Dit vind ik wel een goeie! Is er een vriendin bijvoorbeeld die je gewoon even kan appen om de boel kwijt te kunnen? Zonder dat ze daar iets mee hoeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je niet een derde persoon waar je af en toe kan luchten hierover?
Nou ik ben blij dat ik er voor ik er aan begon achter kwam hoor,quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:40 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik moest hier even heel hard om lachen
Daar zeg je me wat. Ik hoorde dat de opleiding in Duitsland anders is ingericht. Je doet eerst 3 jaar theorie en daarna moet je 2 jaar stage lopen (volledig eigen klas draaien). Daar is dus geen enkel praktijkonderdeel tijdens de eerste jaren. Het gebeurt dus best wel eens dat de praktijk niet is wat men ervan verwacht. Best onhandig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik er voor ik er aan begon achter kwam hoor,
Alleen maar respect voor mensen die in het onderwijs werken, maar het is niks voor mij, ik raak al overprikkeld als ik langs een speelplaats vol krijsende kinderen loop.
Maar voor twee uur wandelen met 11 honden draai ik mijn hand niet om.
Ieder zijn ding toch?
Nee dus, hequote:
Don’t be sorry. Daar zijn fora of topics als deze ook voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:36 schreef Schanu het volgende:
Dankjulliewel voor de tips, ons netwerk is klein en de mensen in onze vriendenkring kampen met hun eigen problemen. Ben zelf niet zo goed in onderhouden van vriendschappen. Dus die derde persoon is er niet echt. Maar appen naar mijzelf is wel een idee dat ik kan proberen, bedankt.
Sorry voor de ego-posts.
Ik ben dan wel met name een meelezer, maar mijn dm/pm staat altijd voor je open! Spui die gerust helemaal vol als je het daarmee voor jezelf en vrouw wat dragelijker kan makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:36 schreef Schanu het volgende:
Dankjulliewel voor de tips, ons netwerk is klein en de mensen in onze vriendenkring kampen met hun eigen problemen. Ben zelf niet zo goed in onderhouden van vriendschappen. Dus die derde persoon is er niet echt. Maar appen naar mijzelf is wel een idee dat ik kan proberen, bedankt.
Sorry voor de ego-posts.
SQ doet nu pabo, misschien kan je ook eens naar haar ervaringen vragenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 06:30 schreef Tink89 het volgende:
Schanu: als het helpt, geef ik je gerust m'n nummer en mag je mij appen. Ventileren zonder dat je me ermee belast en zonder oordeel ofzo vanaf mijn kant. Echt, met liefde. Ik weet hoe belangrijk het is om je verhaal kwijt te kunnen zonder dat je de ander ermee opzadelt.
En de tt, ik vind het zo lief!![]()
![]()
![]()
Ik ga de komende weken meelopen en dan de knoop doorhakken.
Oh, da's ook tof!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:12 schreef Aure het volgende:
[..]
SQ doet nu pabo, misschien kan je ook eens naar haar ervaringen vragen![]()
Nog niet. SQ is nu bezig met het geschiktheidsonderzoekquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:12 schreef Aure het volgende:
[..]
SQ doet nu pabo, misschien kan je ook eens naar haar ervaringen vragen![]()
Wat tof, @SQquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog niet. SQ is nu bezig met het geschiktheidsonderzoek. Als alles goed is, start ze als zij-instromer in februari 2025.
Ohh ik dacht dat ze al was begonnen! Bijna danquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog niet. SQ is nu bezig met het geschiktheidsonderzoek. Als alles goed is, start ze als zij-instromer in februari 2025.
Bijzonder, he. Kennelijk toch een bepaalde doelgroep hier ofzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:12 schreef BE het volgende:
Ik zit hier echt met open mond te kijken hoeveel van jullie hier ambities hebben om het onderwijs in te gaan!![]()
Nou, dit. Ik heb enorm veel respect voor leerkrachten op welke school dan ook. Voor mijn huidige werk kom ik vaak op scholen en zit dan af en toe een uur te observeren in een klas. Ik ben altijd weer blij als ik na een uur weer weg mag…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:12 schreef BE het volgende:
Ik zit hier echt met open mond te kijken hoeveel van jullie hier ambities hebben om het onderwijs in te gaan!![]()
Ik moet er serieus niet aan denken! Dat vlammetje is echt niet gaan wakkeren hier sinds ik kinderen heb, het tegendeel zelfs misschien.
Echt dikkevoor diegenen die er echt voor gaan!
Inderdaad. Van mijn leven niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:12 schreef BE het volgende:
Ik moet er serieus niet aan denken! Dat vlammetje is echt niet gaan wakkeren hier sinds ik kinderen heb, het tegendeel zelfs misschien.
Echt dikkevoor diegenen die er echt voor gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |