SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2024 18:04:25 ]![]()
Ik zak vanzelf wel weer naar beneden. Jij en lovely verdienen wel een plaats naast elkaarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook gewoon een welverdiende #3![]()
De tijd dat ik wat om de punckten geef ligt al een paar jaar achter me gelukkigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zak vanzelf wel weer naar beneden. Jij en lovely verdienen wel een plaats naast elkaar![]()
![]()
Ik geef om punten, maar te weinig om me er druk over te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De tijd dat ik wat om de punckten geef ligt al een paar jaar achter me gelukkig![]()
Hinnikt dit beest ook?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 06:50 schreef aeque het volgende:
Christus te paard. Ik mag toch hopen dat die van @:ToT niet zo groot worden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het leuk om zo af en toe over iemand heen te gaan, maar als ik echt punckten wil pakken dan had ik wel vaker 's nachts hier gezetenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef om punten, maar te weinig om me er druk over te maken![]()
Grote blijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag ook meteen goehoeeed![]()
![]()
![]()
Jij een like, en jij een like!
IEDEREEN een like!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2024 18:14:48 ]![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jij een like, en jij een like!
IEDEREEN een like!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ah jus, ik jou ookquote:
Kusjus!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Luister dan, gap
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik m'n eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
't Was een mooie vrijdagmiddag
En ik reed door de stad
Komt die motoragent naast me
En ik denk: bolk![]()
Ik heb die bolk gepakt, maar ook een punckt gepakt
'k Heb de mooiste op dit feestje op de mond gepakt
Als ik morgen ga, heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt![]()
Bolk gepaktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Luister dan, gap
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik m'n eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
't Was een mooie vrijdagmiddag![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij de mijne toch ook, gap![]()
#NoHomo![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
het houdt niet op
niet vanzelf
Ach, we weten wie 't.............![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
tartaartje eten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Vind het wel lekker met een plakje kaas eroverheenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Nooit een tartaartje gegeten wel een taartje
Smile, it's free therapy.![]()
Nee is weer een nieuw seizoenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je beginnen aan een nieuwe serie?
Smaakt t eigenlijk naar?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het wel lekker met een plakje kaas eroverheen
Ben nog steeds bezig met the residentquote:mjah dat zijn ook zoooveel afleveringen.
Ga ik ook nog mee beginnen denk volgende week welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezig met the residentmjah dat zijn ook zoooveel afleveringen.
Oh gehakt is al lekkerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Naar gehaktmaar dan lekkerder
Klinkt als een lekkere maaltijdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Ik heb een kip rozemarijn stoomschotel verorberd!
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
had ook kip![]()
![]()
in rode curry mascarpone saus
Wat droger, en meer smaak.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Naar gehaktmaar dan lekkerder
![]()
![]()
Heb je weleens gehakt ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je weleens gehakt ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weetquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Lekker makkelijk en toch nog (semi)gezond![]()
![]()
Ik heb een pizza peperoni met vies ultra mega mega super deluxe ultra ultra mega mega inferno besteld![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ga je vies spijt van krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een pizza peperoni met vies ultra mega mega super deluxe ultra ultra mega mega inferno besteld![]()
![]()
Jaaaa, die heb ik ook nog niet opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
Ik wil de Subzz nog proberen van domino's![]()
![]()
Zal vast wel smakenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaaaa, die heb ik ook nog niet op
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: