Dacht dat gisteren hier al voorbij kwam dat dit oud was uit 2016 ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:28 schreef ExTec het volgende:
rus die dus meevecht met hezbollah. Denk dat als er straks ruimte is, israel niet te beroerd meer zal zijn om dingen te leveren aan oekraine.
[ x ]
Straks is er niemand meer die de sleepboot van het vliegdekschip kan besturen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:15 schreef BEFEM het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)rikbarende-verliezen
Volgens dat filmpje gaat Blackrock Oekraine weer opbouwen na de oorlog en is de hele oorlog een complot van Rusland, Amerika en de NAVO. Oke..........en wat vind je zelf van die bewering L_B?quote:
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij. Want de wapenindustrie gaat als een speer en gewone burgers, of het nu Russen of Oekrainers zijn mogen sneuvelen, van het gewone 'klootjesvolk' wordt door de politiek 'sneuvelbereidheid' verlangt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens dat filmpje gaat Blackrock Oekraine weer opbouwen na de oorlog en is de hele oorlog een complot van Rusland, Amerika en de NAVO. Oke..........en wat vind je zelf van die bewering L_B?
Mss moet je ff doorgeven waar precies oekraine dan gratis wapentuig kan regelen, ik weet zeker dat ze die tip echt zullen waarderen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij.
Dat je Navo met Brics vergelijkt laat zien dat je weinig kaas hebt gegeten van wat die twee groepen representateren...quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Turkije lijkt uit de NAVO te willen stappen en te kiezen voor BRICS.
Lijkt me een verstandige keuze die het navolgen zeker waard is.
Klopt BRICS is een economische unie en NAVO is een militaire aanvalsorganisatie gestoeld op de hegemonie van het westen en dan met name de Angelsaksische wereld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:16 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dat je Navo met Brics vergelijkt laat zien dat je weinig kaas hebt gegeten van wat die twee groepen representateren...
Economisch en militair gezien leunt Turkije nog steeds op het westen, en het lijkt me sterk dat Erdoğan dat kan/wil veranderen. Toetreding tot Brics kan ook een middel zijn om meer toetreding tot het westen te dwingen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt BRICS is een economische unie en NAVO is een militaire aanvalsorganisatie gestoeld op de hegemonie van het westen en dan met name de Angelsaksische wereld.
Is inderdaad in die hoedanigheid niet vergelijkbaar. Ik doelde meer dat Turkije zich meer keert naar het oosten en minder naar het westen.
Ik snap mensen als jou niet. We moeten uit de EU en NATO stappen, terwijl we die zelf hebben helpen oprichten omdat die in ons belang zijn. En we hebben altijd een grote stem in die organisaties gehad. Als die organisaties jou niet aan staan moet je zeiken tegen de NL overheid. Het zijn geen externe elementen die NL verzieken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Turkije lijkt uit de NAVO te willen stappen en te kiezen voor BRICS.
Lijkt me een verstandige keuze die het navolgen zeker waard is.
Rusland is deze oorlog begonnen, niemand anders. Ga lekker zeiken tegen Putin als het je niet aan staat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij. Want de wapenindustrie gaat als een speer en gewone burgers, of het nu Russen of Oekrainers zijn mogen sneuvelen, van het gewone 'klootjesvolk' wordt door de politiek 'sneuvelbereidheid' verlangt.
Het komt op mij plausibel over.
Deze hele oorlog had makkelijk voorkomen kunnen worden, maar met name het VK en ook de VS, de echte oorlogshitsers en havikken torpederen werkelijk elk vredesinitiatief. Ook Zelensky wordt elke keer door hen gechanteerd geen vrede te sluiten.
Het is jammer dat nu in de VS de keuze is tussen Trump en Kamala en Kennedy uit de race is, Kamala wil duidelijk oorlog Trump beweert tegen de oorlog te zijn - maar komt niet altijd even betrouwbaar over, Kennedy was een mooi alternatief geweest.
Maar volgens wappie is dat allemaal niet waar he. Volgens wappie zijn dat allemaal shadowy organisaties waar anonieme mensen het echt voor het zeggen hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap mensen als jou niet. We moeten uit de EU en NATO stappen, terwijl we die zelf hebben helpen oprichten omdat die in ons belang zijn. En we hebben altijd een grote stem in die organisaties gehad. Als die organisaties jou niet aan staan moet je zeiken tegen de NL overheid. Het zijn geen externe elementen die NL verzieken.
Oh noes! Reptillians of Zionistische bankiers?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar volgens wappie is dat allemaal niet waar he. Volgens wappie zijn dat allemaal shadowy organisaties waar anonieme mensen het echt voor het zeggen hebben.
Vergeet Klaus van het WEF niet. En de bilderberg groep. En de rothshields natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh noes! Reptillians of Zionistische bankiers?
Schuif jij een complottheorie aanhanger als Kennedy naar voren als betrouwbaar?quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De wapenindustrie wereldwijd spint hier wel garen bij. Want de wapenindustrie gaat als een speer en gewone burgers, of het nu Russen of Oekrainers zijn mogen sneuvelen, van het gewone 'klootjesvolk' wordt door de politiek 'sneuvelbereidheid' verlangt.
Het komt op mij plausibel over.
Deze hele oorlog had makkelijk voorkomen kunnen worden, maar met name het VK en ook de VS, de echte oorlogshitsers en havikken torpederen werkelijk elk vredesinitiatief. Ook Zelensky wordt elke keer door hen gechanteerd geen vrede te sluiten.
Het is jammer dat nu in de VS de keuze is tussen Trump en Kamala en Kennedy uit de race is, Kamala wil duidelijk oorlog Trump beweert tegen de oorlog te zijn - maar komt niet altijd even betrouwbaar over, Kennedy was een mooi alternatief geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sambal
Dat recht heb jij niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:48 schreef Nyamuk het volgende:
Hoe summon ik ook alweer een moddereter?
Ja, alleeen Perpetua al observeert ongeveer 100 russische doden per dag.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:02 schreef ExTec het volgende:
Het is weer tijd voor onze periodieke: ja, er vallen echt zoveel rus doden.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door oheng op 07-10-2024 15:15:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |