Dus iemand die dat bericht leest op nu.nl moet eerst hier op FOK! het topic openen, dan jouw post lezen, dan op de twitter link drukken en dan het filmpje zien te vinden. Dat noem je niet diep graven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Diep graven? Ze staan hier gewoon rechtstreeks gelinkt... ik vind het vrij stom als je dat diep graven noemt, eerlijk gezegd.
Waarom citeer je dan zelf ook niet alles? De zinnen waarin ie het bestaan van homogene culturen ontkent nadat ie stelde dat diversiteit humanity 's destiny is .quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dat geknip in die speech van Timmermans is wel weer uitermate treurig. Ze moeten die man ook altijd hebben. Dat terwijl hij juist waarschuwde dat Europa haar gedeelde normen en waarden niet moet verliezen.
[..]
Dat je het als medium niet plaatst omdat je anders het verspreiden van haatzaaien en groepsbelediging aan je broek kan krijgen, snap ik best. Al hadden ze kunnen linken naar de tweet van Baudet, zo lang als X die laat staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus iemand die dat bericht leest op nu.nl moet eerst hier op FOK! het topic openen, dan jouw post lezen, dan op de twitter link drukken en dan het filmpje zien te vinden. Dat noem je niet diep graven?
Ik heb het over het nieuwsbericht joh, doe toch niet zo moeilijk
Ze worden toch vervolgd op basis van een video.quote:
Er is helemaal nog geen vervolgingsbeslissing genomen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ze worden toch vervolgd op basis van een video.
Waarin Forum kritiek uit op iemand die transgender zegt te zijn? En men heeft kritiek op het asielbeleid en de poreuze buitengrens van de EU. Die grens is ook poreus. Ik ben daar ook geweest en heb met veel mensen gesproken en er gebeuren rare dingen aan die buitengrens.
Je kunt er best vragen over stellen. En misschien ben ik het wel oneens er mee, maar waarom zou de vraag niet gesteld mogen worden.
En lgbti enzovoorts is ook helemaal doorgeslagen in het westen. Prima dat een politieke partij hier vraagtekens bij zet. Als je van geslacht wenst te veranderen, is dit ook onherstelbaar en ben je voor de rest van je leven onvruchtbaar. Het is allemaal minder onschuldig dat men dit in het westen doet voorkomen.
En nogmaals ik ben het niet helemaal eens met de filmpjes van Forum. Maar ik ben het met zoveel niet eens. Moet het derhalve verboden worden?
Dat slaat nergens op, de filmpjes zijn gemaakt door de FvD, niet door het medium. Of denk je dat de NPO zelf aangeklaagd gaat worden omdat één van de filmpjes tijdens de zendtijd voor politieke partijen uitgezonden is?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat je het als medium niet plaatst omdat je anders het verspreiden van haatzaaien en groepsbelediging aan je broek kan krijgen, snap ik best.
Het lijkt me juist eerder wenselijk dat de FvD onze wetten naleeft en dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:07 schreef KvanG het volgende:
Lijkt mij niet wenselijk dat het OM zich inmengt in het democratische proces. Verder zou het fijn zijn een link naar de betreffende filmpjes te geven, zodat de lezer precies kan bepalen wat er precies gezegd zou zijn.
Ik heb geen Twotter en hier stond een duidelijk zichtbare link als een van de eerste berichten in het topic.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je bent het hopelijk eens dat het vrij stom is dat we zo diep moeten graven om de filmjpes zelf te zien.
Aangezien je je hier actief tegenstander van de rechtsstaat toont, is dat geen verrassing.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach het OM is een linkse club die neem ik niet meer serieus
De NPO is niet verantwoordelijk voor de inhoud voor de programma's. Als een programma van bijvoorbeeld de KRO dit had uitgezonden zouden ze inderdaad aangeklaagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, de filmpjes zijn gemaakt door de FvD, niet door het medium. Of denk je dat de NPO zelf aangeklaagd gaat worden omdat één van de filmpjes tijdens de zendtijd voor politieke partijen uitgezonden is?
Wetten zijn er alleen voor anderenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Net als dat de media niet verantwoordelijk is voor de inhoud van die filmpjes. Zeker niet nu er nog helemaal geen uitspraak is, de content is nu dus gewoon legaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
De NPO is niet verantwoordelijk voor de inhoud voor de programma's.
Het is een klassiek VVD bolwerk...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Asielzoekers zijn dus een ras. Dat je het even weetquote:Volgens eerdere rechterlijke uitspraken valt de groep asielzoekers onder de discriminatiegrond ‘ras’ (strafbaar gesteld in artikel 137 c Wetboek van strafrecht).
Behalve voor extreemrechts. DIe mogen alles vinden ze. En anders gaan ze in de slachtofferrol iq-loos liggen janken en krijsen over hoe dictatoriaal het allemaal is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Filmpjes niet bekeken. In z’n algemeenheid: de vrijheid voor politici is groot, maar niet onbeperkt.
Maar dat moet geen reden zijn om strafbare feiten te laten lopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:53 schreef Janneke141 het volgende:
Het is vooral jammer dat dit ervoor zorgt dat die filmpjes veel meer bekeken en besproken worden dan oorspronkelijk het geval was.
Heb je al aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer gaan ze Akwasi aanpakken bij het OM?!
Als de media hun werk zou doen wel ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:53 schreef Janneke141 het volgende:
Het is vooral jammer dat dit ervoor zorgt dat die filmpjes veel meer bekeken en besproken worden dan oorspronkelijk het geval was.
Akwasi heeft afstand genomen van zijn woorden: https://www.om.nl/actueel(...)rdelijkheid%E2%80%9Dquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer gaan ze Akwasi aanpakken bij het OM?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |