SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
ja maar daar is niks ergs aan toch? Iedereen heeft wel eens de meerdere positieve of negatieve momenten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar het komt soms weleens anders over. En dat geldt ook voor mij hoor. Achteraf denk ik weleens, hoezo heb ik dat zo getypt, ik bedoelde het anders.
En goed kan ik mss nog wel eens bot overkomen, en bedoel ik niet dan zozeer natuurlijk. Maar vind wel dat je altijd kritisch moet kunnen blijven en open naar elkaar over van alles wat que hier dan neer zetten zelf.
Dus tja eens/oneens komt voor. is dat probleem dan?
Lijkt me toch niet? je kunt het niet altijd met elkaar eens zijn over alles, maar dat wil nog niet gelijk zeggen gelijk je bent slecht of goed persoon?
Soms he en denk ik vooral laatste tijd, denk ff nog iets na voor je dingen zegt over anderen of oordeel vooral dus.
Het valt mee de laatste tijd trouwens
Do what you love, love what you do!![]()
Deze voelt altijd als nieuw.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup dacht wat is origineel en verveeld nooit![]()
![]()
![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze voelt altijd als nieuw.![]()
Nee hoor geen enkel probleem als je het oneens bent. Je bent het toch nooit met iedereen eens, ook al heb je iemand lief, dan nog kun je heel erg anders over iets denken. Zolang je respect hebt voor elkaar, is daar niets mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar daar is niks ergs aan toch? Iedereen heeft wel eens de meerdere positieve of negatieve momenten?
En goed kan ik mss nog wel eens bot overkomen, en bedoel ik niet dan zozeer natuurlijk. Maar vind wel dat je altijd kritisch moet kunnen blijven en open naar elkaar over van alles wat que hier dan neer zetten zelf.
Dus tja eens/oneens komt voor. is dat probleem dan?
Lijkt me toch niet? je kunt het niet altijd met elkaar eens zijn over alles, maar dat wil nog niet gelijk zeggen gelijk je bent slecht of goed persoon?
Soms he en denk ik vooral laatste tijd, denk ff nog iets na voor je dingen zegt over anderen of oordeel vooral dus.
Het valt mee de laatste tijd trouwens![]()
Ook leuker en makkelijker nu je er zelf niks mee hoeft te doen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja maar ook echt, fuck it!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook leuker en makkelijker nu je er zelf niks mee hoeft te doen.![]()
Hoewel......Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup dacht wat is origineel en verveeld nooit![]()
![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Marja bedtijd voor mij
Ik lees de volgende 10 topics niet terug wss want gaat te snel, lees wel quotus soms nog ff terug dus zie maar daarin
truste allemaal
Heel gek gezegd misschien, maar wat jij een kleinzielige tr noemt kan voor iemand anders best wel impact hebben. Dat is ook wel weer een ding, vaak niet maar soms wel. En daar moet je ook rekening mee houden. Het is een balans zoeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
Ach ja, lijkt me wel lekker dat je niet alle kleinzielige TR's meer hoeft te lezen.Lach met een schone bips![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:24 schreef kree het volgende:
Marja bedtijd voor mij
Ik lees de volgende 10 topics niet terug wss want gaat te snel, lees wel quotum soms nog ff terug dus zie maar daarin
truste allemaal![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je kunt ook tegenbolken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach het was een overdreven reactie van mij. En de rest van m'n post heb ik maar weer verwijderd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel gek gezegd misschien, maar wat jij een kleinzielige tr noemt kan voor iemand anders best wel impact hebben. Dat is ook wel weer een ding, vaak niet maar soms wel. En daar moet je ook rekening mee houden. Het is een balans zoeken.![]()
Hee HC, ja hoor. Prima wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, het gaat prima. Met jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey GG
Fijn zo
Gaat het al wat beter met je?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, het gaat prima. Met jou?
Mwa♡♡♡♡![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Aardig druk hier nog
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat gaat inderdaad erg snel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben net 4 uur bezig geweest alles te sorteren. Ben op.![]()
haha ik dacht al dat je 3/4 klaar was met bouwen! Dacht wat doet hij dat super snel?
weet je hoeveel bouwstenen die set heeft?Smile, it's free therapy.![]()
Oh gut. Dat weer
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja, blijkbaar moet je dat eerst sorteren. Maar het komt toch voorgesorteerd in zakken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het komt genummerd in meerdere zakjes dat wel... maar daarna moet je alles gaan verder sorteren per zakje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar moet je dat eerst sorteren. Maar het komt toch voorgesorteerd in zakken?
en dan bij zakje 1 beginnen met bouwen.Smile, it's free therapy.![]()
Nou het is een leuke bezigheid. En heerlijk ontspannend.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het komt genummerd in meerdere zakjes dat wel... maar daarna moet je alles gaan verder sorteren per zakje.
en dan bij zakje 1 beginne met bouwen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doet hij nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het komt genummerd in meerdere zakjes dat wel... maar daarna moet je alles gaan verder sorteren per zakje.
en dan bij zakje 1 beginne met bouwen.
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is een leuke bezigheid. En heerlijk ontspannend.
ben afgeleid, kat wil aandacht, veeeel aandacht
Geen probleem mee dat niet iedereen aardig wil doen, kan niet met iedereen vrienden zijn, maar diequote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik lees er inmiddels overheen
Sommige mensen willen gewoon niet aardig doensmileys hoeven wat mij betreft ook weer niet. Beetje sneren. Maar oké, sneer terug
![]()
![]()
8500quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
haha ik dacht al dat je 3/4 klaar was met bouwen! Dacht wat doet hij dat super snel?
weet je hoeveel bouwstenen die set heeft?Alles zit nu in 1 doos
![]()
En gaat 'ie zo op je toetsenbord liggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1
ben afgeleid, kat wil aandacht, veeeel aandachtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind dat iedereen aardig kan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen probleem mee dat niet iedereen aardig wil doen, kan niet met iedereen vrienden zijn, maar diesmileys hoeven wat mij betreft ook weer niet. Beetje sneren. Maar oké, sneer terug
Je hoeft geen vrienden te zijn daarvoor
Maar daar zijn de meningen over verdeeld hier![]()
en
vind ik wel leuk
♡♡♡♡![]()
Nope hij ligt nu op mijn schoot.. hij begon op het toetsenbord en half over mijn arm heen..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gaat 'ie zo op je toetsenbord liggen?quote:![]()
![]()
![]()
dat is veel werk!!! zat het niet eens in zakjes? die pakketjes die ik hier wel eens had via ali zaten wel nog in zakjes.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen probleem mee dat niet iedereen aardig wil doen, kan niet met iedereen vrienden zijn, maar diesmileys hoeven wat mij betreft ook weer niet. Beetje sneren. Maar oké, sneer terug
Bezint eer ge begint.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou vaak ook niet hoor, maar prima. Je hoeft ook niet klef te zijn met iedereen. Gelukkig niet.
We hadden het er gister al over, als het goed is zat het nu ook in zakjes. Maar die haalt hij leeg en sorteert hij de stukjes op soort (denk ik) om het zo nog wat moeilijker te maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope hij ligt nu op mijn schoot.. hij begon op het toetsenbord en half over mijn arm heen..
[..]![]()
![]()
![]()
dat is veel werk!!! zat het niet eens in zakjes? die pakketjes die ik hier wel eens had via ali zaten wel nog in zakjes.
![]()
Beetje bezigheidstherapie nog wat extra puzzelen voorafquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
We hadden het er gister al over, als het goed is zat het nu ook in zakjes. Maar die haalt hij leeg en sorteert hij de stukjes op soort (denk ik) om het zo nog wat moeilijker te maken.![]()
Knap van je dat je dit hebt gevonden, maar dit is toch gewoon een reactie richting LYLT en geen sneer als reactie op een willekeurige user? Echt jeetje, ik word hier constant gequote:ook door jou en je komt met deze quote aanzetten, echt gast. ....
![]()
Ik ga hier verder geen discussie van maken. Jij begint over het gebruik en ik wijs je op dat je het ook gebruikt. Moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Knap van je dat je dit hebt gevonden, maar dit is toch gewoon een reactie richt LYLT en geen sneer als reactie op een willekeurige user? Echt jeetje, ik word hier constant geook door jou en je komt met deze quote aanzetten, echt gast. ....
zielig dat ze dat gedaan hebben voor een gifjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:54 schreef aeque het volgende:
En nu een schattige puppy.
[ afbeelding ]
Die ettertjes kennende zal hij dat zelf wel gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zielig dat ze dat gedaan hebben voor een gifje
Niemand heeft het over een verbodquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
Mij niet bekend dat er eenverbod zou zijn net zo min als er een
verbod is.
♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Die ettertjes kennende zal hij dat zelf wel gedaan hebben.daar zijn zn pootjes te kort voor om zo hoog te komen
Er is ook geen verbod hoor, vooral lekker blijven posten, maar je post het niet voor niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
Mij niet bekend dat er eenverbod zou zijn net zo min als er een
verbod is.
![]()
![]()
![]()
ik voel me een kuiken of ik vind natuuurlijk de ander een kuiken
![]()
ik voel me een clown of....
ik doe me pijn of ik wil de ander..
ik geloof ik sprookjes of....
liefde......voor mezelf of voor de ander of voor iets
last van de zon in mn ogen
etcSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:03 schreef Kissingbird het volgende:
ik voel me een kuiken of ik vind natuuurlijk de ander een kuiken
![]()
ik voel me een clown of....
ik doe me pijn of ik wil de ander..
ik geloof ik sprookjes of....
liefde......voor mezelf of voor de ander of voor iets
last van de zon in mn ogen
etc= sinterklaas
♡♡♡♡![]()
Hij kan vliegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar zijn zn pootjes te kort voor om zo hoog te komen
Los van de context vind ik die dan wel weer grappig.quote:
En met de context nog veel grappigerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Los van de context vind ik die dan wel weer grappig.
♡♡♡♡![]()
oktoberfeest hierquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
mevrouw glitterplaatje is gelijk getriggerd![]()
![]()
morgen teamuitje en dan uiteten uitgerekend bij restaurant vlakbij ouderlijk huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gratis eten iigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
morgen teamuitje en dan uiteten uitgerekend bij restaurant vlakbij ouderlijk huis'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
morgen teamuitje en dan uiteten uitgerekend bij restaurant vlakbij ouderlijk huis♡♡♡♡![]()
ahhhh wat een lief gifjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mis nog iets over donderdag
Kun je daar ook even binnen wippen? of geen goed plan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
morgen teamuitje en dan uiteten uitgerekend bij restaurant vlakbij ouderlijk huisSmile, it's free therapy.![]()
Ja ik ga even bij vati en mutti langsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je daar ook even binnen wippen? of geen goed plan?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bedankt Ria. Glitter is lifequote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Live love Glitter'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik voel helemaal de positieve sferen van de gifjes.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hogere sferenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik voel helemaal de positieve sferen van de gifjes.
Graag gedaan Truus.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt Ria. Glitter is life
Live love Glitter
Er kwam wat eten weer naar boven.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan was het vast zelfgemaakt een keer![]()
Was ping voer.
Net weer 3 snickers op.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon weer wat eten ter compensatie
Geloof dat je nog wat hongerig bentquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Was ping voer.
[..]
Net weer 3 snickers op.![]()
Slaap lekker borrel! maak er een glitterige nacht vanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Slaap lekker allen.
Glitter the night away
FOEquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat je nog wat hongerig bent![]()
nah ik dacht terwijl ik in bed lees scoll nog ff door
ecgt verzin wat leuks ofzo denk ik dan, tis altijd zo saai hier anders?Do what you love, love what you do!![]()
Verzin zelf wat leuks dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:51 schreef kree het volgende:
ecgt verzin wat leuks ofzo denk ik dan, tis altijd zo saai hier anders?![]()
Ik lees slecht nieuwsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:51 schreef kree het volgende:
ecgt verzin wat leuks ofzo denk ik dan, tis altijd zo saai hier anders?
Niet leuk om over te praten♡♡♡♡![]()
ik zal een ding zeggen namelijk, het leukste is het hier als er over iets gepraat wordt en kan muziek zijn politiek of userspoll of noem iets.
Zo jammer altijd als ik het zo zie verzanden in niks? lijkt wel geen mening hebben jullie?
Of bv techniek kan ik ook nog wel m et aantal leuk over praten.
maarja? daarom scrolll ik ook veel topics zonder quote, want is smiley dingen enzo en nietszeggend.Do what you love, love what you do!![]()
ja hahaha dat doe ik genoeg, maar voor vandaag te laat helaasquote:. komt wel weer
ff jullie zelf bezig houden nu tijdje
Ik denk niet dat mensen zich verveelden hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha dat doe ik genoeg, maar voor vandaag te laat helaas. komt wel weer
ff jullie zelf bezig houden nu tijdje♡♡♡♡![]()
tuurlijk? het onderwerp maakt niet uit, zo bedoel ik het niet., maar het in heen en weer gaan naar zinloos over niks maakt dit topic soms saai.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
Niet over niet-leuke dingen praten dan, toch @:kree ?
Liever niet politiek. Please niet.
Daarom gooi ik er maar weer eens wat in waarvan ik sowieso weet conversationeel. ofzo
Ik lees nieuws/ politiekquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk? het onderwerp maakt niet uit, zo bedoel ik het niet., maar het in heen en weer gaan naar zinloos over niks maakt dit topic soms saai.
Daarom gooi ik er maar weer eens wat in waarvan ik sowieso weet conversationeel. ofzo
Waar wil jij het over hebben?♡♡♡♡![]()
haha een hoop maar bewaar die ff voor volgende keer, want mn wekker gaat 6 uurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik lees nieuws/ politiek
Waar wil jij het over hebben?
Jullie hebben niets om te klagen. Ik had de TV even aangezet om het nieuws te kijken, maar er zat zoveel "reclame" tussen door van politici dat ik de tv maar heb uitgezet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
Niet over niet-leuke dingen praten dan, toch @:kree ?
Liever niet politiek. Please niet.![]()
Bahbahquote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hebben niets om te klagen. Ik had de TV even aangezet om het nieuws te kijken, maar er zat zoveel "reclame" tussen door van politici dat ik de tv maar heb uitgezet.
Bij jullie is er meer reclame dan uitzending♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hebben niets om te klagen. Ik had de TV even aangezet om het nieuws te kijken, maar er zat zoveel "reclame" tussen door van politici dat ik de tv maar heb uitgezet.![]()
![]()
Succes met The Elections![]()
![]()
![]()
Daar leek het wel opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bahbah
Bij jullie is er meer reclame dan uitzendingIk kan niet wachten tot het over is. De presidentsverkiezing, de lokale verkiezingen, de amendementen in florida, etc etc. Hopelijk is het snel overquote:![]()
Echt?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb behoorlijk wat in mijn fobo andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook maar direct even gekekenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb behoorlijk wat in mijn fobo anders![]()
![]()
Dankzij DTS heb je wel ineens een hoop nieuwe gluurders @hemarookworstquote:Shii
devzero
devzero
MizzezAmy
Paul
Jhojho-1987
Grrrrrrrr
Sally![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij DTS heb je wel ineens een hoop nieuwe gluurders @:hemarookworst![]()
![]()
En wat kom jij hier dan doen?
Kan je niet slapen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah, de gebruikelijke plasbolkjes dus
Ahwww - nieuwe kleurplaat voor je!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had die ooit ingekleurd, maar ben de paint kwijt
Zonder broek? Wat zonder broek....
![]()
![]()
![]()
inderdaadOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 418 / +183 / +9 / 637 / 703
2. AardappelSchotel / 116 / +61 / +0 / 293 / 372
3. Lovely / 101 / +32 / +0 / 344 / 410
4. mario390 / 85 / +6 / +12 / 31 / 60
5. devzero / 83 / +20 / +16 / 134 / 177
6. Sally / 71 / +14 / +11 / 80 / 112
7. ieniminimuis / 66 / +25 / +0 / 110 / 136
8. hemarookworst / 58 / +27 / +0 / 125 / 155
9. KillemWieft / 58 / +41 / +0 / 20 / 44
10. loveyoulongtime / 47 / +46 / +0 / 143 / 169
11. Kissingbird / 43 / +13 / +18 / 154 / 180
12. MizzezAmy / 43 / +28 / +0 / 130 / 170
13. gebrokenglas / 40 / +4 / +0 / 112 / 127
14. KoningWouter / 32 / +4 / +0 / 42 / 51
15. mascara-klodder / 29 / +29 / +0 / 19 / 31
16. Pinnenmutske / 28 / +15 / +1 / 68 / 96
17. Shii / 22 / +10 / +12 / 53 / 72
18. M_0_0_N / 21 / +6 / +0 / 115 / 133
19. HappyCharly / 15 / +5 / +10 / 61 / 69
20. marc0871 / 15 / +2 / +0 / 18 / 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zeg Slaap Lekker lieve kijkbuiskindertjes!
Slaap ze, Marthaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 02:33 schreef Sally het volgende:
Ik zeg Slaap Lekker lieve kijkbuiskindertjes!
Groetjes van Chico![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wel erg klein om te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet Myra?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze, Martha
Groetjes van Chico
Beest van me heeft vanavond nog een stukje zwaardvis gekregen, maar dat visje van jou zal hij in 1 hap opetenquote:![]()
![]()
Brrrr... Nog sprintje naar de wc getrokken
Terug onder de warme wol!
Is het koud daar?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 02:56 schreef Sally het volgende:
Brrrr... Nog sprintje naar de wc getrokken
Terug onder de warme wol!![]()
![]()
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: