abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 oktober 2024 @ 13:40:45 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215261145
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik vind het juist wel prettig dat er bij hoge uitzondering nog wel eens voetballers zijn die uitkomen voor hun eigen mening, of ik het daar nou wel of niet eens mee ben.
Dus jij bent toch wél groot fan van Wout Weghorst.

(100% eens met je post trouwens)
pi_215261147
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het juist wel prettig dat er bij hoge uitzondering nog wel eens voetballers zijn die uitkomen voor hun eigen mening, of ik het daar nou wel of niet eens mee ben.

Weer eens wat anders dan het zoveelste PR-bureau dat achter een instagramaccount zit.

'Oranje moet neutraal blijven' :') Waarom? Ze zijn toch niet verantwoordelijk voor de rechtspraak?
Omdat ik vind dat Oranje voor iedereen is. Als je zo'n debiel als Akwasi actief gaat steunen (door VI te boycotten) kan een significant deel van het vol zich minder goed identificeren met het Nederlands elftal, waardoor de charme deels verdwijnt. Dat hoorde ik toen ook om me heen, de gunfactor ging omlaag.

Zo'n statement tegen racisme toen met Frenkie en Wijnaldum na die oerwoudgeluiden bij Den Bosch vond ik nog wel prima, maar dat was gewoon kort maar krachtig en er kwam geen (in mijn ogen kinderachtige) boycot aan te pas.

Dieptepunt was toen nog dat 'football supports change' o.i.d., maar dat kwam meer vanuit de KNVB zelf als ik me niet vergis.
  maandag 14 oktober 2024 @ 13:44:36 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215261177
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dus jij bent toch wél groot fan van Wout Weghorst.

(100% eens met je post trouwens)
Ik heb een ontzettende hekel aan kansloze acts, maar Woutje mag natuurlijk wel zijn kansloze act blijven uitvoeren, dat gaat sowieso nog voor enorm veel vermaak zorgen.

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:40 schreef ISVV het volgende:

[..]
Omdat ik vind dat Oranje voor iedereen is. Als je zo'n debiel als Akwasi actief gaat steunen (door VI te boycotten) kan een significant deel van het vol zich minder goed identificeren met het Nederlands elftal, waardoor de charme deels verdwijnt. Dat hoorde ik toen ook om me heen, de gunfactor ging omlaag.

Zo'n statement tegen racisme toen met Frenkie en Wijnaldum na die oerwoudgeluiden bij Den Bosch vond ik nog wel prima, maar dat was gewoon kort maar krachtig en er kwam geen (in mijn ogen kinderachtige) boycot aan te pas.

Dieptepunt was toen nog dat 'football supports change' o.i.d., maar dat kwam meer vanuit de KNVB zelf als ik me niet vergis.
Ja mensjes worden tegenwoordig boos om letterlijk alles, zo blijkbaar ook in jouw vriendenkring. Uiteindelijk zat heel Nederland weer gewoon voor de buis tegen Engeland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215261213
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan kansloze acts, maar Woutje mag natuurlijk wel zijn kansloze act blijven uitvoeren, dat gaat sowieso nog voor enorm veel vermaak zorgen.
[..]
Ja mensjes worden tegenwoordig boos om letterlijk alles, zo blijkbaar ook in jouw vriendenkring. Uiteindelijk zat heel Nederland weer gewoon voor de buis tegen Engeland.
Ja, tuurlijk ga je ervoor zitten. Maar ik merkte wel aan de reacties, ook op social media, dat de betrokkenheid wat lager was en een slecht resultaat wat minder pijn deed. Soms proefde ik zelfs een beetje rancune. En dat 'mensjes tegenwoordig boos worden om alles' kan ik net zo goed over die spelers zeggen.

Al hebben we nu wel een groep sympathieke gasten erbij: Brobbey, Frimpong, Van Hecke, Van de Ven, gebroeders Timber etc. vind ik allemaal leuke gasten.
pi_215261248
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:49 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ja, tuurlijk ga je ervoor zitten. Maar ik merkte wel aan de reacties, ook op social media, dat de betrokkenheid wat lager was en een slecht resultaat wat minder pijn deed. Soms proefde ik zelfs een beetje rancune. En dat 'mensjes tegenwoordig boos worden om alles' kan ik net zo goed over die spelers zeggen.

Al hebben we nu wel een groep sympathieke gasten erbij: Brobbey, Frimpong, Van Hecke, Van de Ven, gebroeders Timber etc. vind ik allemaal leuke gasten.
Ja die spelers worden echt boos om alles.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 14 oktober 2024 @ 13:56:09 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215261256
quote:

[..]

Ik zou nooit echt de overwegend zure reacties op social media als de stem van het volk gaan zien. In tegendeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215261294
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou nooit echt de overwegend zure reacties op social media als de stem van het volk gaan zien. In tegendeel.
Dat geldt dan dus ook voor de screenshot die Da_Sandman post; wat uitschot post racistische reacties op social media. Verwerpelijk natuurlijk, maar niet representatief voor hoe het gros van de Nederlanders over hen denkt.
  maandag 14 oktober 2024 @ 14:05:16 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215261348
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:00 schreef ISVV het volgende:

[..]
[..]
Dat geldt dan dus ook voor de screenshot die Da_Sandman post; wat uitschot post racistische reacties op social media. Verwerpelijk natuurlijk, maar niet representatief voor hoe het gros van de Nederlanders over hen denkt.
Maar dan nog mag dat soort daadwerkelijke (racistische) drek online best benoemd worden. Voetballers hoeven niet alles maar te pikken omdat ze toevallig wat miljoenen toegeschoven krijgen natuurlijk. Hopelijk zorgt het ooit voor een ommekeer, kleine kans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215261510
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey Quincy Promes !
- verwijderd door admin -
pi_215261829
quote:

[..]

Brobbey sympathiek?

Het enige positieve wat je over hem kunt zeggen is dat hij door zijn eindeloze domheid soms grappig is.
  maandag 14 oktober 2024 @ 14:58:20 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215261847
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Brobbey sympathiek?

Het enige positieve wat je over hem kunt zeggen is dat hij door zijn eindeloze domheid soms grappig is.
Frimpong? Praat niet eens Nederlands! :r
Gebroeders Timber? Flikker gewoon lekker op met dat bijbelclubje onder leiding van de moeder! :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 14:58:33 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_215261850
Wie heeft ooit besloten dat Brobbey een groot talent is ? Ik heb het nooit kunnen ontdekken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 14 oktober 2024 @ 15:08:05 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215261969
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Brobbey sympathiek?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 20:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Meest sympathieke Ajacied. De Brub.
What can change the nature of a man?
  maandag 14 oktober 2024 @ 15:11:38 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215262008
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:08 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]

Ik vind de Brub ook wel grappig, maar dat heb ik vaak wel bij gevaarlijk domme mensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 14 oktober 2024 @ 15:12:10 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215262011
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind de Brub ook wel grappig, maar dat heb ik vaak wel bij gevaarlijk domme mensen.
Wout is ook grappig ja.
What can change the nature of a man?
  maandag 14 oktober 2024 @ 15:16:04 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215262046
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft ooit besloten dat Brobbey een groot talent is ? Ik heb het nooit kunnen ontdekken.

In de jeugd van Ajax had hij door zijn grootte en kracht een aanzienlijk voordeel tov de andere spelers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_215262062
quote:

[..]
[..]
7,8 miljoen kijkers zou heel Nederland zijn geweest in 1930.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bevolking_van_Nederland
pi_215262087
quote:

[..]
Brobbey sympathiek?

Als iemand dom is kan ie nog wel sympathiek zijn. Zag laatst wat filmpjes waarin ie heel leuk met jonge fans omging en ook in die items met Hans Kraaij jr. vond ik hem prima overkomen. Niet slim, maar wel zichzelf.
  maandag 14 oktober 2024 @ 15:28:02 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215262135
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:18 schreef Nober het volgende:

[..]
7,8 miljoen kijkers zou heel Nederland zijn geweest in 1930.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bevolking_van_Nederland
Kijkcijfers bepalen van lineaire televisie is een hopeloos achterhaalde methode.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215262171
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:40 schreef ISVV het volgende:

[..]

"Omdat ik vind dat Oranje voor iedereen is." Om in je volgende zin te zeggen dat iemand beter niet meer opgeroepen kan worden omdat hij iemand steunt waar je een hekel aan hebt.. het blijft nogal tegenstrijdig. Oranje is inderdaad voor iedereen (of in elk geval, voor alle Nederlanders). En het feit dat er wel eens oerwouden geluiden te horen zijn en er reacties zijn zoals in het screenshot van Da_Sandman, is bewijs dat initiatieven zoals BLM te rechtvaardigen zijn in het voetbal (en wellicht zelfs nodig).
Dat ze dat doen in een stijl die je niet aan staat en dat iemand als Akwasi (die nog wel eens idiote dingen roept), doet daar verder niets aan af.
En dat om jou heen de gunfactor wat omlaag ging zegt me ook niet zoveel. Misschien dat in andere groepen de gunfactor wel juist omhoog ging doordat er iemand op komt voor BLM.
pi_215262198
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:21 schreef ISVV het volgende:

[..]
Als iemand dom is kan ie nog wel sympathiek zijn. Zag laatst wat filmpjes waarin ie heel leuk met jonge fans omging en ook in die items met Hans Kraaij jr. vond ik hem prima overkomen. Niet slim, maar wel zichzelf.
Noa Lang was ook heel leuk op TV met mongooltjes, maar die zou ik toch ook niet sympathiek noemen.
  maandag 14 oktober 2024 @ 15:37:41 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215262239
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Noa Lang was ook heel leuk op TV met mongooltjes, maar die zou ik toch ook niet sympathiek noemen.
Je ziet dat ook best vaak dat mensen wat ontdooien als ze in aanraking komen met personen die ongeveer hetzelfde intelligentieniveau hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215262338
Dubbel
pi_215262350
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:31 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
"Omdat ik vind dat Oranje voor iedereen is." Om in je volgende zin te zeggen dat iemand beter niet meer opgeroepen kan worden omdat hij iemand steunt waar je een hekel aan hebt.. het blijft nogal tegenstrijdig. Oranje is inderdaad voor iedereen (of in elk geval, voor alle Nederlanders). En het feit dat er wel eens oerwouden geluiden te horen zijn en er reacties zijn zoals in het screenshot van Da_Sandman, is bewijs dat initiatieven zoals BLM te rechtvaardigen zijn in het voetbal (en wellicht zelfs nodig).
Dat ze dat doen in een stijl die je niet aan staat en dat iemand als Akwasi (die nog wel eens idiote dingen roept), doet daar verder niets aan af.
En dat om jou heen de gunfactor wat omlaag ging zegt me ook niet zoveel. Misschien dat in andere groepen de gunfactor wel juist omhoog ging doordat er iemand op komt voor BLM.
Dat laatste zou zeker kunnen, maar op basis van mijn eigen bevindingen heb ik het idee dat het bij het grote publiek alleen maar minder is geworden. Je hoort mij niet zeggen dat dat wetenschappelijk bewijs is.

Met mijn stelling dat Oranje voor iedereen is doelde ik op de fans, en ik vind daarom dat de spelers zich niet te veel op de wijze moeten uiten als ze in het verleden deden. Zo had ik het ook vreemd gevonden als de blanke spelers een statement vóór Zwarte Piet of Wilders o.i.d. zouden maken, gewoon niet doen joh. Stoorde me er zelfs aan bij het Franse elftal.

[ Bericht 3% gewijzigd door ISVV op 14-10-2024 16:21:33 ]
pi_215262493
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die zet daar in mijn ogen veel irritanter gedrag tegenover dan Brobbey.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 14-10-2024 16:18:04 ]
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 16:18:06 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_215262537
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
In de jeugd van Ajax had hij door zijn grootte en kracht een aanzienlijk voordeel tov de andere spelers.
Dat zei Marco ook. Dat ze daar te veel mee hebben gedaan. Of te weinig eigenlijk. Omdat hij het fysiek altijd won is er te weinig op de rest getraind. Van Hanegem "schreef" dat vanochtend ook in z'n column.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 oktober 2024 @ 16:30:57 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215262617
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:18 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat zei Marco ook. Dat ze daar te veel mee hebben gedaan. Of te weinig eigenlijk. Omdat hij het fysiek altijd won is er te weinig op de rest getraind. Van Hanegem "schreef" dat vanochtend ook in z'n column.

Blij dat ik in goed gezelschap ben dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_215262677
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Kijkcijfers bepalen van lineaire televisie is een hopeloos achterhaalde methode.
En telt het CBS ook het aantal illegalen mee?
pi_215263126
quote:

[..]
[..]
Wijnaldum en Depay zijn geen act?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215264021
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
die hebben toch beide in de top van de wereld gespeeld

wijnaldum heeft alles gewonnen wat er te winnen viel op clubniveau

wil je die met woutje gaan vergelijken...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 14 oktober 2024 @ 19:34:03 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215264058
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Vind ik niet nee, dom zijn is niet echt een act.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')