SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Haha - wij begonnen als kids met de Vic20, de voorloper van de Commodore 64quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en nee, dat deed ik bij vriendje. Die had Commodore, wij hadden toen een Atari XL600 die om de haverklap uitviel voor we de PC kregen
En ik heb BASIC nog geleerd op die Vic20
en je zou slapen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde met 20mb harde schijf, double space doen en de helft van interne geheugen was weg maar wel meer opslag voor spelletjes die er kut uitzagen toen.Je was wel de man als je intern geheugen had.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde met 20mb harde schijf, double space doen en de helft van interne geheugen was weg maar wel meer opslag voor spelletjes die er kut uitzagen toen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja maar had een LAPO dus dan moet je toch nog even betrokkenheid tonenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - wij begonnen als kids met de Vic20, de voorloper van de Commodore 64
En ik heb BASIC nog geleerd op die Vic20
en je zou slapen
Ohw ik zou vragen of alles erin zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:01 schreef mario390 het volgende:
de neukenders zijn klaar![]()
de moderator vraag of mooi wasActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lol - ik had ook topic kunnen openen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar had een LAPO dus dan moet je toch nog even betrokkenheid tonen
De doet nu een zelfbolk he, met LaPo en nieuwe topic
Die tijden, 256 kleuren SVGA scherm en de straat kwam kijken hoe echt het er uit zag op dat kleine schermquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je was wel de man als je intern geheugen had.![]()
Ik weet nog Phantasmagoria een spel met 1000 CD's ofzo en dat was ergens in de 2000's en dat zag er ineens als echt uit vergeleken met de pixel games van de 90's... En als je de shit nu ziet? En dat in eigenlijk 30 jaar is wel bizar.Lach met een schone bips![]()
Doe ik wel vakerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - ik had ook topic kunnen openen.
De doet nu een zelfbolk he, met LaPo en nieuwe topicIk ben dan ook niet hier voor die puntjes
![]()
Ik bums om het bumsen.Lach met een schone bips![]()
Hihiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik wel vakerIk ben dan ook niet hier voor die puntjes
![]()
Ik bums om het bumsen.
Ik weet er alles van. Was een mooie tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die tijden, 256 kleuren SVGA scherm en de straat kwam kijken hoe echt het er uit zag op dat kleine scherm![]()
Ik weet nog Phantasmagoria een spel met 1000 CD's ofzo en dat was ergens in de 2000's en dat zag er ineens als echt uit vergeleken met de pixel games van de 90's... En als je de shit nu ziet? En dat in eigenlijk 30 jaar is wel bizar.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Al die Sierra gamesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Was een mooie tijd.
![]()
Wolf3d, Dune2, Jetfichter...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Quest of Glory, Space Quest, Police Questquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wolf3d, Dune2, Jetfichter...
Scwijnhund?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik ga wederom geen antwoord in Duits terug krijgenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Iets later dan weer, Jagged Alliance was wel echt serieus tof.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wolf3d, Dune2, Jetfichter...Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik ga wederom geen antwoord in Duits terug krijgen
Nein....
Ich dachte vielleicht Sie hätten ein Fehler gemacht...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nein, aber das geht immer so mit der Mario. Ich versuch es im Deutsch und dann..... Kein antwortt mehr.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nein....
Ich dachte vielleicht Sie hätten ein Fehler gemacht...?Lach met een schone bips![]()
Es musste sein:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein, aber das geht immer so mit der Mario. Ich versuch es im aufs Deutsch und dann..... Kein aAntwortt mehr.
"Kein spaß gehabt mit die alte Rechners?"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Aber jetzt wirklich zeit zum bett zu gehen, morgen wieder ein neues tagUnd früh auch
Schlaf gut!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aber jetzt wirklich zeit zum bett zu gehen, morgen wieder ein neues tagUnd früh auch
Grüss dich!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ich bin ein Hollander und denke er kann das lesenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Es musste sein:
"Kein spaß gehabt mit die alte Rechners?"
Das ist auch soquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich bin ein Hollander und denke er kann das lesen![]()
Hups, ins Bett Du!!!![]()
![]()
Gute nacht freundin, es wirt zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hatte dauert... Ja gar nichts mehr... Ich geh slapie doen...quote:
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:29 schreef devzero het volgende:
Guess who's back, back again
dev is back, tell no friend![]()
Succes!quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 231 / +226 / +5 / 437 / 468
2. mario390 / 72 / +67 / +5 / 24 / 41
3. Lovely / 69 / +69 / +0 / 204 / 247
4. Sally / 56 / +46 / +10 / 52 / 77
5. AardappelSchotel / 55 / +55 / +0 / 147 / 183
6. devzero / 47 / +47 / +0 / 64 / 86
7. ieniminimuis / 41 / +41 / +0 / 57 / 71
8. loveyoulongtime / 39 / +1 / +38 / 81 / 106
9. gebrokenglas / 36 / +36 / +0 / 69 / 82
10. hemarookworst / 31 / +31 / +0 / 88 / 103
11. KoningWouter / 28 / +28 / +0 / 24 / 30
12. KillemWieft / 17 / +17 / +0 / 1 / 5
13. M_0_0_N / 15 / +15 / +0 / 87 / 102
14. MizzezAmy / 15 / +15 / +0 / 65 / 91
15. marc0871 / 13 / +13 / +0 / 18 / 32
16. Superbadeendje / 13 / +0 / +13 / 16 / 30
17. Pinnenmutske / 13 / +12 / +1 / 40 / 55
18. Kissingbird / 12 / +12 / +0 / 26 / 37
19. Borrelnootje00 / 9 / +9 / +0 / 20 / 27
20. Grrrrrrrr / 3 / +3 / +0 / 1 / 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jawel, jij hebt hot tub buddies.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand behalve hier vertellenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hi-ha.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand behalve hier vertellenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb er vandaag 1 gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand behalve hier vertellen![]()
Morgen hapje eten ergens samen![]()
![]()
Lijkt me taai. Geen idee waarom?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
Vanavond antilope gegeten, niet verkeerd, maar ook niet super bijzonder![]()
Leuk! Waar gaan jullie eten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb er vandaag 1 gemaakt![]()
Morgen hapje eten ergens samen![]()
Nee, was best mals. Beetje als een mals stukje biefstuk. Maar ik had meer een wild smaak verwacht (zoals met hert) en dat had dit niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt me taai. Geen idee waarom?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: