Aldus de user die een poep en stront fetish heeft. Ligt er weer een hersenscheet dwars ?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier?![]()
Wat gevat weer !!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de user die een poep en stront fetish heeft. Ligt er weer een hersenscheet dwars ?
Je mag weer het laatste woord hebben. Succes.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag weer het laatste woord hebben. Succes.
10 keer liever dit dan die tukkerkoelkast.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:44 schreef RipCity het volgende:
Een keer maar nooit meer aub met die mafkees.
Bardo?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:09 schreef Paul het volgende:
Vond Alex ook leuker dan die slisbek, hoe heet die ookalweer, soms invaller van Jan
Echt alleen kleine kinderen en downies vinden Alex Soze leukquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:09 schreef Paul het volgende:
Vond Alex ook leuker dan die slisbek, hoe heet die ookalweer, soms invaller van Jan
Wel 1 van de betere intro's met Bardoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk een voorwaarde dat je nog lelijker moet zijn dan Jan Roos om aan te mogen schuiven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Nou ik kende dat typetje niet dat hij speelt, maar het was behoorlijk too much wat mij betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond het wel een lekker uitzendinkie, hoor. Een elf jarig jochie dood willen trappen, bellen met Hezbollah, etc. Alex brengt leven in de brouwerij.
Ik kan de filmpjes die ik ken van die man niet uit staan, maar in deze setting en met de personen die naast hem zitten heb ik wel meermaals moeten lachen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Echt alleen kleine kinderen en downies vinden Alex Soze leuk
True maar dat telt net zo goed voor de Bellinga’s Gio en die Enzo Knol.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Echt alleen kleine kinderen en downies vinden Alex Soze leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |