Ik heb af en toe nog nachtmerries over Napoli onder Schreuder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verschil is dat het nu één keer bij PSV zo gebeurde waar dat bij Ajax 40-45x per helft was.
Dat is overdreven. Maar PSV geeft meer en meer ruimte weg. Het is alsof er geen energie meer in zit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sporting had er ook al 3 kunnen maken ondanks dat PSV voetballend veel beter is
Ja PSV is redelijk opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Maar PSV geeft meer en meer ruimte weg. Het is alsof er geen energie meer in zit.
voor psv is hij ook gewoon erg goed. Wel zijn max denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Schouten speelt wel de wedstrijd van zijn leven.
2.5 dag geleden nog een wedstrijd gespeeldquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Maar PSV geeft meer en meer ruimte weg. Het is alsof er geen energie meer in zit.
Geweldige speler.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Schouten speelt wel de wedstrijd van zijn leven.
Hij is wel vrij enthousiast jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Mantingh vindt alles wat PSV doet geweldig
WAT EEN HEERLIJKE UITHAAL maar wel bijna in de tweede ringquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Mantingh vindt alles wat PSV doet geweldig
Porto of Milan zou hij ook nog wel aankunnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor psv is hij ook gewoon erg goed. Wel zijn max denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |