Halve van Helmond had een paars shirt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mijn hardloopshirt voor zondag gekregen en ik mag aantreden in een lila shirt van mijn werkgever.
Ik ben totaal niet ijdel, maar ik ren het liefst volledig in het zwart.
Hai.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen wel een goed excuus voor felle schoenen/sokken/kleren die ik in het dagelijks leven niet zou dragen.
Maar die roze-oranje alphafly's die iedereen heeft zijn wel mokerlelijk gr gr.
Mwoah ik betaal 24e per maand voor mijn sportschool. Voor mijn kinderen betaal ik per kind 25e per maand aan Sparta. Dat zal voor een volwassene niet goedkoper zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Beste oplossing.Contributie bij een atletiekvereniging is peanuts, als je dat vergelijkt met sportscholen enzo. Sportschool is al gauw drie, vier keer zo duur.
Das juist ideaal!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Enige jammere is dat er nu ook nog ‘s avonds betaald parkeren is in de wijk rondom Haag.
Ja die snap ik helemaalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Das juist ideaal!![]()
Voorheen kon ik nergens parkeren bij Zuiderpark voor de trainingen omdat het vol stond met werkbusjes die hier gratis parkerenmaar nu eindelijk normaal plek. Heerlijk.
Meestal gaan we op de fiets, soms lopend. Maar heel soms is met de auto beter hier haha
Ja das ook een goeie idd!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die snap ik helemaal. Maar in de Vogelwijk is dat niet zo, en dat betaald parkeren is de reden waarom Yur zijn lidmaatschap heeft opgezegd.
Enne, anders de 100 meter strepen in het Zuiderpark volgen? Ook een mogelijkheid!
Ik heb de Vaporfly 3 in die kleurstellingquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen wel een goed excuus voor felle schoenen/sokken/kleren die ik in het dagelijks leven niet zou dragen.
Maar die roze-oranje alphafly's die iedereen heeft zijn wel mokerlelijk gr gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door mosselmossel op 03-10-2024 09:18:35 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Maar op het parkeerplekje bij Haag zelf niet..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Enige jammere is dat er nu ook nog ‘s avonds betaald parkeren is in de wijk rondom Haag.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
Grappig. Tijdens de training laatst gefilmd voor loopanalyse. Gaan we binnenkort met de trainers allemaal bespreken. Wat mezelf opvalt. Ik dacht dat ik verder op de voorvoet land dan hieruit blijkt. En mijn bovenlijf beweegt niet, mooi om te zien.Tof, dat gaan wij als het goed is het komende trainingsblok ook eens doen met onze groep, altijd erg verhelderend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je techniek ziet er keurig uit![]()
Ware het niet dat er alleen betaald parkeren is tussen 18:00 en 24:00. Dan zijn de meeste strandgangers alweer naar huisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar op het parkeerplekje bij Haag zelf niet..
Ik vind het trouwens op zich logisch dat die wijk betaald parkeren wordt, want het geeft op zomerse dagen echt wel overlast voor de buurtbewoners hoeveel mensen daar willen parkeren voor het strand. Maar je zou inderdaad hopen dat er voor de trainende Haag-leden wat meer gratis plekken waren of dat die voorbehouden zijn aan de mensen die verder weg wonen. Kan me voorstellen dat het op de maandag en woensdagen erg druk is..
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Deze zaterdag 20 jaar Parkrun. Ik ben van plan mijn eerste keer Parkrun de jubileum versie te maken en een rustig rondje te gaan doen (want de dag erop de Singelloop Breda)
https://www.parkrun.co.nl en https://www.parkrun.co.nl/events/#geo=6.35/52.155/5.293
Het is op zich een hartstikke mooi inititiatief. Ik hoop dat er nog eens een parkrun iets dichter in de buurt komt. Want een half uur rijden is mij net iets teveel voor zoiets. Maar ik hoop voor ze, dat de 2500 deelnemers wordt gehaald.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We willen een record halen met 2500 deelnemers deze zaterdag!
Dus allen, doe mee!
https://blog.parkrun.com/(...)r-parkrun-nederland/
Wel leuk, al ligt de dichtstbijzijnde eigenlijk net aan de verkeerde kant van Eindhoven voor mij. Sowieso ga ik het komende zaterdag niet halen ivm training op het werk die ochtend. Maar wellicht dat ik toch nog een keer wel aanhaak.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Deze zaterdag 20 jaar Parkrun, ik las op social media dat ze willen dat er zoveel mogelijk mensen meedoen landelijk. Ik ben van plan mijn eerste keer Parkrun de jubileum versie te maken en een rustig rondje te gaan doen (want de dag erop de Singelloop Breda)
https://www.parkrun.co.nl en https://www.parkrun.co.nl/events/#geo=6.35/52.155/5.293
Wat maakt 5 km meer dan nog uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:07 schreef YUR het volgende:
Ik las die oproep voor Parkrun ook en heb even getwijfeld, maar ik begin die middag aan een soort van Backyard Ultra. Weliswaar als duo en gelimiteerd tot 24 uur, maar ik verwacht alsnog tussen de 80 en 100 kilometer te gaan lopen.
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat maakt 5 km meer dan nog uit
Wat? En hoe? En waarom??quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:07 schreef YUR het volgende:
Ik las die oproep voor Parkrun ook en heb even getwijfeld, maar ik begin die middag aan een soort van Backyard Ultra. Weliswaar als duo en gelimiteerd tot 24 uur, maar ik verwacht alsnog tussen de 80 en 100 kilometer te gaan lopen.
Wat:quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat? En hoe? En waarom??
Ik heb veel vragen
Heel gaaf, dat lijkt me ook wel iets om eens te proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef YUR het volgende:
Backyard Ultra = Op ieder heel uur starten aan een rondje van 6706 meter.
Vet! Dat staat stiekem ook wel op mijn hardloop-bucketlistquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat:
Backyard Ultra = Op ieder heel uur starten aan een rondje van 6706 meter. De tijd die je in dat uur over hebt is verplichte rust.
Normaal gesproken gaat dit door totdat er nog maar 1 deelnemer over is (wereldrecord: 108 rondjes). Maar dit evenement houdt sowieso na 24 uur (=100 mijl) op.
Ik doe dit voor het eerst niet solo, maar als duo. Het plan is om om de beurt een uur te pakken.
Hoe:
Joggen en wandelen afwisselen. Ik probeer te mikken op 50 minuten per uur onderweg zijn, in de praktijk is het meestal 46 of 47
Waarom:
Omdat het kan.
En omdat het eindelijk niet belangrijk is hoe snel je kunt rennen
Die ga ik ook weer lopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:45 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Vet! Dat staat stiekem ook wel op mijn hardloop-bucketlist![]()
Waar ga je em lopen? Als ik zoek naar backyard ultra's in Nederland vind ik alleen die door Trail Events georganiseerd (in maart).
Realistische tijd in gedachten of is finishen en er van 'genieten' het doel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:11 schreef Mrmime het volgende:
Net even nog een lekkere 5K gelopen en nu rust en dan zondag mijn eerste halve marathon. Meer kan ik er niet meer aan doen, heb goed getraind maar vind het best spannend.![]()
De weersvoorspellingen zijn goed. Ik wil graag in een korte broek met hemdje lopen, ben altijd snel warm. Kan net denk ik qua temperatuur.
Je hebt het harde werk al gedaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:11 schreef Mrmime het volgende:
Net even nog een lekkere 5K gelopen en nu rust en dan zondag mijn eerste halve marathon. Meer kan ik er niet meer aan doen, heb goed getraind maar vind het best spannend.![]()
De weersvoorspellingen zijn goed. Ik wil graag in een korte broek met hemdje lopen, ben altijd snel warm. Kan net denk ik qua temperatuur.
Uitlopen en genieten is het belangrijkste voor nu. Ik ga achter de pacer aan van 2.15 uur. Ik denk dat ik wel sneller kan maar wil niet te hard van start gaan. Als ik over heb haal ik ze het laatste stuk wel in. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Realistische tijd in gedachten of is finishen en er van 'genieten' het doel?
Sowieso niet te snel van start gaan dat komt het tweede deel niet ten goede.
Ja ik wil graag lachend de finish overquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt het harde werk al gedaan![]()
Heel veel plezier en succes, en inderdaad: Laat je door de lopers om je heen niet verleiden om te hard te starten en dan kun je in de laatste paar kilometers “lekker” naar andere lopers toe lopen. Zet m op!
Waar ga je lopen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:10 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja ik wil graag lachend de finish overen vooral genieten van al het harde werk dat ik heb geleverd en van het prachtige parcours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |