Deel is inmiddels geleverdquote:
Niemand weet wat of we iets gaan doen. Het is compleet nieuw terrein. Het is gewoon deterrence.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men (NATO) heeft in 2023 gezegd een zeer fors antwoord met CONVENTIONELE wapens, wat dat wil zeggen dat weet ik ook niet
dus geen nuclear antwoord
Of het is gewoon nepnieuws, als er een volledig bataljon vertrokken is zou dat snel duidelijk moeten zijn doormiddel van een doorbraak op een bepaalde positie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het Koerskoffensief heeft kwaad bloed gezet bij de Oekraïense militairen die in de Donbass moesten blijven vechten met te weinig materieel, die nu in de Koerskregio werden gebruikt.
Een google news search voor desertion ukraine levert alvast niets recent op. Laatste 7 dagen: 0 results, laatste maand: één CNN artikel (van 8 september).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of het is gewoon nepnieuws, als er een volledig bataljon vertrokken is zou dat snel duidelijk moeten zijn doormiddel van een doorbraak op een bepaalde positie.
Het wordt ook niet bericht in de pro-Russische telegram kanalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een google news search voor desertion ukraine levert alvast niets recent op. Laatste 7 dagen: 0 results, laatste maand: één CNN artikel (van 8 september).
Een leugen, dat betwijfel ik. Ik heb ook wel berichten gehoord, dat de helft van de 17-jarige Oekraïense jongemannen in het buitenland studeert.quote:
Toch knap dat zo'n geisoleerd landje het rijke Westen kan verslaan met het produceren van munitie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:22 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Veel granaten zijn volgens de Russen slecht of onbruikbaar. Onnauwkeurig. Maar als je strategie is eerst alles in puin te gooien en daarna wel weer te zien is dat wat minder belangrijk.
Zoals Drs P. ooit eens zong: "steeds uit voorraad leverbaar". Een groot deel van de Noord-Koreaanse voorraad munitie is waarschijnlijk al decennia oud is en heeft net zo lang in opslag gelegen, vandaar ook de vele problemen er mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n geisoleerd landje het rijke Westen kan verslaan met het produceren van munitie.
Munitie is niet onbeperkt houdbaar. Kans is groot dat ze oude voorraden hebben gedumpt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n geisoleerd landje het rijke Westen kan verslaan met het produceren van munitie.
Het ging me in dit geval vooral om de beelden zelf. Ik vind ze vrij spectaculair.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je let niet op, troll. Dat is een rus drone.
Absoluut. Trollen moeten er 24/7 aan herinnert worden wat een menselijk vuilnis ze zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het ging me in dit geval vooral om de beelden zelf. Ik vind ze vrij spectaculair.
Gelukkig zijn jouw prioriteiten weer duidelijk
Als ik dan rent-free je hoofd mag leven neem ik dat voor lief.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Absoluut. Trollen moeten er 24/7 aan herinnert worden wat een menselijk vuilnis ze zijn.
Helaas. Is gewoon een leuke hobby van me. Voor de rest ben ik er niet mee bezig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Als ik dan rent-free je hoofd mag leven neem ik dat voor lief.
Gaat dit over het nieuws gisteren datquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:28 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig zoeken ze in het leger nog mensen.
[ x ]
AIquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:56 schreef oheng het volgende:
[..]
Gaat dit over het nieuws gisteren dat
Abbyy alle russische werknemers heeft ontslagen?
Of dat 80% van de AI projecten faalt?
Het probleem in rusland is het gebrek aan apparatuur. Waarbij een dalende roebel absoluut niet helpt natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
AI
Denk dat in Nederland 80% ook faalt
Je moet in principe vanaf je 18e blijven, maar je mag mag inderdaad weg als je bijvoorbeeld studeert of werkt in het buitenland. De oproepleeftijd is inderdaad vanaf 26.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een leugen, dat betwijfel ik. Ik heb ook wel berichten gehoord, dat de helft van de 17-jarige Oekraïense jongemannen in het buitenland studeert.
En dat de leeftijd om in dienst te moeten, in Oekraïne nu op 26 of 27 jaar ligt.
Wat is het toch met types als jij. Je trapt hier de deur open met ''haha jullie zijn allemaal dom en hebben het allemaal fout'' en als je dan om repliek wordt gevraagd is het ''LOLOL HAHA ZIE JE WEL''quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het ging me in dit geval vooral om de beelden zelf. Ik vind ze vrij spectaculair.
Gelukkig zijn jouw prioriteiten weer duidelijk
Ik denk dat het niks bijzonders is. Ik denk dat menig oekrainer het ervaart dat hij/zij meer skin in the game heeft dan de bewust apathische ge-engineerde russen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat er hordes jonge mannen vluchten is gewoon poep.
Natuurlijk vluchten er mensen, van alle leeftijden en alle lagen.. maar het narratief dat de jeugd wegloopt omdat ze niet willen vechten is, je verwacht het niet, demotiverende propaganda vanuit de bekende hoek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat het niks bijzonders is. Ik denk dat menig oekrainer het ervaart dat hij/zij meer skin in the game heeft dan de bewust apathische ge-engineerde russen.
En je zal er ongetwijfeld hebben die vluchten ja. Maar zoveel meer dan... wat de norm is? Ik zie geen reden om dat aan te nemen.
Repliek? Waar dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is het toch met types als jij. Je trapt hier de deur open met ''haha jullie zijn allemaal dom en hebben het allemaal fout'' en als je dan om repliek wordt gevraagd is het ''LOLOL HAHA ZIE JE WEL''
Bloedirritant.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:57 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
HAHAHAH Repliek? Waar dan?
Types als mij zetten joh niet ad nauseam aan het werk op zaterdagmiddag.
Hahaha wat een treurnis
Ik ontken je punt met een vraag. Vervolgens geef je me gelijk door die niet te beantwoorden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Doe niet zo emotioneel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik ontken je punt met een vraag. Vervolgens geef je me gelijk door die niet te beantwoorden.
Wat een pareltje weer.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef Nyamuk het volgende:
Serieus, hoe dom moet je zijn? Ik post een filmpje die ik oprecht spectaculair vind. Vervolgens reageert er iemand op met een behoorlijk kinderachtige opmerking. En vervolgens ben ik daarom de klootzak.
Deze moddereter
Och Godquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is het toch met types als jij. Je trapt hier de deur open met ''haha jullie zijn allemaal dom en hebben het allemaal fout'' en als je dan om repliek wordt gevraagd is het ''LOLOL HAHA ZIE JE WEL''
Bloedirritant.
Nee ik heb een beetje genoeg van de insteek waarmee veel mensen posten. Niet : ''goh dit is interessant'' maar ''haha hier kan ik lekker veel stennis mee schoppen'' en dit lag er wel heel dik bovenop, dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:19 schreef Nyamuk het volgende:
Over emoties gesproken.
[..]
Och God
Het is al gezegd dat het een Oekraïense straaljager was en een Russische drone. Prima verder. Ging het me niet om.
Je bent vandaag gewoon de boze (laat aanwezige) moddereter die als een soort kwade geest gesummond werd door een al dan wel/niet betalend lid. Maar daar kun je natuurlijk niet boos op worden en nou moet je de frustratie op mij afreageren.
Hou jij wel van je werk?
Je moet jezelf niet zo vleien zeg. Nogmaals ik zet jou niet aan het werk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ik heb een beetje genoeg van de insteek waarmee veel mensen posten. Niet : ''goh dit is interessant'' maar ''haha hier kan ik lekker veel stennis mee schoppen'' en dit lag er wel heel dik bovenop, dat weet je zelf ook.
Zit niet zo vooruit te huilen joh, ik ben met je in gesprek dan ga ik geen berichten wissen. Al helemaal niet als er geen reden toe is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:32 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo vleien zeg. Nogmaals ik zet jou niet aan het werk.
Ik zeg toch voor de derde keer al dat ik dit filmpje post, omdat ik het een spectaculair filmpje vond. Ongeacht uit welk land de piloot/drone komt.
Ironisch is, is dat je nu zelf de stennis veroorzaakt die je zo graag zogenaamd wil voorkomen. Volgens mij wil jij gewoon stennis schoppen. Iets wat je mogelijk straks gaat bevestigen met het deleten van een hele reeks posts zodra dit kwartje eindelijk ook bij jou valt.
Oke dus je hebt gewoon een verkeerde post geciteerd?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zit niet zo vooruit te huilen joh, ik ben met je in gesprek dan ga ik geen berichten wissen. Al helemaal niet als er geen reden toe is.
En je draaft door over dat filmpje, ik heb het over het deserteren van een bataljon en de zogenaamde wunderwaffenstatus van f16's. Beide zijn gewoon onjuist en ik weet dat jij dat ook weet. Ook toen je het postte.
Zware infanterie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je laat alleen weg dat het gros daarvan vrouwelijk is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klopt daarom zitten Nidos locaties helemaal vol met minderjarige Oekraïners.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |