SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2024 18:04:25 ]![]()
Ik zak vanzelf wel weer naar beneden. Jij en lovely verdienen wel een plaats naast elkaarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook gewoon een welverdiende #3![]()
De tijd dat ik wat om de punckten geef ligt al een paar jaar achter me gelukkigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zak vanzelf wel weer naar beneden. Jij en lovely verdienen wel een plaats naast elkaar![]()
![]()
Ik geef om punten, maar te weinig om me er druk over te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De tijd dat ik wat om de punckten geef ligt al een paar jaar achter me gelukkig![]()
Hinnikt dit beest ook?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 06:50 schreef aeque het volgende:
Christus te paard. Ik mag toch hopen dat die van @:ToT niet zo groot worden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het leuk om zo af en toe over iemand heen te gaan, maar als ik echt punckten wil pakken dan had ik wel vaker 's nachts hier gezetenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef om punten, maar te weinig om me er druk over te maken![]()
Grote blijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag ook meteen goehoeeed![]()
![]()
![]()
Jij een like, en jij een like!
IEDEREEN een like!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2024 18:14:48 ]![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jij een like, en jij een like!
IEDEREEN een like!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ah jus, ik jou ookquote:
Kusjus!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Luister dan, gap
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik m'n eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
't Was een mooie vrijdagmiddag
En ik reed door de stad
Komt die motoragent naast me
En ik denk: bolk![]()
Ik heb die bolk gepakt, maar ook een punckt gepakt
'k Heb de mooiste op dit feestje op de mond gepakt
Als ik morgen ga, heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt![]()
Bolk gepaktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Luister dan, gap
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik m'n eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
't Was een mooie vrijdagmiddag![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij de mijne toch ook, gap![]()
#NoHomo![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
het houdt niet op
niet vanzelf
Ach, we weten wie 't.............![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
tartaartje eten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vind het wel lekker met een plakje kaas eroverheenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Nooit een tartaartje gegeten wel een taartje
Smile, it's free therapy.![]()
Nee is weer een nieuw seizoenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je beginnen aan een nieuwe serie?
Smaakt t eigenlijk naar?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het wel lekker met een plakje kaas eroverheen
Ben nog steeds bezig met the residentquote:mjah dat zijn ook zoooveel afleveringen.
Ga ik ook nog mee beginnen denk volgende week welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezig met the residentmjah dat zijn ook zoooveel afleveringen.
Oh gehakt is al lekkerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Naar gehaktmaar dan lekkerder
Klinkt als een lekkere maaltijdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Ik heb een kip rozemarijn stoomschotel verorberd!
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
had ook kip![]()
![]()
in rode curry mascarpone saus
Wat droger, en meer smaak.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Naar gehaktmaar dan lekkerder
![]()
![]()
Heb je weleens gehakt ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je weleens gehakt ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weetquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Lekker makkelijk en toch nog (semi)gezond![]()
![]()
Ik heb een pizza peperoni met vies ultra mega mega super deluxe ultra ultra mega mega inferno besteld![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ga je vies spijt van krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een pizza peperoni met vies ultra mega mega super deluxe ultra ultra mega mega inferno besteld![]()
![]()
Jaaaa, die heb ik ook nog niet opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
Ik wil de Subzz nog proberen van domino's![]()
![]()
Zal vast wel smakenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaaaa, die heb ik ook nog niet op
Hoe kun je nu in gods naam spijt krijgen van een verse peperoni pizza Inferno en dan morgenvroeg lekker een uur lang pittig hopen onder de baas zijn tijdquote:![]()
Top ideequote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kunnen we binnenkort wel proberenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
als je daarna een verbrande anus hebt spreek ik je wel weerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je nu in gods naam spijt krijgen van een verse peperoni pizza Inferno en dan morgenvroeg lekker een uur lang pittig hopen onder de baas zijn tijd![]()
Als ik ergens ook maar een ultra licht brand gevoel van krijg aan mijn anus, zou de duivel van hetzelfde eeuwenlang zitten krijsen ervanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als je daarna een verbrande anus hebt spreek ik je wel weer![]()
Lekker neuzenCause there is always a wrong to your right 🎶
Laat je zeepje maar niet vallen, dan heb jij een bolk in je broekjequote:
Zo rol jijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je zeepje maar niet vallen, dan heb jij een bolk in je broekje![]()
![]()
Ik? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
@:melting had daar een leuke parodie op; de hondenbrandweer!
"Niet fikken! Niet fikken!"
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Saufen saufen saufen
Ich auch nicht!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wordt lachen zo in lang leven de liefde met een oud stel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Und auch nicht fressen und ficken
Ah goede reminder dat ik zo weer FD moet kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Wordt lachen zo in lang leven de liefde met een oud stel
Jij kijkt het Financieel Dagblad?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah goede reminder dat ik zo weer FD moet kijken![]()
![]()
![]()
Ik hep zo satisfyer gekocht zegt ddie oude vrouw. Maar ikan je toch ook helep zegt de man. Ja maar dit kan wel een half uur door gaan en mannen niet. Komt na de reclame
Waarom moest ik nu weer aan @JustinK denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik hep zo satisfyer gekocht zegt ddie oude vrouw. Maar ikan je toch ook helep zegt de man. Ja maar dit kan wel een half uur door gaan en mannen niet. Komt na de reclame
Waarom moest ik nu weer aan @:JustinK denken![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moest ik nu weer aan @:JustinK denken
Ja, lezen gaat me te verquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij kijkt het Financieel Dagblad?![]()
Een bladquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ikke nie. Zometeen in lang lEve de liefdequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De soldaat van Oranje-brug?quote:
Geen brug voor verzetsheld 'Soldaat van Oranje' - niet divers genoeg![]()
Ow!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikke nie. Zometeen in lang lEve de liefde![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moest ik nu weer aan @:JustinK denken![]()
![]()
Dat mens is 77 en gaat zo maar even in de spagaat zitten wachten tot haar date binnen komt 🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vijgenbladquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens is 77 en gaat zo maar even in de spagaat zitten wachten tot haar date binnen komt 🤣🤣![]()
![]()
![]()
Wel als hij je heel aantrekkelijk vindt?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
tis niet te hopen dat Jus zo oud is als die manquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moest ik nu weer aan @:JustinK denken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga NIET kijken!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens is 77 en gaat zo maar even in de spagaat zitten wachten tot haar date binnen komt 🤣🤣![]()
![]()
![]()
ZEG!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet te hopen dat Jus zo oud is als die man![]()
![]()
En dat is al genoeg. Misschien wel een idee om te kijken als je chagrijnig bent
Dan worden 2 minuten wel een half uur🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet te hopen dat Jus zo oud is als die manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De liefde voor de liefde komt vanzelf wel weerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het daar voorlopig ook ff mee gehad.
sowww dat ging echt fout![]()
ik moet er echt aan wennen dat het invoerscherm niet naar voren plopt maar eronderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eerst goed dit verwerken. Dan komt het wel weer ooitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het daar voorlopig ook ff mee gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Samen 165 jaar, dat is wel netjesCause there is always a wrong to your right 🎶
Huh is mij nog niet opgevallen dat het anders isquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
sowww dat ging echt fout![]()
ik moet er echt aan wennen dat het invoerscherm niet naar voren plopt maar eronderMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Vast wel, maar zolang ik met de gevolgen van voormalige liefde opgezadeld zit, is het verdomd moeilijk me voor te stellen dat ik me er ooit weer voor open ga stellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De liefde voor de liefde komt vanzelf wel weer
Hoewel Mini-ToT uiteraard wel een fantastisch gevolg van die voormalige liefde is!![]()
![]()
![]()
![]()
fijn gizquote:
mis je al een poosje hier
of je moet posten als ik er niet benThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat doen de meesten welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn giz
of je moet posten als ik er niet benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Hoe sta jij tegenover seks?"
Dat vragen ze bij FD nooit
FD is first dates?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
"Hoe sta jij tegenover seks?"
Dat vragen ze bij FD nooitMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
10-07 voor het laatst gepost zo te zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn giz
of je moet posten als ik er niet ben
Zo lang is dat nog niet geleden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat doen de meesten welis dit nu een hint meneer K?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Gizmo
jawellusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
10-07 voor het laatst gepost zo te zien.
Zo lang is dat nog niet geleden.
Ja, maar is nu ook nog allemaal vers.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel, maar zolang ik met de gevolgen van voormalige liefde opgezadeld zit, is het verdomd moeilijk me voor te stellen dat ik me er ooit weer voor open ga stellen.
Hoewel Mini-ToT uiteraard wel een fantastisch gevolg van die voormalige liefde is!![]()
![]()
Hahaha nee ik heb geen idee, ik ben niet voor niets al 10 jaar vrijgezel
Jahquote:
Raarrrre Jus aan Financieel dagblad denken, ik doe helemaal niet aan financiën
Lang niet gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel aan dagbladen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah
Raarrrre Jus aan Financieel dagblad denken, ik doe helemaal niet aan financiën![]()
![]()
Gekke justiequote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah
Raarrrre Jus aan Financieel dagblad denken, ik doe helemaal niet aan financiënMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als bij ons de haan weer kraait
Heeft die weer een kip genaaid
Invoerveld in de nieuwe layoutquote:
Waar jij het over hadMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die ouwe is niet eenkennig zegt hij Greys. Ze gaan samen in een bed
Alleen digitaal. Voor al die premium artikelenquote:
als je een post quote dan komt het invoerveld onder de post die je quotequote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Invoerveld in de nieuwe layout
Waar jij het over had
voorheen plopte die voor je postsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lig in een deuk. Hij is echt zo slome droogkloot en zei is een oud geil ding 🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
die oude man gaat zo nog omvallen @:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Zal ik je mijn postzegelverzameling laten zien?"quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Hij is echt zo slome droogkloot en zei is een oud geil ding 🤣🤣🤣🤣![]()
Wie weet ze heeft haar satischfyer niet mee gekomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet ze heeft haar satischfyer niet mee gekomen
je wat sekstifyer
Of je treintjes...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zal ik je mijn postzegelverzameling laten zien?"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ah ik zie het iddquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een post quote dan komt het invoerveld onder de post die je quote
voorheen plopte die voor je postsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik denk dat ze liever een staande piek zitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zal ik je mijn postzegelverzameling laten zien?"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei ze net. En toen zei hij dat hij haar ook wel kon helpenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo’n vibrator zegt ze. O zegt hij droog.quote:
Hij vraagt nu al hoe ze de toekomst zietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt. En toen zei zij dat die satischfyer wel een half uur kon en mannen nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zei ze net. En toen zei hij dat hij haar ook wel kon helpenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vroeger ook één of ander programma die een stel hoogbejaarden die zeer lang met elkaar getrouwd waren naar hun seksleven vroeg
De vrouw stond te giechelen als een bakvis en de man, die zeer statig was, sprak zeer keurig in ABN: "Zij houdt er van als ik haar borsten omvat. Ja, na al die jaren is alles wel een beetje gaan hangen, maar dat vernoemen wij niet: zij houdt er van als ik haar borsten omvat."
En zij maar blozend giechelen!
Clipje is vast wel ergens terug te vinden!![]()
![]()
Hipquote:
Ze twijfelt al. Hij is 10 jaar ouder.
Ze is best fit voor haar leeftijd
Ojeequote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Was vroeger ook één of ander programma die een stel hoogbejaarden die zeer lang met elkaar getrouwd waren naar hun seksleven vroeg
De vrouw stond te giechelen als een bakvis en de man, die zeer statig was, sprak zeer keurig in ABN: "Zij houdt er van als ik haar borsten omvat. Ja, na al die jaren is alles wel een beetje gaan hangen, maar dat vernoemen wij niet: zij houdt er van als ik haar borsten omvat."
En zij maar blozend giechelen!
Clipje is vast wel ergens terug te vinden!
bij bepaalde zinnen of woorden krijg ik een liedje in mijn hoofdquote:
en hij is wel echt oudquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Ze twijfelt al. Hij is 10 jaar ouder.
Ze is best fit voor haar leeftijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik deze bij hip. Maar niet bij wipquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij bepaalde zinnen of woorden krijg ik een liedje in mijn hoofd
Hij ken niet sjoelen nie 🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
van de schommel naar de wipquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik deze bij hip. Maar niet bij wip
hij is natuurlijk wel een van de bekendste Leidenaren, maar vind het zelf wel een leuke set op zichquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
@:hemarookworst ik vond die 3 oktober set van Armin een beetje saai eigenlijk. Logisch ook voor zo'n groot publiek. Technisch was het wel leuk dat hij op het dak van een garage stond en het publiek op diverse pleinen naar schermen stonden te kijken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die vrouw is niet goed wies hoor @greysbonesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij is natuurlijk wel een van de bekendste Leidenarenen Jochem Meijerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij is natuurlijk wel een van de bekendste Leidenaren
maar die heeft ook heel lang in Zutphen gewoondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"Ach prinsesje, ach, dacht Tepelstreeltje sip.quote:
Te oud voor een schommel, te jong voor een wip!"
- Freek de Jonge.![]()
die heeft haar neus goed gepoederdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Die vrouw is niet goed wies hoor @:Greysbones![]()
dat vind ik echt een vreselijke ventquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ach prinsesje, ach, dacht Tepelstreeltje sip.
Te oud voor een schommel, te jong voor een wip!"
- Freek de Jonge.
Ik ook!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vind ik echt een vreselijke vent
Was maar een jaar of 2 - 3 dat ik hem interessant vond.![]()
Nou maar eens kijken hoe ze er morgen vroeg zonder uit zietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft haar neus goed gepoederd![]()
iedereen maakt verkeerde keuzes in zijn levenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook!
Was maar een jaar of 2 - 3 dat ik hem interessant vond.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen maakt verkeerde keuzes in zijn leven![]()
![]()
Ow ik dacht dat ze poeder gesnoven had?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou maar eens kijken hoe ze er morgen vroeg zonder uit ziet![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze poeder gesnoven had?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze poeder gesnoven had?
wil je er over praten Jus?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar verkeerde keuzesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet bang zijn jusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohnee, dit was dus ook weer een verkeerde keuze
maak van je hart geen moordkuil
Ja maar, ja maar....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet bang zijn jus
maak van je hart geen moordkuil![]()
Serie kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:
Je krijgt er ook een zadeltje bij.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Serie kijken
Ja maar dan krijg je van de serie weinig mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
[..]
Serie kijken
Snoeiharde BolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Serie kijken
ik kijk de bondgenoten en post daar en hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: