SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2024 12:04:23 ]![]()
Nog steeds een vunzige?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Liever bruin met gewoon simpel kaas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb net een wit pistolet op met tonijnsalade
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En die was nog niet eens vunzig ookquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die was nog niet eens vunzig ook![]()
gewoon patat eten, want het staat weer in de OPquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sommige mensen hebben dat gewoon niet in zichquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die was nog niet eens vunzig ook![]()
AAngezien Lovely altijd over het weer post, dacht ik dat ze het over regen had.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat eten, want het staat weer in de OP![]()
Beetje wel tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die was nog niet eens vunzig ook
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Stille wateren..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAngezien Lovely altijd over het weer post, dacht ik dat ze het over regen had.![]()
Soms zijn poesjes niet zo lief als ze er uit zien dat kloptquote:
nooit lekker gevonden, appelmoes en patat, geen zoetigheden als ik iets hartigs eetquote:Uw ADH vitamine Worst
Vroeger wel kip met appelmoes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit lekker gevonden, appelmoes en patat, geen zoetigheden als ik iets hartigs eet
Bij de patat moest ik het ook niet![]()
![]()
Vind ik ook niet lekker hoor patat met appelmoesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit lekker gevonden, appelmoes en patat, geen zoetigheden als ik iets hartigs eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe het met liefde en plezierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende: [..] Shopse, jij liever dan ik. Moest naar de fysio en heb 2x een flink pak nattigheid op mijn dak gekregen.
ook door de regen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
kip en patat daarentegen en een flinke klodder mayoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook niet lekker hoor patat met appelmoes
Uw ADH vitamine Worst
nee we beschenken onz bij verjaardag ofquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat eten, want het staat weer in de OP
weihnacht , soms kregt zij van me en packing
met douchgel en douchcreme van laura biagotti ofzo![]()
Mooi meegenomen dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde en plezierook door de regen!
Lekker jammie jammie. Of met pindasausquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kip en patat daarentegen en een flinke klodder mayoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms zijn poesjes niet zo lief als ze er uit zien dat klopt![]()
![]()
okequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we beschenken onz bij verjaardag of
met douchgel en douchcreme van laura biagotti ofzoUw ADH vitamine Worst
Ik ben al viesdik, moet natuurlijk wel oppassen dat ik niet smerigdik ga wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat eten, want het staat weer in de OPOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh, was bij ons ook lang de standaard, hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we beschenken onz bij verjaardag of
met douchgel en douchcreme van laura biagotti ofzo
Als je niets wist te verzinnen, gaf je een douchegel of een geurtje.
Dat het 10 jaar later nog steeds over en weer teruggegeven werd, donderde niet.
Het ging om het idee om wat te krijgen.
We zijn er op een gegeven moment ook maar mee gestopt.![]()
jawel joh je bent toch al lekker op wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al viesdik, moet natuurlijk wel oppassen dat ik niet smerigdik ga wordenUw ADH vitamine Worst
Ik eet niet alle dagen mac'n cheese hoor. Hulp helpt bij het maken van de saus. Lukt niet momenteel.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wil die naar buiten?quote:
Krols misschien?
Hoe gaat eten en drinken?
En komt het er ook weer uit?
Misschien eens mee naar de dierenarts?![]()
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel joh je bent toch al lekker op wegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee niks heb geen katz meer, is plezier ,grapjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wil die naar buiten?
Krols misschien?
Hoe gaat eten en drinken?
En komt het er ook weer uit?
Misschien eens mee naar de dierenarts?![]()
Dit jaar voor het eerst kaassaus gemaakt.quote:
Daarvoor gooide ik de kaas gewoon over de macaroni.
Echt supersimpel.
Rouxje van boter en bloem,
Melk erbij en tot een sausje roeren,
Kaas erbij en laten smelten,
Wat nootmuskaat, peper en zout erbij.
En dan de macaroni erbij.
![]()
![]()
![]()
Heb je nog steeds geen nieuwe kat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niks heb geen katz eer, is plezier ,grapjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, maar een beetje flikflooien is niks mis meequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mausen is oostenrijks vor plezier ook en woord vor fitzelefotzen![]()
![]()
Volgens mij zijn er toch genoeg te koop, of gratis af te halenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
van katze kaufen houd ik niet zo, en katze is geen spielzeugquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er toch genoeg te koop, of gratis af te halen![]()
Hier werd er nog weleens geld voor gevraagd, om te voorkomen dat ze aan slangen of zo gevoerd werden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
van katze kaufen houd ik niet zo, en katze is geen spielzeug
Ik weet niet hoe actueel dat nog is.![]()
Ik heb 70 euro betaald voor mijn katzequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier werd er nog weleens geld voor gevraagd, om te voorkomen dat ze aan slangen of zo gevoerd werden.
![]()
Ik heb haar voor 2 vrije uurtjes meegenomen van het werk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro betaald voor mijn katze
Daarna heeft ze me nog genoeg gekost voor inentingen, een chip en steriliseren.
Maar geen geld, voor 20 jaar.![]()
wat ergquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier werd er nog weleens geld voor gevraagd, om te voorkomen dat ze aan slangen of zo gevoerd werden.
![]()
Ja dat zei je er niet bij.quote:
Nou ja, dat is nog natuur. De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:
Er zijn er ook zat in een zak met een steen in het water beland.
Of dat ze ergens uit een rijdende auto werden gegooid.
Als ze ze maar kwijt waren.![]()
Soms moet je er gewoon vanaf.
Ja precies. Geen idee waar het anders over ging.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja net ff kleinste kamertje bezochtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe ben je dan aan die andere gekomen? Er zijn toch genoeg nestjes waar je gratis een poesje op kan halen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
van katze kaufen houd ik niet zo, en katze is geen spielzeugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poesjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ben je dan aan die andere gekomen? Er zijn toch genoeg nestjes waar je gratis een poesje op kan halen?
Gewoon op straat meegenomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ben je dan aan die andere gekomen? Er zijn toch genoeg nestjes waar je gratis een poesje op kan halen?![]()
Stiekem wel, maar dat hoeven hun niet te wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het lekker vond![]()
Nu weten we het toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar dat hoeven hun niet te weten![]()
Dan neem je misschien een poes van een ander in huis?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon op straat meegenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ojaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar dat hoeven hun niet te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?![]()
Is dat dan samenwonen of vreemdgaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan neem je misschien een poes van een ander in huis?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is bij meestal het geval. Slavernij is al een tijdje verboden, Dotquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan neem je misschien een poes van een ander in huis?![]()
![]()
![]()
Nu weet ik het nog niet.quote:
Hangt van je relatie afquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Wat heb je gegoogled?quote:
"Poes van een ander"?quote:
Heb je ook weer gelijk in.quote:
Ik zou zeggen vreemdgaanquote:
Er zal vast wel een relatievorm zijn waarbij dat kan.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?![]()
Hier al bijna de hele dag.
Soms kijk ik bij het asiel naar welke dieren er zitten. Dan begint het wel eens te kriebelen.
Katten kosten daar 131 euro, dan zijn ze kant en klaar (gechipt, gevaccineerd en geneutraliseerd).
Ze hebben nu ook leuke grasparkietjes, voor maar 8,50 per stuk!
Kant en klaar ook echt, alsof je een magnetronmaaltijd koopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms kijk ik bij het asiel naar welke dieren er zitten. Dan begint het wel eens te kriebelen.
Katten kosten daar 131 euro, dan zijn ze kant en klaar (gechipt, gevaccineerd en geneutraliseerd).
Ze hebben nu ook leuke grasparkietjes, voor maar 8,50 per stuk!
Prik prik pingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kant en klaar ook echt, alsof je een magnetronmaaltijd koopt.![]()
![]()
Ik wil een valkparkietjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze hebben nu ook leuke grasparkietjes, voor maar 8,50 per stuk!![]()
![]()
Ze hebben hier nu 92 katten in de opvang(ter vergelijking, ook 22 honden, 9 konijnen, 15 vogels, en 2 overige dieren)
Oooh ik keek en er heet een konijn Amy!
Dus straks hebben ze nog maar 9 konijnen in de opvang?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze hebben hier nu 92 katten in de opvang(ter vergelijking, ook 22 honden, 9 konijnen, 15 vogels, en 2 overige dieren)
Oooh ik keek en er heet een konijn Amy!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, ik mag geen nieuwe konijnen van mezelfquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus straks hebben ze nog maar 9 konijnen in de opvang?
Neil zit aan de verdovende middelen hoor met zo'n blik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Amy is een koppeltje met Neil
https://ikzoekbaas.dieren(...)enkoppel-amy-en-neilOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga het niet doen maar ik zou ze al bijna nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Amy is een koppeltje met Neil
https://ikzoekbaas.dieren(...)enkoppel-amy-en-neil
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Rollie kijkt wel heel zieligCause there is always a wrong to your right 🎶
Buitenbeetje Nate heeft wel een bijzonder verhaalquote:Nate is een katertje van 11 weken oud. Een bijzonder kitten. Dit kereltje had namelijk geen poepgaatje, hij is zonder geboren. Hij deed poepen via zijn urinewegen, het was eigenlijk ongelooflijk dat die niet overleden is aan een infectie.
De dierenarts heeft na uren opereren een nieuwe poepgaatje voor Nate gemaakt. Echter hij is wel blijvend incontintent omdat Nate geen sluitspier heeft.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik word hier verdrietig van en ik vind Nate nu al een baasquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Buitenbeetje Nate heeft wel een bijzonder verhaal
[..]![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Rollie kijkt wel heel zielig
Ahwquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen maar ik zou ze al bijna nemen.
Ja ik moet me ook inhouden. Moet ook niet te vaak op de site kijken, voor je het weet ga je overstag!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Qh gossie dat is wel sneuquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Buitenbeetje Nate heeft wel een bijzonder verhaal
[..]
Maar wat een bikkel van een kat dat ie er nog wel is..
Ik deed het ook regelmatig zelfs toen ik er net 2 had. Is niet goed nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Ja ik moet me ook inhouden. Moet ook niet te vaak op de site kijken, voor je het weet ga je overstag!
Nee, ik had me voorgenomen om even geen huisdieren te nemen, omdat het dan weer lastig is met oppas regelen. Maar ze zijn allemaal zo zielig en lief!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik deed het ook regelmatig zelfs toen ik er net 2 had. Is niet goed nee.
Ik dacht even dat je zelf een kat had. Maar je was toen oppassen geloof ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik had me voorgenomen om even geen huisdieren te nemen, omdat het dan weer lastig is met oppas regelen. Maar ze zijn allemaal zo zielig en lief!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik had me voorgenomen om even geen huisdieren te nemen, omdat het dan weer lastig is met oppas regelen. Maar ze zijn allemaal zo zielig en lief!![]()
Ja, weekje oppassen, maar sinds die week wil ik ook wel een kat, zo'n lieverd was dat ook. Zat ik s avonds op de bank, ging ze in mn nek liggen enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zelf een kat had. Maar je was toen oppassen geloof ik.helaas is ze nu dood
Bedoel je dat ik ook zielig en lief ben?quote:![]()
Vind ik zelfs soms ook wel ja
Nee, ik maak hem niet!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik ook zielig en lief ben?![]()
Vind ik zelfs soms ook wel ja![]()
Verstandig ben je soms toch ookquote:
Laatst een bureau bij bol.com besteld voor ¤185, uit dezelfde serie als de rest van de meubeltjes hier; erg mooi ding!
Wachten wachten wachten, krijg ik een bericht binnen: "Sorry, je pakket is kwijtgeraakt en het was het laatste exemplaar, dus storten we het geld terug."
Een heel bureau kwijtgeraakt? Zo dan!
Blijkbaar had ik niet goed gekeken, want exact het zelfde bureau stond bij een andere verkoper op bol.com te koop onder een andere naam, en dan voor maar ¤119!
Gelijk besteld en hij is vandaag binnen gekomen!
Althans, de meeste grote onderdelen ervan.![]()
![]()
'Katten levend begraven'Eerst mishandelen, daarna verzorgen: schattige dierenvideo's in scène gezet
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-dierenbeschermingMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
9 van de 10 'kijk mij eens een dier helpen'-filmpjes zijn zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:35 schreef Lovely het volgende:
'Katten levend begraven'Eerst mishandelen, daarna verzorgen: schattige dierenvideo's in scène gezet
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-dierenbescherming![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:35 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-dierenbeschermingNiets verbaast me meer tegenwoordig...
![]()
![]()
Dat is idd best knap. Om zoiets kwijt te rakenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
Laatst een bureau bij bol.com besteld voor ¤185, uit dezelfde serie als de rest van de meubeltjes hier; erg mooi ding!
Wachten wachten wachten, krijg ik een bericht binnen: "Sorry, je pakket is kwijtgeraakt en het was het laatste exemplaar, dus storten we het geld terug."
Blijkbaar had ik niet goed gekeken, want exact het zelfde bureau stond bij een andere verkoper op bol.com te koop onder een andere naam, en dan voor maar ¤119!
Althans, de meeste grote onderdelen ervan.
Maar nu heb je wel dezelfde voor een betere prijsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Was ook een influencer die een leuk filmpje maakte van hoe veel plezier ze met d'r hond had, maar toen ze dacht dat de opname gestopt was, spuugde ze op het beest en mishandelde ze 'm omdat hij niet DIRECT stopte met blij te zijn toen ze klaar was met tegenover haar volgers te doen alsof ze een aardig persoon was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
9 van de 10 'kijk mij eens een dier helpen'-filmpjes zijn zo![]()
Maar dan spoor je toch nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
9 van de 10 'kijk mij eens een dier helpen'-filmpjes zijn zo![]()
Om eerst een kat/hond wat aan te doen en dan zogenaamd de 'held'uit hangen
Ja althans de meeste grote onderdelen er van!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is idd best knap. Om zoiets kwijt te raken
Maar nu heb je wel dezelfde voor een betere prijs
Niet dat ik hem in elkaar kan zetten, maar goedkoop was het wel!![]()
![]()
Nee eigelijk mij ook niet, maar dieptriest is het welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]Niets verbaast me meer tegenwoordig...
![]()
Sowieso!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee eigelijk mij ook niet, maar dieptriest is het wel![]()
![]()
Nou hopen dat de andere onderdelen ook snel bezorgd wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja althans de meeste grote onderdelen er van!
Niet dat ik hem in elkaar kan zetten, maar goedkoop was het wel!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oei, straks zijn ze de rest van de onderdelen kwijt geraaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
Althans, de meeste grote onderdelen ervan.
Maar ik ben benieuwd!
Hopelijk is er nog wel een plekje voor de hand sanitizer op je nieuwe bureau
Ja ik heb contact met ze opgenomen. ff afwachten dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat de andere onderdelen ook snel bezorgd worden![]()
Okquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb contact met ze opgenomen. ff afwachten dus.
Veel mensen sporen nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan spoor je toch niet![]()
Om eerst een kat/hond wat aan te doen en dan zogenaamd de 'held'uit hangen![]()
Ook mensen van wie je het niet verwacht
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, straks zijn ze de rest van de onderdelen kwijt geraakt
Maar ik ben benieuwd!
Hopelijk is er nog wel een plekje voor de hand sanitizer op je nieuwe bureau![]()
![]()
![]()
Mwa dat is ook met oude meubels of apparaten wat ze langs de kant van de weg ergens dumpenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel mensen sporen niet![]()
Ook mensen van wie je het niet verwacht
Internetlikes hequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan spoor je toch niet![]()
Om eerst een kat/hond wat aan te doen en dan zogenaamd de 'held'uit hangen![]()
Dat vind ik dan weer minder erg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is ook met oude meubels of apparaten wat ze langs de kant van de weg ergens dumpen
Al is dat ook niet netjes.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Even lekker een belrondje doen voor de privezakenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mmmm Liev gaat zo weer over me heen
Dus ik koop met veel pijn en moeite een 2 fasen inductiefornuis, krijg ik binnenkort waarschijnlijk toch 3 fasen stroom
Trotste mama van Ambar
Je hebt toch zonnepanelen? Dan heb je al 3 fases lijkt me?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik koop met veel pijn en moeite een 2 fasen inductiefornuis, krijg ik binnenkort waarschijnlijk toch 3 fasen stroom![]()
De functionele meerwaarde van een 3 fase3 kookplaat is minimaal, tenzij je regelmatig 4 pannen water tegelijk aan het koken bent. En je 2fasen plaat werkt ook op 3 fasen, het is alleen iets anders aansluiten![]()
Ik sprak net Liander, dat gaan ze dus nog aanleggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt toch zonnepanelen? Dan heb je al 3 fases lijkt me?Trotste mama van Ambar
Ja, gaat wel lekker zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En zometeen ga ik weer over je heen![]()
![]()
Functionele meerwaarde is vooral dat je dan meer keuze hebt uit inductiefornuizen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
De functionele meerwaarde van een 3 fase3 kookplaat is minimaal, tenzij je regelmatig 4 pannen water tegelijk aan het koken bent. En je 2fasen plaat werkt ook op 3 fasen, het is alleen iets anders aansluitenTrotste mama van Ambar
Maar dan lever je dus nog niets terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sprak net Liander, dat gaan ze dus nog aanleggen![]()
Jawelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar dan lever je dus nog niets terugTrotste mama van Ambar
De gasaansluiting in de meterkast gaat er ook uit. Dus dat is ook wel veiligerTrotste mama van Ambar
Tijd voor mn middagdutje
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 154 / +0 / +154 / 150 / 164
2. mario390 / 67 / +0 / +67 / 13 / 25
3. devzero / 44 / +0 / +44 / 17 / 32
4. AardappelSchotel / 42 / +0 / +42 / 94 / 121
5. Sally / 40 / +0 / +40 / 9 / 19
6. Lovely / 37 / +0 / +37 / 104 / 129
7. gebrokenglas / 33 / +0 / +33 / 16 / 23
8. KoningWouter / 26 / +0 / +26 / 3 / 8
9. hemarookworst / 25 / +0 / +25 / 17 / 22
10. ieniminimuis / 17 / +0 / +17 / 11 / 16
11. KillemWieft / 17 / +0 / +17 / 0 / 4
12. marc0871 / 13 / +0 / +13 / 18 / 32
13. Kissingbird / 12 / +0 / +12 / 25 / 36
14. Pinnenmutske / 10 / +0 / +10 / 21 / 31
15. MizzezAmy / 6 / +0 / +6 / 19 / 33
16. M_0_0_N / 3 / +0 / +3 / 20 / 22
17. Grrrrrrrr / 3 / +0 / +3 / 1 / 2
18. ToT / 2 / +0 / +2 / 22 / 22
19. greysbones / 0 / +0 / +0 / 5 / 5
20. DJMO / 0 / +0 / +0 / 2 / 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 154 / +0 / +154 / 150 / 164
2. mario390 / 67 / +0 / +67 / 13 / 25
3. devzero / 44 / +0 / +44 / 17 / 32
4. AardappelSchotel / 42 / +0 / +42 / 94 / 121
5. Sally / 40 / +0 / +40 / 9 / 19
6. Lovely / 37 / +0 / +37 / 104 / 129
7. gebrokenglas / 33 / +0 / +33 / 16 / 23
8. KoningWouter / 26 / +0 / +26 / 3 / 8
9. hemarookworst / 25 / +0 / +25 / 17 / 22
10. ieniminimuis / 17 / +0 / +17 / 11 / 16
11. KillemWieft / 17 / +0 / +17 / 0 / 4
12. marc0871 / 13 / +0 / +13 / 18 / 32
13. Kissingbird / 12 / +0 / +12 / 25 / 36
14. Pinnenmutske / 10 / +0 / +10 / 21 / 31
15. MizzezAmy / 6 / +0 / +6 / 19 / 33
16. M_0_0_N / 3 / +0 / +3 / 20 / 22
17. Grrrrrrrr / 3 / +0 / +3 / 1 / 2
18. ToT / 2 / +0 / +2 / 22 / 22
19. greysbones / 0 / +0 / +0 / 5 / 5
20. DJMO / 0 / +0 / +0 / 2 / 3Mijn favoriete FOK! userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
quote:![]()
![]()
Maar jij hebt helemaal geen idee hoe ik eruit zie
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2024 14:38:01 ]![]()
Ik ovuleer, dus ik denk dat het weinig uitmaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jij hebt helemaal geen idee hoe ik eruit zie![]()
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jij hebt helemaal geen idee hoe ik eruit zie
Hoe iets er uit ziet wil nog niet zeggen hoe lekker het isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jij hebt helemaal geen idee hoe ik eruit zie![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ovuleer, dus ik denk dat het weinig uitmaakt![]()
![]()
Noted.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben meer dan alleen een object om zwanger van te wordenTrotste mama van Ambar
Ik houd dat bij in Microsoft Access.quote:Trotste mama van Ambar
Oef... wat praat Rutte toch k*t Engels zeg
Ik schaam mij er gewoon voor![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:49 schreef Sally het volgende:
Oef... wat praat Rutte toch k*t Engels zeg
Ik schaam mij er gewoon voor![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ja precies. Zoiets.quote:
Onverzorgd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gelieve niet voor mij te postenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel in de uitspraak van zijn Engels - zijn teksten kunnen best door een ander zijn opgesteld.quote:
Maar cringe bij de uitspraak![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelieve niet voor mij te postenSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat is voor de authenticiteit. Dan weet iedereen dat hij Nederlands isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel in de uitspraak van zijn Engels - zijn teksten kunnen best door een ander zijn opgesteld.
Maar cringe bij de uitspraak
Trotste mama van Ambar
Ah. Op die manier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is voor de authenticiteit. Dan weet iedereen dat hij Nederlands is
Dan zal ik ik dat maar denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zak friet?quote:
Ja ander rijmpje, ik dacht aan een zak patat.quote:
Dat is niet netjes om je collega's zo te laten liggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er lagen net 2 pruimen in de kantineTrotste mama van Ambar
Toch mijn afdeling nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is niet netjes om je collega's zo te laten liggen![]()
![]()
chorizo bakken en dan risotto ermee maken
Trotste mama van Ambar
long hair dont carequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sikje laten groeien? Staat je goed
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je onderbewustzijn heeft gekozen voor jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel wat vergeten: de geitenkaas![]()
Nu heb ik geen kaas voor in de risottoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn heeft gekozen voor jouTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel wat vergeten: de geitenkaas
Uw ADH vitamine Worst
broodje brie met honing walnoten en rucola dan (of ijsbergsla)quote:
echt lekker hoor'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Schapenkaas is ook lekker
Ze hadden een tijdje kaas van de schaap, geit en koe. Die was lekkerTrotste mama van Ambar
ook niet echt fan van, maar lust ook niet veel kaas behalve de gewone goudse kaas en nog enkele anderequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
broodje brie met honing walnoten en rucola dan (of ijsbergsla)
echt lekker hoorUw ADH vitamine Worst
ahquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook niet echt fan van, maar lust ook niet veel kaas behalve de gewone goudse kaas en nog enkele anderenee als je niet lekker vind mis je niet zoveel
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ontwijk de kaaswinkel altijd met een grote boog
Trotste mama van Ambar
Ik hou van de kaaswinkel want ze verkopen ook nootjes
Ik zou failliet raken als ik te vaak bij de kaaswinkel zou komenTrotste mama van Ambar
Ik verwen mezelf al vaak genoeg. En nee dan hebben we niet over dat eneTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: