SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handjes boven de dekensquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Het wordt tijd voor mij om te gaan dromen.
Hopelijk van gerijpt vlees en @:AardappelSchotel s![]()
![]()
Zolang die van jou er maar onder zijn bij haar.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe niet zo gek!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang die van jou er maar onder zijn bij haar.
Ik heb toch gewoon een satisfyer?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Heet ie toevallig Justin?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Ik heb toch gewoon een satisfyer?
Nee, ik heb ze allemaal Piet genoemd!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wel zo makkelijk!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze allemaal Piet genoemd!![]()
En ze zijn niet zwart!
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze allemaal Piet genoemd!
Nee, regenboog!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik hou wel van gluhweinquote:
ftfyquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van gluhwein alcohol
Vond ik ook!quote:
Maar er zit ook wel een zwarte tussen hoor! Om aan de diversiteitsnorm te voldoen, allerlei maten en allerlei kleuren
Lekker zoetquote:
quote:dat dan weer niet. Alleen als het lekker zoet is
Zoete witte ook gewoon hoor!quote:
Ik ook. Zelf gemaakte natuurlijk. En vlak voor het opdienen nog een beetje rum erbij om te compenseren voor de verdampte alcoholquote:![]()
![]()
![]()
Witte gluhwein
Heeft de satisfyer ook maten ja?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Maar er zit ook wel een zwarte tussen hoor! Om aan de diversiteitsnorm te voldoen, allerlei maten en allerlei kleurenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik hoef nergens voor te compenserenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Zelf gemaakte natuurlijk. En vlak voor het opdienen nog een beetje rum erbij om te compenseren voor de verdampte alcohol
Ik giet het uit de fles in een pannetje met kaneelstokken, steranijs, kruidnagel en sinaasappel en van daaruit weer in mn glas
Maar je verwarmt het toch, dus verlies je alcohol.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoef nergens voor te compenseren
Ik giet het uit de fles in een pannetje met kaneelstokken, steranijs, kruidnagel en sinaasappel en van daaruit weer in mn glas
En ja, ik moet natuurlijk ruim compenseren![]()
![]()
Ik heb hier nog een fles in de kast staan geloof ik. Hopelijk gaat het snel vriezen, want moet wel koud zijn voor ik het wil drinken.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja ook wel, maar ik had het eigenlijk over alle Pieten gezamenlijkquote:
Ja, de temperatuur moet wel onder de 15 graden celcius zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een fles in de kast staan geloof ik. Hopelijk gaat het snel vriezen, want moet wel koud zijn voor ik het wil drinken.![]()
Ik ga meequote:
Als dat geenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt....
Kook ze, ik ga slapenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat geenFtfySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt....Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
GezelliHandjes onder de dekens he
![]()
Donkey?quote:
Oh nee, van Madagascar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat was ook een leuke film!
(reeks inmiddels)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga schaapjes tellen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja hallo!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net naar Dog Eat Dog geweest in 013. Da's pas ouderwets 90's rocken!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
DBeetje cannibalisme wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net naar Dog Eat Dog geweest in 013. Da's pas ouderwets 90's rocken!![]()
![]()
Daar doe ik natuurlijk niet aan mee dus op de terugweg gewoon braaf een broodje döner gehaald.quote:
Altijd goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar doe ik natuurlijk niet aan mee dus op de terugweg gewoon braaf een broodje döner gehaald.
Deze was ook echt goed, heul veul döner en weinig broodje.quote:
Dat zijn de beterequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze was ook echt goed, heul veul döner en weinig broodje.
Slekker lapen toch.quote:![]()
Ik heb vandaag eten besteld met Thuisbezorgd... Doe het normaal nooit, maar voelde me zo beroerd...
En had enorm zin in Chinese Tomatensoep. Ik dacht: als ik dan toch nog érgens zin in heb, dan moet ik dat maar eten (eetlust is ook laag de laatste tijd).
Dus maar besteld. Bij de enige plaats waar (op dat tijdstip??) Thuisbezorgd een Chinese Tomatensoep vandaan kon halen. Plus een Poké Bowl![]()
Toch nog wat gegeten, en met 3x soep nog voor in de vriezer voor laten
Klinkt heul lekker!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:05 schreef Sally het volgende:
Ik heb vandaag eten besteld met Thuisbezorgd... Doe het normaal nooit, maar voelde me zo beroerd...
En had enorm zin in Chinese Tomatensoep. Ik dacht: als ik dan toch nog érgens zin in heb, dan moet ik dat maar eten (eetlust is ook laag de laatste tijd).
Dus maar besteld. Bij de enige plaats waar (op dat tijdstip??) Thuisbezorgd een Chinese Tomatensoep vandaan kon halen. Plus een Poké Bowl![]()
Toch nog wat gegeten, en met 3x soep nog voor in de vriezer voor laten![]()
Maar ga nie goed nie?![]()
Iets met tekenbeet en de gevolgen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt heul lekker!![]()
Maar ga nie goed nie?![]()
Nope, dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:05 schreef Sally het volgende:
Toch nog wat gegeten, en met 3x soep nog voor in de vriezer voor laten
Bah.... Tyfustekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Iets met tekenbeet en de gevolgen...
Nope, dus.
Yeah.quote:
Vond dat ik het even verdiend had.
Het was lekker![]()
Maar wel Chinese tomatensoep dus!
yepquote:quote:![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah.
Vond dat ik het even verdiend had.
Het was lekker![]()
Nou, klaar voor bed - goedenacht dan.![]()
![]()
![]()
zzzzz
Sterkte. Hopelijk kom je er snel weer boven opquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Iets met tekenbeet en de gevolgen...
Nope, dus.![]()
Slaap zequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:17 schreef Sally het volgende:
Nou, klaar voor bed - goedenacht dan.![]()
![]()
![]()
zzzzz
![]()
Het duurt al ff - ik hoop het ook...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk kom je er snel weer boven op
Maar nu wel![]()
hoor.
Moe, spierpijn, gewrichtspijn, hoofdpijntje, koud en warm... enz. Oh ja, soms misselijk en geen eetlust. (maar moet eten want de antibiotica moet met de maaltijd ingenomen worden om de slokdarm en maag te beschermen. en kan NIET met maagbeschermer want dat werktie minder goed).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ideaal voer voor als je een kater hebt ook.quote:![]()
Helaas hebben we hier in het dorp geen Chinees meer.
zondequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ideaal voer voor als je een kater hebt ook.![]()
Helaas hebben we hier in het dorp geen Chinees meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb honger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ideaal voer voor als je een kater hebt ook.![]()
Helaas hebben we hier in het dorp geen Chinees meer.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mangiare!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kan wel nog naar het dorp hier naast, maar ja, als je een goede kater hebt.quote:
Net broodje döner op maar zou nu ook best nog een kop van die tomatensoep lusten.quote:
Verdorie. Moet altijd zoveel drinken van Chinees.![]()
En dus...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pekker lissen toch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
Verdorie. Moet altijd zoveel drinken van Chinees.![]()
En dus..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jaahhquote:
Maar kkkoudd...
En verstoord uit de inslaap-modus
M’n koudetolerantie lijkt met de dag minder te worden. Ik wil dit niet meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaahh
Maar kkkoudd...
En verstoord uit de inslaap-modus
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb ook nog wat moeite met omschakelen naar niet-zomertemperaturen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n koudetolerantie lijkt met de dag minder te worden. Ik wil dit niet meer.
De praktijk leert echter dat dat vanzelf wel weer komt en dat ik de eerste keer dat het straks in maart of april 17 graden is ik me afvraag hoe ik in hemelsnaam de zomer moet overleven met al die hitte
Idd...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n koudetolerantie lijkt met de dag minder te worden. Ik wil dit niet meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb de laatste jaren steeds minder moeite met temperaturen van 25+. Vroeger vond ik 18-20 meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat moeite met omschakelen naar niet-zomertemperaturen.
De praktijk leert echter dat dat vanzelf wel weer komt en dat ik de eerste keer dat het straks in maart of april 17 graden is ik me afvraag hoe ik in hemelsnaam de zomer moet overleven met al die hitte
Ik ga @devzero maar eens vragen of hij zin heeft in een roomie.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is ook vaker 25+ dus dat is niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren steeds minder moeite met temperaturen van 25+. Vroeger vond ik 18-20 meer dan genoeg.
Da's meer 35+quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga @:devzero maar eens vragen of hij zin heeft in een roomie.
Lekker man. ‘s Avonds wat gator sateetjes op de bbq gooien, biertje erbij en in de tuin voetbal kijken op z’n 85” tv.quote:
Ok, als je het zo brengt klinkt het wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker man. ‘s Avonds wat gator sateetjes op de bbq gooien, biertje erbij en in de tuin voetbal kijken op z’n 85” tv.
Nog nooit gator op ook."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ok, nu wil ik dus alligator eten. Bedankt hè!quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik dus alligator eten. Bedankt hè!
Als je gevogelte en vis vreet moet je dat ook wel lusten lijkt mequote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 615 / +155 / +51 / 955 / 1064
2. AardappelSchotel / 154 / +38 / +0 / 537 / 656
3. devzero / 150 / +82 / +1 / 181 / 237
4. Lovely / 144 / +43 / +0 / 538 / 637
5. KillemWieft / 113 / +42 / +13 / 25 / 62
6. ieniminimuis / 102 / +36 / +0 / 228 / 264
7. Sally / 98 / +18 / +20 / 98 / 143
8. mario390 / 85 / +12 / +0 / 34 / 67
9. hemarookworst / 64 / +3 / +3 / 130 / 164
10. MizzezAmy / 54 / +11 / +0 / 290 / 342
11. Kissingbird / 48 / +23 / +0 / 224 / 258
12. loveyoulongtime / 47 / +0 / +0 / 143 / 169
13. gebrokenglas / 45 / +4 / +1 / 148 / 172
14. Pinnenmutske / 44 / +17 / +0 / 100 / 143
15. JustinK / 42 / +41 / +0 / 323 / 340
16. marc0871 / 39 / +24 / +0 / 18 / 41
17. KoningWouter / 32 / +0 / +0 / 42 / 51
18. mascara-klodder / 29 / +0 / +0 / 19 / 31
19. Grrrrrrrr / 27 / +0 / +24 / 10 / 20
20. M_0_0_N / 27 / +6 / +0 / 141 / 160SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
El Monitor!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je gevogelte en vis vreet moet je dat ook wel lusten lijkt me
Zondag maar ff kijken of er iets hier in de buurt ook gator steaks bezorgt
Bij mij op de hoek:quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zondag maar ff kijken of er iets hier in de buurt ook gator steaks bezorgt
Kangoeroe en struisvogel heb ik al vaker op, ook echt heerlijk vlees.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij mij op de hoek:
[ afbeelding ]
Ik wil wel een keer bizon proberen. Lekker zo’n stuk vlees van een bronstige bizon die in z’n eigen pis heeft liggen rollen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
*slikt een dozijn zusjes-en-moedergrappen in*quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
Ik wil wel een keer bizon proberen. Lekker zo’n stuk vlees van een bronstige bizon die in z’n eigen pis heeft liggen rollen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*slikt een dozijn zusjes-en-moedergrappen in*
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Killem
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Even een slokje hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatste slokken bier voor bedquote:
Good night and don't let the bed bugs bite!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Proost, ouwe! Ik ga ook pitten.![]()
Beter je lederhose gewoon aanhouden toch.
Ok, nu echt pitten.![]()
![]()
![]()
Nou, zal ik dan maar een slaapkamer gaan inrichten voor @KillemWieft of is het schuurtje goed genoeg![]()
ik ben niet de zenziquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 03:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beter je lederhose gewoon aanhouden toch.![]()
Hij valt in herhaling. Dat riep hij gisteren ook al. Waarschijnlijk komt zo een youtube video met gejodelquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 03:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beter je lederhose gewoon aanhouden toch.![]()
Ik heb regelmatig de deur nog even open voor de konijnen. Zelfs nu zit er soms nog af en toe eentje.quote:
Zoem
ZoemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zowaar zo even eentje maken.
Lekker Marc, sweet dreamsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 05:41 schreef marc0871 het volgende:
Plasbolkje
* Dotteke gauw nog een uurtje terug gaat
Dot was aan het werk, jaarplan schrijven, jaarverslag bijwerken. mails versturen.quote:
Volgens mij heb ik dat allemaal al klaar voor vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe je goed! Je kunt het maar gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot was aan het werk, jaarplan schrijven, jaarverslag bijwerken. mails versturen.
Volgens mij heb ik dat allemaal al klaar voor vandaag
Ja ik denk altijd maar, klaar is klaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je goed! Je kunt het maar gedaan hebben.
Het jaarverslag vul ik iedere keer aan als er weer wat is geweest. Dat scheelt enorm, vergeet je ook niets
Slim. Je bent ook de jongste niet meer...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk altijd maar, klaar is klaar
Het jaarverslag vul ik iedere keer aan als er weer wat is geweest. Dat scheelt enorm, vergeet je ook niets![]()
![]()
* aeque rent snel wegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Al zegt leeftijd niks want ik vergeet al 2 dagen naar de apotheek te gaan terwijl ik er ook al 2x langs gelopen ben.
Je hoeft niet te rennen hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Slim. Je bent ook de jongste niet meer...![]()
![]()
* aeque rent snel weg
Ik zal niet slaan.
Ben ook geen 18 meer dat klopt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jouw scoot houdt mij toch wel bij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet te rennen hoor.
Ik zal niet slaan.
Ben ook geen 18 meer dat klopt.
Daar zou ik maar niet zeker van zijn. DIe dingen gaan niet zo hard hoor. 15.5 km per uur gaat hij nuquote:
TOen ik hem kreeg ging hij 18 maar hij gaat ieder jaar langzamer rijden.
Baal ik wel van vooral als je lange stukken moet of met iemand mee gaat die op de fiets is. Die moet dan echt een stuk langzamer fietsen omdat ik niet zo snel kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij denkt dat ik 15 km per uur haal met rennen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zeker van zijn. DIe dingen gaan niet zo hard hoor. 15.5 km per uur gaat hij nu
TOen ik hem kreeg ging hij 18 maar hij gaat ieder jaar langzamer rijden.
Baal ik wel van vooral als je lange stukken moet of met iemand mee gaat die op de fiets is. Die moet dan echt een stuk langzamer fietsen omdat ik niet zo snel kan.Ben van #teamviesdik.
Plus ik weet dat jij voor niks stopt, heb ik gezien op camerabeelden.
Ach dan fietsen ze toch wat langzamer, niks mis mee.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik 15 km per uur haal met rennen.Ben van #teamviesdik.
Plus ik weet dat jij voor niks stopt, heb ik gezien op camerabeelden.
[ afbeelding ]
Ach dan fietsen ze toch wat langzamer, niks mis mee.Het zal je maar gebeuren
Nou ja zal je maar gebeuren, kan mij niet voorstellen dat ze dat ding niet ziet.quote:![]()
Dat is het zelfde als een automobilist een andere auto niet ziet, of een fietser niet zietquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja zal je maar gebeuren, kan mij niet voorstellen dat ze dat ding niet ziet.
Als een automobilist of een fietser zo overduidelijk ook iets missen zou ik het ook zeggen hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als een automobilist een andere auto niet ziet, of een fietser niet ziet
Maar dit lijkt inderdaad in scene gezet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Als een automobilist of een fietser zo overduidelijk ook iets missen zou ik het ook zeggen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het wel echt is en diegene gewoon niet zo oplettend is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit lijkt inderdaad in scene gezet.
Lekker dom dan
Ja maar dat zie je wel vaker helaas.quote:Tussen diezelfde gifjes stond er ook eentje van iemand in een elektrische rolstoel die dan de roltrap probeert te nemen....... Nadenken is soms moeilijk.
Sommige denken niet verder dan hun neus lang is
Daarom dacht Pinokkio dus zoveel na over een echt jongetje worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Sommige denken niet verder dan hun neus lang is
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom dacht Pinokkio dus zoveel na over een echt jongetje worden.
Het is wel heel erg rustig hier in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben ze kapot gebolkt. Of ze dachten: get a room en gaven toen maar het hele topic.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel heel erg rustig hier in de ochtend
Er is natuurlijk ook een zeer vurige liefde hier nu gaande.
O, wie hebben een vurige liefde hier, word er weer een act gespeeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:10 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben ze kapot gebolkt. Of ze dachten: get a room en gaven toen maar het hele topic.
Er is natuurlijk ook een zeer vurige liefde hier nu gaande.
@Paul weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wakker worden mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ist met de mug?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik dacht jij en ik zo alleen hier in dit topic. Maar de liefde kwam van 1 kant zo te zien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wie hebben een vurige liefde hier, word er weer een act gespeeld
@:Paul weer?
Maar over @Paul gesproken, ik heb wel eindelijk al zijn fans gevonden waar hij het steeds over heeft.
O noooit verwacht dat zo jonge god voor een oud wijf zou vallenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht jij en ik zo alleen hier in dit topic. Maar de liefde kwam van 1 kant zo te zien.
Een kamer vol euhhh leegquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:21 schreef aeque het volgende:
Maar over @:paul gesproken, ik heb wel eindelijk al zijn fans gevonden waar hij het steeds over heeft.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, lekker dan zo vroeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Straatwerkers zijn al hard aan het werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 734 / +155 / +170 / 959 / 1090
2. devzero / 189 / +82 / +40 / 183 / 241
3. AardappelSchotel / 154 / +38 / +0 / 537 / 656
4. Lovely / 144 / +43 / +0 / 538 / 637
5. KillemWieft / 139 / +42 / +39 / 26 / 70
6. ieniminimuis / 102 / +36 / +0 / 228 / 264
7. Sally / 98 / +18 / +20 / 98 / 143
8. mario390 / 94 / +12 / +9 / 35 / 70
9. hemarookworst / 64 / +3 / +3 / 130 / 164
10. Grrrrrrrr / 57 / +0 / +54 / 14 / 31
11. MizzezAmy / 54 / +11 / +0 / 290 / 342
12. Pinnenmutske / 50 / +17 / +6 / 103 / 149
13. Kissingbird / 48 / +23 / +0 / 224 / 258
14. loveyoulongtime / 47 / +0 / +0 / 143 / 169
15. gebrokenglas / 45 / +4 / +1 / 148 / 172
16. JustinK / 42 / +41 / +0 / 323 / 340
17. marc0871 / 40 / +24 / +1 / 18 / 42
18. KoningWouter / 32 / +0 / +0 / 42 / 51
19. mascara-klodder / 29 / +0 / +0 / 19 / 31
20. M_0_0_N / 27 / +6 / +0 / 141 / 160SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Echte liefde laat zich niet tegenhouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O noooit verwacht dat zo jonge god voor een oud wijf zou vallenGoedzoquote:
Ik zou er bijna intrappenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Echte liefde laat zich niet tegenhouden natuurlijk.
[..]
Goedzo
Morguh ToT
Ik ook niet
Lawaai maken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet niet wat ze precies aan het doen zijn in de straat
Ach ja, wakker was je toch al.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker de hort op gaan met al die herrie voor de deur MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch. Als ze eventueel straks weer stil zijn kun je altijd nog even dutje doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik moet nergens heen.
Hey Paul
Net al een foto geplaatst van je fans.quote:
Pinniequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik moet nergens heen.![]()
![]()
![]()
FEE / Happy Dierendag!
FEE / Happy Dierendag!
FEE / Happy Dierendag!
FEE / Happy Dierendag!
FEE / Happy Dierendag!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ZE KRIJGEN NIKS VAN MEquote:
Amy zegt alleen patat gedag
Zo is ze. Kan echt niet hoor.quote:
Nee he, maar we weten gelijk onze plaats nuquote:
Vrijdag patatdag!quote:![]()
Nee hoor, elke dag is een patatdag!
Goedemorgen Dot!
Typisch weer zo'n Limburger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee he, maar we weten gelijk onze plaats nu
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
Morguh Amyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vrijdag patatdag!![]()
Nee hoor, elke dag is een patatdag!
Goedemorgen Dot!Friet dag mag het voor mij iedere dag wel zijn. Ik ben er gek op
Morguh GGquote:
Zou er een stille liefde onstaanquote:
Zo stil zijn ze niet hoor.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ontluikt hier iets mooisquote:
Herstellingswerken.
Moet ook gebeuren. Respect omdat die mensen in weer en wind moeten werken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Morguh Birdiequote:
O jee, oordopjes nodig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Groot gelijk, aanbod zat hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga ook een harem beginnen
Nah die mag Mutske wel gebruiken.quote:
Ik ook. Met een dikke klodder mayo en satésausquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh AmyFriet dag mag het voor mij iedere dag wel zijn. Ik ben er gek op
Patatje oorlogquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook. Met een dikke klodder mayo en satésaus![]()
![]()
Er mag ook nog een uitje bijquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb nog een vacature openstaan voor 'Hete Belgische' en 'lekkere rijpe Milf'
O lekker hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook. Met een dikke klodder mayo en satésaus
Het weekend maar eens weer maken dan.
ALhoewel ik moet nieuw frituurvet hebben. 3 jaar geleden was het iets van 7 euro nu over de 15 euro
Het is niet meer leuk die prijzenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlak sommige hier in Nederland ook niet uit hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:15 schreef Kissingbird het volgende:
In het buitenland zijn altijd wel wat dames te porren voor ietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever niet te grof neequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel heel fijn gesneden, me dunkt?
Jij mag er niet bij als gilf.quote:
Nee, friet moet je echt in vet bakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:16 schreef Kissingbird het volgende:
airfryer een optie om in te bakken?
Heb het geprobeerd in die airfryer maar nee was niet zo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik voel mij te bijzonder om bij een harem te houden. Ik heb liever aandacht voor mij alleenquote:
Klopt gaat daar wel makkelijker gezien de vaak kansloze situatie waar ze vaker inzitten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlak sommige hier in Nederland ook niet uit hoor
(in sommige landen dan)Smile, it's free therapy.![]()
Even je dm inglijden dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel mij te bijzonder om bij een harem te houden. Ik heb liever aandacht voor mij alleen
Ja, anders valt het van het patatje afquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders valt het van het patatje af
Ik denk ik alle landen welquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt gaat daar wel makkelijker gezien de vaak kansloze situatie waar ze vaker inzitten.
(in sommige landen dan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Even je dm inglijden dan.
[ afbeelding ]
blijkbaar vat iemand die op de foe staat dit vervelend op. Reageerde op dot... niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:15 schreef Kissingbird het volgende:
In het buitenland zijn altijd wel wat dames te porren voor iets
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ook wel, maar ja, liever gedeelde aandacht dan geen aandacht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel mij te bijzonder om bij een harem te houden. Ik heb liever aandacht voor mij alleen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ja, liever gedeelde aandacht dan geen aandacht?![]()
Nooit genoegen nemen met minder.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik moest gisteren nog aan je denken.quote:
Ik heb dan liever geen aandacht dan gedeelde aandachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ja, liever gedeelde aandacht dan geen aandacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hopelijk in een positieve sfeer?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Toen ik iemands koffie uit haar neusgaten zag komen.quote:
Jij zou trots geweest zijn.
Oeh. Dat is de overtreffende trapquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik iemands koffie uit haar neusgaten zag komen.
Jij zou trots geweest zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bij jou nog nooit gebeurd nee?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Dat is de overtreffende trap
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: