Die had ik toch graag erbij gehad hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:44 schreef Bofjijff het volgende:
Die bakayoko is geen 40 miljoen waardwat een blinde draver is dat zeg
Als Robben enz.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als Bakayoko 5 minuten eerder voor dat lege doel raak had geschoten..........
Als PSV Juventus was geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als Bakayoko 5 minuten eerder voor dat lege doel raak had geschoten..........
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogal ja. Dit gaat een gelijkspelletje worden denk.
ja dat snap ik zegt alleen niks over hem meer over ons.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die had ik toch graag erbij gehad hoor.
Dat kan PSV er best voor krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:44 schreef Bofjijff het volgende:
Die bakayoko is geen 40 miljoen waardwat een blinde draver is dat zeg
Heeft Schouten je meisje gevingerd ofzo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:45 schreef CR7 het volgende:
Terechte 1-1, ongelooflijk wat een mispeer van Schouten weer.
volgens mij wissel bij belgie en matig europees. Het kan maar zie het niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan PSV er best voor krijgen.
Collectief neurotisch. Standaard met Nederlandse ploegen.quote:
Ik heb Santi een tijd wat overschat gevonden, pas toen hij vorig seizoen briljant startte kreeg ik even het gevoel dat er echt een topspeler in zat. Helaas hield ie dat niet vol. Die klasse zit er echter nog steeds wel geloof ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je geeft het idd zelf aan
Die moet het nog voor langere tijd laten zien ipv eventeel een 2e jorgensen te worden.
Ben wel fan van die hem maar goed blinde dravers zijn mijn zwakke punt. Forbs maakt ook furore in Engeland hoorde ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat snap ik zegt alleen niks over hem meer over ons.
Psv
+1quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
Die Lang voegt ook helemaal niks toe.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
Die Lang voegt ook helemaal niks toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |