SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Haha - wij begonnen als kids met de Vic20, de voorloper van de Commodore 64quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en nee, dat deed ik bij vriendje. Die had Commodore, wij hadden toen een Atari XL600 die om de haverklap uitviel voor we de PC kregen
En ik heb BASIC nog geleerd op die Vic20
en je zou slapen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde met 20mb harde schijf, double space doen en de helft van interne geheugen was weg maar wel meer opslag voor spelletjes die er kut uitzagen toen.Je was wel de man als je intern geheugen had.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde met 20mb harde schijf, double space doen en de helft van interne geheugen was weg maar wel meer opslag voor spelletjes die er kut uitzagen toen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja maar had een LAPO dus dan moet je toch nog even betrokkenheid tonenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - wij begonnen als kids met de Vic20, de voorloper van de Commodore 64
En ik heb BASIC nog geleerd op die Vic20
en je zou slapen
Ohw ik zou vragen of alles erin zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:01 schreef mario390 het volgende:
de neukenders zijn klaar![]()
de moderator vraag of mooi wasActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lol - ik had ook topic kunnen openen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar had een LAPO dus dan moet je toch nog even betrokkenheid tonen
De doet nu een zelfbolk he, met LaPo en nieuwe topic
Die tijden, 256 kleuren SVGA scherm en de straat kwam kijken hoe echt het er uit zag op dat kleine schermquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je was wel de man als je intern geheugen had.![]()
Ik weet nog Phantasmagoria een spel met 1000 CD's ofzo en dat was ergens in de 2000's en dat zag er ineens als echt uit vergeleken met de pixel games van de 90's... En als je de shit nu ziet? En dat in eigenlijk 30 jaar is wel bizar.Lach met een schone bips![]()
Doe ik wel vakerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - ik had ook topic kunnen openen.
De doet nu een zelfbolk he, met LaPo en nieuwe topicIk ben dan ook niet hier voor die puntjes
![]()
Ik bums om het bumsen.Lach met een schone bips![]()
Hihiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik wel vakerIk ben dan ook niet hier voor die puntjes
![]()
Ik bums om het bumsen.
Ik weet er alles van. Was een mooie tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die tijden, 256 kleuren SVGA scherm en de straat kwam kijken hoe echt het er uit zag op dat kleine scherm![]()
Ik weet nog Phantasmagoria een spel met 1000 CD's ofzo en dat was ergens in de 2000's en dat zag er ineens als echt uit vergeleken met de pixel games van de 90's... En als je de shit nu ziet? En dat in eigenlijk 30 jaar is wel bizar.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Al die Sierra gamesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Was een mooie tijd.
![]()
Wolf3d, Dune2, Jetfichter...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Quest of Glory, Space Quest, Police Questquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wolf3d, Dune2, Jetfichter...
Scwijnhund?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik ga wederom geen antwoord in Duits terug krijgenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Iets later dan weer, Jagged Alliance was wel echt serieus tof.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wolf3d, Dune2, Jetfichter...Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik ga wederom geen antwoord in Duits terug krijgen
Nein....
Ich dachte vielleicht Sie hätten ein Fehler gemacht...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nein, aber das geht immer so mit der Mario. Ich versuch es im Deutsch und dann..... Kein antwortt mehr.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nein....
Ich dachte vielleicht Sie hätten ein Fehler gemacht...?Lach met een schone bips![]()
Es musste sein:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein, aber das geht immer so mit der Mario. Ich versuch es im aufs Deutsch und dann..... Kein aAntwortt mehr.
"Kein spaß gehabt mit die alte Rechners?"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Aber jetzt wirklich zeit zum bett zu gehen, morgen wieder ein neues tagUnd früh auch
Schlaf gut!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aber jetzt wirklich zeit zum bett zu gehen, morgen wieder ein neues tagUnd früh auch
Grüss dich!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ich bin ein Hollander und denke er kann das lesenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Es musste sein:
"Kein spaß gehabt mit die alte Rechners?"
Das ist auch soquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich bin ein Hollander und denke er kann das lesen![]()
Hups, ins Bett Du!!!![]()
![]()
Gute nacht freundin, es wirt zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hatte dauert... Ja gar nichts mehr... Ich geh slapie doen...quote:
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:29 schreef devzero het volgende:
Guess who's back, back again
dev is back, tell no friend![]()
Succes!quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 231 / +226 / +5 / 437 / 468
2. mario390 / 72 / +67 / +5 / 24 / 41
3. Lovely / 69 / +69 / +0 / 204 / 247
4. Sally / 56 / +46 / +10 / 52 / 77
5. AardappelSchotel / 55 / +55 / +0 / 147 / 183
6. devzero / 47 / +47 / +0 / 64 / 86
7. ieniminimuis / 41 / +41 / +0 / 57 / 71
8. loveyoulongtime / 39 / +1 / +38 / 81 / 106
9. gebrokenglas / 36 / +36 / +0 / 69 / 82
10. hemarookworst / 31 / +31 / +0 / 88 / 103
11. KoningWouter / 28 / +28 / +0 / 24 / 30
12. KillemWieft / 17 / +17 / +0 / 1 / 5
13. M_0_0_N / 15 / +15 / +0 / 87 / 102
14. MizzezAmy / 15 / +15 / +0 / 65 / 91
15. marc0871 / 13 / +13 / +0 / 18 / 32
16. Superbadeendje / 13 / +0 / +13 / 16 / 30
17. Pinnenmutske / 13 / +12 / +1 / 40 / 55
18. Kissingbird / 12 / +12 / +0 / 26 / 37
19. Borrelnootje00 / 9 / +9 / +0 / 20 / 27
20. Grrrrrrrr / 3 / +3 / +0 / 1 / 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jawel, jij hebt hot tub buddies.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand behalve hier vertellenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hi-ha.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand behalve hier vertellenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb er vandaag 1 gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand behalve hier vertellen![]()
Morgen hapje eten ergens samen![]()
![]()
Lijkt me taai. Geen idee waarom?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
Vanavond antilope gegeten, niet verkeerd, maar ook niet super bijzonder![]()
Leuk! Waar gaan jullie eten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb er vandaag 1 gemaakt![]()
Morgen hapje eten ergens samen![]()
Nee, was best mals. Beetje als een mals stukje biefstuk. Maar ik had meer een wild smaak verwacht (zoals met hert) en dat had dit niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt me taai. Geen idee waarom?![]()
Oh, je bent op vakantie! Geniet ervanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ergens aan de Costa del Sol
Zoveel horeca hier.![]()
Ohh nou ben ik wel benieuwd. Misschien toch ook eens proberen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, was best mals. Beetje als een mals stukje biefstuk. Maar ik had meer een wild smaak verwacht (zoals met hert) en dat had dit niet.![]()
Even weekje Benalmadenaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je bent op vakantie! Geniet ervan
En ik had al 10x moeten slapen maar het lukt gewoon niet door alle stress vooraf tot dat ik eindelijk gestetteld was![]()
![]()
Het was geen verkeerd gerecht, maar ik had meer een wild smaak verwacht. Ik wil nog wel een keer naar dat restaurant, maar het was best fancy, dus niet iets wat je zomaar doet. Ze hebben een tasting menu met allemaal wild, maar dan moet je 2 dagen van te voren reserveren en de hele tafel moet mee doen. We waren nu met 5 mensen en 2 hielden niet van wild.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohh nou ben ik wel benieuwd. Misschien toch ook eens proberen.![]()
Last minute? Lekker! Neem rustig een wijntje of zo en voor je het weet val je in slaap.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even weekje Benalmadena
En ik had al 10x moeten slapen maar het lukt gewoon niet door alle stress vooraf tot dat ik eindelijk gestetteld was![]()
Oehhh maar dat klinkt wel goed hoor. Volgende keer 5 wildliefhebbers verzamelen, een idee?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was geen verkeerd gerecht, maar ik had meer een wild smaak verwacht. Ik wil nog wel een keer naar dat restaurant, maar het was best fancy, dus niet iets wat je zomaar doet. Ze hebben een tasting menu met allemaal wild, maar dan moet je 2 dagen van te voren reserveren en de hele tafel moet mee doen. We waren nu met 5 mensen en 2 hielden niet van wild.![]()
3 weken geleden spontaan geboektquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Last minute? Lekker! Neem rustig een wijntje of zo en voor je het weet val je in slaap.
Heb beneden bij de eerste de beste kroeg een cocktail besteld en toen lekker naar appartement.
Gewoon thee of cola, wil zoveel doen deze week![]()
![]()
Of die 2 niet-wildliefhebbers thuis latenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhh maar dat klinkt wel goed hoor. Volgende keer 5 wildliefhebbers verzamelen, een idee?Iemand had al voorgesteld om volgende keer 2 tafels te vragen en dan net te doen alsof we elkaar niet kennen. Maar of we wel tafels naast elkaar konden krijgen
![]()
En nu al een spaanse datequote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
3 weken geleden spontaan geboekt
Heb beneden bij de eerste de beste kroeg een cocktail besteld en toen lekker naar appartement.
Gewoon thee of cola, wil zoveel doen deze week![]()
![]()
quote:hij was ook wel mijn redder in nood vandaag.
Eigenlijk heb ik naast de stress ookal best lol gehad.![]()
Was je helemaal alleen gegaan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]hij was ook wel mijn redder in nood vandaag.
Eigenlijk heb ik naast de stress ookal best lol gehad.![]()
Ohhh ik las verkeerd, ik las dat je met 5 eters moest zijn voor dat menu.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Of die 2 niet-wildliefhebbers thuis latenIemand had al voorgesteld om volgende keer 2 tafels te vragen en dan net te doen alsof we elkaar niet kennen. Maar of we wel tafels naast elkaar konden krijgen
![]()
Iedereen aan de tafel moet dat proefmenu nemen, of dat nou 2 of 5 mensen zijn. Maar als we 2 tafels naast elkaar zouden hebben, met de niet-wildeters aan hun eigen tafel, dan zouden we het misschien wel kunnen krijgen. De bediening was niet helemaal duidelijk daaroverquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik las verkeerd, ik las dat je met 5 eters moest zijn voor dat menu.Stoer! @KillemWieft wilde niet met je mee?quote:![]()
Het hangt er vanaf. Je bent wel helemaal onafhankelijk, maar soms is het wel makkelijk als je met iemand samen gaat. Ik wil eigenlijk begin november nog in een park in Florida gaan kamperen (weer is dan net koel genoeg) om fijn te gaan wandelen. Dan wil niemand meequote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan is het leukste wat er is!![]()
![]()
Ik ga over een paar weken stealth kamperen op een rotonde.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf. Je bent wel helemaal onafhankelijk, maar soms is het wel makkelijk als je met iemand samen gaat. Ik wil eigenlijk begin november nog in een park in Florida gaan kamperen (weer is dan net koel genoeg) om fijn te gaan wandelen. Dan wil niemand meeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Juist dat onafhankelijke is zo fijn, je kan doen en laten wat je wil zonder gezeik vooraf, tijdens en achterafquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf. Je bent wel helemaal onafhankelijk, maar soms is het wel makkelijk als je met iemand samen gaat. Ik wil eigenlijk begin november nog in een park in Florida gaan kamperen (weer is dan net koel genoeg) om fijn te gaan wandelen. Dan wil niemand mee
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2024 03:04:56 ]![]()
In een luxe kartonnen doos zeker. Lekker hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken stealth kamperen op een rotonde.![]()
Maar je bent ook alleen als er dingen mis gaan. Maar kennelijk had je vandaag hulp van een spaanse ridder, dus waarom iemand meenemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Juist dat onafhankelijke is zo fijn, je kan doen en laten wat je wil zonder gezeik vooraf, tijdens en achteraf![]()
Ja, ik zou mijn lesje wel moeten hebben geleerd. Daarom ook volgende maand alleenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
Als er altijd gezeik is ligt het misschien aan jou.![]()
Uhhhh ik ben de afgelopen 6-7 jaar pas begonnen met op vakantie te gaan. Altijd alleen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
Als er altijd gezeik is ligt het misschien aan jou.
Vind het gewoon fijn.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
In een luxe kartonnen doos zeker. Lekker hoor
8.7 miljoen views.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 miljoen views.
Oh, het is iets wat echt bestaat? Ik ga nu ook kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 miljoen views.
Dit bestaat echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom zou je daar willen slapen? Niet helemaal gekeken, beetje vooruit geskipped. Maar lijkt me geen fijne plaats om te slapen![]()
Stealth camping geeft ze een kick denk ik. Ik doe liever iets anders om aan m’n dopamine rush te komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:16 schreef devzero het volgende:
Waarom zou je daar willen slapen? Niet helemaal gekeken, beetje vooruit geskipped. Maar lijkt me geen fijne plaats om te slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die was leuk ja. Werd helemaal lek gestoken door de muggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:19 schreef devzero het volgende:
Die gast probeert overal "stealthy" te slapen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik slaap toch liever in een tentquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die was leuk ja. Werd helemaal lek gestoken door de muggen.![]()
Ik kijk vaak filmpjes van mensen die in barre winterse omstandigheden kamperen. Meestal net voor het slapen gaan.quote:
Dan voelt slapen in je eigen bed toch net iets comfortabelerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk vaak filmpjes van mensen die in barre winterse omstandigheden kamperen. Meestal net voor het slapen gaan.![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk vaak filmpjes van mensen die in barre winterse omstandigheden kamperen. Meestal net voor het slapen gaan.![]()
Omdat je dan extra dankbaar bent dat jij wel in een warm bedje ligt?![]()
Lijkt me welquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Omdat je dan extra dankbaar bent dat jij wel in een warm bedje ligt?![]()
Ja maar krijg wel vaak trek als ze gaan koken. Lekker calorierijk vretenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan voelt slapen in je eigen bed toch net iets comfortabeler. Spek en veel kaas.
Ja geeft een heerlijk gevoel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Omdat je dan extra dankbaar bent dat jij wel in een warm bedje ligt?
Warm én veilig. Geen huilende coyotes of wolven hier in Crooswijk. Alleen soms het geluid van een explosie gevolgd door sirenes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kwam door FOK! op een youtube van volgens mij ene Wendell.quote:
Hij gaat de guurste buurten en steden af.
Serieus, wees maar wat blij dat wij gewoon fijn en veilig in Nederland wonen![]()
![]()
Dat laatste is ook wel wat minder hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja geeft een heerlijk gevoel.
Warm én veilig. Geen huilende coyotes of wolven hier in Crooswijk. Alleen soms het geluid van een explosie gevolgd door sirenes.![]()
![]()
Waarom ben jij bang voor de politie?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel wat minder hoor
Oh, gewoon een rustige nederlandse buurt dusquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja geeft een heerlijk gevoel.
Warm én veilig. Geen huilende coyotes of wolven hier in Crooswijk. Alleen soms het geluid van een explosie gevolgd door sirenes.![]()
Huh?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom ben jij bang voor de politie?![]()
Touwtje door de brievenbus buurt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, gewoon een rustige nederlandse buurt dus
Gewoon door de brievenbus plassen. Geen touwtje nodig om door te trekkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Touwtje door de brievenbus buurt.![]()
Nouja, ik vind het dus jammer dat je in een buurt woont waar explosies zijn en je constant sirenes hoort.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laatste = geluid van sirenes. Ja, flauw. I know.
Lijkt me niet prettig.
Ik hoor ze ook dag en nacht maargoed ik woon naast brandweer/politie/ambulance op de route naar de snelweg![]()
![]()
Ik woonde een aantal jaar geleden vlak bij een ziekenhuis, maar ze probeerden 's nachts zo veel mogelijk zonder sirene te rijden. Alleen zwaailichten kan prima als er amper verkeer is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het dus jammer dat je in een buurt woont waar explosies zijn en je constant sirenes hoort.
Lijkt me niet prettig.
Ik hoor ze ook dag en nacht maargoed ik woon naast brandweer/politie/ambulance op de route naar de snelweg![]()
Al die mensen die stealth lopen te kamperen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Wist niet dat croiswijk zo erg was
Woon jij in Rotterdam?![]()
Klopt. Is hier ook wel zo hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woonde een aantal jaar geleden vlak bij een ziekenhuis, maar ze probeerden 's nachts zo veel mogelijk zonder sirene te rijden. Alleen zwaailichten kan prima als er amper verkeer is.
Maar bij kruispunt zetten ze 't meestal toch wel even aan![]()
![]()
Gewoond.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Al die mensen die stealth lopen te kamperen.
Woon jij in Rotterdam?![]()
Nee was een grap. Vorig jaar even een dingetje geweest die explosies, maar is nu voorbij. Woon wel aan een drukke straat waar de hulpdiensten vaak voorbij komen, maar ben daar al zo aan gewend dat ik het niet meer hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het dus jammer dat je in een buurt woont waar explosies zijn en je constant sirenes hoort.
Lijkt me niet prettig.
Ik hoor ze ook dag en nacht maargoed ik woon naast brandweer/politie/ambulance op de route naar de snelwegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee was een grap. Vorig jaar even een dingetje geweest die explosies, maar is nu voorbij. Woon wel aan een drukke straat waar de hulpdiensten vaak voorbij komen, maar ben daar al zo aan gewend dat ik het niet meer hoor.
En dat laatste: je went er inderdaad aan.
Een zoemende koelkast en tjirpende vogeltjes zoals nu vind ik irritanter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2024 04:08:35 ]![]()
Eerste keer in de VS schrok ik van het lawaai in de stad. Constant sirenes. Baltimore eind jaren ‘90 was echt een warzone.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woonde een aantal jaar geleden vlak bij een ziekenhuis, maar ze probeerden 's nachts zo veel mogelijk zonder sirene te rijden. Alleen zwaailichten kan prima als er amper verkeer is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weer wakker van fluimen.
Ik ga weerwant moet er niet uit.
![]()
![]()
![]()
Wees blij dat het geen zoemende muggen zijn of een lekkende kraan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar.
En dat laatste: je weet er inderdaad aan.
Een zoemende koelkast en tjirpende vogeltjes zoals nu vind ik irritanter
Rond dit tijdstip heb ik meestal meer last van m’n tinnitus dat van andere geluiden.
Tinnitus is echt een marteling.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen zoemende muggen zijn of een lekkende kraan.
Rond dit tijdstip heb ik meestal meer last van m’n tinnitus dat van andere geluiden.
Heb je daar erg last van?![]()
Eigenlijk alleen wanneer het stil is. Gelukkig geen piep maar white noise.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tinnitus is echt een marteling.
Heb je daar erg last van?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben daar 1x geweest, overdag. Maar ik zou daar niet 's avonds in de verkeerde wijk willen rondlopen. Zelfs met Miami overigens. Sommige buurten wil je niet komenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerste keer in de VS schrok ik van het lawaai in de stad. Constant sirenes. Baltimore eind jaren ‘90 was echt een warzone.![]()
Schijnt veel voor te komen in DTSquote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
@:Sally houd eens op met piekeren en ga slapen!![]()
Wat is white noise, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wanneer het stil is. Gelukkig geen piep maar white noise.![]()
Zelfs in de auto ben je er niet veilig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar 1x geweest, overdag. Maar ik zou daar niet 's avonds in de verkeerde wijk willen rondlopen. Zelfs met Miami overigens. Sommige buurten wil je niet komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is white noise, als ik vragen mag?
Lijkt op het geluid bij 1:10Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga kijken, weet heel goed wat tinnitus is omdat ik het zelf heb, maar alleen de piep.quote:![]()
Hoe technisch wil je het hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is white noise, als ik vragen mag?White noise is geluid bestaande uit random frequenties met random amplitudes (geluidsterktes). Een makkelijke visualisatie is dit:
Je zult vast ook wel van pink en brown noise hebben gehoord, dat is white noise, maar dan zijn de hogere frequenties eruit gefilterd.
Je hebt machines (en apps) die dat soort noise maken en sommige mensen worden er kalmer van of slapen beter omdat je achtergrond geluiden minder goed hoort.![]()
Deze man!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe technisch wil je het hebbenWhite noise is geluid bestaande uit random frequenties met random amplitudes (geluidsterktes). Een makkelijke visualisatie is dit:
[ afbeelding ]
Je zult vast ook wel van pink en brown noise hebben gehoord, dat is white noise, maar dan zijn de hogere frequenties eruit gefilterd.
Je hebt machines (en apps) die dat soort noise maken en sommige mensen worden er kalmer van of slapen beter omdat je achtergrond geluiden minder goed hoort.
Hoe lang heb je er al last van?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga kijken, weet heel goed wat tinnitus is omdat ik het zelf heb, maar alleen de piep.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Was me al aan het inlezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe technisch wil je het hebbenWhite noise is geluid bestaande uit random frequenties met random amplitudes (geluidsterktes). Een makkelijke visualisatie is dit:
[ afbeelding ]
Je hebt machines (en apps) die dat soort noise maken en sommige mensen worden er kalmer van of slapen beter omdat je achtergrond geluiden minder goed hoort.
Is dit een reden waarom ik rustig kan worden van hardcore?![]()
Begin april 2015quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er al last van?![]()
Geen idee. Iedereen reageert anders op muziek. Ik word bv vrolijk van droevige muziek en krijg extra energie van snellere dansmuziek (ik heb een spotify lijst voor rennen met alleen maar 160+ bpm nummers). Dus misschien dat jij je comfortabel voelt met hardcore en daardoor rustiger wordtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was me al aan het inlezen.
Is dit een reden waarom ik rustig kan worden van hardcore?![]()
24/7 of net als ik voornamelijk wanneer het stil is?quote:
Ik heb het trouwens sinds 2012Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er is helaas weinig aan te doen. Ga je veel naar hardcore parties? Misschien oordopjes in bij de volgende feestenquote:![]()
Ik kan echt niet hardlopen met muziek. Dan ga ik te langzaam of veel te hard.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee. Iedereen reageert anders op muziek. Ik word bv vrolijk van droevige muziek en krijg extra energie van snellere dansmuziek (ik heb een spotify lijst voor rennen met alleen maar 160+ bpm nummers). Dus misschien dat jij je comfortabel voelt met hardcore en daardoor rustiger wordt
Trusten!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De winnaar van oktober is weer aangetreden. Nou, dan ga ik nog wat lezen en slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De winnaar van oktober is weer aangetreden. Nou, dan ga ik nog wat lezen en slapen![]()
![]()
![]()
Trusten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Trusten!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tinnitus and hearing loss, both reversible and irreversible, are associated both with acute intoxication and long term administration of a large range of drugs. The mechanism causing drug-induced ototoxicity is unclear, but may involve biochemical and consequent electrophysiological changes in the inner ear and eighth cranial nerve impulse transmission. Over 130 drugs and chemicals have been reported to be potentially ototoxic.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lees anders de geboden nog even door en kap met dat gemiep.
Waar kunnen wij dat vinden dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gullie moeten eruit komen, geloof eergisteren 2 opties vlak na elkaar gepost. 1 van @:Sally meen ik en die ander van een viespeukje. Jullie zoeken het maar uit de winnaar van die 2 krijgt dus de prijs. En laat niet je gevoel spreken maar je wijsheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij wist hij de inzendingen voor zijn nieuwe ui zelf ook niet meer te vinden.quote:
Ik heb ook geen idee. En ook geen idee waar ik dat vinden kan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij wist hij de inzendingen voor zijn nieuwe ui zelf ook niet meer te vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Handige harrie is het ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. En ook geen idee waar ik dat vinden kan.
Ja het is moeilijk kiezen als je niet weet waar ze staan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poepsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel goed je billen schoongepoetst en je handen gewassen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon zo'n super geavanceerd japans toilet hebben die alles voor je doet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed je billen schoongepoetst en je handen gewassen?
Vraag mij af of dat echt goed helpt alleen een straal er tegen aan. Lijkt mij ook geen fijn gevoel eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon zo'n super geavanceerd japans toilet hebben die alles voor je doet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af of dat echt goed helpt alleen een straal er tegen aan. Lijkt mij ook geen fijn gevoel eerlijk gezegd
Nee, gewoon even een bezem erdoorheen gehaaldquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed je billen schoongepoetst en je handen gewassen?![]()
![]()
O ellende. Vooral als er machines in het spel zijn.quote:
Volgende week wordt hier 2x 4 uur het stroom erafgehaald
Ellende je kan dacht echt helemaal niets, zelfs geen koffie zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das ook goed, dan blijven je handen tenminste schoonquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, gewoon even een bezem erdoorheen gehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou heb deze gevonden maar geen UI voor LYLT er bij
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met PhoenyxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan weet je tenminste nog wanneer je het terug mag verwachten, dat scheelt wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende. Vooral als er machines in het spel zijn.
Ellende je kan dacht echt helemaal niets, zelfs geen koffie zettenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ALs het goed gaat en er door de werkzaam heden niet iets kapoet wordt gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste nog wanneer je het terug mag verwachten, dat scheelt wel.
Hij had ook geen topic gemaakt maar het hier gevraagd. Dat ga je dus niet snel terugvinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Nou heb deze gevonden maar geen UI voor LYLT er bij
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met PhoenyxDat is ook weer zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het goed gaat en er door de werkzaam heden niet iets kapoet wordt gemaakt
O ja dan mag hij ze zelf op gaan zoeken, dat ga ik niet doen. Dan mag ik nogal wat topics terug gaan zoekenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij had ook geen topic gemaakt maar het hier gevraagd. Dat ga je dus niet snel terugvinden.
[..]
Dat is ook weer zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Koenquote:
Maar een paar duizend smileys terug.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan mag hij ze zelf op gaan zoeken, dat ga ik niet doen. Dan mag ik nogal wat topics terug gaan zoeken
Jij durft wel hequote:
Dat is een dubbelequote:![]()
waard
Lekker ergens anders naartoe dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende. Vooral als er machines in het spel zijn.
Ellende je kan dacht echt helemaal niets, zelfs geen koffie zetten![]()
Stiefsel dagquote:
Om 8 uur in de morgen?quote:
Het zou kunnen maar waar moet ik van 8 tot 12 gaan zitten
Ook een lekkere periode om dit te doen want de verwarming kan dan ook niet aan.
IK heb hem nog niet aan, maar er zijn er zat die hem al aanhebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dagje bij de kinders op bezoek.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 8 uur in de morgen?
IK heb hem nog niet aan, maar er zijn er zat die hem al aanhebben
Vroeguh werd de woensdag stiefseldag genoemdquote:
Vaak zag je dan je vriendje of vriendinnetje als je verkering had en ging men van bil (stiekem natuurlijk)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar je dochter?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 8 uur in de morgen?
IK heb hem nog niet aan, maar er zijn er zat die hem al aanhebben
Naar Henk?
En midden in de winter is nog lastiger.
Midden in de zomer ook want geen airco.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeguh werd de woensdag stiefseldag genoemd
Vaak zag je dan je vriendje of vriendinnetje als je verkering had en ging men van bil (stiekem natuurlijk)
Kan dochter Werktquote:
En naar Henk heb ik geen zin![]()
Als hij nu hier in het dorp woonde, maar geen zin in dat gedoe met treinen en zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 348 / +226 / +122 / 471 / 506
2. mario390 / 73 / +67 / +6 / 25 / 51
3. Lovely / 69 / +69 / +0 / 204 / 247
4. devzero / 65 / +47 / +18 / 83 / 121
5. KillemWieft / 58 / +17 / +41 / 20 / 43
6. Sally / 56 / +46 / +10 / 54 / 79
7. AardappelSchotel / 55 / +55 / +0 / 153 / 193
8. ieniminimuis / 41 / +41 / +0 / 57 / 71
9. loveyoulongtime / 41 / +1 / +40 / 81 / 107
10. gebrokenglas / 36 / +36 / +0 / 69 / 82
11. hemarookworst / 31 / +31 / +0 / 88 / 103
12. mascara-klodder / 29 / +0 / +29 / 19 / 31
13. KoningWouter / 28 / +28 / +0 / 24 / 30
14. marc0871 / 15 / +13 / +2 / 18 / 36
15. MizzezAmy / 15 / +15 / +0 / 65 / 91
16. M_0_0_N / 15 / +15 / +0 / 87 / 102
17. Pinnenmutske / 14 / +12 / +2 / 41 / 57
18. Superbadeendje / 13 / +0 / +13 / 16 / 30
19. Kissingbird / 12 / +12 / +0 / 26 / 37
20. Borrelnootje00 / 9 / +9 / +0 / 20 / 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik weet niet wie Henk is en jouw verhouding tot die persoon. Maar hotelletje en dan hem laten betalen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dochter Werkt
Als hij nu hier in het dorp woonde, maar geen zin in dat gedoe met treinen en zo
Lekker knallenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeguh werd de woensdag stiefseldag genoemd
Vaak zag je dan je vriendje of vriendinnetje als je verkering had en ging men van bil (stiekem natuurlijk)![]()
Iets leuks gaan doen met je buren die ook zonder stroom zitten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dochter Werkt
Als hij nu hier in het dorp woonde, maar geen zin in dat gedoe met treinen en zo![]()
Met die persoon heb ik al bijna 25 jaar een lat relatiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Henk is en jouw verhouding tot die persoon. Maar hotelletje en dan hem laten betalen.
Ik blijf gewoon lekker thuis joh die 4 uur zonder stroom kom ik ook wel doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Contact hebben met je buren is zo 2002.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:31 schreef maily het volgende:
[..]
Iets leuks gaan doen met je buren die ook zonder stroom zitten?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Toen werd er anders gebolktquote:
Kan wel op internet met mobiel als je wilt. neem wel een maand abbootjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon powerbankjes vol laden, wat boeken lezen en een muziekje erbij, niks mis meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 uur langquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met die persoon heb ik al bijna 25 jaar een lat relatie
Ik blijf gewoon lekker thuis joh die 4 uur zonder stroom kom ik ook wel door
Dat waren nog eens tijden, een dag het bed niet uitkomen en maar doorgaan en doorgaan, af en toe een uurtje slapen en dan weer hop hopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Latrelatie beste relatiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met die persoon heb ik al bijna 25 jaar een lat relatie
Ik blijf gewoon lekker thuis joh die 4 uur zonder stroom kom ik ook wel door
Gewoon ff knallen zo af en toe zonder gezeik aan je hoofd![]()
![]()
En jou kennende meteen een zwangerschap erna.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, een dag het bed niet uitkomen en maar doorgaan en doorgaan, af en toe een uurtje slapen en dan weer hop hop![]()
En zo is het, wel de lusten niet de lastenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Latrelatie beste relatie
Gewoon ff knallen zo af en toe zonder gezeik aan je hoofd![]()
En als het vervelend wordt gewoon zeggen het is tijd om naar huis te gaan
Het ook echt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, wel de lusten niet de lasten![]()
En als het vervelend wordt gewoon zeggen het is tijd om naar huis te gaan
Ja verdorie, dat schip waar ik een aanvaring mee had dropte gelijk zijn landing met zo/n kracht dat er geen rubber tegen bestand wasquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:37 schreef aeque het volgende:
[..]
En jou kennende meteen een zwangerschap erna.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja verdorie, dat schip waar ik een aanvaring mee had dropte gelijk zijn landing met zo/n kracht dat er geen rubber tegen bestand was
Mag hij zich nog wel even douchen of moet ie gelijk opzouten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, wel de lusten niet de lasten![]()
En als het vervelend wordt gewoon zeggen het is tijd om naar huis te gaan![]()
Ligt er aan of het een egoistisch tripje was of nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag hij zich nog wel even douchen of moet ie gelijk opzouten?
In 25 jaar mag dat best een keer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan of het een egoistisch tripje was of niet
Mag, maar dan is er ook geen douchen bij he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb rolgordijnen gaat een beetje moeilijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dan maar gewoon aan de gordijnen afvegen, zoals het hoortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op straat even schoonspuiten met de tuinslang.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag, maar dan is er ook geen douchen bij he.
Slim, je hebt goed je huiswerk gedaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb rolgordijnen gaat een beetje moeilijk![]()
![]()
Das ook een optiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Op straat even schoonspuiten met de tuinslang.
Oeps, een Maily bolkquote:
Goedemoegen trouwens
Lekker geslapen allemaal hoop het wel
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Geen borrelnootje maar een wc eendquote:
Of een schijtbolkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen borrelnootje maar een wc eend
Zal ik straks even doen.quote:
Sterktw alvast of zou ik zeggen geniet ervan?quote:
Dat is altijd weer een verrassing.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterktw alvast of zou ik zeggen geniet ervan?
Das mooi shitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DichtIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DanIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: