Toen kregen we er vier tegen. Die pot ging gelijk op en was een foutenfestival. Dat zou ik nou niet echt goed willen noemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Tegen PSV ging het ook goed tegen een voetballende ploeg
Ja let maar op de laatste paar wedstrijden worden heerlijk dramatisch.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar even serieus, vinden jullie dit nou echt een leuke competitie? Op basis van de ranglijst hebben we het nu "beter" gedaan dan PSV ofzo. Je hebt totaal verschillende wedstrijden gespeeld. Dit gaat toch helemaal nergens over?
Je praat over niet eerlijk. Newcastle vond het vorig jaar denk ik ook niet eerlijk dat zij tegen PSG, Milan en Dortmund moesten in de poulefase. En in een andere poule had je een Barça dat tegen een Porto, Antwerp en Shakthar moest. Is dat wel eerlijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So wot? Je had niks te maken met de andere poules.
Je speelt niet meer uit en thuis tegen dezelfde tegenstanders. Ik vind het niet leuk.
Gek he. Terwijl we het toen zoveel meer verdienden. Maar ja,quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd in Madrid. Nog steeds zó balen dat we daar niet de terechte punten hadden binnen geharkt. Toen speelden we echt geweldig.
dat is voetbalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen kregen we er vier tegen. Die pot ging gelijk op en was een foutenfestival. Dat zou ik nou niet echt goed willen noemen.
Het is kut, maar ook bij Fok heb jij je geregistreerd en dat weet je verder prima te vinden, ondanks dat ik ook vind dat iedereen het (makkelijk) zou moeten kunnen zien. Ik heb geluk dat ik een jaar lang gratis sport en film pakket heb van Ziggo, maar kan mij de struggle wel voorstellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
Ik heb alle uitzendrechten-gezeik helemaal gemist, is de CL nog ergens te zien wat niet Ziggo is?
Nee, maar je kan een Ziggo Free account maken om de CL te kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
Ik heb alle uitzendrechten-gezeik helemaal gemist, is de CL nog ergens te zien wat niet Ziggo is?
Ik feliciteer je juist en reik daarmee een vriendelijke hand uit om ons eerdere incident achter ons te laten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De miskleun heeft je erg veel pijn gedaan zie ik. Fijne avond makker, morgen weer met een goed humeur op hè.Iedereen zit er weleens naast, kan gebeuren.
Priske zei dit vandaag min of meer ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gek he. Terwijl we het toen zoveel meer verdienden. Maar ja,
Voetbal blijft voetbal, en dat is het mooie aan voetbal
- een trainer die ik serieuzer neem dan Priske
Zand erover.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik feliciteer je juist en reik daarmee een vriendelijke hand uit om ons eerdere incident achter ons te laten.
Jammer dat jij het niet als zodanig opvat. Slaap lekker.
Dat vind ik ook een gemis in de huidige opzet. Ooit is die opzet ook 1 jaartje in de UEFA cup geweest..het seizoen met Gullit als coach.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je speelt niet meer uit en thuis tegen dezelfde tegenstanders. Ik vind het niet leuk.
Gaat mij meer om de knakenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is kut, maar ook bij Fok heb jij je geregistreerd en dat weet je verder prima te vinden, ondanks dat ik ook vind dat iedereen het (makkelijk) zou moeten kunnen zien. Ik heb geluk dat ik een jaar lang gratis sport en film pakket heb van Ziggo, maar kan mij de struggle wel voorstellen.
Baal nog steeds van dat buitenspelmoment met Wieffer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd in Madrid. Nog steeds zó balen dat we daar niet de terechte punten hadden binnen geharkt. Toen speelden we echt geweldig.
Uiteindelijk blijft de Europacup 1, 2, 3 het leukst, maar is niet meer realistisch nu het allemaal grote bedrijven zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So wot? Je had niks te maken met de andere poules.
Opmerkelijk, afgezien van de laatste (on)zin ben ik het best met je eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Feyenoord op dit moment een ploeg is die heel redelijk mee kan tegen ploegen die zelf willen voetballen en die feyenoord ruimte geeft om te voetballen.
Ik zag al tegen Bayer leverkussen dat we goed het balbezit hadden
Tegen PSV ging het ook goed tegen een voetballende ploeg
Het probleem is nu dat je kwaliteit tekort komt tegen ploegen die je op zitten te wachten rond de zestien
Dan heb je gewoon meer voetballende en technische kwaliteiten nodig.
De spits positie is een groot probleem aan het worden
Ik zou daar misschien Ossman een keer opstellen.
Of bij knockout fase kan je een relatief makkelijke tegenstander krijgen of Man City.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je praat over niet eerlijk. Newcastle vond het vorig jaar denk ik ook niet eerlijk dat zij tegen PSG, Milan en Dortmund moesten in de poulefase. En in een andere poule had je een Barça dat tegen een Porto, Antwerp en Shakthar moest. Is dat wel eerlijk?
Dat was misschien zo als niet alsnog driekwart door gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja let maar op de laatste paar wedstrijden worden heerlijk dramatisch.
Zodra het oppervlakkig is vind ik hem altijd wel prima, iets inhoudelijker denk ik van ‘ja maar dit is echt onzin’quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Priske zei dit vandaag min of meer ook.
Staan ook weer een aantal goede reddingen tegenover. En dan heb ik het niet eens over de penalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat Priske gaat doen na weer een enorme fout van Timon. Eigenlijk denk ik dat hij hem gewoon laat staan.
Het gaat erg dicht tegen elkaar zitten en dat gaat een hoop spektakel opleveren. Daarnaast zijn er genoeg ploegen die tegen het einde nog uitzicht houden op die eerste groep, waarmee je twee wedstrijden minder speelt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat was misschien zo als niet alsnog driekwart door gaat.
Net bij het EK vallen alleen de allergrootste kneuzen af
Dat haalt al wat spanning weg
Na die gestopte pingel keepte die wel weer heel goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat Priske gaat doen na weer een enorme fout van Timon. Eigenlijk denk ik dat hij hem gewoon laat staan.
Klopt zeker, daarom ook wel een lastige kwestie. Maar we kunnen niet ontkennen dat hij best wat blundertjes heeft gemaakt (niet tegen Sparta).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staan ook weer een aantal goede reddingen tegenover. En dan heb ik het niet eens over de penal
We zeiken er ook veels te weinig over. Na een beetje zeiken bij de media en supporters over de huddle en formatie was die zo om.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
Het wisselbeleid is kut met peren. De opstelling en vaak de eerste helft is meestal wel oké. Daarna stort het vaak wel in en dat is zorgwekkend.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra het oppervlakkig is vind ik hem altijd wel prima, iets inhoudelijker denk ik van ‘ja maar dit is echt onzin’
Hij heeft volgens mij een assistent nodig die het spelletje inhoudelijk iets beter begrijpt. Daar hadden we die Hamberg voor dacht ik, maar die loopt enkel te lopen vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |