SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!![]()
Bolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lufeliemutz?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pas maar op voor een orkaan van scheldwoordenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die lees ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pas maar op voor een orkaan van scheldwoorden
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb een (forse) salieplant in mijn voortuin en ding zit nu vol met paarse bloemetjes. Ik zag net een hoop bijen en hommels erop zitten![]()
![]()
Ah dat is wel mooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb een (forse) salieplant in mijn voortuin en ding zit nu vol met paarse bloemetjes. Ik zag net een hoop bijen en hommels erop zitten
kan je ook je huis zegenen met saliequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb een (forse) salieplant in mijn voortuin en ding zit nu vol met paarse bloemetjes. Ik zag net een hoop bijen en hommels erop zitten
en mee koken natuurlijk
of zo laten
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Salie met pompoen en geitenkaas.
En salie kan je heel makkelijk drogenTrotste mama van Ambar
Ik weet niet precies wat voor soort salie dit is, niet de soort waar je normaal mee kookt. Het is een grote familie van plantenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je ook je huis zegenen met salie
en mee koken natuurlijk
of zo laten![]()
Met google lens kun je zo spotten wat voor salieplant het isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat voor soort salie dit is, niet de soort waar je normaal mee kookt. Het is een grote familie van planten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb 2 planten apps op mijn telefoon en ik krijg 5 opties met een waarschijnlijkheid van 10%quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met google lens kun je zo spotten wat voor salieplant het isMaar het is van de salie familie. Naja, de hommels genieten ervan, dus ik ook
![]()
Google lens vaak gebruikt als ik aan t wandelen was en een mooie plant of bloemen zagMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Google lens zegt Salvia mexicana, maar bloemen zien er toch net iets anders uit. Als ik tijd heb, moet ik een betere foto maken, van mijn telefoon maakt er een potje van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:05 schreef Lovely het volgende:
Google lens vaak gebruikt als ik aan t wandelen was en een mooie plant of bloemen zag![]()
Google lens heeft mijn knop voor mijn assistent ingenomen en ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik dat kan veranderen![]()
![]()
Stomme telefoonquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Google lens zegt Salvia mexicana, maar bloemen zien er toch net iets anders uit. Als ik tijd heb, moet ik een betere foto maken, van mijn telefoon maakt er een potje van.
Ik ga gewoon naar Google en maak daar een foto..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Google lens heeft mijn knop voor mijn assistent ingenomen en ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik dat kan veranderenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Met google lens kan je fotos maken en google zoekt meteen. Allez bij mij toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Google lens zegt Salvia mexicana, maar bloemen zien er toch net iets anders uit. Als ik tijd heb, moet ik een betere foto maken, van mijn telefoon maakt er een potje van.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja, maar de optie die het gaf kan niet. Want die plant komt hier niet voor, alleen in hogere gedeeltes in Mexicoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Met google lens kan je fotos maken en google zoekt meteen. Allez bij mij toch.![]()
Werkzequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero pakt statief en gewone camera
maar thee is klaar, dus verder met werk
Fijne dag nog!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero pakt statief en gewone camera
maar thee is klaar, dus verder met werk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Denken jullie soms zo van
Stel je deelt muziek dat je het niet kan delen omdat het misschien te obscure muziek is? Of hou je daar helemaal geen rekening mee en denk je fuck it - luister wat ik wil
Stel ik ga trouwen met mijn vriend kan ik dan gewoon hiphop draaien op het feestjaagt toch soms wel mensen weg
Dat je het soms echt niet kan delen, heel vaak die gedachten, of dat je het niet kan/mag luisterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Stel je deelt muziek dat je het niet kan delen omdat het misschien te obscure muziek is? Of hou je daar helemaal geen rekening mee en denk je fuck it - luister wat ik wil
Stel ik ga trouwen met mijn vriend kan ik dan gewoon hiphop draaien op het feestjaagt toch soms wel mensen weg
![]()
![]()
Ik vind van wel, het is jullie trouwfeest en dus gewoon lekker draaien wat jij of hij mooi vindt qua muziekquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja. Dat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat je het soms echt niet kan delen, heel vaak die gedachten, of dat je het niet kan/mag luisteren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat wil ik ook uiteindelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind van wel, het is jullie trouwfeest en dus gewoon lekker draaien wat jij of hij mooi vindt qua muziek
wel de party hip hop dan maar om een middenweg te zoeken of met een romantische ondertoon
Is ook zo van, mensen vormen een beeld (wil je niet altijd). Soms is het een uitlaatklep los van de muziek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heel raar hoe dat werkt, want je mag dat toch zeker zelf bepalen
Maar ook hier op fok is weleens vaker gezegd dat ik naar troep luister (niet dat het mij boeit) maar ik dacht zelf ik luister naar goede muziek niet troep. Smaken verschillen
Wanneer is de trouwfeest?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook uiteindelijk
wel de party hip hop dan maar om een middenweg te zoeken of met een romantische ondertoon![]()
Nog niet maar we hebben het wel soms eroverquote:
wat als. Droomfase nog. Hij wilt iig welgoed teken
Als jij het maar goed vindtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is ook zo van, mensen vormen een beeld (wil je niet altijd). Soms is het een uitlaatklep los van de muziek.
Maar ook hier op fok is weleens vaker gezegd dat ik naar troep luister (niet dat het mij boeit) maar ik dacht zelf ik luister naar goede muziek niet troep. Smaken verschillen![]()
True thatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als jij het maar goed vindt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zag ooit iemand gabbermuziek draaien op trouwfeest omdat ze op elkaar op zo'n feest hadden ontmoet, dus ja waarom nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is zeker een goed tekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog niet maar we hebben het wel soms erover
wat als. Droomfase nog. Hij wilt iig welgoed teken
Oh ok. Had je wel internet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar de optie die het gaf kan niet. Want die plant komt hier niet voor, alleen in hogere gedeeltes in MexicoWerewolf
Pilletje klappen en gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag ooit iemand gabbermuziek draaien op trouwfeest omdat ze op elkaar op zo'n feest hadden ontmoet, dus ja waarom niet![]()
Best traditioneel maar ik zou graag willen trouwen.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dat is vaak zo dat je zelf je keuze goed vindquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is ook zo van, mensen vormen een beeld (wil je niet altijd). Soms is het een uitlaatklep los van de muziek.
Maar ook hier op fok is weleens vaker gezegd dat ik naar troep luister (niet dat het mij boeit) maar ik dacht zelf ik luister naar goede muziek niet troep. Smaken verschillenmaar soms toch twijfelt. Maar als je er zelf maar van kan genieten!
![]()
Haha ja truequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja dat is vaak zo dat je zelf je keuze goed vindmaar soms toch twijfelt. Maar als je er zelf maar van kan genieten!
maar als iets je smaak niet is hoeft het slecht te zijn.
Nee dat zeker niet!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha ja truemaar als iets je smaak niet is hoeft het slecht te zijn.
![]()
Gewoon een flora erbij pakken en determineren. Het is geen rocket science ofzo
Trotste mama van Ambar
Mijn neef had vroeger een bakje. Daar gooide hij dan lieveheersbeestjes, spinnetjes, andere beestjes erin om te kijken hoe ze elkaar gingen determineren...
Wel een beetje psycho.
Doei Nootjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Even wat anders doen.
Rustig aan allemaal.![]()
![]()
![]()
Universitair vak he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat middelbare school of studie?Trotste mama van Ambar
Ah ok, kon me wel bij biologie herinneren iets te hebben geleerd over determineren maar niet als een los proefwerk vandaarquote:Uw ADH vitamine Worst
Zat bij mij gewoon in een semesterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah ok, kon me wel bij biologie herinneren iets te hebben geleerd over determineren maar niet als een los proefwerk vandaar![]()
Kun jij je al je losse proefwerken nog herinneren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah ok, kon me wel bij biologie herinneren iets te hebben geleerd over determineren maar niet als een los proefwerk vandaar
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Jou altijdquote:
Ohquote:is het weer
?
![]()
Misschien even in jip en janneketaal?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik was vroeger een baas in het determinerenWerewolf
Dat is niet fijn![]()
Pijnstiller een optie?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bang voor nevenwerkingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is niet fijn![]()
Pijnstiller een optie?Werewolf
Misschien even in een donkere ruimte zonder prikkels liggen?quote:
Of wat eten en of drinken?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik was vroeger een baas in determinerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Misschien even in jip en janneketaal?![]()
![]()
Ja dat weet ik maar wat betekent dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik was vroeger een baas in determineren
Werewolf
Iets voor jou?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nee helaasquote:Op maandag 30 september 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
@:Mickytjuh Heb jij hier ook een proefrit in mogen maken
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-horror-attractieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Opzoeken in een boek hoe een plant heet, aan de hand van kenmerken van die plantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat betekent dat?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2024 16:59:19 ]![]()
Nee, maar had een vervelende biologieleraar in de 3e klas, begon altijd met determiniatie, wat dus uitliep tot een taalkundige deteminatie. Schreeft ie Latijnse naam van een willekeurig organisme en vraagt dan aan de klas of we weten wat het is en waar het vandaan komt. En dat weten we uiteraard niet en dan zegt ie steeds hoe laag onze niveau wel niet is en dat dat niet zo hoort, want wij zijn immers gymnasiasten!!11 Want als je in de derde klas zit moet je natuurlijk deskundige in de Latijnse taal zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun jij je al je losse proefwerken nog herinneren?En dan kregen we een hele taalkundige uitleg ipv biologische uitleg van een organisme
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb hoofdpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is niet fijn![]()
Pijnstiller een optie?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat is wel raar. Ik deed ook gymnasium, maar kreeg gewoon biologie. Wel weer seksuele voorlichting bij Latijn, maar dat was een rare leraar die later ontslagen werd vanwege wat incidenten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar had een vervelende biologieleraar in de 3e klas, begon altijd met determiniatie, wat dus uitliep tot een taalkundige deteminatie. Schreeft ie Latijnse naam van een willekeurig organisme en vraagt dan aan de klas of we weten wat het is en waar het vandaan komt. En dat weten we uiteraard niet en dan zegt ie steeds hoe laag onze niveau wel niet is en dat dat niet zo hoort, want wij zijn immers gymnasiasten!!11 Want als je in de derde klas zit moet je natuurlijk deskundige in de Latijnse taal zijnEn dan kregen we een hele taalkundige uitleg ipv biologische uitleg van een organisme
Vertel!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Ik deed ook gymnasium, maar kreeg gewoon biologie. Wel weer seksuele voorlichting bij Latijn, maar dat was een rare leraar die later ontslagen werd vanwege wat incidenten.![]()
Die biologie leraar is zo'n typisch oudje die zeikt over het niveau van jongeren tegenwoordigUw ADH vitamine Worst
Als hij Cannabis Sativa op het bord had geschreven hadden we dat wel kunnen determinerenUw ADH vitamine Worst
Deed me denken aan een leraar op de basisschool die de bijvoeglijke bepaling ging uitleggen. 2 moeilijke woorden (basisschool), dus hij knipte ze op.
En begon toen een heel verhaal over de paling en dat dat zo'n bijzonder dier is, omdat ze de halve wereld over gaan om zich voort te planten en dat ze zelfs stukken over het land gaan dan, ook al zijn het vissen.
Nee hij nodigde vrouwelijke leerlingen bij hem thuis uit, alwaar hij ging helikopteren (nee dat laatste niet, maar iets in die trant)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liep hij te helikopteren voor de klas?Cause there is always a wrong to your right 🎶
soort badmeester Bennoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hij nodigde vrouwelijke leerlingen bij hem thuis uit, alwaar hij ging helikopteren (nee dat laatste niet, maar iets in die trant)Uw ADH vitamine Worst
Dat lijkt me niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hij nodigde vrouwelijke leerlingen bij hem thuis uit, alwaar hij ging helikopteren (nee dat laatste niet, maar iets in die trant)![]()
Die moest ik even googlen maar denk het.quote:
Of de school heeft hem uit voorzorg ontslagen, omdat een leerlinge hem beschuldigde, kan natuurlijk ook zijn dat het een onterechte beschuldiging was.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Maar ja, je kunt als leraar beter niet leerlingen individueel bij je thuis uitnodigen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is beetje dom welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ja, je kunt als leraar beter niet leerlingen individueel bij je thuis uitnodigen.![]()
Ik weet ook eigenlijk niet of daar geen regels tegen zijn.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Als je beetje gezond verstand hebt zal je dat ook niet in je hoofd halen om dat te doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of daar geen regels tegen zijn.Uw ADH vitamine Worst
Denk het wel, aangezien een leraar een machtspositie heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of daar geen regels tegen zijn.![]()
Als die leerlingen vrijwillig bij die leraar op bezoek gaan en het geen impact op hun schoolwerk heeft of ze wel of niet daar langs gaan, dan zal het niet verboden zijn. Maar het blijft een machtspositie en dus eigenlijk een no-noquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Denk het wel, aangezien een leraar een machtspositie heeft.![]()
Bowolk?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Naja, het waren toen natuurlijk andere tijdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je beetje gezond verstand hebt zal je dat ook niet in je hoofd halen om dat te doen
*oma vertelt*
Oudjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, het waren toen natuurlijk andere tijden
*oma vertelt*
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Waren sommige dingen beter
Het feit dat je een mannelijke docent hebt op de basisschool zegt al genoeg dat je uit een andere tijd komtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, het waren toen natuurlijk andere tijden
*oma vertelt*
Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht ik maak de opmerking zelf maarquote:
Niet miepen jij bent nog een jonge deernequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak de opmerking zelf maar
Bij ons op de basisschool waren het alleen maar mannelijke docenten vanaf groep 4quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het feit dat je een mannelijke docent hebt op de basisschool zegt al genoeg dat je uit een andere tijd komt
Dat wordt gezegd, hè...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Toen waren er nog geen fatbikes, TikTok en coronaquote:
Ik kom nog uit de tijd toen heette het nog geen groep, maar 'klas'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool waren het alleen maar mannelijke docenten vanaf groep 4.
Je zat toen in klas 4, ipv groep 6
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik alleen in groep 3 een mannelijkequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool waren het alleen maar mannelijke docenten vanaf groep 4Uw ADH vitamine Worst
Wooow dan moet jij wel heel oud zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd toen heette het nog geen groep, maar 'klas'..
Je zat toen in klas 4, ipv groep 6![]()
en een strenge onderwijzer die nog met liniaal slaatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd toen heette het nog geen groep, maar 'klas'..
Je zat toen in klas 4, ipv groep 6Uw ADH vitamine Worst
Toen de linialen nog van hout of staal werden gemaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en een strenge onderwijzer die nog met liniaal slaat![]()
Of je ineens een half witte kop had nadat de bordenwisser jouw kant op was gevlogen.
jij ook meegemaakt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen de linialen nog van hout of staal werden gemaakt
Uw ADH vitamine Worst
Ik had zo'n houten met metaal in het middenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen de linialen nog van hout of staal werden gemaakt
Nee, dat valt erg mee.... Ik voel me ook nog erg jong hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wooow dan moet jij wel heel oud zijn![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is dit voor rare luxe dat het niet uit 1 materiaal bestond?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had zo'n houten met metaal in het midden
Kloptquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:34 schreef aeque het volgende:
Of je ineens een half witte kop had nadat de bordenwisser jouw kant op was gevlogen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of het krijtje zelf.quote:
Met die digiborden tegenwoordig kan dat niet meer, maar toen kon er nog met krijt en borstel worden gegooid
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ze nu iets gooien staan ze een dag later op straat.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik denk dat het was voor als je er met een mes langsheen sneed, dat je niet in het hout zou snijden en zo je lineaal voor rechte lijnen zou vernaggelen. Was wellicht meer een knutsellineaal dan een meetlineaal?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare luxe dat het niet uit 1 materiaal bestond?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oh dat wil ik ook wel eens voelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat valt erg mee.... Ik voel me ook nog erg jong hoor.
Ja inderdaad, ze nemen alles op met hun mobieltjes.... Toen kreeg je gewoon een tik en had je niet te zeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:38 schreef aeque het volgende:
Als ze nu iets gooien staan ze een dag later op straat.
En als straf: strafregels schrijven, de tafels van 10 t/m 50 bijvoorbeeld.
Is dat tegenwoordig nog steeds zo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah zo. Dan was hij hopelijk niet van aluminium want daar ga je zo doorheen met een mesje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat het was voor als je er met een mes langsheen sneed, dat je niet in het hout zou snijden en zo je lineaal voor rechte lijnen zou vernaggelen. Was wellicht meer een knutsellineaal dan een meetlineaal?
Zal wel niet lang duren voor je er in gaat zeker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Verhaal wat ik laatst hoorde is dat ze nu een aantekening krijgen, zelfs als ze huiswerk niet goed genoeg hebben gemaakt en bij 4/5 aantekening gaat er een mailtje naar de ouders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze nemen alles op met hun mobieltjes.... Toen kreeg je gewoon een tik en had je niet te zeuren.
En als straf: strafregels schrijven, de tafels van 10 t/m 50 bijvoorbeeld.
Is dat tegenwoordig nog steeds zo?
Als er bij ons een bericht naar mijn ouders ging dan had je op z'n minst geprobeerd om iemands leven te nemen of de school in de fik te steken.
Ahaquote:Waarom zit er een metalen strip op mijn houten Westcott-liniaal?
De metalen strip op een houten liniaal is er zodat je een strakke, rechte lijn kunt tekenen. Bovendien voorkomt de metalen strip dat een viltstift op papier uitloopt. Elk type liniaal heeft eigenlijk verschillende eigenschappen om hetzelfde resultaat na te bootsen:
Een roestvrijstalen liniaal is een heel dun stukje metaal dat omhoog wordt gebracht door de kurken onderkant (liftoff). Wanneer u een lijn trekt met een viltstift, zal de inkt niet loslaten omdat de liniaal omhoog wordt gebracht.
Aluminium linialen hebben aan één zijde een metalen strip of tekenrand om vegen te voorkomen.
De meeste plastic linialen zijn niet geschikt voor gebruik met viltstiften en mogen alleen worden gebruikt met een potlood of pen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nou gebruik ik tegenwoordig geen viltstiften meer, maar nooit gemerkt vroeger dat het uitloopt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee ik ook niet. Maar ja, ik had dan ook de juiste lineaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou gebruik ik tegenwoordig geen viltstiften meer, maar nooit gemerkt vroeger dat het uitloopt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar ja, ik had dan ook de juiste lineaal
Bij mij kregen mijn ouders wat vaker te horen over mij, maar dat kwam omdat de conrector en een docent in het zelfde straatje als mijn ouders woondequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Verhaal wat ik laatst hoorde is dat ze nu een aantekening krijgen, zelfs als ze huiswerk niet goed genoeg hebben gemaakt en bij 4/5 aantekening gaat er een mailtje naar de ouders.
Als er bij ons een bericht naar mijn ouders ging dan had je op z'n minst geprobeerd om iemands leven te nemen of de school in de fik te steken.Daarnaast kenden mijn ouders bijna de helft van de docenten. Een nadeel van opgroeien in een dorpje met (toen) 18K inwoners
![]()
Iedereen tegenwoordig in therapie, blijkt dat ze vroeger gewoon de juiste liniaal hadden moeten hebben. Dan was alles goed gegaan.
Helaas, ik kan je melden dat dat niet het geval isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:52 schreef aeque het volgende:
Iedereen tegenwoordig in therapie, blijkt dat ze vroeger gewoon de juiste liniaal hadden moeten hebben. Dan was alles goed gegaan.
Ohwquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, ik kan je melden dat dat niet het geval is
Als het hol is dan weegt het niks en kan je er makkelijk mee gooienquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer daar maar eens mee te gooien
Van rubberquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het hol is dan weegt het niks en kan je er makkelijk mee gooien
Was je vroeger op school ook altijd al zo'n betweterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het hol is dan weegt het niks en kan je er makkelijk mee gooien![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat die tegen het plafond stuitert als je hem laat vallen![]()
Stuiterde terug in mij oog.
Doet mij denken aan gummen, waar je dan dingen op tekendequote:
Doe ik nog steeds.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gummen, waar je dan dingen op tekende
Waar je vervolgens je witte papier grijs mee gumdequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gummen, waar je dan dingen op tekende![]()
Of de gummen waren zo slecht dat ze niet eens goed uitgumdequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar je vervolgens je witte papier grijs mee gumde
Ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt? Ik niet hoef niks uit te gummen
Nou iemand gaat op het platte gedeelte staan en twee andere op de balustrade/balkon en dan winkelwagen hoog tillen en de andere pakt hem op en dan omhoog duwen.. zorgen dat ze wielen achter dakrand blijven stekenquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou iemand gaat op het platte gedeelte staan en twee andere op de balustrade/balkon en dan winkelwagen hoog tillen en de andere pakt hem op en dan omhoog duwen.. zorgen dat ze wielen achter dakrand blijven stekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Was je vroeger op school ook altijd al zo'n betweter
Dat je het papier kapot gumdequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de gummen waren zo slecht dat ze niet eens goed uitgumde
En dan had je nog typex, wat niet snel droogde en je dus op natte typex schreefquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nou hier, beschuit met muisjes voor jou dan. Omdat het kan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou hier, beschuit met muisjes voor jou dan. Omdat het kan.*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat een faalhazen zijn jullie ook.
Gummen doe je 1 richting op. En je schreef met vulpen zodat je een inktwisser kon gebruiken, want typex is voor losers.Trotste mama van Ambar
Soms had je harde gummenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gummen doe je 1 richting op. En je schreef met vulpen zodat je een inktwisser kon gebruiken, want typex is voor losers.Werewolf
Vulpen als linkshandig is niet fijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gummen doe je 1 richting op. En je schreef met vulpen zodat je een inktwisser kon gebruiken, want typex is voor losers.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Simpelweg een nieuwe velletje pakken. Want fuck de natuur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vond het niet fout, maar de docent welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon geen fouten maken, faalhaas @:ieniminimuisTrotste mama van Ambar
Wat een faalhaas, die docent. Zeker een man?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het niet fout, maar de docent wel![]()
Ik vond vulpen lekker om mee te schrijven, maar ging altijd met mijn hand door de natte inkt. Ik ben linkshandigquote:![]()
Wat is dat met al die linkshandige hier.
Das idd vervelend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond vulpen lekker om mee te schrijven, maar ging altijd met mijn hand door de natte inkt. Ik ben linkshandigWerewolf
Mwa dat dus..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond vulpen lekker om mee te schrijven, maar ging altijd met mijn hand door de natte inkt. Ik ben linkshandigMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb er maanden terug een topic over geopend, even zoeken of ik die nog kan vindenquote:
Er zijn koeien los gelaten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet staan ze met zijn allen boe te roepen op de A12Trotste mama van Ambar
Het zal vast een reden hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb er maanden terug een topic over geopend, even zoeken of ik die nog kan vinden
Percentage is volgens mij een stuk hoger dan in heel Nederland.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
Lovely in ONZ / Ben je linkshandig of rechtshandigOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Schijnbaar is het vandaag feest.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zou kunnen geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Percentage is volgens mij een stuk hoger dan in heel Nederland.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zag net iets voorbij komen van afgerond naar boven 14%. Maar schijnbaar hebben we in Nederland wel de meest linkshandigen ten opzichte van de rest van de wereld. Daarvan zitten er dus een hoop op fok.quote:
Ah blijkbaar jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Zag net iets voorbij komen van afgerond naar boven 14%. Maar schijnbaar hebben we in Nederland wel de meest linkshandigen ten opzichte van de rest van de wereld. Daarvan zitten er dus een hoop op fok.
Al horen de users natuurlijk gefeliciteerd te worden anders was er allang geen fok meer geweest.
Nou en bedankt héquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Linkshandigen gaan wel eerder doodMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omdat alles op rechtshandigen is ingeregeld was dat toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Linkshandigen gaan wel eerder doodCause there is always a wrong to your right 🎶
Oh echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat schreef je zelf in je topic
Lov wordt ook een dagje ouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben ook linkshandig met schrijven en bestek
Met snijden ben ik links maar een zwaard gebruik ik dan weer rechtsUw ADH vitamine Worst
Met rookworst eten dubbelhandig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ook linkshandig met schrijven en bestek
Met snijden ben ik links maar een zwaard gebruik ik dan weer rechtsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tja had het topic niet door gelezen hoor en het was een topic uit 2023
Ik vind het juist raar uit zien als mensen hun mes in de linkerhand hebben
Zolang je maar niet op de verkeerde bijt. Ik weet natuurlijk niet hoe lenig je bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat weer links net als fappenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zelfpijperij doe ik slechts digitaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op de verkeerde bijt. Ik weet natuurlijk niet hoe lenig je bent.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelfpijperij doe ik slechts digitaal
Ik ook! Mes rechts, vork links, net zoals het naast het bord ligtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Ik vind het juist raar uit zien als mensen hun mes in de linkerhand hebben
Oh ik heb vork en mes links liggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook! Mes rechts, vork links, net zoals het naast het bord ligt
Gewoon snijden met je vork toch.
Gewoon met je handen eten toch
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
maar een zwaard gebruik ik dan weer rechts![]()
![]()
Of nee, met je mond
Worden je handen zo vies van.
Lekkere viezerdquote:
bij mes en vork gebruik ik mes dan weer met rechterhand, maar eten voorbereiden met snijden weer links
Uw ADH vitamine Worst
Geweer schoot ik ook met rechts en gitaar speelde ik ook met rechts. Maar dat was omdat die dingen gemaakt waren voor rechtshandigen. Ik heb wel een linkshandige auto: mijn stuur zit aan de linkerkantquote:![]()
![]()
poortjes van ov is voor rechtshandigen gemaakt, maar ov chipkaart pak ik altijd uit linkerzak, mobiel inchecken doe ik dan weer met rechts
Uw ADH vitamine Worst
Die gloeiend hete hulzen in je bakkes is ook niks nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Geweer schoot ik ook met rechts en gitaar speelde ik ook met rechts. Maar dat was omdat die dingen gemaakt waren voor rechtshandigen. Ik heb wel een linkshandige auto: mijn stuur zit aan de linkerkant
Mes in mijn linkerhand. En omdat ik niet goed had opgelet bij de opvoeding, snijdt mijn rechtshandige dochter ook met linksquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
bij mes en vork gebruik ik mes dan weer met rechterhand, maar eten voorbereiden met snijden weer links![]()
Ik wilde zeggen jullie zijn raar. Maar goed, ik zit zelf ook op fok.
Linkshandigenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Mes in mijn linkerhand. En omdat ik niet goed had opgelet bij de opvoeding, snijdt mijn rechtshandige dochter ook met links![]()
![]()
Oooh ik ook!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
bij mes en vork gebruik ik mes dan weer met rechterhand, maar eten voorbereiden met snijden weer links
En brood afsnijden ook! Wel eens bij hotels dat je zelf een plak brood af kan snijden voor het ontbijt, dan moet ik het bijna altijd andersom leggen
The fuck, is 90% van DTS linkshandig ofzo
Het lijkt er wel opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:36 schreef aeque het volgende:
The fuck, is 90% van DTS linkshandig ofzo![]()
![]()
Of zo:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon van rechts naar links moeten schrijven
dts is ook een groepje afwijkelingenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:36 schreef aeque het volgende:
The fuck, is 90% van DTS linkshandig ofzoUw ADH vitamine Worst
Soms als ik iemand een hand moet geven steek ik ook automatisch mn linkerhand naar voren
Vandaar dat ik mij zo thuis voel in dtsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dts is ook een groepje afwijkelingen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mij zo thuis voel in dts
Jaaaahquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mij zo thuis voel in dts![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms als ik iemand een hand moet geven steek ik ook automatisch mn linkerhand naar voren
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: