Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:59 schreef kalinhos het volgende:
Doen mensen hier nog mee aan de Bergse Plasloop zondag?
Kreeg een mail vd organisatie dat ze ‘t qua vergunningen niet helemaal goed rond hebben gekregen waardoor de kans bestaat dat op 2 punten in de route je moet wachten op verkeer wat nou eenmaal voorrang heeftnou wilde ik het zelf persoonlijk lopen als training voor marathon Valencia dus met tempoblokjes etc, maar je zou maar voor een pr willen gaan.
Jaren geleden heb ik de 1/4marathon gelopen bij de Linschotenloop (met TWC als haasquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.
Het klinkt ook als een leuke race, zo vlak voor kerst en de dagen daarna het buikje vol vreten en lekker aan de zuipquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik de 1/4marathon gelopen bij de Linschotenloop (met TWC als haas![]()
post die hier nog wel eens?)
Was goed georganiseerd
Volgens mij een parcours waar velen succesvol een PR halen?
Dank hiervoor. Ik heb voor de motivatie wat locale kleine loopjes uit gehaald. En nu weer lekker trainen, al is het even wennen in de sportschool op een loopband.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:55 schreef CaLeX het volgende:
wat zoekopties:
https://uitslagen.nl/evenementen.html?pr=ZH&ma=&jr=2025
https://inschrijven.nl/# (iets lastiger te zoeken op regio)
https://www.nextrace.nl/kalender
Ga eerst beginnen met rustig wandelen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:59 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil weer lopen maar m'n voeten zijn echt fucked up op drie verschillende manieren/plekken.![]()
![]()
Benen prima.
Ik was nog een paar dagen in schotland (nu vanavond weer thuis) dus heb vrij veel gewandeld, maar dat deed wel zeer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga eerst beginnen met rustig wandelen?
Is dat een armband of?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef Nober het volgende:
Zaterdag bij aldi van het merk Crane
https://www.aldi.nl/aanbi(...)428-1-0.article.html
[ afbeelding ]
Ik denk een hoofdband.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is dat een armband of?
Loop nooit met een muts maar handschoenen zijn altijd nodig
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zal misschien niet aan de locatie gelegen hebben
[..]
wat zoekopties:
https://uitslagen.nl/evenementen.html?pr=ZH&ma=&jr=2025
https://inschrijven.nl/# (iets lastiger te zoeken op regio)
https://www.nextrace.nl/kalender
Die Linschotenloop had ik ook willen doen, maar die zit al vol.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.
Maar dan kan je weer niet op periode zoekenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef En1gma het volgende:
[..]
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.
vorig jaar de 17km gelopen. Voor de start kwam de regen horizontaal langs (we zaten gelukkig lekker droog in de auto) en kwam ik net terug van een longontsteking.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Er is eind deze maand een trail run in de duinen van Schoorl. Dat lijkt me wel tof, het is mijn achtertuin en er is een instap-afstand van 12 km die wel moet lukken.
Heeft iemand deze wel eens gelopen?
Ik loop die 1 a 2 keer per jaar, de Schoorlse duintoppenroute (helemaal is die 21 km), gewoon omdat het een prachtige omloop is. En na afloop kan je nog even de lagune induiken en je afspoelen bij de surfschool aldaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Er is eind deze maand een trail run in de duinen van Schoorl. Dat lijkt me wel tof, het is mijn achtertuin en er is een instap-afstand van 12 km die wel moet lukken.
Heeft iemand deze wel eens gelopen?
Helaas ook lang niet compleet zo heeft Oss twee competities (13 loopjes in totaal dit jaar), een City Run, De Maasdijk, een winterrun en een NK crossduathlon...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef En1gma het volgende:
[..]
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.
[..]
Die Linschotenloop had ik ook willen doen, maar die zit al vol.
De duintoppenroute ken ik. Is denk ik mijn favoriete wandeling in NL. Maar wandelend is die al zwaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:02 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik loop die 1 a 2 keer per jaar, de Schoorlse duintoppenroute (helemaal is die 21 km), gewoon omdat het een prachtige omloop is. En na afloop kan je nog even de lagune induiken en je afspoelen bij de surfschool aldaar.
Mijn vrouw en ik hebben ons daar voor dit jaar als vrijwilliger aangemeld. Ons idee was we lopen er zelf al regelmatig en vinden de evenementen altijd leuk om te doen, dus we kunnen ook wel eens wat terug doen.
Vorig jaar was dat hele gebied één groot waterballetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar dan kan je weer niet op periode zoekenof afstanden, of type sport. Inschrijven.nl is naar mijn mening gewoon heel beperkt.
[..]
vorig jaar de 17km gelopen. Voor de start kwam de regen horizontaal langs (we zaten gelukkig lekker droog in de auto) en kwam ik net terug van een longontsteking.
Leuk en gemoedelijk evenement
Volgens mij is het water bij de Uilenvanger Bergen dit jaar niet eens weggeraakt, dus dat zal nu wel weer helemaal onder water staan. De Uilenvanger is vaak het startpunt voor mij als ik in de duinen wil hardlopen. Het 12 kilometer rondje dat daar start vind ik altijd heel fijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat hele gebied één groot waterballet
Ah kak zeg. Balen. Dat lijkt me ook best pijnlijk trouwensquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef valleilijn het volgende:
Nou het herstel van mn val ging nog niet zo snel dus ik ben nog maar even bij mn fysio en huisarts langs geweest. De conclusie is toch en wel wat pittigere blessure: een scheurtje in mn rectus femoris, herstel 6-8 weken. Als de revalidatie dan goed gaat kan ik in december weer een beetje hardlopen maar ja, RIP najaarsloopjes en Egmond
Oef, dat is wel een hele zure tegenvaller.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef valleilijn het volgende:
Nou het herstel van mn val ging nog niet zo snel dus ik ben nog maar even bij mn fysio en huisarts langs geweest. De conclusie is toch en wel wat pittigere blessure: een scheurtje in mn rectus femoris, herstel 6-8 weken. Als de revalidatie dan goed gaat kan ik in december weer een beetje hardlopen maar ja, RIP najaarsloopjes en Egmond
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef valleilijn het volgende:
Multifunctioneel sjaaltje.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is dat een armband of?
Loop nooit met een muts maar handschoenen zijn altijd nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |