abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215159610
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mijn hardloopshirt voor zondag gekregen en ik mag aantreden in een lila shirt van mijn werkgever.

Ik ben totaal niet ijdel, maar ik ren het liefst volledig in het zwart.
Halve van Helmond had een paars shirt. :') Gaven ze er wel gratis bij.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:21 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik vind hardlopen wel een goed excuus voor felle schoenen/sokken/kleren die ik in het dagelijks leven niet zou dragen.

Maar die roze-oranje alphafly's die iedereen heeft zijn wel mokerlelijk gr gr.
Hai.

Kon het niet laten voor 96 euro want de zwarten waren 160.

Je hebt ook witte en gele alphaflys.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 02-10-2024 18:20:35 ]
pi_215160205
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Beste oplossing.Contributie bij een atletiekvereniging is peanuts, als je dat vergelijkt met sportscholen enzo. Sportschool is al gauw drie, vier keer zo duur.
Mwoah ik betaal 24e per maand voor mijn sportschool. Voor mijn kinderen betaal ik per kind 25e per maand aan Sparta. Dat zal voor een volwassene niet goedkoper zijn.

Eens dat contributie betalen een optie is maar is zeker niet per se goedkoper dan sportschool.

Het ging mij alleen om 400s en eventueel ooit een keer een aangepaste Yasso training. Daarvoor leek een atletiekbaan me een betere oplossing dan op basis van het horloge lopen, hoewel dat natuurlijk ook gewoon kan.
Ik ben in ieder geval niet van plan om wekelijks daar op de baan te staan.
:)
pi_215160253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:32 schreef GotC het volgende:

[..]
Eens ^O^
Enige jammere is dat er nu ook nog ‘s avonds betaald parkeren is in de wijk rondom Haag.
Das juist ideaal! :o
Voorheen kon ik nergens parkeren bij Zuiderpark voor de trainingen omdat het vol stond met werkbusjes die hier gratis parkeren :') maar nu eindelijk normaal plek. Heerlijk.

Meestal gaan we op de fiets, soms lopend. Maar heel soms is met de auto beter hier haha
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:13:37 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215160366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef mignonne het volgende:

[..]
Das juist ideaal! :o
Voorheen kon ik nergens parkeren bij Zuiderpark voor de trainingen omdat het vol stond met werkbusjes die hier gratis parkeren :') maar nu eindelijk normaal plek. Heerlijk.

Meestal gaan we op de fiets, soms lopend. Maar heel soms is met de auto beter hier haha
Ja die snap ik helemaal :D. Maar in de Vogelwijk is dat niet zo, en dat betaald parkeren is de reden waarom Yur zijn lidmaatschap heeft opgezegd.

Enne, anders de 100 meter strepen in het Zuiderpark volgen? Ook een mogelijkheid!
pi_215160399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:13 schreef GotC het volgende:

[..]
Ja die snap ik helemaal :D. Maar in de Vogelwijk is dat niet zo, en dat betaald parkeren is de reden waarom Yur zijn lidmaatschap heeft opgezegd.

Enne, anders de 100 meter strepen in het Zuiderpark volgen? Ook een mogelijkheid!
Ja das ook een goeie idd!
pi_215162334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:21 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik vind hardlopen wel een goed excuus voor felle schoenen/sokken/kleren die ik in het dagelijks leven niet zou dragen.

Maar die roze-oranje alphafly's die iedereen heeft zijn wel mokerlelijk gr gr.
Ik heb de Vaporfly 3 in die kleurstelling :) . Intussen zijn ze gedegradeerd tot trainingsschoen, ik liep er vandaag nog mee en toevallig keek ik nadien nog eens naar de rare kleurencombinatie.
pi_215164647
Grappig. Tijdens de training laatst gefilmd voor loopanalyse. Gaan we binnenkort met de trainers allemaal bespreken. Wat mezelf opvalt. Ik dacht dat ik verder op de voorvoet land dan hieruit blijkt. En mijn bovenlijf beweegt niet, mooi om te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door mosselmossel op 03-10-2024 09:18:35 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_215165062
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:32 schreef GotC het volgende:

[..]
Eens ^O^
Enige jammere is dat er nu ook nog ‘s avonds betaald parkeren is in de wijk rondom Haag.
Maar op het parkeerplekje bij Haag zelf niet..
Ik vind het trouwens op zich logisch dat die wijk betaald parkeren wordt, want het geeft op zomerse dagen echt wel overlast voor de buurtbewoners hoeveel mensen daar willen parkeren voor het strand. Maar je zou inderdaad hopen dat er voor de trainende Haag-leden wat meer gratis plekken waren of dat die voorbehouden zijn aan de mensen die verder weg wonen. Kan me voorstellen dat het op de maandag en woensdagen erg druk is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_215165287
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
Grappig. Tijdens de training laatst gefilmd voor loopanalyse. Gaan we binnenkort met de trainers allemaal bespreken. Wat mezelf opvalt. Ik dacht dat ik verder op de voorvoet land dan hieruit blijkt. En mijn bovenlijf beweegt niet, mooi om te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, dat gaan wij als het goed is het komende trainingsblok ook eens doen met onze groep, altijd erg verhelderend.

Je techniek ziet er keurig uit ^O^
pi_215165293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Maar op het parkeerplekje bij Haag zelf niet..
Ik vind het trouwens op zich logisch dat die wijk betaald parkeren wordt, want het geeft op zomerse dagen echt wel overlast voor de buurtbewoners hoeveel mensen daar willen parkeren voor het strand. Maar je zou inderdaad hopen dat er voor de trainende Haag-leden wat meer gratis plekken waren of dat die voorbehouden zijn aan de mensen die verder weg wonen. Kan me voorstellen dat het op de maandag en woensdagen erg druk is..
Ware het niet dat er alleen betaald parkeren is tussen 18:00 en 24:00. Dan zijn de meeste strandgangers alweer naar huis ;)

Het betaald parkeren is ingevoerd omdat er in een paar pracht/kanswijken een hoop meer autos zijn dan woonhuizen. (tweede autotjes, klusbussen en andere werkvoertuigen). Vanaf dat moment is er een olievlek gaande, want waarom zou je 400 euro per jaar betalen als je ook gratis een wijk verder kan parkeren. Het zou mij niets verbazen als het parkeer terrein bij Haag ook wel het eea aan klusbussen staan. jammer dat er mensen op moeten zeggen vanwege deze parkeerproblemen (2,60 per uur is ook wel een flink tarief)

Helaas woon ik in een van de laatste wijken waar het wordt ingevoerd en zijn wij aan de beurt om 20 minuten rondjes te rijden als we te laat thuis zijn ;( hopelijk wordt het ook snel hier ingevoerd. [/rant]

om het toch ontopic te houden: Gisteren 10*200 gedaan en nu wat spierpijn ;( komt er een griepje aan? :{
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 11:46:42 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215165702
Gister begonnen aan Start2Run. Wederom best wel een déjà vu. Als vanzelf loop ik dan die minuutjes / twee minuutjes, al babbelend met andere mensen. Ik vind het weer erg gezellig en fijn én relaxed. Ik ben alleen in 2 jaar ca. 10 jaar ouder geworden :') dus ben stijf en moe vandaag. Sportschool gaat 'm even niet worden. Alles (werk, privé, sport) in die week proppen is überhaupt nog steeds een uitdaging, dus nu hardlopen er nog eens bij klinkt misschien gek. Maar ik vind het zo fijn om te doen.

Dus: niet teveel nadenken en naar les 2. En mijn huiswerk doen in het weekend :P
  donderdag 3 oktober 2024 @ 13:13:07 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215166483
Deze zaterdag 20 jaar Parkrun, ik las op social media dat ze willen dat er zoveel mogelijk mensen meedoen landelijk. Ik ben van plan mijn eerste keer Parkrun de jubileum versie te maken en een rustig rondje te gaan doen (want de dag erop de Singelloop Breda :o )

https://www.parkrun.co.nl en https://www.parkrun.co.nl/events/#geo=6.35/52.155/5.293

[ Bericht 21% gewijzigd door SEMTEX op 03-10-2024 13:41:07 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 oktober 2024 @ 13:41:51 #44
426493 crew  PippenScottie
pi_215166757
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Deze zaterdag 20 jaar Parkrun. Ik ben van plan mijn eerste keer Parkrun de jubileum versie te maken en een rustig rondje te gaan doen (want de dag erop de Singelloop Breda :o )

https://www.parkrun.co.nl en https://www.parkrun.co.nl/events/#geo=6.35/52.155/5.293
*O* *O* *O*

We willen een record halen met 2500 deelnemers deze zaterdag!
Dus allen, doe mee!

https://blog.parkrun.com/(...)r-parkrun-nederland/
My friends all drive horses
  donderdag 3 oktober 2024 @ 14:07:44 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215166999
Ik las die oproep voor Parkrun ook en heb even getwijfeld, maar ik begin die middag aan een soort van Backyard Ultra. Weliswaar als duo en gelimiteerd tot 24 uur, maar ik verwacht alsnog tussen de 80 en 100 kilometer te gaan lopen.
F means you're fucked
pi_215167077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 13:41 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
*O* *O* *O*

We willen een record halen met 2500 deelnemers deze zaterdag!
Dus allen, doe mee!

https://blog.parkrun.com/(...)r-parkrun-nederland/
Het is op zich een hartstikke mooi inititiatief. Ik hoop dat er nog eens een parkrun iets dichter in de buurt komt. Want een half uur rijden is mij net iets teveel voor zoiets. Maar ik hoop voor ze, dat de 2500 deelnemers wordt gehaald.
pi_215167614
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Deze zaterdag 20 jaar Parkrun, ik las op social media dat ze willen dat er zoveel mogelijk mensen meedoen landelijk. Ik ben van plan mijn eerste keer Parkrun de jubileum versie te maken en een rustig rondje te gaan doen (want de dag erop de Singelloop Breda :o )

Wel leuk, al ligt de dichtstbijzijnde eigenlijk net aan de verkeerde kant van Eindhoven voor mij. Sowieso ga ik het komende zaterdag niet halen ivm training op het werk die ochtend. Maar wellicht dat ik toch nog een keer wel aanhaak.
pi_215167781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:07 schreef YUR het volgende:
Ik las die oproep voor Parkrun ook en heb even getwijfeld, maar ik begin die middag aan een soort van Backyard Ultra. Weliswaar als duo en gelimiteerd tot 24 uur, maar ik verwacht alsnog tussen de 80 en 100 kilometer te gaan lopen.
Wat maakt 5 km meer dan nog uit :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 3 oktober 2024 @ 15:42:23 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215167846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Wat maakt 5 km meer dan nog uit :P
Dat is ook weer zo :D
F means you're fucked
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 oktober 2024 @ 16:01:06 #50
426493 crew  PippenScottie
pi_215167972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:07 schreef YUR het volgende:
Wat? En hoe? En waarom??

Ik heb veel vragen
My friends all drive horses
  donderdag 3 oktober 2024 @ 17:46:41 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215168790
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Wat? En hoe? En waarom??

Ik heb veel vragen
Wat:

Backyard Ultra = Op ieder heel uur starten aan een rondje van 6706 meter. De tijd die je in dat uur over hebt is verplichte rust.
Normaal gesproken gaat dit door totdat er nog maar 1 deelnemer over is (wereldrecord: 108 rondjes). Maar dit evenement houdt sowieso na 24 uur (=100 mijl) op.
Ik doe dit voor het eerst niet solo, maar als duo. Het plan is om om de beurt een uur te pakken.

Hoe:

Joggen en wandelen afwisselen. Ik probeer te mikken op 50 minuten per uur onderweg zijn, in de praktijk is het meestal 46 of 47

Waarom:

Omdat het kan.

En omdat het eindelijk niet belangrijk is hoe snel je kunt rennen ^O^
F means you're fucked
pi_215168914
Klinkt wel als erg leuk concept!
(Voor mij sowieso niet weggelegd daar ren ik te weinig afstand voor 😉)
En een mooie afweging, ga je langzamer zodat je minder snel moe wordt maar minder rust hebt tussendoor of ga je voor meer rust tussendoor
pi_215174630
Net even nog een lekkere 5K gelopen en nu rust en dan zondag mijn eerste halve marathon. Meer kan ik er niet meer aan doen, heb goed getraind maar vind het best spannend. :')
De weersvoorspellingen zijn goed. Ik wil graag in een korte broek met hemdje lopen, ben altijd snel warm. Kan net denk ik qua temperatuur.
Alius aliud dicit
pi_215174761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef YUR het volgende:
Backyard Ultra = Op ieder heel uur starten aan een rondje van 6706 meter.
Heel gaaf, dat lijkt me ook wel iets om eens te proberen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215174814
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef YUR het volgende:

[..]
Wat:

Backyard Ultra = Op ieder heel uur starten aan een rondje van 6706 meter. De tijd die je in dat uur over hebt is verplichte rust.
Normaal gesproken gaat dit door totdat er nog maar 1 deelnemer over is (wereldrecord: 108 rondjes). Maar dit evenement houdt sowieso na 24 uur (=100 mijl) op.
Ik doe dit voor het eerst niet solo, maar als duo. Het plan is om om de beurt een uur te pakken.

Hoe:

Joggen en wandelen afwisselen. Ik probeer te mikken op 50 minuten per uur onderweg zijn, in de praktijk is het meestal 46 of 47

Waarom:

Omdat het kan.

En omdat het eindelijk niet belangrijk is hoe snel je kunt rennen ^O^
Vet! Dat staat stiekem ook wel op mijn hardloop-bucketlist :D

Waar ga je em lopen? Als ik zoek naar backyard ultra's in Nederland vind ik alleen die door Trail Events georganiseerd (in maart).
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:36:38 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215175279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:45 schreef valleilijn het volgende:

[..]
Vet! Dat staat stiekem ook wel op mijn hardloop-bucketlist :D

Waar ga je em lopen? Als ik zoek naar backyard ultra's in Nederland vind ik alleen die door Trail Events georganiseerd (in maart).
Die ga ik ook weer lopen :D

Dit weekend organiseert Devils Trail in Doorn een aantal trailafstanden, en eentje daarvan is de Devils Ultra. Die ga ik doen *O*
F means you're fucked
pi_215175379
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:11 schreef Mrmime het volgende:
Net even nog een lekkere 5K gelopen en nu rust en dan zondag mijn eerste halve marathon. Meer kan ik er niet meer aan doen, heb goed getraind maar vind het best spannend. :')
De weersvoorspellingen zijn goed. Ik wil graag in een korte broek met hemdje lopen, ben altijd snel warm. Kan net denk ik qua temperatuur.
Realistische tijd in gedachten of is finishen en er van 'genieten' het doel?

Sowieso niet te snel van start gaan dat komt het tweede deel niet ten goede.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:02:42 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215175468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:11 schreef Mrmime het volgende:
Je hebt het harde werk al gedaan ^O^

Heel veel plezier en succes, en inderdaad: Laat je door de lopers om je heen niet verleiden om te hard te starten en dan kun je in de laatste paar kilometers “lekker” naar andere lopers toe lopen. Zet m op! *O*
F means you're fucked
pi_215175514
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Realistische tijd in gedachten of is finishen en er van 'genieten' het doel?

Sowieso niet te snel van start gaan dat komt het tweede deel niet ten goede.
Uitlopen en genieten is het belangrijkste voor nu. Ik ga achter de pacer aan van 2.15 uur. Ik denk dat ik wel sneller kan maar wil niet te hard van start gaan. Als ik over heb haal ik ze het laatste stuk wel in. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Alius aliud dicit
pi_215175531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:02 schreef YUR het volgende:

[..]
Je hebt het harde werk al gedaan ^O^

Heel veel plezier en succes, en inderdaad: Laat je door de lopers om je heen niet verleiden om te hard te starten en dan kun je in de laatste paar kilometers “lekker” naar andere lopers toe lopen. Zet m op! *O*
Ja ik wil graag lachend de finish over 8-) en vooral genieten van al het harde werk dat ik heb geleverd en van het prachtige parcours O+
Alius aliud dicit
pi_215175614
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:10 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Ja ik wil graag lachend de finish over 8-) en vooral genieten van al het harde werk dat ik heb geleverd en van het prachtige parcours O+
Waar ga je lopen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215175644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waar ga je lopen?
Oldenzaal. Veel hoogtemeters door prachtig buitengebied.
De slogan van deze halve marathon is dan ook “niet de snelste, wel de mooiste” :D
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')