Oneensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef BillDauterive het volgende:
Lange Frans is best een leuke gast. Beter dan die flapdrol van vorige week.
Zou rakenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:wereldgozer @:mani89
Jade Anna mag je ik piemel wassen?
Als 't geen magere 17 jarige is vind ie 't niks. Deze was voor de verandering prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
Dennis vond t moppie van de week niks voor n keer
HEEL interessantquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:54 schreef Zipportal het volgende:
Frans kun je er nog wel bij hebben.
Dit is mijn nieuwe ringtone @Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:19 schreef J83 het volgende:
Die scoop-edit met Thomas de Trein, wow![]()
Moppie was wel daadwerkelijk een moppie
Ik blijf bij Picobello BV.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is mijn nieuwe ringtone @:Kukelecucktsju10
Omdat we dat niet willen zien. Zo is prima. Bij Bradie gaan ze toch ook niet over kroketten reviews.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom doen ze niet wat complottheorieėn behandelen, met aluhoedjes videofuck? Zo heeft Frans niet echt toegevoegde waarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOP!!
Denk als The Bradge daar samen met Jan een ouderwetse Jans Reviews had gehouden dat dat wel een le-gen-darische uitzending was geworden hoor. Maar gezien hij daar zo gevaarlijk dik was toen was het beter dat ze dat niet dedenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat we dat niet willen zien. Zo is prima. Bij Bradie gaan ze toch ook niet over kroketten reviews.
Godverdomme ja, wat is dit voor onzin? Oude scope in een nieuw jasje. Wel een lekker jasje trouwens.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:25 schreef Nober het volgende:
mdemma met dat moppie van gisteren dus.
@:23:10
Die was echt fantastisch!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:19 schreef J83 het volgende:
Die scoop-edit met Thomas de Trein, wow![]()
Moppie was wel daadwerkelijk een moppie
Hoeveel staat er op jouw bankrekening?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Maar dat moppie van de week ging dus zo ongevraagd bij Gio de douche in om hem vervolgens te neuken?
Waarom ontmoet ik nooit van dat soort vrouwen?
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP. Geen gast morgen. @Noberquote:We onthullen met wie Milo van de Bankzitters is vreemdgegaan en bellen met Frans Bauer en zijn vrouw. De broer van Frans Bauer en de ex van Sieneke weten zeker dat hij met Sieneke is gegaan! 18:00 uur. RoddelPraat
Peeters is ook geen zuivere koffie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP. Geen gast morgen. @:nober
Syndroompje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef Zipportal het volgende:
Debiele dochter van Sjenee. @:mani89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |