quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Godverdomme. Nog gelachen ook.quote:
Zou je hem wel doen?quote:
Ja, ik zie daar wel liefde ontstaanquote:
Wanneer gaan we je weer zien? Ga je voor de herkansing?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
als jullie mij weer zien op tv dan word ik niet herkend denk ik, ben flink afgevallen
Gaat dat plaatsvinden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
als jullie mij weer zien op tv dan word ik niet herkend denk ik, ben flink afgevallen
Dat is zielig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Iemand kan toch wel tegen haar zeggen dat die jas verschrikkelijk is.
Doe je nog een keer mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
Ja, dat zeg je nu, omdat we je toch niet herkennen!quote:
Vooraf 3 berichten. Noem ik wel zomaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een date is ook niet 'zomaar' vriend
Eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:05 schreef XSbig het volgende:
Ik vind de twee haai’s beide wel sympathiek.
Bij date 3 ben ik dan afgehaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste haai die pas na 10 dates aan sex toe is
Je kwam hier ook heen door de vulgair mention, hè.quote:
quote:
Uitlaatgassen zijn niet woke…quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Gelukkig zijn ze gestopt met die achterlijke taxi.
Outfit is waardeloos met een standaard set bovenarmenquote:
Het is morgen weer wacko Wednesdayquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen Manic Tuesday![]()
Genoeg sympathieke kandidaten
Praat Nederlands ajbquote:
Vurige tantequote:
Ik word er niet heel vrolijk van. Vooral die autist met zijn vragen constant of zij hem leuk vindt en contstant wordt afgewezen.quote:
Zij denkt het ook volgens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
hij denkt ook, beter gaat het niet worden.
Stomme vragen en zij is wel een beetje lompquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik word er niet heel vrolijk van. Vooral die autist met zijn vragen constant of zij hem leuk vindt en contstant wordt afgewezen.
Communistische paradequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands @:coco
Naja als iemand antwoord "ja ik heb wel wat twijfels, maar waarom ook niet" dan daalt mijn enthousiasme ook wel.quote:
Voetfetisj?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Bas zoekt een zoolmeet.
Dames, allemaal schrijven…
Ik ken meiden die zich op hun 14e al in de bosjes bij een basketbalveld lieten doorblaffen en op hun 16e er al twee hadden.quote:
MORGEN, gewoon morgen.quote:
Shit weer gemist, ff terugkijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mare is wel leuk
@:sapstengel zou ja zeggen
Ik meld me af. Voetbal.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ga stuk”
Straks gezicht ondertussen
Welke? De haais?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:46 schreef Evangelion het volgende:
Perfecte match, als dit niks wordt kunnen we het programma wel opheffen.
Salsa en iets wat ik niet verstondquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Maar wel grappig, dat dansen. Ik kreeg niet mee welke dans, ik hoop de polonaise.
Ik wou bijna zeggen, regel eerst een baan voordat je gaat daten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Werk vinden is lastig? Dat wordt nog wat tijdens een recessie.
Zwak excuusquote:
Dacht dat Brabant al vervelend was..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Raar, hij lijkt zichzelf heel bijzonder te vinden omdat hij Fransman is.
Hij werkt met het materiaal dat ie heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Raar, hij lijkt zichzelf heel bijzonder te vinden omdat hij Fransman is.
Absoluutquote:
Nette verzorgde gozer zou de helft schelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik gun rolstoel Roos ook een leukere man
Vaasje of fluitje?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Is hij heel groot of het bierglas heel klein
Maar ze wilt gewoon horen dat ze knap isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, wel mooi dat hij zegt dat het om het innerlijk gaat
Elke vrouw toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar ze wilt gewoon horen dat ze knap is
Totdat moeders dood isquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
moet zijn vriendin ook met zijn moeder samen wonen?
Als vanoudsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
waren de laatste afleveringen nog leuk?
Als dat zo was heb ik het vakkundig uit mn geheugen gewistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |