gewaardeerd
En jij denkt dat ik ergens om geef?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
verkleinwoordjes. ik merkte niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent toch lekker mokkeltje toch?
haha nee maar ik zeg maarquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik ergens om geef?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Kijk maar, dan denken ze stoer te doen... Maar dat mokkeltje is onzekerquote:
zoals zoveel onzeker denk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar, dan denken ze stoer te doen... Maar dat mokkeltje is onzekerDo what you love, love what you do!![]()
ja het liep in sisser en woorden af. altijd beter als geweld natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel mooi voorbeeld weer van mensen die zich druk maken om niksDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: