Ik kan de filmpjes die ik ken van die man niet uit staan, maar in deze setting en met de personen die naast hem zitten heb ik wel meermaals moeten lachen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Echt alleen kleine kinderen en downies vinden Alex Soze leuk
True maar dat telt net zo goed voor de Bellinga’s Gio en die Enzo Knol.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Echt alleen kleine kinderen en downies vinden Alex Soze leuk
quote:Rapper Boef is boos op Dennis Schouten en Jan Roos na de uitzending van vorige week met Alex Soze. Deze week is Lange Frans te gast en komen we erachter dat Gio Latooy vreemd gaat.
Is Wilma ook al geweest?quote:
Oneensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef BillDauterive het volgende:
Lange Frans is best een leuke gast. Beter dan die flapdrol van vorige week.
Zou rakenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:wereldgozer @:mani89
Jade Anna mag je ik piemel wassen?
Als 't geen magere 17 jarige is vind ie 't niks. Deze was voor de verandering prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
Dennis vond t moppie van de week niks voor n keer
HEEL interessantquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:54 schreef Zipportal het volgende:
Frans kun je er nog wel bij hebben.
Dit is mijn nieuwe ringtone @Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:19 schreef J83 het volgende:
Die scoop-edit met Thomas de Trein, wow![]()
Moppie was wel daadwerkelijk een moppie
Ik blijf bij Picobello BV.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is mijn nieuwe ringtone @:Kukelecucktsju10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |