abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215214783
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:22 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Nederland is een werelds land voor hardlopen (en/of fietsen). Bijna overal fietspaden en welke kant je ook op gaat, binnen een km of 3 zit je wel in een polder of langs een water ofzo.

Ik zit zelf zo in de Biesbosch (km of 4-5) en als ik een lange run wil zit ik na 11km al bij Kinderdijk in de polder.

En dit is eigenlijk overal in het land wel zo. Van Utrecht tot Heerenveen tot Zoutelande tot Sittard
Nog wat meer bereikbare heuvels en het was perfect.
pi_215214785
Het was vanavond begin van de avond ook echt hardloop-spitsuur bij mijn stad. Ik fietste rond 18:00 bij de rivier en er waren echt overal hardlopers. Super profi types met compressiekousen en enorme schoenen en watervestjes en matchende fluorescerende outfits, en van die fitness types in croptops en broekjes waarin je billen beter uitkomen, en kerels in een FC Barcelona shirtje en oude gymschoenen, en mensen in joggingpakken. Alles. O+

Ik wijt het aan Zevenheuvelenkoorts en mooi weer. :P
pi_215214961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 09:45 schreef mignonne het volgende:

[..]
Leuk die medaille!

Mn collega's liepen de 10km van de Lansingerland run maar vonden het vooral koud :D
Cpc heeft ook een halve marathon, misschien ook leuk?
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik helemaal klaar was voor de start in mn hempie en korte broek zittend op een stoel in de kantine te bibberen. :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 11:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Dat zal misschien niet aan de locatie gelegen hebben :Y)
[..]
wat zoekopties:

https://uitslagen.nl/evenementen.html?pr=ZH&ma=&jr=2025
https://inschrijven.nl/# (iets lastiger te zoeken op regio)
https://www.nextrace.nl/kalender
Wist niet dat uitslagen.nl ook op die manier werkte. Laatst ook nextrace.nl ontdekt!
pi_215215711
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 09:45 schreef mignonne het volgende:

[..]
Leuk die medaille!

Mn collega's liepen de 10km van de Lansingerland run maar vonden het vooral koud :D
Cpc heeft ook een halve marathon, misschien ook leuk?
Nee, CPC is de Halve marathon en heeft ook nog wat andere afstanden. :+
Maar als je voor een snelle marathon wil gaan in het voorjaar is de CPC wel het evenement daarvoor.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215216199
eerste week is gelukt en loop nu in een half uur ongeveer 4,3 km

merk dat ik ziekig aan het worden ben, want zaterdag liep ik na een paar dagen vol met drank dit op 150 bpm en gisteren van minuut 15 continue op 180 bpm :'(
Groot fan van User Wotte
pi_215218409
Beterschap @Tjacka!
pi_215218431
Ik liep vanochtend een 20 km duurloop over klompenpaden door de polder (goede training voor survivalrun want dan loop je ook vaak door klei en gras). 2 weken geleden was de polder nog zo droog dat ik m'n trailschoenen niet nodig had. Vandaag baalde ik dat ik m'n trailschoenen niet aan had :') na 4 km al vol tegen de grond geklapt, natuurlijk precies geland op een stukje grind en puin zodat ik nu lekker geschaafd ben, en daarna heeel voorzichtig de rest gelopen :')
  woensdag 9 oktober 2024 @ 16:14:46 #158
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215219232
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:59 schreef kalinhos het volgende:
Doen mensen hier nog mee aan de Bergse Plasloop zondag?

Kreeg een mail vd organisatie dat ze ‘t qua vergunningen niet helemaal goed rond hebben gekregen waardoor de kans bestaat dat op 2 punten in de route je moet wachten op verkeer wat nou eenmaal voorrang heeft :') nou wilde ik het zelf persoonlijk lopen als training voor marathon Valencia dus met tempoblokjes etc, maar je zou maar voor een pr willen gaan.
Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_215219881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja tegen dit probleem loop ik dus precies aan. Ik heb mij nu in december ingeschreven voor de Linschotenloop om een PR te halen, zondag wordt meer een leuke ervaring denk ik.
Jaren geleden heb ik de 1/4marathon gelopen bij de Linschotenloop (met TWC als haas :D O+ post die hier nog wel eens?)
Was goed georganiseerd
Volgens mij een parcours waar velen succesvol een PR halen?
  woensdag 9 oktober 2024 @ 17:27:07 #160
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215219956
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:20 schreef Serinde het volgende:

[..]
Jaren geleden heb ik de 1/4marathon gelopen bij de Linschotenloop (met TWC als haas :D O+ post die hier nog wel eens?)
Was goed georganiseerd
Volgens mij een parcours waar velen succesvol een PR halen?
Het klinkt ook als een leuke race, zo vlak voor kerst en de dagen daarna het buikje vol vreten en lekker aan de zuip :D (en dan in januari beginnen met trainen voor Rotterdam).

Mijn droomtijd zou onder een anderhalf uur zijn, maar ik weet niet of dat dan al realistisch is.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2024 @ 17:51:05 #161
426493 crew  PippenScottie
pi_215220175
Will Grigg on fire *O*

Edit; verkeerde topic, maar daarom niet minder waar *O*
My friends all drive horses
  woensdag 9 oktober 2024 @ 21:09:11 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215222075
Ja hoor, met gemak 10x 2 minuutjes gevlogen O+
pi_215222206
Zaterdag bij aldi van het merk Crane

https://www.aldi.nl/aanbi(...)428-1-0.article.html

pi_215222297
quote:
Dank hiervoor. Ik heb voor de motivatie wat locale kleine loopjes uit gehaald. En nu weer lekker trainen, al is het even wennen in de sportschool op een loopband.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_215222814
Ik wil weer lopen maar m'n voeten zijn echt fucked up op drie verschillende manieren/plekken. :') :%
Benen prima.
pi_215223044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 22:59 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil weer lopen maar m'n voeten zijn echt fucked up op drie verschillende manieren/plekken. :') :%
Benen prima.
Ga eerst beginnen met rustig wandelen?
pi_215223134
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 23:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Ga eerst beginnen met rustig wandelen?
Ik was nog een paar dagen in schotland (nu vanavond weer thuis) dus heb vrij veel gewandeld, maar dat deed wel zeer.

Ik kijk echt uit naar morgen een dag geen schoenen aan en weinig op m'n voeten staan. Al zou ik wel een easy 5k willen doen als het pijnvrij kon natuurlijk.
pi_215223172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef Nober het volgende:
Zaterdag bij aldi van het merk Crane

https://www.aldi.nl/aanbi(...)428-1-0.article.html

[ afbeelding ]
Is dat een armband of?

Loop nooit met een muts maar handschoenen zijn altijd nodig 8-)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215223590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 00:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Is dat een armband of?

Loop nooit met een muts maar handschoenen zijn altijd nodig 8-)
Ik denk een hoofdband.

Ik vind een muts ook niks, maar hoofdband als het echt koud/winderig is, is wel lekker voor de oren. Wel ventilatie aan de bovenkant dus mn warmte kan weg, maar ook warme oren.
Fake it till you make it...
pi_215223628
Vandaag intervallen boys *O* *O* *O* *O* *O*

#roadto10k
Groot fan van User Wotte
pi_215223751
Zin in zondag! _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215224194
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 11:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Dat zal misschien niet aan de locatie gelegen hebben :Y)
[..]
wat zoekopties:

https://uitslagen.nl/evenementen.html?pr=ZH&ma=&jr=2025
https://inschrijven.nl/# (iets lastiger te zoeken op regio)
https://www.nextrace.nl/kalender
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die Linschotenloop had ik ook willen doen, maar die zit al vol.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 oktober 2024 @ 10:17:00 #173
426493 crew  PippenScottie
pi_215224333
Er is eind deze maand een trail run in de duinen van Schoorl. Dat lijkt me wel tof, het is mijn achtertuin en er is een instap-afstand van 12 km die wel moet lukken.

Heeft iemand deze wel eens gelopen?
My friends all drive horses
pi_215224398
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef En1gma het volgende:

[..]
inschrijven.nl is juist superhandig om op regio te zoeken als je de kaart gebruikt.

Maar dan kan je weer niet op periode zoeken 8)7 of afstanden, of type sport. Inschrijven.nl is naar mijn mening gewoon heel beperkt.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Er is eind deze maand een trail run in de duinen van Schoorl. Dat lijkt me wel tof, het is mijn achtertuin en er is een instap-afstand van 12 km die wel moet lukken.

vorig jaar de 17km gelopen. Voor de start kwam de regen horizontaal langs (we zaten gelukkig lekker droog in de auto) en kwam ik net terug van een longontsteking.

Leuk en gemoedelijk evenement ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215224995
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef PippenScottie het volgende:

Ik loop die 1 a 2 keer per jaar, de Schoorlse duintoppenroute (helemaal is die 21 km), gewoon omdat het een prachtige omloop is. En na afloop kan je nog even de lagune induiken en je afspoelen bij de surfschool aldaar.

Mijn vrouw en ik hebben ons daar voor dit jaar als vrijwilliger aangemeld. Ons idee was we lopen er zelf al regelmatig en vinden de evenementen altijd leuk om te doen, dus we kunnen ook wel eens wat terug doen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')