abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215196219
quote:
7s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:28 schreef ExTec het volgende:
rus die dus meevecht met hezbollah. Denk dat als er straks ruimte is, israel niet te beroerd meer zal zijn om dingen te leveren aan oekraine.

[ x ]
Dacht dat gisteren hier al voorbij kwam dat dit oud was uit 2016 ofzo?
  zondag 6 oktober 2024 @ 20:59:34 #177
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215196584
quote:
Straks is er niemand meer die de sleepboot van het vliegdekschip kan besturen. :'(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:30:55 #178
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:44:08 #179
pi_215197532
Turkije lijkt uit de NAVO te willen stappen en te kiezen voor BRICS.

Lijkt me een verstandige keuze die het navolgen zeker waard is. O+
pi_215197593
quote:
Volgens dat filmpje gaat Blackrock Oekraine weer opbouwen na de oorlog en is de hele oorlog een complot van Rusland, Amerika en de NAVO. Oke..........en wat vind je zelf van die bewering L_B?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:10:53 #181
pi_215197690
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volgens dat filmpje gaat Blackrock Oekraine weer opbouwen na de oorlog en is de hele oorlog een complot van Rusland, Amerika en de NAVO. Oke..........en wat vind je zelf van die bewering L_B?
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij. Want de wapenindustrie gaat als een speer en gewone burgers, of het nu Russen of Oekrainers zijn mogen sneuvelen, van het gewone 'klootjesvolk' wordt door de politiek 'sneuvelbereidheid' verlangt.
Het komt op mij plausibel over.

Deze hele oorlog had makkelijk voorkomen kunnen worden, maar met name het VK en ook de VS, de echte oorlogshitsers en havikken torpederen werkelijk elk vredesinitiatief. Ook Zelensky wordt elke keer door hen gechanteerd geen vrede te sluiten.

Het is jammer dat nu in de VS de keuze is tussen Trump en Kamala en Kennedy uit de race is, Kamala wil duidelijk oorlog Trump beweert tegen de oorlog te zijn - maar komt niet altijd even betrouwbaar over, Kennedy was een mooi alternatief geweest.
pi_215197708
quote:
7s.gif Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij.
Mss moet je ff doorgeven waar precies oekraine dan gratis wapentuig kan regelen, ik weet zeker dat ze die tip echt zullen waarderen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215197714
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Dat je Navo met Brics vergelijkt laat zien dat je weinig kaas hebt gegeten van wat die twee groepen representateren...
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:19:33 #184
pi_215197732
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 23:16 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Dat je Navo met Brics vergelijkt laat zien dat je weinig kaas hebt gegeten van wat die twee groepen representateren...
Klopt BRICS is een economische unie en NAVO is een militaire aanvalsorganisatie gestoeld op de hegemonie van het westen en dan met name de Angelsaksische wereld.

Is inderdaad in die hoedanigheid niet vergelijkbaar. Ik doelde meer dat Turkije zich meer keert naar het oosten en minder naar het westen.
pi_215197759
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 23:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Klopt BRICS is een economische unie en NAVO is een militaire aanvalsorganisatie gestoeld op de hegemonie van het westen en dan met name de Angelsaksische wereld.

Is inderdaad in die hoedanigheid niet vergelijkbaar. Ik doelde meer dat Turkije zich meer keert naar het oosten en minder naar het westen.
Economisch en militair gezien leunt Turkije nog steeds op het westen, en het lijkt me sterk dat Erdoğan dat kan/wil veranderen. Toetreding tot Brics kan ook een middel zijn om meer toetreding tot het westen te dwingen.
  maandag 7 oktober 2024 @ 10:13:45 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215199342
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik snap mensen als jou niet. We moeten uit de EU en NATO stappen, terwijl we die zelf hebben helpen oprichten omdat die in ons belang zijn. En we hebben altijd een grote stem in die organisaties gehad. Als die organisaties jou niet aan staan moet je zeiken tegen de NL overheid. Het zijn geen externe elementen die NL verzieken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 7 oktober 2024 @ 10:15:53 #187
pi_215199363
quote:
7s.gif Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij. Want de wapenindustrie gaat als een speer en gewone burgers, of het nu Russen of Oekrainers zijn mogen sneuvelen, van het gewone 'klootjesvolk' wordt door de politiek 'sneuvelbereidheid' verlangt.

Deze hele oorlog had makkelijk voorkomen kunnen worden, maar met name het VK en ook de VS, de echte oorlogshitsers en havikken torpederen werkelijk elk vredesinitiatief. Ook Zelensky wordt elke keer door hen gechanteerd geen vrede te sluiten.

Het is jammer dat nu in de VS de keuze is tussen Trump en Kamala en Kennedy uit de race is, Kamala wil duidelijk oorlog Trump beweert tegen de oorlog te zijn - maar komt niet altijd even betrouwbaar over, Kennedy was een mooi alternatief geweest.
Rusland is deze oorlog begonnen, niemand anders. Ga lekker zeiken tegen Putin als het je niet aan staat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_215199552
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik snap mensen als jou niet. We moeten uit de EU en NATO stappen, terwijl we die zelf hebben helpen oprichten omdat die in ons belang zijn. En we hebben altijd een grote stem in die organisaties gehad. Als die organisaties jou niet aan staan moet je zeiken tegen de NL overheid. Het zijn geen externe elementen die NL verzieken.
Maar volgens wappie is dat allemaal niet waar he. Volgens wappie zijn dat allemaal shadowy organisaties waar anonieme mensen het echt voor het zeggen hebben.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  maandag 7 oktober 2024 @ 10:45:04 #189
pi_215199602
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar volgens wappie is dat allemaal niet waar he. Volgens wappie zijn dat allemaal shadowy organisaties waar anonieme mensen het echt voor het zeggen hebben.
Oh noes! Reptillians of Zionistische bankiers? :o
pi_215199633
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Oh noes! Reptillians of Zionistische bankiers? :o
Vergeet Klaus van het WEF niet. En de bilderberg groep. En de rothshields natuurlijk.
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:15:45 #191
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_215199863
quote:

[..]

Schuif jij een complottheorie aanhanger als Kennedy naar voren als betrouwbaar? _O-
pi_215201027
Het is weer tijd voor onze periodieke: ja, er vallen echt zoveel rus doden.

twitter
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:48:08 #193
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215201368
Het lijkt echt alsof er een soort overheidsbots aanwezig zijn die elk legitiem argument wat Linkse_Boomknuffelaar maakt totaal onder moet kotsen en poepen.

Hoe summon ik ook alweer een moddereter? :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sambal
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 13:51:01 #194
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215201398
Ah, de Rusbots zijn er weer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:51:01 #195
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215201399
Dat deze reeks na al die jaren nog zo een bedroevend niveau heeft met slechte argumenten vanuit de aluhoedje/russbot community... blijft vermakelijk.

Hoe summon ik ook alweer een moddereter? :*
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:52:09 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215201410
Oh noes, anderen komen met tegenargumenten op een discussieforum, snel laat ik oproepen tot censuur zodat ik wederom kan aantonen aan de goede kant te staan, want sinds de geschiedenis van de mensheid is de kant die anderen monddood wil maken al-tijd de juiste geweest O+.

Zo...fucking..typisch :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215201414
quote:
17s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:48 schreef Nyamuk het volgende:
Hoe summon ik ook alweer een moddereter?
Dat recht heb jij niet.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:54:10 #198
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215201430
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat recht heb jij niet.
Jij hebt geen humor. Een veel ergere kwaal. :6
Heel veel sambal
pi_215201771
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:02 schreef ExTec het volgende:
Het is weer tijd voor onze periodieke: ja, er vallen echt zoveel rus doden.

[ x ]
Ja, alleeen Perpetua al observeert ongeveer 100 russische doden per dag.
Er is ook een oliedepot geraakt in Feodosia (De Krim).

En ik vind dat Roman een redelijk goede samenvatting geeft van de ontwikkelingen binnenin rusland de afgelopen paar maanden.

Offtopic: Voor de liefhebbers van RFK Jr, hij heeft een kerst album uitgebracht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door oheng op 07-10-2024 15:15:11 ]
  FOK!Fotograaf maandag 7 oktober 2024 @ 14:25:28 #200
364681 over_hedge
pi_215201786
Wat is dat toch altijd met beginnen over wonen op een zolder :') 9 van de 10 die hier posten wonen gewoon op zich zelf. Vind het altijd zo vreemde manier van iemand proberen de beledigen :D HIHAHOI! jij woont op een zolderkamer! hahah! Tegen iemand die gewoon een eigen huis heeft of wat dan ook :P Nee top belediging.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')