Al besproken, makker.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Altijd de eerste: als eerste Nederlandse club wint Feyenoord een wedstrijd in het nieuwe Champions League-format.
Ik had kritiek op Ueda na zijn gemiste pingel (zoals eigenlijk al een half jaar) en toen was ik zogenaamd woest en labiel. Daar zei ik wat van en toen ging hij uit zijn stekker. Vervolgens beetje popiejopie doen. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga NU de miskleun van @:ggmm opzoeken
ABBINKEDquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Altijd de eerste: als eerste Nederlandse club wint Feyenoord een wedstrijd in het nieuwe Champions League-format.
Ik vind het vooral heel ironisch als je het vergelijkt met de potjes tegen Atletico.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch wel geestig dat het nu eens andersom is. Vorig jaar had je zoveel meer verdiend en vandaag totaal onverdiend de punten
Maar ja dan had je poules waarbij de ene met 8 punten door ging. En een club in een andere poule met 10 punten eruit vloog.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. In de oude opzet werden je prestaties alleen afgemeten tegen clubs waar je daadwerkelijk tegen gespeeld had.
Die uitwedstrijd in Madrid. Nog steeds zó balen dat we daar niet de terechte punten hadden binnen geharkt. Toen speelden we echt geweldig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel ironisch als je het vergelijkt met de potjes tegen Atletico.
3-2 verlies uit terwijl je veel beter bent, 1-3 verlies thuis door twee eigen goals. En dat tegen een roodwitte Spaanse club met een driftige trainer.
So wot? Je had niks te maken met de andere poules.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar ja dan had je poules waarbij de ene met 8 punten door ging. En een club in een andere poule met 10 punten eruit vloog.
Toen kregen we er vier tegen. Die pot ging gelijk op en was een foutenfestival. Dat zou ik nou niet echt goed willen noemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Tegen PSV ging het ook goed tegen een voetballende ploeg
Ja let maar op de laatste paar wedstrijden worden heerlijk dramatisch.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar even serieus, vinden jullie dit nou echt een leuke competitie? Op basis van de ranglijst hebben we het nu "beter" gedaan dan PSV ofzo. Je hebt totaal verschillende wedstrijden gespeeld. Dit gaat toch helemaal nergens over?
Je praat over niet eerlijk. Newcastle vond het vorig jaar denk ik ook niet eerlijk dat zij tegen PSG, Milan en Dortmund moesten in de poulefase. En in een andere poule had je een Barça dat tegen een Porto, Antwerp en Shakthar moest. Is dat wel eerlijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So wot? Je had niks te maken met de andere poules.
Je speelt niet meer uit en thuis tegen dezelfde tegenstanders. Ik vind het niet leuk.
Gek he. Terwijl we het toen zoveel meer verdienden. Maar ja,quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd in Madrid. Nog steeds zó balen dat we daar niet de terechte punten hadden binnen geharkt. Toen speelden we echt geweldig.
dat is voetbalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen kregen we er vier tegen. Die pot ging gelijk op en was een foutenfestival. Dat zou ik nou niet echt goed willen noemen.
Het is kut, maar ook bij Fok heb jij je geregistreerd en dat weet je verder prima te vinden, ondanks dat ik ook vind dat iedereen het (makkelijk) zou moeten kunnen zien. Ik heb geluk dat ik een jaar lang gratis sport en film pakket heb van Ziggo, maar kan mij de struggle wel voorstellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
Ik heb alle uitzendrechten-gezeik helemaal gemist, is de CL nog ergens te zien wat niet Ziggo is?
Nee, maar je kan een Ziggo Free account maken om de CL te kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
Ik heb alle uitzendrechten-gezeik helemaal gemist, is de CL nog ergens te zien wat niet Ziggo is?
Ik feliciteer je juist en reik daarmee een vriendelijke hand uit om ons eerdere incident achter ons te laten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De miskleun heeft je erg veel pijn gedaan zie ik. Fijne avond makker, morgen weer met een goed humeur op hè.Iedereen zit er weleens naast, kan gebeuren.
Priske zei dit vandaag min of meer ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gek he. Terwijl we het toen zoveel meer verdienden. Maar ja,
Voetbal blijft voetbal, en dat is het mooie aan voetbal
- een trainer die ik serieuzer neem dan Priske
Zand erover.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik feliciteer je juist en reik daarmee een vriendelijke hand uit om ons eerdere incident achter ons te laten.
Jammer dat jij het niet als zodanig opvat. Slaap lekker.
Dat vind ik ook een gemis in de huidige opzet. Ooit is die opzet ook 1 jaartje in de UEFA cup geweest..het seizoen met Gullit als coach.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je speelt niet meer uit en thuis tegen dezelfde tegenstanders. Ik vind het niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |