SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 02-10-2024 21:41:37 ]Smile, it's free therapy.![]()
Ik denk het welquote:
Over de prijs hebben we het ook nog wel
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ok, komt goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Over de prijs hebben we het ook nog wel![]()
![]()
ben ook een beetje moe. ruk weer ook de laatste dagen...... dam'n hoeveel regen kan er vallenquote:
was blij nog beetje zon gehad maar was echt eind middag
Do what you love, love what you do!![]()
ff kort hoor want voor mij zo bedtijd, maar dacht kom nog ff langsquote:
Minuten?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Onze vertaalster is nog online.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja het is al kinderbedtijd eigenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
ff kort hoor want voor mij zo bedtijd, maar dacht kom nog ff langs![]()
![]()
Is toch 1 meer dan 2!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hallo Kree!
Nog met bezette vrouwen geappt?
zouden er niet veel meer wakker zijn van hier danquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is al kinderbedtijd eigenlijk
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo Kree!
Nog met bezette vrouwen geappt?![]()
![]()
Kieft is er nog nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hatsjiekidee, doe mij maar grammetje of 2
Nou fijn dan dat je me weer naar bed stuurt mamsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zouden er niet veel meer wakker zijn van hier dan
Lach met een schone bips![]()
nouja meer voor wat oudere denk, vroeger trok ik het nog wel eens door als ik de volgende dag moest werken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is al kinderbedtijd eigenlijk
Maarja toch merk je het he? Doe nog niet echt onder voor de jongere garde ofzo op werk. Maar vroeger ging ik zo ladder op 10m hoog ofzo zonder na te denken en op dak te stappen.
Toch he, en hoorde het van nog oudere collega, hahaha lol dus ben blijkbaar niet de enige, Heb er niet zo zin meer in als het niet echt moet
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou fijn dan dat je me weer naar bed stuurt mams
Dus Dot is niet de enige met een kind op fok.
Echt hier helemaal geen regen bijna gevallenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
ben ook een beetje moe. ruk weer ook de laatste dagen...... dam'n hoeveel regen kan er vallen
was blij nog beetje zon gehad maar was echt eind middagMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
als jij jezelf als een kind identificeertquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou fijn dan dat je me weer naar bed stuurt mams![]()
Ik hoor het al, je wordt oudquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja meer voor wat oudere denk, vroeger trok ik het nog wel eens door als ik de volgende dag moest werken.
Maarja toch merk je het he? Doe nog niet echt onder voor de jongere garde ofzo op werk. Maar vroeger ging ik zo ladder op 10m hoog ofzo zonder na te denken en op dak te stappen.
Toch he, en hoorde het van nog oudere collega, hahaha lol dus ben blijkbaar niet de enige, Heb er niet zo zin meer in als het niet echt moet![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
no shit, nou iig voor mijn idee vanaf vorige week vrijdag heeft het bijna de hele dag geregend en plassen op de wegen ook waarvan ik denk zie je normaal nooit?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt hier helemaal geen regen bijna gevallenDo what you love, love what you do!![]()
Hey Justin. Je bent er. Nog gefeliciteerdquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar mijn blaas was overstuur. Normaal plas ik nooit op de weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
no shit, nou iig voor mijn idee vanaf vorige week vrijdag heeft het bijna de hele dag geregend en plassen op de wegen ook waarvan ik denk zie je normaal nooit?Lach met een schone bips![]()
ja toch is het wel beetje zo ofzo...... hoezeer ik het natuurlijk altijd ontken.quote:
Hahahaha
nog jeugdig van ziel he
Thxquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Justin. Je bent er. Nog gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kon het toch niet laten he
![]()
![]()
quote:
Ja om 19.15 al. De kleine meid moet op tijd naar bed he. Nog een klein kliekje voor morgen overquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!
Eters weer vertrokken
Maar niet meer zo jeugdig dat je zonder na te denken het dak op staptquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch is het wel beetje zo ofzo...... hoezeer ik het natuurlijk altijd ontken.
Hahahaha
nog jeugdig van ziel he
ik heb trouwens geen moeite met ladder opklimmen. maar moet je op een gegeven moment van die ladder naar dak. Ook dat gaat ok.
Maar ok dan van het randje weer terug op ladder en kijk je ff naar beneden enzo en denkt. Hmmmmmmms
Ik doe het liever niet meer eigenlijk. En mag trouwens niet eens meer ofzo ook wss.
Maar het is dat over het randje kijken ofzo dan en dan is het van boven hoger als lijkt van beneden.
Geen idee is dat herkenbaar ofzo voor iemand?Do what you love, love what you do!![]()
Ach ja, we worden allemaal wat ouder hequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch is het wel beetje zo ofzo...... hoezeer ik het natuurlijk altijd ontken.
Hahahaha
nog jeugdig van ziel he![]()
![]()
Hij kon het bolken niet latenquote:hij bolkte naar iedere post
Of opgevoerde fatbikequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet meer zo jeugdig dat je zonder na te denken het dak op staptLach met een schone bips![]()
Is wel te hopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach ja, we worden allemaal wat ouder heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aardig dat je nog wat over hebtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja om 19.15 al. De kleine meid moet op tijd naar bed he. Nog een klein kliekje voor morgen overHoef je in ieder geval morgen niet te koken.
tis mss automatisch dat je gedachten zeggen dit kan ik beter niet meer doen ofzo. Mss logisch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach ja, we worden allemaal wat ouder he
Als kind ben je toch wat flexibeler.Do what you love, love what you do!![]()
Maat ik heb hoogtevrees als een malle, zelfs foto's/plaatjes die een diepte inkijken doet mijn maag al omkeren en benen trillen.. Dus zo slecht ben je er niet aan toequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:52 schreef kree het volgende:
ik heb trouwens geen moeite met ladder opklimmen. maar moet je op een gegeven moment van die ladder naar dak. Ook dat gaat ok.
Maar ok dan van het randje weer terug op ladder en kijk je ff naar beneden enzo en denkt. Hmmmmmmms
Ik doe het liever niet meer eigenlijk. En mag trouwens niet eens meer ofzo ook wss.
Maar het is dat over het randje kijken ofzo dan en dan is het van boven hoger als lijkt van beneden.
Geen idee is dat herkenbaar ofzo voor iemand?
Heerlijk. Altijd makkelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aardig dat je nog wat over hebtHoef je in ieder geval morgen niet te koken.
Misschien heb je daarom ook zo'n hekel aan voeten, dan moet je ook omlaag kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ik heb hoogtevrees als een malle, zelfs foto's/plaatjes die een diepte inkijken doet mijn maag al omkeren en benen trillen.. Dus zo slecht ben je er niet aan toe
Me thinkz you got a point therequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom ook zo'n hekel aan voeten, dan moet je ook omlaag kijken
nou ik vroeger niet zo? Ik kijk met verbazing terug dat ik nog met mijn broertje op de Cliffs van mohare zat (Ierland is dat). en op het randje vis hengel uitgooien enzo. En dat is al snel meter of 70 hoog enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ik heb hoogtevrees als een malle, zelfs foto's/plaatjes die een diepte inkijken doet mijn maag al omkeren en benen trillen.. Dus zo slecht ben je er niet aan toe
Brrrrrrrr ik denk zou het niet meer doen nu en is puur leeftijd denk, want heb opzich niks gevaarlijks meegemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb altijd een hekel aan hoge dingen gehad. Al heb ik dat in het vliegtuig weer niet, maar ik snap het zelf ook gewoon niet hoor. Knikkende knietjes, licht in het hoofd, maag die omdraait als ik diepte zie. Geen idee waar het vandaan komt/kwam.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vroeger niet zo? Ik kijk met verbazing terug dat ik nog met mijn broertje op de Cliffs van mohare zat (Ierland is dat). en op het randje vis hengel uitgooien enzo. En dat is al snel meter of 70 hoog enzo.
Brrrrrrrr ik denk zou het niet meer doen nu en is puur leeftijd denk, want heb opzich niks gevaarlijks meegemaakt.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom ook zo'n hekel aan voeten, dan moet je ook omlaag kijken
Zal wel door het leeftijdsverschil komenquote:
Ok mevrouwquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal wel door het leeftijdsverschil komen![]()
![]()
Iwdjdgzquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom ook zo'n hekel aan voeten, dan moet je ook omlaag kijkenDoes lief!quote:Lach met een schone bips![]()
nouja dat laatste ik had dat vroeger niet en nu wel. Dus ontwijk het het liefst. doe ik het nog wel ofzo hoor als nodig. (gelukkig niet veel). maar liever niet als wel. Moet toch leeftijd zijn denk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan hoge dingen gehad. Al heb ik dat in het vliegtuig weer niet, maar ik snap het zelf ook gewoon niet hoor. Knikkende knietjes, licht in het hoofd, maag die omdraait als ik diepte zie. Geen idee waar het vandaan komt/kwam.Do what you love, love what you do!![]()
Ok meneerquote:
Is JustinK al bejaard?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal wel door het leeftijdsverschil komen
Het is gewoon een onwerkelijk gevoel, en totaal niet te verklaren want er is niks aan de hand. Maar wel interessant en probeer er ook steeds wat mee te doen. Als in op laddertje staan zelf zonder een ander het te laten doen. Maarrrrr, het voelt niet prettig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat laatste ik had dat vroeger niet en nu wel. Dus ontwijk het het liefst. doe ik het nog wel ofzo hoor als nodig. (gelukkig niet veel). maar liever niet als wel. Moet toch leeftijd zijn denk.Lach met een schone bips![]()
quote:
Ah en op zondag middag bingo bolkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik bolk vanuit het bejaardentehuis
[..]
Is JustinK al bejaard?
[/quote]
zoveel verschillen de meeste niet in leeftijd hiervoor zover ik weet. LOL paar die het gemiddelde omlaag halen.
Maar goeie vraag is trouwens wat denken jullie gemiddelde leeftijd hier met de "regelars"
POLLDo what you love, love what you do!![]()
Als er maar geen prijzen zijn, anders komt de kansspelbelasting ff kijkenquote:
quote:Kwootverkloot!quote:zoveel verschillen de meeste niet in leeftijd hiervoor zover ik weet. LOL paar die het gemiddelde omlaag halen.
Maar goeie vraag is trouwens wat denken jullie gemiddelde leeftijd hier met de "regelars"
[poll=7875]
Maar de regulars dus! Ook wel bekend als the usual suspects
Kwootverkloot!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
zoveel verschillen de meeste niet in leeftijd hiervoor zover ik weet. LOL paar die het gemiddelde omlaag halen.
[poll=7875]
Maar de regulars dus! Ook wel bekend als the usual suspects
[/quote]
hahaha ja
Ik ben net tiener, laat me met rustquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Kwootverkloot!
Maar de regulars dus! Ook wel bekend als the usual suspectsLach met een schone bips![]()
18+?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben net tiener, laat me met rust
Damn ook al in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als er maar geen prijzen zijn, anders komt de kansspelbelasting ff kijken
Belastingdienst het houdt niet op
owh zag trouwens miste optie tussen 40 en 50. naja vul dan maar in hoe je je voelt als je daar tussen valt.Do what you love, love what you do!![]()
Die staat er wel hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:08 schreef kree het volgende:
owh zag trouwens miste optie tussen 40 en 50. naja vul dan maar in hoe je je voelt als je daar tussen valt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben al wel een paar mensen op gestemdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:08 schreef kree het volgende:
owh zag trouwens miste optie tussen 40 en 50. naja vul dan maar in hoe je je voelt als je daar tussen valt.![]()
![]()
Nou dat zijn wel een bult modderfokkers bij elkaar, moeders in verzorgingshuis en ze mag nog beetje bijbetalenquote:
hmmmmm vind je het raar als ik daar best wel aan twijfel? Hahahahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb net een nieuw jurkje gepast, sooooo cute...
trouwens mss is het wel zo ook hoor? geen idee. maar tiener jij? geloof er eigenlijk weinig van maar heb geen bewijs
Als ik foto van mijn fatbike post geloof je het dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm vind je het raar als ik daar best wel aan twijfel? Hahahahaha
trouwens mss is het wel zo ook hoor? geen idee. maar tiener jij? geloof er eigenlijk weinig van maar heb geen bewijsLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik foto van mijn fatbike post geloof je het dan?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
niet alleen van je fatbike danquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik foto van mijn fatbike post geloof je het dan?.
Want dat zegt niks. van je jurkje mss wel
Justin!quote:Kerelquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee miste er eentje tussen in leeftijden, maarja maakt niet uit, kan die poll niet meer wijzigen dus laat hem maar zo.quote:
nouja ben wel benieuwd naar opzich als iedereen eerlijk is, voor de rest weet ik toch wel dat de leeftijd beetje ligt denk gemiddelde tussen 30-40 wssquote:Do what you love, love what you do!![]()
Geestelijk zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ben wel benieuwd naar opzich als iedereen eerlijk is, voor de rest weet ik toch wel dat de leeftijd beetje ligt denk gemiddelde tussen 30-40 wss
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jong van geest ook
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien moeten we ergens anders heen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allemaal oude lui hier lijkt wel....![]()
Age is just a number hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allemaal oude lui hier lijkt wel....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bestaat hyves nog?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we ergens anders heen?Lach met een schone bips![]()
Ja, de boel is gearchiveerd, je kunt alles nog bekijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moeten jullie niet snapchatten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Ik heb daar mijn 2e dopke dippen gescoord lang geleequote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de boel is gearchiveerd, je kunt alles nog bekijken.Zij was 27 de pedofiele vrouw! Ik had er overigens geen moeite mee. Snap die ophef dan ook weer niet als je als minderjarige (denk ik was 16 ofzo) een iets oudere dame treft.
Ow, nu word er weer gas op gezet als ik gezellig een serie aan het kijken ben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
poll was ook werkelijke leeftijd natuurlijk, denk geestelijk meeste zijn hier nog jonger (gelukkig)
De kampen zijn dicht, geen gas meer. Nu alles solar powered.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, nu word er weer gas op gezet als ik gezellig een serie aan het kijken benLach met een schone bips![]()
Hier op FOK! is iedereen permanent een 12 jarige mannelijke zolderkamer autist wiens balletjes nog moeten indalenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:22 schreef kree het volgende:
poll was ook werkelijke leeftijd natuurlijk, denk geestelijk meeste zijn hier nog jonger (gelukkig)
LOL volgens mij verschil jij niet heel veel met mijn leeftijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we ergens anders heen?
Trouwens niet dat ik inzicht erin heb enzo, maar beetje uit praten en van namen die ik al zo lang hier in zie dat tiener dus onlogisch is
Wacht watquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De kampen zijn dicht, geen gas meer. Nu alles solar powered.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
LOL volgens mij verschil jij niet heel veel met mijn leeftijd.
Trouwens niet dat ik inzicht erin heb enzo, maar beetje uit praten en van namen die ik al zo lang hier in zie dat tiener dus onlogisch is![]()
![]()
![]()
ik hoor een technische verhaal hier? Uitdaging altijd voor inquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De kampen zijn dicht, geen gas meer. Nu alles solar powered.
Is wel beter voor de energie rekening.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor een technische verhaal hier? Uitdaging altijd voor inIk denk dat onze kree het wel op waterstof kan fixen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel beter voor de energie rekening.Lach met een schone bips![]()
neuh niet iedereen denk. of meesten niet. Maarja goed als ik username herken die ik al meer als 20 jaar terug al zag ok tja dan zijn ze iig geen tiener meerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier op FOK! is iedereen permanent een 12 jarige mannelijke zolderkamer autist wiens balletjes nog moeten indalen
Zijn er wss maar een paar denk die hier posten. op de ettertjes na af en toe. Maar d poll gaf gelijk al geen realiteit meer wmb
Je FOK! klassiekers niet kennenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
neuh niet iedereen denk. of meesten niet. Maarja goed als ik username herken die ik al meer als 20 jaar terug al zag ok tja dan zijn ze iig geen tiener meer
Zijn er wss maar een paar denk die hier posten. op de ettertjes na af en toe. Maar d poll gaf gelijk al geen realiteit meer wmb
je vergeet nog de ego'squote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier op FOK! is iedereen permanent een 12 jarige mannelijke zolderkamer autist wiens balletjes nog moeten indalen![]()
Ik was ettertje in mijn keus in pollquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
neuh niet iedereen denk. of meesten niet. Maarja goed als ik username herken die ik al meer als 20 jaar terug al zag ok tja dan zijn ze iig geen tiener meer
Newbie?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
sommige wel maar heb niet alles helemaal zo meegemaakt heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Enkel ik heb een echt en meer dan terecht ego hoorquote:
Oh hoi Shiiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel definitief.Tot later.
kree is al 20 jaar user.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal ik nog een aflevering kijken of nu toch echt gaan slapen?
#durfttevragenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hahaha ja van jou verwachte ik dat wel ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was ettertje in mijn keus in poll
Ik denk trouwens als ik die hele poll anders maakte van en dat was wel realistischer geweest.
Hou oud voel je je nu en wat is je leeftijd daarop. dan was ie wss meer kloppend
Doe nog een afleveringquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
#durfttevragen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel ik heb een echt en meer dan terecht ego hooris wel zo die van jou is geen neppe opgeblazen
Das best lang wel, eigenlijk moeten we als eerbetoon een topic maken met zijn belangrijkste bijdragen over al die jaren.quote:
SLAPEN NUquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
#durfttevragen
Die opblaaspopego heb ik leeg laten lopen en op een zeer veilige plaats opgeborgenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is wel zo die van jou is geen neppe opgeblazen
* gebrokenglas verslikt zich in z'n colaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das best lang wel, eigenlijk moeten we als eerbetoon een topic maken met zijn belangrijkste bijdragen over al die jaren.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik denk langer als dat wss, maar zijn er wel meer maar die hebben onderhand usernames veranderd enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das best lang wel, eigenlijk moeten we als eerbetoon een topic maken met zijn belangrijkste bijdragen over al die jaren.Do what you love, love what you do!![]()
Goed plan. Voor kree hebben we zo 10 topics vol. Bij mij zou het bij 1 post blijvenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das best lang wel, eigenlijk moeten we als eerbetoon een topic maken met zijn belangrijkste bijdragen over al die jaren.![]()
![]()
Ik zou dirty step sister nummer 4 op pornhub nog ff opzetten, goede verhaallijn wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
#durfttevragenLach met een schone bips![]()
In dat geval blijf ik tot morgenvroeg 6 uur nog afleveringen bingenquote:
10 topics..... hahaha dan heb je er hoop gemist. LOLquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Voor kree hebben we zo 10 topics vol. Bij mij zou het bij 1 post blijvenDo what you love, love what you do!![]()
Meer dan 10 topics over jouw bijdragen op FOK!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
10 topics..... hahaha dan heb je er hoop gemist. LOL![]()
![]()
Echt hé! Er is een reden waarom die niet mee mogen doen aan de oscarsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou dirty step sister nummer 4 op pornhub nog ff opzetten, goede verhaallijn wel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou dirty step sister nummer 4 op pornhub nog ff opzetten, goede verhaallijn wel.![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt even met een schuin oog naar KB en gaat vervolgens door met zijn bezigheden...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook alleen maar omdat hij lang van stof is. Belangrijke bijdragen zijn er maar weinig gok ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Voor kree hebben we zo 10 topics vol. Bij mij zou het bij 1 post blijven
1 post krijg je dan nog niet eens volquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das best lang wel, eigenlijk moeten we als eerbetoon een topic maken met zijn belangrijkste bijdragen over al die jaren.![]()
laat staan een topic
Zijn die er überhaupt danquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij lang van stof is. Belangrijke bijdragen zijn er maar weinig gok ik.
Altijd beter dan de post over mij:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij lang van stof is. Belangrijke bijdragen zijn er maar weinig gok ik.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé! Er is een reden waarom die niet mee mogen doen aan de oscarsDie aflevering brengt meer emotie en diepgang dan kree's memoires.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik tot morgenvroeg 6 uur nog afleveringen bingentoch een 12 jarige jij
hoop geprobeerd, hoop gefaald ook. maar ok. Tja, is het erg, heb wel een soort irritante periode gehad natuurlijk denk. maarja nooit het idee gehad om maar andere username te maken ofzo. of kloon.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer dan 10 topics over jouw bijdragen op FOK!
tis wat het is he
Dat doen de meeste peuter boekjes ookquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Die aflevering brengt meer emotie en diepgang dan kree's memoires.
uhu ga jij maar bezigheden doenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt even met een schuin oog naar KB en gaat vervolgens door met zijn bezigheden...
En zo is het.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoop geprobeerd, hoop gefaald ook. maar ok. Tja, is het erg, heb wel een soort irritante periode gehad natuurlijk denk. maarja nooit het idee gehad om maar andere username te maken ofzo. of kloon.
tis wat het is he![]()
![]()
![]()
I seek uquote:
gehad?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoop geprobeerd, hoop gefaald ook. maar ok. Tja, is het erg, heb wel een soort irritante periode gehad natuurlijk denk. maarja nooit het idee gehad om maar andere username te maken ofzo. of kloon.
tis wat het is he![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu ga jij maar bezigheden doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doen de meeste peuter boekjes ook![]()
![]()
Jaaaa. En dat is FOK!ken en YouTube, ik ben bezig met mijn mail, wat administratie en zo nog wat zaken...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu ga jij maar bezigheden doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
of trouwens kan me bedenken nog steeds wel eens irritant, maarja ok er was een stukje dat ik wel erg in verdediging ging enzo en kreeg ik weer ban enzo.quote:
Maar al met al en hoop ik, dat ik nooit zo erg was om iemand over de zeik te hebben geholpen ofzo of als het was niet met opzet.
Bij deze anders alsnog excuses ervoor, want ik ben wel van kritisch zijn. Maar echt over de zeik helpen of mensen beledigen niet echt. (vast wel eens gedaan). maar vergeef me dat maar dan
dat kan heul niet want je bent een man die kunnen niet zoveel tegelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaaaa. En dat is FOK!ken en YouTube, ik ben bezig met mijn mail, wat administratie en zo nog wat zaken...![]()
zaken...
Op dit tijdstip nogquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaaaa. En dat is FOK!ken en YouTube, ik ben bezig met mijn mail, wat administratie en zo nog wat zaken...
Misschien ben ik gewoon een hele handige man die dat wel kanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat kan heul niet want je bent een man die kunnen niet zoveel tegelijk![]()
zaken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had ooit een bedankje gekregen van het Folding@home project, omdat er een of ander protein gevonden was dankzij "mijn" tijd en het FOK!schaap groepje in DIG (we waren de FOK! afgevaardigden in het tweakers power cows team)
https://en.wikipedia.org/wiki/Folding@home
Daar komt overigens bolke vandaan![]()
![]()
Ja, ik was de hele dag weg, ik zit nu pas thuis achter de computer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maargoed mensen. Ik ga nog even een (of twee) afleveringen kijken en dan lekker slapen![]()
En slaap lekker alvast aan ieder die nog even blijft bolken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu ga jij maar bezigheden doen
Gewoon jezelf zijn kree.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
of trouwens kan me bedenken nog steeds wel eens irritant, maarja ok er was een stukje dat ik wel erg in verdediging ging enzo en kreeg ik weer ban enzo.
Maar al met al en hoop ik, dat ik nooit zo erg was om iemand over de zeik te hebben geholpen ofzo of als het was niet met opzet.
Bij deze anders alsnog excuses ervoor, want ik ben wel van kritisch zijn. Maar echt over de zeik helpen of mensen beledigen niet echt. (vast wel eens gedaan). maar vergeef me dat maar dan![]()
![]()
nouja ben ik ook en ben blij dat de meeste dat beetje herkennen ook onderhandquote:
Ik denk echt zo erg is het allemaal niet, maar het blijft soms lastig zo in letters om dan te typen enzo, bedoel het meestal veel minder slecht als lijkt maar idd blijf wel me zelf enzo.
Enne ok dat veranderde natuurlijk ook in jaren he? ben iets milder nu als toen ik hier net kwam (maarja mag ook meer vroeger)Do what you love, love what you do!![]()
Jij was met je bezigheden bezig, ksst.quote:
Die bestaan nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon een hele handige man die dat wel kan![]()
bing ze en slaap lekker straks nijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Maargoed mensen. Ik ga nog even een (of twee) afleveringen kijken en dan lekker slapen![]()
En slaap lekker alvast aan ieder die nog even blijft bolken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij was met je bezigheden bezig, ksst.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ben ik ook en ben blij dat de meeste dat beetje herkennen ook onderhand
Ik denk echt zo erg is het allemaal niet, maar het blijft soms lastig zo in letters om dan te typen enzo, bedoel het meestal veel minder slecht als ik bedoel, maar idd blijf wel me zelf enzo.
Enne ok dat veranderde natuurlijk ook in jaren he? ben iets milder nu als toen ik hier net kwam (maarja mag ook minder)
In de loop van de jaren veranderen we allemaal wel wat. Als je maar gewoon oprecht en eerlijk bent, dan is het toch prima.
Het is toch nooit goed voor iedereen, dus je kan niet iedereen tevreden stellen.![]()
Handige vrouwen bestaan wel?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En een ieder heeft ook soms kut dagen en reageert dat dan ook af op het forum op iemand anders. Moet niet, maar gebeurt wel. Goed? Nee, maar daar moet een ieder ook wel doorheen kunnen prikken. Bijna iedereen wil gewoon een leuk happy forum. Maar ja soms shit happens. Niet moeilijk over doen en morgen een nieuwe dag en alles weer vergeten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]
d
In de loop van de jaren veranderen we allemaal wel wat. Als je maar gewoon oprecht en eerlijk bent, dan is het toch prima.
Het is toch nooit goed voor iedereen, dus je kan niet iedereen tevreden stellen.
Zo is het vaak ookLach met een schone bips![]()
klopt ja. Daarom ik ga ook niet onwijs mijn mening aanpassen ofzo omdat dat leuker is voor iedereen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]
d
Het is toch nooit goed voor iedereen, dus je kan niet iedereen tevreden stellen.
Mss de toon erop, LOL of manier erop/. Daar ben ik iets anders in geworden wel.
En nouja nu nog is het wel eens ter discussie. maarja. LOL. tis iig eerlijk en (net zo goed van anderen trouwens). Hoop ook dat iedereen het gewoon eerlijk zegt enzo en niet gaat meelullen met de rest voor plus punten, want daar heb ik dus wel hekel aan.
De Backspace toets 🔙 is daarvoor ook best handig...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En een ieder heeft ook soms kut dagen en reageert dat dan ook af op het forum op iemand anders. Moet niet, maar gebeurt wel. Goed? Nee, maar daar moet een ieder ook wel doorheen kunnen prikken. Bijna iedereen wil gewoon een leuk happy forum. Maar ja soms shit happens. Niet moeilijk over doen en morgen een nieuwe dag en alles weer vergeten.
Zo is het vaak ook
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou vaak ook niet hoor, maar prima. Je hoeft ook niet klef te zijn met iedereen. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En een ieder heeft ook soms kut dagen en reageert dat dan ook af op het forum op iemand anders. Moet niet, maar gebeurt wel. Goed? Nee, maar daar moet een ieder ook wel doorheen kunnen prikken. Bijna iedereen wil gewoon een leuk happy forum. Maar ja soms shit happens. Niet moeilijk over doen en morgen een nieuwe dag en alles weer vergeten.
Zo is het vaak ook
![]()
![]()
Waarom zou je jouw mening moeten aanpassen en denk je daar alleen al over? Het is een publiek forum en jouw mening is net zo waardevol als die van ieder ander ook al denkt diegene er anders over. Dan zou je een forum net zo goed kunnen sluitenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja. Daarom ik ga ook niet onwijs mijn mening aanpassen ofzo omdat dat leuker is voor iedereen.
Mss de toon erop, LOL of manier erop/. Daar ben ik iets anders in geworden wel.
En nouja nu nog is het wel eens ter discussie. maarja. LOL. tis iig eerlijk en (net zo goed van anderen trouwens). Hoop ook dat iedereen het gewoon eerlijk zegt enzo en niet gaat meelullen met de rest voor plus punten, want daar heb ik dus wel hekel aan.
Laat P Diddy ook maar vrij, hij moet gewoon zichzelf kunnen zijn.
is dat zo of typt iemand dan iets wat ie gewoon denkt?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou vaak ook niet hoor, maar prima. Je hoeft ook niet klef te zijn met iedereen. Gelukkig niet.
Zonder rekening te houden met 10.000 andere meningen waar ie rekening mee moet houden?
Helemaal geen fan van back-space?
Zeg het maar gewoon wat je denkt? waardeer dat meer als gemaakte en opgezette posts hoor die "ass-kiss" zijn ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Sluiten? Niks daarvan, hij bestaat 25 jaar....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom zou je jouw mening moeten aanpassen en denk je daar alleen al over? Het is een publiek forum en jouw mening is net zo waardevol als die van ieder ander ook al denkt diegene er anders over. Dan zou je een forum net zo goed kunnen sluitenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:53 schreef aeque het volgende:
Laat P Diddy ook maar vrij, hij moet gewoon zichzelf kunnen zijn.![]()
![]()
![]()
Soms wel, soms niet. Het moet natuurlijk ook mogelijk blijven even gewoon te ventileren als dingen kut gaan. En ik zie juist dan vaak mensen erop duiken om te helpen of opbeurende woorden te geven. En dat vind ik dan mooi.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Backspace toets 🔙 is daarvoor ook best handig...Lach met een schone bips![]()
vooral blijven doen en maak je niet druk wat mensen hier zeggenquote:
dat sowieso nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
vooral blijven doen en maak je niet druk wat mensen hier zeggenSmile, it's free therapy.![]()
Het zit 'm ook in de nuance. Het is de toon die de muziek maakt. Je kunt je mening keurig verwoorden en toelichten waardoor er een leuke discussie komt, maar het ook op een horkerige manier neerpennen... "ik vind dit en als jij dat niet denkt, ben jij een simpele lul"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
is dat zo of typt iemand dan iets wat ie gewoon denkt?
Zonder rekening te houden met 10.000 andere meningen waar ie rekening mee moet houden?
Zeg het maar gewoon wat je denkt? waardeer dat meer als gemaakte en opgezette posts hoor die ass-kiss zijn ofzoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben nog niemand tegengekomenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dan heb je jezelf nog niet gevondenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen
Oeh, diep.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan heb je jezelf nog niet gevonden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dit ja en heb best hele lange topic reeks erover gehad. Maar idd. En ook wel van mensen users waarvan ik dacht die willen nooit meer praten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Het moet natuurlijk ook mogelijk blijven even gewoon te ventileren als dingen kut gaan. En ik zie juist dan vaak mensen erop duiken om te helpen of opbeurende woorden te geven. En dat vind ik dan mooi.
Daarom en heb zo gedacht moet ik dit doen en op forum en openbaar enzo. Maarja goed wie het weten kennen dat verhaal. En is echt geen leuke periode geweest aan ene kant. Aan andere kant het hielp me de positieve berichtjes enzo van iedereen hier echt ook van fok en uit topic.
Dus tja kun je dit haten om eerlijk te zijn? Het hele verhaal ging naar haat je tot de max en hang je op (ja gezegd dit) tot naar blij dat je er mee bezig bent.
Mag gezegd worden hoor, denk meeste mensen hebben met elkaar het meeste goeds wel.Do what you love, love what you do!![]()
klopt idd en mss ben ik er soort schuldig aan, maar is meer uit onhandige ermee als dat ik het slecht bedoel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zit 'm ook in de nuance. Het is de toon die de muziek maakt. Je kunt je mening keurig verwoorden en toelichten waardoor er een leuke discussie komt, maar het ook op een horkerige manier neerpennen... "ik vind dit en als jij dat niet denkt, ben jij een simpele lul"Do what you love, love what you do!![]()
Prima als je respect hebt voor wat iemand typt en je daarnaast ook wil en kan zeggen wat je denkt, maar online is het nogal snel dat iemand vindt dat je poep praat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
is dat zo of typt iemand dan iets wat ie gewoon denkt?
Zeg het maar gewoon wat je denkt? waardeer dat meer als gemaakte en opgezette posts hoor die "ass-kiss" zijn ofzo![]()
Heel simpel, klootzakken zijn er overalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
dit ja en heb best hele lange topic reeks erover gehad. Maar idd. En ook wel van mensen users waarvan ik dacht die willen nooit meer praten.
Daarom en heb zo gedacht moet ik dit doen en op forum en openbaar enzo. Maarja goed wie het weten kennen dat verhaal. En is echt geen leuke periode geweest aan ene kant. Aan andere kant het hielp me de positieve berichtjes enzo van iedereen hier echt ook van fok en uit topic.
Dus tja kun je dit haten om eerlijk te zijn? Het hele verhaal ging naar haat je tot de max en hang je op (ja gezegd dit) tot naar blij dat je er mee bezig bent.
Mag gezegd worden hoor, denk meeste mensen hebben met elkaar het meeste goeds wel.
Ohaiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel simpel, klootzakken zijn er overal
* gebrokenglas kijkt opquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel simpel, klootzakken zijn er overalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Eiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, jij bent een zacht ei met een grote bek
dit dusquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, jij bent een zacht ei met een grote bekSmile, it's free therapy.![]()
zacht ei? okéquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, jij bent een zacht ei met een grote bek![]()
![]()
sjah en dat komt omdat wss idee is van kom ik populairder over. zeker als de setting al gezet is van afkraken. en er nog even op mee pakken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Prima als je respect hebt voor wat iemand typt en je daarnaast ook wil en kan zeggen wat je denkt, maar online is het nogal snel dat iemand vindt dat je poep praat.
Daarom ben ik ook fan van blijf bij je eigen mening. tenzij en doe ik ook, mss iets niet helemaal ok was of te ver. en tja dan vind ik het met sorry ook wel weer ok.
Geloof heb meeste van dit soort drama opgelost via DM, of iemand moet me nog onwijs haten, dan meld het graag
Lekker ziek wordenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent een stoere appelflap hier, maar als ik hier morgen zou posten dat ik een operatie moet ondergaan ben jij wel 1 van de eersten om sterkte te wensen en te hopen dat alles goed komt. Zo'n softie ben jij gewoon, maar met grote bek. En ik ben net zo hoorquote:
Je bedoelt het goed, maar het komt soms weleens anders over. En dat geldt ook voor mij hoor. Achteraf denk ik weleens, hoezo heb ik dat zo getypt, ik bedoelde het anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
sjah en dat komt omdat wss idee is van kom ik populairder over. zeker als de setting al gezet is van afkraken. en er nog even op mee pakken.
Daarom ben ik ook fan van blijf bij je eigen mening. tenzij en doe ik ook, mss iets niet helemaal ok was of te ver. en tja dan vind ik het met sorry ook wel weer ok.
Geloof heb meeste van dit soort drama opgelost via DM, of iemand moet me nog onwijs haten, dan meld het graag![]()
Maar jou ken ikquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar het komt soms weleens anders over. En dat geldt ook voor mij hoor. Achteraf denk ik weleens, hoezo heb ik dat zo getypt, ik bedoelde het anders.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We are only humans... En we reageren ook allemaal anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar het komt soms weleens anders over. En dat geldt ook voor mij hoor. Achteraf denk ik weleens, hoezo heb ik dat zo getypt, ik bedoelde het anders.Lach met een schone bips![]()
ik vind het maar een lulquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent een stoere appelflap hier, maar als ik hier morgen zou posten dat ik een operatie moet ondergaan ben jij wel 1 van de eersten om sterkte te wensen en te hopen dat alles goed komt. Zo'n softie ben jij gewoon, maar met grote bek. En ik ben net zo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind het maar een lulIedereen is online vaak een lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak al jaren geen hutspot meer op 3 oktober. Maar ik ga dit straks eens kijken, nu eerst naar huisquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]gatver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klikte zelf open.quote:![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak al jaren geen hutspot meer op 3 oktober. Maar ik ga dit straks eens kijken, nu eerst naar huis![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: