Deel is inmiddels geleverdquote:
Niemand weet wat of we iets gaan doen. Het is compleet nieuw terrein. Het is gewoon deterrence.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men (NATO) heeft in 2023 gezegd een zeer fors antwoord met CONVENTIONELE wapens, wat dat wil zeggen dat weet ik ook niet
dus geen nuclear antwoord
Of het is gewoon nepnieuws, als er een volledig bataljon vertrokken is zou dat snel duidelijk moeten zijn doormiddel van een doorbraak op een bepaalde positie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het Koerskoffensief heeft kwaad bloed gezet bij de Oekraοense militairen die in de Donbass moesten blijven vechten met te weinig materieel, die nu in de Koerskregio werden gebruikt.
Een google news search voor desertion ukraine levert alvast niets recent op. Laatste 7 dagen: 0 results, laatste maand: ιιn CNN artikel (van 8 september).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of het is gewoon nepnieuws, als er een volledig bataljon vertrokken is zou dat snel duidelijk moeten zijn doormiddel van een doorbraak op een bepaalde positie.
Het wordt ook niet bericht in de pro-Russische telegram kanalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een google news search voor desertion ukraine levert alvast niets recent op. Laatste 7 dagen: 0 results, laatste maand: ιιn CNN artikel (van 8 september).
Een leugen, dat betwijfel ik. Ik heb ook wel berichten gehoord, dat de helft van de 17-jarige Oekraοense jongemannen in het buitenland studeert.quote:
Toch knap dat zo'n geisoleerd landje het rijke Westen kan verslaan met het produceren van munitie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:22 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Veel granaten zijn volgens de Russen slecht of onbruikbaar. Onnauwkeurig. Maar als je strategie is eerst alles in puin te gooien en daarna wel weer te zien is dat wat minder belangrijk.
Zoals Drs P. ooit eens zong: "steeds uit voorraad leverbaar". Een groot deel van de Noord-Koreaanse voorraad munitie is waarschijnlijk al decennia oud is en heeft net zo lang in opslag gelegen, vandaar ook de vele problemen er mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n geisoleerd landje het rijke Westen kan verslaan met het produceren van munitie.
Munitie is niet onbeperkt houdbaar. Kans is groot dat ze oude voorraden hebben gedumpt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n geisoleerd landje het rijke Westen kan verslaan met het produceren van munitie.
Je let niet op, troll. Dat is een rus drone.quote:
Het ging me in dit geval vooral om de beelden zelf. Ik vind ze vrij spectaculair.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je let niet op, troll. Dat is een rus drone.
Absoluut. Trollen moeten er 24/7 aan herinnert worden wat een menselijk vuilnis ze zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het ging me in dit geval vooral om de beelden zelf. Ik vind ze vrij spectaculair.
Gelukkig zijn jouw prioriteiten weer duidelijk
Als ik dan rent-free je hoofd mag leven neem ik dat voor lief.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Absoluut. Trollen moeten er 24/7 aan herinnert worden wat een menselijk vuilnis ze zijn.
Helaas. Is gewoon een leuke hobby van me. Voor de rest ben ik er niet mee bezig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Als ik dan rent-free je hoofd mag leven neem ik dat voor lief.
Gaat dit over het nieuws gisteren datquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:28 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig zoeken ze in het leger nog mensen.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |