abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215218409
Beterschap @Tjacka!
pi_215218431
Ik liep vanochtend een 20 km duurloop over klompenpaden door de polder (goede training voor survivalrun want dan loop je ook vaak door klei en gras). 2 weken geleden was de polder nog zo droog dat ik m'n trailschoenen niet nodig had. Vandaag baalde ik dat ik m'n trailschoenen niet aan had :') na 4 km al vol tegen de grond geklapt, natuurlijk precies geland op een stukje grind en puin zodat ik nu lekker geschaafd ben, en daarna heeel voorzichtig de rest gelopen :')
  woensdag 9 oktober 2024 @ 16:14:46 #158
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215219232
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:59 schreef kalinhos het volgende:
Doen mensen hier nog mee aan de Bergse Plasloop zondag?

Kreeg een mail vd organisatie dat ze ‘t qua vergunningen niet helemaal goed rond hebben gekregen waardoor de kans bestaat dat op 2 punten in de route je moet wachten op verkeer wat nou eenmaal voorrang heeft :') nou wilde ik het zelf persoonlijk lopen als training voor marathon Valencia dus met tempoblokjes etc, maar je zou maar voor een pr willen gaan.
Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.
Met pijn en moeite derde
pi_215219881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.
Jaren geleden heb ik de 1/4marathon gelopen bij de Linschotenloop (met TWC als haas :D O+ post die hier nog wel eens?)
Was goed georganiseerd
Volgens mij een parcours waar velen succesvol een PR halen?
  woensdag 9 oktober 2024 @ 17:27:07 #160
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215219956
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:20 schreef Serinde het volgende:

[..]
Jaren geleden heb ik de 1/4marathon gelopen bij de Linschotenloop (met TWC als haas :D O+ post die hier nog wel eens?)
Was goed georganiseerd
Volgens mij een parcours waar velen succesvol een PR halen?
Het klinkt ook als een leuke race, zo vlak voor kerst en de dagen daarna het buikje vol vreten en lekker aan de zuip :D (en dan in januari beginnen met trainen voor Rotterdam).

Mijn droomtijd zou onder een anderhalf uur zijn, maar ik weet niet of dat dan al realistisch is.
Met pijn en moeite derde
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2024 @ 17:51:05 #161
426493 crew  PippenScottie
pi_215220175
Will Grigg on fire *O*

Edit; verkeerde topic, maar daarom niet minder waar *O*
My friends all drive horses
  woensdag 9 oktober 2024 @ 21:09:11 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215222075
Ja hoor, met gemak 10x 2 minuutjes gevlogen O+
pi_215222206
Zaterdag bij aldi van het merk Crane

https://www.aldi.nl/aanbi(...)428-1-0.article.html

pi_215222297
quote:
Dank hiervoor. Ik heb voor de motivatie wat locale kleine loopjes uit gehaald. En nu weer lekker trainen, al is het even wennen in de sportschool op een loopband.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_215222814
Ik wil weer lopen maar m'n voeten zijn echt fucked up op drie verschillende manieren/plekken. :') :%
Benen prima.
pi_215223044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 22:59 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil weer lopen maar m'n voeten zijn echt fucked up op drie verschillende manieren/plekken. :') :%
Benen prima.
Ga eerst beginnen met rustig wandelen?
pi_215223134
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 23:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Ga eerst beginnen met rustig wandelen?
Ik was nog een paar dagen in schotland (nu vanavond weer thuis) dus heb vrij veel gewandeld, maar dat deed wel zeer.

Ik kijk echt uit naar morgen een dag geen schoenen aan en weinig op m'n voeten staan. Al zou ik wel een easy 5k willen doen als het pijnvrij kon natuurlijk.
pi_215223172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef Nober het volgende:
Zaterdag bij aldi van het merk Crane

https://www.aldi.nl/aanbi(...)428-1-0.article.html

[ afbeelding ]
Is dat een armband of?

Loop nooit met een muts maar handschoenen zijn altijd nodig 8-)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215223590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 00:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Is dat een armband of?

Ik denk een hoofdband.

Ik vind een muts ook niks, maar hoofdband als het echt koud/winderig is, is wel lekker voor de oren. Wel ventilatie aan de bovenkant dus mn warmte kan weg, maar ook warme oren.
Fake it till you make it...
pi_215223628
Vandaag intervallen boys *O* *O* *O* *O* *O*

#roadto10k
Groot fan van User Wotte
pi_215223751
Zin in zondag! _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215224194
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 11:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Dat zal misschien niet aan de locatie gelegen hebben :Y)
[..]
wat zoekopties:

https://uitslagen.nl/evenementen.html?pr=ZH&ma=&jr=2025
https://inschrijven.nl/# (iets lastiger te zoeken op regio)
https://www.nextrace.nl/kalender
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die Linschotenloop had ik ook willen doen, maar die zit al vol.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 oktober 2024 @ 10:17:00 #173
pi_215224333
Er is eind deze maand een trail run in de duinen van Schoorl. Dat lijkt me wel tof, het is mijn achtertuin en er is een instap-afstand van 12 km die wel moet lukken.

Heeft iemand deze wel eens gelopen?
pi_215224398
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef En1gma het volgende:

[..]
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.

Maar dan kan je weer niet op periode zoeken 8)7 of afstanden, of type sport. Inschrijven.nl is naar mijn mening gewoon heel beperkt.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Er is eind deze maand een trail run in de duinen van Schoorl. Dat lijkt me wel tof, het is mijn achtertuin en er is een instap-afstand van 12 km die wel moet lukken.

vorig jaar de 17km gelopen. Voor de start kwam de regen horizontaal langs (we zaten gelukkig lekker droog in de auto) en kwam ik net terug van een longontsteking.

Leuk en gemoedelijk evenement ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215224995
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef PippenScottie het volgende:

Ik loop die 1 a 2 keer per jaar, de Schoorlse duintoppenroute (helemaal is die 21 km), gewoon omdat het een prachtige omloop is. En na afloop kan je nog even de lagune induiken en je afspoelen bij de surfschool aldaar.

Mijn vrouw en ik hebben ons daar voor dit jaar als vrijwilliger aangemeld. Ons idee was we lopen er zelf al regelmatig en vinden de evenementen altijd leuk om te doen, dus we kunnen ook wel eens wat terug doen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_215225014
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef En1gma het volgende:

[..]
[..]
Die Linschotenloop had ik ook willen doen, maar die zit al vol.
Helaas ook lang niet compleet zo heeft Oss twee competities (13 loopjes in totaal dit jaar), een City Run, De Maasdijk, een winterrun en een NK crossduathlon...

Allemaal niet op de kaart:
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 oktober 2024 @ 12:15:02 #177
pi_215225082
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:02 schreef pipster het volgende:

[..]
Ik loop die 1 a 2 keer per jaar, de Schoorlse duintoppenroute (helemaal is die 21 km), gewoon omdat het een prachtige omloop is. En na afloop kan je nog even de lagune induiken en je afspoelen bij de surfschool aldaar.

Mijn vrouw en ik hebben ons daar voor dit jaar als vrijwilliger aangemeld. Ons idee was we lopen er zelf al regelmatig en vinden de evenementen altijd leuk om te doen, dus we kunnen ook wel eens wat terug doen.
De duintoppenroute ken ik. Is denk ik mijn favoriete wandeling in NL. Maar wandelend is die al zwaar :D

Ik kon het parcours van die Schoorl trail run niet vinden, maar dat is ongeveer de paden van die wandelroutes in het duingebied?
Dat zou wel fijn zijn, ik was bang dat het door kwetsbaar duingebied zou gaan. Kon me dat niet voorstellen, maar toch.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 oktober 2024 @ 12:15:39 #178
pi_215225086
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:24 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Maar dan kan je weer niet op periode zoeken 8)7 of afstanden, of type sport. Inschrijven.nl is naar mijn mening gewoon heel beperkt.
[..]
vorig jaar de 17km gelopen. Voor de start kwam de regen horizontaal langs (we zaten gelukkig lekker droog in de auto) en kwam ik net terug van een longontsteking.

Leuk en gemoedelijk evenement ^O^
Vorig jaar was dat hele gebied één groot waterballet
pi_215225107
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:15 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Vorig jaar was dat hele gebied één groot waterballet
Volgens mij is het water bij de Uilenvanger Bergen dit jaar niet eens weggeraakt, dus dat zal nu wel weer helemaal onder water staan. De Uilenvanger is vaak het startpunt voor mij als ik in de duinen wil hardlopen. Het 12 kilometer rondje dat daar start vind ik altijd heel fijn.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_215233719
Nou het herstel van mn val ging nog niet zo snel dus ik ben nog maar even bij mn fysio en huisarts langs geweest. De conclusie is toch en wel wat pittigere blessure: een scheurtje in mn rectus femoris, herstel 6-8 weken. Als de revalidatie dan goed gaat kan ik in december weer een beetje hardlopen maar ja, RIP najaarsloopjes en Egmond :'(
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:03:07 #181
pi_215235302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef valleilijn het volgende:
Nou het herstel van mn val ging nog niet zo snel dus ik ben nog maar even bij mn fysio en huisarts langs geweest. De conclusie is toch en wel wat pittigere blessure: een scheurtje in mn rectus femoris, herstel 6-8 weken. Als de revalidatie dan goed gaat kan ik in december weer een beetje hardlopen maar ja, RIP najaarsloopjes en Egmond :'(
Ah kak zeg. Balen. Dat lijkt me ook best pijnlijk trouwens

Succes met revalideren.
pi_215236747
Iedereen alvast veel succes gewenst zondag in Eindhoven (of elders)! Ik ga knallen op de halve in 040 *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215237162
quote:
Oef, dat is wel een hele zure tegenvaller. :'(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_215237594
quote:
:X dat is zuur, beterschap en een voorspoedig herstel gewenst!
Fake it till you make it...
pi_215240890
@valleilijn wat balen, zeg! :{ Sterkte met herstellen!

@Jor_Dii succes!! *O*

Ik heb de knoop doorgehakt en ben ingeschreven voor m'n eerste halve marathon! *)
Nog 18 weken te gaan!
pi_215243339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 00:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Is dat een armband of?

Multifunctioneel sjaaltje.

Er lag maar een paar gele handschoenen en een gele muts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')